ik was buiten de auto met draaiende motor en had de motorkap open. Leek in de buurt van de dynamo weg te komen, mar weet niet zeker. Ik zal straks wel even een mooi filmpje maken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:59 schreef 2cv het volgende:
Luister ook buiten de auto eens. Of nog beter: trek de motorkap open en luister waar het vandaan komt. Pas wel op met lang haar (indien van toepassing) en houd er rekening mee dat snel ronddraaiende delen onzichtbaar lijken te zijn.
Een dergelijk lijstje had ik gevonden op SF, maar van al die plekken die ze noemden stonden keurig foto's in die advertentiequote:Op woensdag 9 januari 2013 08:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Roest.
Koppakking (hoewel minder bij 16v).
Vacuümsysteem.
Doorgezakte veren (zoals in jouw voorbeeld).
Etc.
BTW: Ze zijn het gebouw naast mijn werk aan het verbouwen. Ik zoek een goede Bluetooth koptelefoon, iemand tips?
http://www.bobshop.nl/nl/(...)rf2rQCFYpY3godcEQAdg
Zoiets?
Die is al lang en breed gepost in de SC jonguh!quote:
En dat doet ie dus nietquote:
Ik heb ze binnen, maar het zijn alleen de lege kapjes.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat ga je met je Volvo toplichten doen, densmee?
Ik niet, ik moest alleen naar beneden kijken en met één hand op de grond slaanquote:
Dat is toch leujkquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik krijg spam van Anne in mijn mailbox
ik wil ook spam van anne in mijn mailboxquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ook ! Stoute Anne !quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |