quote:
Die is niet meer leverbaar als ik een beetje google.quote:
Boeh! Ik had zoiets al verwacht. Jammer dat jij het bevestigtquote:Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee, die zijn er bijna niet meer.
Jouw telefoon was 1 van de laatste. Sowieso is er geen telefoon met Android 4.x
Sterker nog, jouw telefoon is 1 van de 10 Android 2.x telefoons die nog verkocht worden met los QWERTY-tobo, en daarvan zijn er maar 4 die aan jouw eisen voldoen.
Althans als je de Tweakers pricewatch mag geloven.
WM6.5quote:Op maandag 7 januari 2013 13:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..].. Die is slechter dan die ze heeft. Sowieso, Windows Mobile 6.5
Net nu ik dacht dat het niet nog erger kon, blijkt dat je helemaal niet serieus te nemen bent.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Net nu ik dacht dat het niet nog erger kon, blijkt dat je helemaal niet serieus te nemen bent.
Er is geen sarcasme te vinden in je post.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]!
Ga maar weer weg, sarcasme is ik denk niet goed ontwikkeld bij jou.
-SH
WM6.5quote:Op maandag 7 januari 2013 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is geen sarcasme te vinden in je post.
Virtuele keyboardjes werken net zo goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef Merkie het volgende:
Wel apart dat de fysieke toetsenbordjes bijna helemaal uitgestorven zijn eigenlijk.
Oneens..quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Virtuele keyboardjes werken net zo goed.
Dat is wel een mooi vergelijkbaar toestel en los ook niet zo belachelijk duur om te kopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
Of het een echte vooruitgang is weet ik niet, maar een HTC Desire Z wellicht?
Nietusquote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Virtuele keyboardjes werken net zo goed.
HTC Desire Zquote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Boeh! Ik had zoiets al verwacht. Jammer dat jij het bevestigt.
Kun je die 4 eens opnoemen misschien? Tweakers is hier op mijn werk geblokkeerd, helaas.
Edit: Er zitten toevallig ook geen telefoons die aan m'n eisen voldoen aan te komen, of wel? Want ik kan straks natuurlijk ook maandelijks opzeggen en daarom dus even wachten.
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
http://tweakers.net/categ(...)5SlbRSsYWhkZKsbW1tQA
zo moeilijk was het niet.
quote:Tweakers is hier op mijn werk geblokkeerd, helaas.
De Z kan ik juist wel vindenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
HTC Desire Z
Sony Xperia Mini Pro
Sony X10 Mini ProSlechter, ouder, kleiner..
Motorola Milestone 2
Desire Z is al lastig te krijgen..
Zover ik weet is er niks dat eraan komt..
Ik heb al meerdere telefoons gehad met enkel een virtueel toetsenbordquote:Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef Merkie het volgende:
Ik zou een abonnement nemen wat maandelijks opzegbaar is, en even afwachten wat er de komende maanden uitgebracht gaat worden. In de eerste maanden van het nieuwe jaar worden altijd relatief veel telefoons aangekondigd.
Als er niks tussenzit moet je gewoon niet zo zeuren en overstappen naar een virtueel toetsenbordje, dat werkt ook gewoon prima hoor. Met wat oefening ben je daar net zo snel mee.
Welke heb je gehad dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
De Z kan ik juist wel vinden. De rest niet.
[..]
Ik heb al meerdere telefoons gehad met enkel een virtueel toetsenbord. Maar ik blijf er bij; een fysieke is veel fijner. Maar als er niks fatsoenlijks aan komt, is het niet anders helaas en moet ik inderdaad niet zo 'zeuren' (
).
Mijn vorige telefoon was in ieder geval een HTC HD2 (die ik nog steeds thuis heb liggen; alleen het glas (niet het touch-gedeelte) is in duizend stukjes).quote:Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke heb je gehad dan?
De Desire Z is een toestel van meer dan 2 jaar oud, dat is imho weggegooid geld.
Zoiets dacht ik al. Je ervaring met virtuele toetsenborden is niet representatief voor het huidige aanbod. De HD2 was een telefoon die met hacks gebruiksvriendelijk is gemaakt voor je vingers, maar is daar eigenlijk echt nooit ontworpen. Probeer eens te typen op een iPhone of een fatsoenlijke Android smarttphone, zeker weten dat dat 100x beter gaat dan op de HD2.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vorige telefoon was in ieder geval een HTC HD2 (die ik nog steeds thuis heb liggen; alleen het glas (niet het touch-gedeelte) is in duizend stukjes).
iemand draait zich om in zijn grafquote:Op maandag 7 januari 2013 14:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Je hebt ook dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Maar geen idee of dat goed werkt
Erin solderen? Mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
De Motorola Photon Q kun je voor zo'n 300 excl douane in de US kopen.
De simkaart moet je erin solderen.. Erg precies werkje..
[ afbeelding ]
Omdat deze telefoons een ingebouwde simkaart hebben van een Amerikaanse provider. Die zijn wat anders van vorm en weet ik t wat allemaal, waardoor je je eigen simkaart met draadjes moet verbinden met de juiste pinnetjes. En die Amerikaanse moet je eruit roppen natuurlijk..quote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Erin solderen? Mag ik vragen waarom?![]()
-SH
Ingebouwde simkaart? Kennen ze in Amerika niet zo iets als SIMlock vrijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat deze telefoons een ingebouwde simkaart hebben van een Amerikaanse provider. Die zijn wat anders van vorm en weet ik t wat allemaal, waardoor je je eigen simkaart met draadjes moet verbinden met de juiste pinnetjes. En die Amerikaanse moet je eruit roppen natuurlijk..
En daarna moet je nog een nieuwe rom installeren![]()
Wel zonder spelfouten, kijk een naar andere FOK! kers die op mobiel zitten en hoe die typenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:45 schreef motorbloempje het volgende:
Bleh, had er ook liever een met toetsenbord gehad, maar dat lag, samen met andere eisen, niet binnen budget ... doe nu ook al veel te lang over het schrijven van deze post
Niet voor die modellen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ingebouwde simkaart? Kennen ze in Amerika niet zo iets als SIMlock vrij
-SH
Raar? Kun je dan met geen mogelijkheid dat model krijgen zonder simkaart?quote:
Naar het schijnt van niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Raar? Kun je dan met geen mogelijkheid dat model krijgen zonder simkaart?
-SH
In Amerika zijn maar weinig providers die met GSM werken, de meeste hebben een ander soort netwerk waarbij ander soort simkaarten (ingebouwd) worden gebruikt. De enige landelijke providers met een simkaart zijn T-mobile en AT&T.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wel zonder spelfouten, kijk een naar andere FOK! kers die op mobiel zitten en hoe die typen
-SH
Werken best wel aardig,ligt er wel aan wat voor merk je neemt.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Je hebt ook dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Maar geen idee of dat goed werkt
Ok, Thanksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Amerika zijn maar weinig providers die met GSM werken, de meeste hebben een ander soort netwerk waarbij ander soort simkaarten (ingebouwd) worden gebruikt. De enige landelijke providers met een simkaart zijn T-mobile en AT&T.
kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:33 schreef Anne het volgende:
Nope! Ik heb nog steeds mijn Xperia Mini. Ik schat dat ie nog een half jaar meegaat, hoop ik..
Ik hoop dat er dan wel iets op de markt is wat aantrekkelijk is.
Dat denk ik eigenlijk wel. Ik ken helemaal niemand die nog zit te wachten op een querty-toetsenbord. Een groter scherm is toch veel relaxter. Als er vraag naar was, was er ook wel aanbod. Maar het is gewoon een niche-product geworden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:01 schreef Saisai het volgende:
sja, waardeloos.. Toch heb ik wel het idee dat er vraag naar is, of kijk ik nu alleen maar na mijn eigen straatje?
Hmm ik ken juist best wel veel mensen die het willen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel. Ik ken helemaal niemand die nog zit te wachten op een querty-toetsenbord. Een groter scherm is toch veel relaxter. Als er vraag naar was, was er ook wel aanbod. Maar het is gewoon een niche-product geworden.
Ik heb persoonlijk niets met grote schermen, wil mijn telefoon het liefst met 1 hand vasthouden. Een hoge resolutie van 300+ PPI vind ik dan wel weer fijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel. Ik ken helemaal niemand die nog zit te wachten op een querty-toetsenbord. Een groter scherm is toch veel relaxter. Als er vraag naar was, was er ook wel aanbod. Maar het is gewoon een niche-product geworden.
Wat is er mis met een Blackberry Q10? BB10 schijnt goed te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:33 schreef Anne het volgende:
Nope! Ik heb nog steeds mijn Xperia Mini. Ik schat dat ie nog een half jaar meegaat, hoop ik..
Ik hoop dat er dan wel iets op de markt is wat aantrekkelijk is.
Staat nu een recensie van op Tweakers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:54 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Blackberry Q10? BB10 schijnt goed te zijn.
En de gebruikers (lees de reacties onder de review en de video-review) die er wèl verstand van hebben trappen de review helemaal de grond in.quote:
De mijne is ook bijna op.. Anti-slip/coating is er bijna af, batterij is dood aan het gaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:37 schreef The_Tankgirl het volgende:
Jammer, ik heb hetzelfde probleem, mijn Xperia mini pro is ook bijna dood, en ik wil zo graag weer een goede telefoon met toetsenbord
Komt die dan ook naar Nederland, of is dat weer een toestel dat je moet importeren (en waarbij je moet rooten alvorens hij in het Nederlands is)?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef andreas612 het volgende:
Misschien kan je op deze wachten:
http://www.gsmarena.com/m(...)_leaks-news-6760.php
Heb je een qwerty toestel met hedendaagse specificaties, loopt ie ook nog soepel ook.
En verder de blackberry Q10, bazending
Eh.. het is android, dus volgens mij kan je toch sowieso Nederlands selecteren dan? Verder is het een rumour, dus of het uberhaupt komt is nog maar de vraag (laat staan naar Nederland). Maar meestal als er dit soort foto's 'lekken' dan is ie wel binnen nu en de komende maanden te verwachten.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:21 schreef ButterFlYnez het volgende:
[..]
Komt die dan ook naar Nederland, of is dat weer een toestel dat je moet importeren (en waarbij je moet rooten alvorens hij in het Nederlands is)?
Misschien is de Xperia pro (mk16i) een optie, die kan je upgraden naar android 4.0 (heb ik ook gedaan). Loop je minder achter, en het is een prima toestel...quote:Op woensdag 11 september 2013 12:18 schreef Anne het volgende:
[..]
De mijne is ook bijna op.. Anti-slip/coating is er bijna af, batterij is dood aan het gaan.
Ik overweeg om weer eenzelfde aan te schaffen.. Loop ik alleen een beetje achter met de Android versie..
Door de "wash" van sommige fabrikanten wil dat soms niet lukken. Mijn moeder heeft een toestel uit Azië geïmporteerd (vandaar mijn weerwil tegen importeren) en die kon niet ingesteld worden op Nederlands...quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Eh.. het is android, dus volgens mij kan je toch sowieso Nederlands selecteren dan? Verder is het een rumour, dus of het uberhaupt komt is nog maar de vraag (laat staan naar Nederland). Maar meestal als er dit soort foto's 'lekken' dan is ie wel binnen nu en de komende maanden te verwachten.
Oh, maar het is motorola, dat is Amerikaans, dus ik heb er wel vertrouwen in dat importeren niet nodig is. Als je het moet importeren zal dat vanuit de VS zijn waardoor de taal sowieso Engels is en te veranderen is naar Nederlands.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:25 schreef ButterFlYnez het volgende:
[..]
Door de "wash" van sommige fabrikanten wil dat soms niet lukken. Mijn moeder heeft een toestel uit Azië geïmporteerd (vandaar mijn weerwil tegen importeren) en die kon niet ingesteld worden op Nederlands...
Die vorige motorola droids waren ook gelockt voor 1 provider. Moest aardig wat aan gemod worden om die werkend te krijgen. Ben benieuwd naar deze.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Oh, maar het is motorola, dat is Amerikaans, dus ik heb er wel vertrouwen in dat importeren niet nodig is. Als je het moet importeren zal dat vanuit de VS zijn waardoor de taal sowieso Engels is en te veranderen is naar Nederlands.
Maar is dat dan een custom rom of echt officiële firmware? Ik heb namelijk heel braaf de officiële firmware erop staan (jb 4.0)quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef Drabit het volgende:
Ik had ook een xperia mini pro, erg fijn ding. Helaas is de batterij (soort van) ontploft. Heb nu een nexus 4 besteld, hoop dat die gaat bevallen.
Maar over de software op je telefoon, als je iemand vindt die er verstand van heeft kan hij/zij er gewoon de nieuwste android op zetten. Op mijn xperia mini pro heb ik android 4.2.2 gezet, inmiddels de op één na nieuwste.
Custom romquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:28 schreef ButterFlYnez het volgende:
[..]
Maar is dat dan een custom rom of echt officiële firmware? Ik heb namelijk heel braaf de officiële firmware erop staan (jb 4.0)
Ik houd het wel bij Android. Heb een BB gehad (oke, de bold) en die beviel me totaal niet. Ik geloof best dat BB intussen verbeterd is, maar ik laat het toch even aan mij voorbij gaanquote:
Apart, als je een bold 9900 hebt, keyboard fijn vond en Android apps wilt gebruiken zou Q10 juist ideaal zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:35 schreef ButterFlYnez het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij Android. Heb een BB gehad (oke, de bold) en die beviel me totaal niet. Ik geloof best dat BB intussen verbeterd is, maar ik laat het toch even aan mij voorbij gaan
Meeste irritatie kwam omdat het voor mij niet intuïtief werkte. Android werkt precies zoals ik verwacht en is makkelijker in omgang dan de software van BlackBerry. Ook vond ik de menu's niet overzichtelijk en miste ik een groot stuk gebruiksgemak.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:03 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
Apart, als je een bold 9900 hebt, keyboard fijn vond en Android apps wilt gebruiken zou Q10 juist ideaal zijn.
Heb zelf de Z10 maar BlackBerry van nu kan je totaal niet vergelijken met een oude Bold, aangezien het -app- gemis niet echt van toepassing is.
Ik heb android 4.2 support op mijn Z10 (Q10 heeft dit ook) en kan zonder veel moeite 90% van alle apps draaien
grappig, ik vind android juist super onlogisch en ben in elk menu aan het kijken om iets kleins te vinden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:25 schreef ButterFlYnez het volgende:
[..]
Meeste irritatie kwam omdat het voor mij niet intuïtief werkte. Android werkt precies zoals ik verwacht en is makkelijker in omgang dan de software van BlackBerry. Ook vond ik de menu's niet overzichtelijk en miste ik een groot stuk gebruiksgemak.
Nou scheelt het dat de nieuwe BB's dezelfde oplader hebben en dat er nu wel compatibiliteit is met (de meeste) Android apps, maar het is voor mij nog niet genoeg om de overstap weer eens te willen maken.
Ik heb intussen de samsung galaxy s3 i9305 mét een (los) uitschuifbaar toetsenbord. Ook al is hij groter en soms logger dan ik graag zou zien, ben ik dolgelukkigIk kan het op zich wel een ander aanraden, maar je moet dan niet je telefoon in je broekzak willen stoppen
Ieder zo haar/zijn eigen gewenning en voorkeurenquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:04 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
grappig, ik vind android juist super onlogisch en ben in elk menu aan het kijken om iets kleins te vinden.
Released 2011, Novemberquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef Anne het volgende:
Is dit wat?
http://www.phonespot.nl/Samsung%20Captivate%20Glide%20i927
Ja, maar wel meer intern geheugen dan wat ik nu heb (quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Released 2011, November
Oude meuk dus...
2.3.4quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je écht persé een toetsenbordtelefoon wilt, is het misschien wel wat ja. De specificaties zijn van een budgettoestel van 120 euro, maar zoveel duurder dan dat is'ie nieteens. Maar je hoeft uiteraard geen high-end specs te verwachten.
En "een hogere android versie? 4.0 staat erbij. Zit je nu nog op 2.3 dan
Kutquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef Anne het volgende:
Is dit wat?
http://www.phonespot.nl/Samsung%20Captivate%20Glide%20i927
http://www.ebay.com/ctg/S(...)martphone-/111420003quote:Op maandag 17 maart 2014 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut!
Ik had de knoop doorgehakt en wilde 'm bestellen, vorige week hadden ze er nog 5, en nu: Uitverkocht Voorraad: Uitverkocht - Levertijd: Onbekend
Het was rommel geweest. Geef gewoon die 90 euro meer uit aan een Q10. In ieder opzicht een beter toestel. Het scherm is kleiner, maar heeft wel een betere resolutie. Veel snellere processor, meer geheugen, kan meer Android-apps draaien (alles waar je 4.1 voor nodig hebt, draait niet op deze Samsung) en doet dat nog beter ook... Anyway, je hebt nog twee weken. De 31e is die cashback-actie over...quote:Op maandag 17 maart 2014 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut!
Ik had de knoop doorgehakt en wilde 'm bestellen, vorige week hadden ze er nog 5, en nu: Uitverkocht Voorraad: Uitverkocht - Levertijd: Onbekend
Uuuh, ik weet niet of je wel eens op een message-concept toestel (Nokia E-serie, BB's) getypt hebt, maar denk je dat je daarop met één duim typt?? Dat werkt ook gewoon met twee duimen. En dat typt veel beter dan iets als de genoemde Samsung. Dat het zo breed is, is namelijk eerder een nadeel. Het werkt minder intuïtief (blind typen zal minder snel gaan) en de duimen moeten meer afstand afleggen. Je houdt het toestel ook anders vast (gestrekte vingers en duimen; als je kleinere handen hebt is het irritant strekken, en heb je grotere handen, dan moet je zoeken waar je alles kwijt kan).quote:Op maandag 17 maart 2014 14:00 schreef Greys het volgende:
Waarom snapt men nou niet gewoon dat een BB héél anders typt en werkt met dat kleinere scherm dan gewoon bv die Samsung met een slide toetsenbord, waarbij je overdwars met twee duimen kunt typen?Dát willen we, degenen die daar aan gewend zijn.
Ik respecteer je mening uiteraard, maar ik heb álles inmiddels geprobeerd, maar ik mis het uitschuiftoetsenbord nog elke dag. Dat typte (VOND IK!) het allerfijnst. Hoeveel anderen ook anders van mening zijn. Dat kan toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
Uuuh, ik weet niet of je wel eens op een message-concept toestel (Nokia E-serie, BB's) getypt hebt, maar denk je dat je daarop met één duim typt?? Dat werkt ook gewoon met twee duimen. En dat typt veel beter dan iets als de genoemde Samsung. Dat het zo breed is, is namelijk eerder een nadeel. Het werkt minder intuïtief (blind typen zal minder snel gaan) en de duimen moeten meer afstand afleggen. Je houdt het toestel ook anders vast (gestrekte vingers en duimen; als je kleinere handen hebt is het irritant strekken, en heb je grotere handen, dan moet je zoeken waar je alles kwijt kan).
Ik heb beide formfactors gehad. Als het om het typen gaat, komt iets die Samsung, maar bijv. vroeger ook de RAZR droid, Tytn (/II), Touch Pro (2) niet in de buurt van wat Nokia en BB deden.
Android is handig voor de apps en de multimedia-functionaliteit, wat een zwakte was op BB. Maar met wat BB10 is, is dat dus geen argument meer.
Het gaat om wat TS wil natuurlijk. Jij bent degene die spreekt in termen van 'we' en mijn suggestie afdeed als iets dat nooit een alternatief kan zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening uiteraard, maar ik heb álles inmiddels geprobeerd, maar ik mis het uitschuiftoetsenbord nog elke dag. Dat typte (VOND IK!) het allerfijnst. Hoeveel anderen ook anders van mening zijn. Dat kan toch?
Jij zegt '... maar dat typt veel beter dan...'.
Ja ho stop, dat vind JIJ![]()
Nee, ook dat heb ik geprobeerd, maar dat vind ik ook niks.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:51 schreef Bart het volgende:
Overigens wilde ik ook altijd een gsm met toetsenbord na mijn HTC Desire Z. Totdat ik Swype ontdekte. Is dat niet een optie Anne? Swype is echt geniaal.
Ze shippen trouwens niet naar The Netherlands, voordat je denkt dat ik je post negeerdequote:Op maandag 17 maart 2014 13:53 schreef Bart het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/ctg/S(...)martphone-/111420003
?
Anderen wel. Maar het blijft een slechte koop. Je hebt overigens ook geen garantie. Tenzij je 20 Euro wil betalen om het terug te sturen en een paar weken te wachten...quote:Op maandag 17 maart 2014 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze shippen trouwens niet naar The Netherlands, voordat je denkt dat ik je post negeerde.
Met 'we' bedoelde ik 'de toetsenbord-piepers' zoal TS en ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het gaat om wat TS wil natuurlijk. Jij bent degene die spreekt in termen van 'we' en mijn suggestie afdeed als iets dat nooit een alternatief kan zijn.
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 'we' bedoelde ik 'de toetsenbord-piepers' zoal TS en ik.
Heb het er al eerder over gehad (of zelf een topic over geopend zelfs of eerder in dit topic gereageerd vorig jaar...) met TS en we missen hetzelfde, daarom![]()
Voor MIJ zal een BB nooit een alternatief zijn, maar dat had ik er misschien duidelijker bij moeten zetten dan. Ik bepaal helemaal niets voor Anne, natuurlijk.
Jij riep 'dat en dat typt nou eenmaal beter dan...' enz, ik wilde daar een tegengeluidje tegenaan gooien dat dat persoonlijk is, da's alles.
Ik had/heb dus hetzelfdequote:
Been there, done that. Ik vind 't niet fijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Catch22- het volgende:
Niet om lullig te doen ofzo, maar waarom wil je geen onscreentobo? Je beperkt je keuze zo onwijs. En voor android zijn er zoveel keyboards dat er vast wel 1 is die je prettig vindt.
stubborness dusquote:Op maandag 17 maart 2014 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik vind 't niet fijn.
Ik email belachelijk veel met mijn telefoon en ik zie het niet zitten om dat met een telefoon te doen zonder fysiek toetsenbordje. Zonder dat heb ik zelfs geen zin om korte whatsappberichtjes te beantwoorden.
Ik heb 'm besteldquote:Op maandag 17 maart 2014 19:01 schreef Kenju het volgende:
Gewoon proberen. Is het niets, stuur je het binnen een week gewoon terug... Ben je enkel de verzendkosten kwijt...
Ok. Ben benieuwd wat je ervan vind.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm besteld!
Met 50 euro aan waardebonnen en nog een kortingscode ter waarde van 10 euro.
Dus uiteindelijk gaat ie 'maar' 195 euro kosten.
Morgen ophalen! Ben benieuwd!
Herkenbaar. Na mijn MDA Vario, HTC TytnII en HTC 7 Pro heb ik nu een Lumia 820 omdat er gewoon geen fatsoenlijke telefoons meer beschikbaar zijn met een vast toetsenbord.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik vind 't niet fijn.
Ik email belachelijk veel met mijn telefoon en ik zie het niet zitten om dat met een telefoon te doen zonder fysiek toetsenbordje. Zonder dat heb ik zelfs geen zin om korte whatsappberichtjes te beantwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |