abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2014 @ 13:53:36 #101
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_137840904
quote:
9s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:49 schreef Anne het volgende:

[..]

Kut :( !
Ik had de knoop doorgehakt en wilde 'm bestellen, vorige week hadden ze er nog 5, en nu: Uitverkocht Voorraad: Uitverkocht - Levertijd: Onbekend
http://www.ebay.com/ctg/S(...)martphone-/111420003
?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 17 maart 2014 @ 13:54:51 #102
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137840951
quote:
9s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:49 schreef Anne het volgende:

[..]

Kut :( !
Ik had de knoop doorgehakt en wilde 'm bestellen, vorige week hadden ze er nog 5, en nu: Uitverkocht Voorraad: Uitverkocht - Levertijd: Onbekend
Het was rommel geweest. Geef gewoon die 90 euro meer uit aan een Q10. In ieder opzicht een beter toestel. Het scherm is kleiner, maar heeft wel een betere resolutie. Veel snellere processor, meer geheugen, kan meer Android-apps draaien (alles waar je 4.1 voor nodig hebt, draait niet op deze Samsung) en doet dat nog beter ook... Anyway, je hebt nog twee weken. De 31e is die cashback-actie over...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 maart 2014 @ 14:00:57 #103
163650 Greys
pi_137841178
Waarom snapt men nou niet gewoon dat een BB héél anders typt en werkt met dat kleinere scherm dan gewoon bv die Samsung met een slide toetsenbord, waarbij je overdwars met twee duimen kunt typen? :) Dát willen we, degenen die daar aan gewend zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137841479
Grr.

Ik ga toch eens even nadenken over die BB.
Het is niet ideaal nee en wat ik precies voor ogen had, maar voor mij wel nog steeds idealer dan een smartphone zonder toetsenbordje.

En ik heb toevallig nog wat Wehkamp-waardebonnen.
  maandag 17 maart 2014 @ 14:08:37 #105
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137841481
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:00 schreef Greys het volgende:
Waarom snapt men nou niet gewoon dat een BB héél anders typt en werkt met dat kleinere scherm dan gewoon bv die Samsung met een slide toetsenbord, waarbij je overdwars met twee duimen kunt typen? :) Dát willen we, degenen die daar aan gewend zijn.
Uuuh, ik weet niet of je wel eens op een message-concept toestel (Nokia E-serie, BB's) getypt hebt, maar denk je dat je daarop met één duim typt?? Dat werkt ook gewoon met twee duimen. En dat typt veel beter dan iets als de genoemde Samsung. Dat het zo breed is, is namelijk eerder een nadeel. Het werkt minder intuïtief (blind typen zal minder snel gaan) en de duimen moeten meer afstand afleggen. Je houdt het toestel ook anders vast (gestrekte vingers en duimen; als je kleinere handen hebt is het irritant strekken, en heb je grotere handen, dan moet je zoeken waar je alles kwijt kan).
Ik heb beide formfactors gehad. Als het om het typen gaat, komt iets die Samsung, maar bijv. vroeger ook de RAZR droid, Tytn (/II), Touch Pro (2) niet in de buurt van wat Nokia en BB deden.
Android is handig voor de apps en de multimedia-functionaliteit, wat een zwakte was op BB. Maar met wat BB10 is, is dat dus geen argument meer.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_137841648
Blind typen ging (of eigenlijk gaat, ik heb 'm immers nog steeds) juist perfect, mede omdat je een goed onderscheid kunt maken uit de toetsen, aangezien ze ietwat uit elkaar liggen. En je hebt ook (zonder alt te gebruiken) meteen een toets met een punt, komma, vraagteken en apenstaartje tot je beschikking, wat ik erg vaak gebruik.

Maar goed, da's een kwestie van gewenning.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 maart 2014 @ 14:43:25 #107
163650 Greys
pi_137842968
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:08 schreef Kenju het volgende:

[..]

Uuuh, ik weet niet of je wel eens op een message-concept toestel (Nokia E-serie, BB's) getypt hebt, maar denk je dat je daarop met één duim typt?? Dat werkt ook gewoon met twee duimen. En dat typt veel beter dan iets als de genoemde Samsung. Dat het zo breed is, is namelijk eerder een nadeel. Het werkt minder intuïtief (blind typen zal minder snel gaan) en de duimen moeten meer afstand afleggen. Je houdt het toestel ook anders vast (gestrekte vingers en duimen; als je kleinere handen hebt is het irritant strekken, en heb je grotere handen, dan moet je zoeken waar je alles kwijt kan).
Ik heb beide formfactors gehad. Als het om het typen gaat, komt iets die Samsung, maar bijv. vroeger ook de RAZR droid, Tytn (/II), Touch Pro (2) niet in de buurt van wat Nokia en BB deden.
Android is handig voor de apps en de multimedia-functionaliteit, wat een zwakte was op BB. Maar met wat BB10 is, is dat dus geen argument meer.
Ik respecteer je mening uiteraard, maar ik heb álles inmiddels geprobeerd, maar ik mis het uitschuiftoetsenbord nog elke dag. Dat typte (VOND IK!) het allerfijnst. Hoeveel anderen ook anders van mening zijn. Dat kan toch? :@

Jij zegt '... maar dat typt veel beter dan...'.
Ja ho stop, dat vind JIJ :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 maart 2014 @ 14:51:04 #108
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_137843339
Overigens wilde ik ook altijd een gsm met toetsenbord na mijn HTC Desire Z. Totdat ik Swype ontdekte. Is dat niet een optie Anne? Swype is echt geniaal.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 17 maart 2014 @ 16:50:31 #109
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137848100
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik respecteer je mening uiteraard, maar ik heb álles inmiddels geprobeerd, maar ik mis het uitschuiftoetsenbord nog elke dag. Dat typte (VOND IK!) het allerfijnst. Hoeveel anderen ook anders van mening zijn. Dat kan toch? :@

Jij zegt '... maar dat typt veel beter dan...'.
Ja ho stop, dat vind JIJ :)
Het gaat om wat TS wil natuurlijk. Jij bent degene die spreekt in termen van 'we' en mijn suggestie afdeed als iets dat nooit een alternatief kan zijn ;).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_137848141
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:51 schreef Bart het volgende:
Overigens wilde ik ook altijd een gsm met toetsenbord na mijn HTC Desire Z. Totdat ik Swype ontdekte. Is dat niet een optie Anne? Swype is echt geniaal.
Nee, ook dat heb ik geprobeerd, maar dat vind ik ook niks.
pi_137848338
quote:
Ze shippen trouwens niet naar The Netherlands, voordat je denkt dat ik je post negeerde B-).
  maandag 17 maart 2014 @ 17:05:45 #112
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137848650
quote:
3s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:56 schreef Anne het volgende:

[..]

Ze shippen trouwens niet naar The Netherlands, voordat je denkt dat ik je post negeerde B-).
Anderen wel. Maar het blijft een slechte koop. Je hebt overigens ook geen garantie. Tenzij je 20 Euro wil betalen om het terug te sturen en een paar weken te wachten...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 maart 2014 @ 18:48:07 #113
163650 Greys
pi_137852354
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:50 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het gaat om wat TS wil natuurlijk. Jij bent degene die spreekt in termen van 'we' en mijn suggestie afdeed als iets dat nooit een alternatief kan zijn ;).
Met 'we' bedoelde ik 'de toetsenbord-piepers' zoal TS en ik.
Heb het er al eerder over gehad (of zelf een topic over geopend zelfs of eerder in dit topic gereageerd vorig jaar...) met TS en we missen hetzelfde, daarom :)
Voor MIJ zal een BB nooit een alternatief zijn, maar dat had ik er misschien duidelijker bij moeten zetten dan. Ik bepaal helemaal niets voor Anne, natuurlijk.

Jij riep 'dat en dat typt nou eenmaal beter dan...' enz, ik wilde daar een tegengeluidje tegenaan gooien dat dat persoonlijk is, da's alles.

Ik ben inmiddels wel aan het swypen trouwens Anne. Met nog steeds veel gevloek en getier _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137852485
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Met 'we' bedoelde ik 'de toetsenbord-piepers' zoal TS en ik.
Heb het er al eerder over gehad (of zelf een topic over geopend zelfs of eerder in dit topic gereageerd vorig jaar...) met TS en we missen hetzelfde, daarom :)
Voor MIJ zal een BB nooit een alternatief zijn, maar dat had ik er misschien duidelijker bij moeten zetten dan. Ik bepaal helemaal niets voor Anne, natuurlijk.

Jij riep 'dat en dat typt nou eenmaal beter dan...' enz, ik wilde daar een tegengeluidje tegenaan gooien dat dat persoonlijk is, da's alles.
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:42 schreef Anne het volgende:
Ik wil absoluut geen BlackBerry ....
Ik had/heb dus hetzelfde :Y Maar omdat er gewoon echt geen ander alternatief is wat betreft een Android-telefoon en mijn huidige telefoon echt bijna uit elkaar valt en inmiddels ook niet meer doet wat ik wil (lees: Ik kan geeneens meer mailtjes ontvangen, omdat mijn interne opslag vol is), ben ik bang dat ik binnenkort toch eens wat nieuws moet kopen.

En als die BB inderdaad android-apps kan draaien, is het misschien toch nog een 'matig' alternatief en beter als een telefoon zonder toetsenbord. En de prijs valt ook mee.
  maandag 17 maart 2014 @ 18:53:28 #115
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137852591
Niet om lullig te doen ofzo, maar waarom wil je geen onscreentobo? Je beperkt je keuze zo onwijs. En voor android zijn er zoveel keyboards dat er vast wel 1 is die je prettig vindt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_137852717
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Catch22- het volgende:
Niet om lullig te doen ofzo, maar waarom wil je geen onscreentobo? Je beperkt je keuze zo onwijs. En voor android zijn er zoveel keyboards dat er vast wel 1 is die je prettig vindt.
Been there, done that. Ik vind 't niet fijn.

Ik email belachelijk veel met mijn telefoon en ik zie het niet zitten om dat met een telefoon te doen zonder fysiek toetsenbordje. Zonder dat heb ik zelfs geen zin om korte whatsappberichtjes te beantwoorden.
  maandag 17 maart 2014 @ 18:58:40 #117
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137852857
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:55 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik email belachelijk veel met mijn telefoon en ik zie het niet zitten om dat met een telefoon te doen zonder fysiek toetsenbordje. Zonder dat heb ik zelfs geen zin om korte whatsappberichtjes te beantwoorden.
stubborness dus :P

Maargoed, ik lees ook op tweakers wel dat mensen het willen, maar fabrikanten zien t blijkbaar niet zitten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_137852933
Geen idee wat het met koppigheid te maken heeft. Ik heb immers genoeg telefoons gehad zonder fysiek toetsenbordje. Het is niet een kwestie van wennen. Met een fysieke ben ik minstens 10 keer zo snel.

Dat is geen koppigheid, dat is een feit :+.
  maandag 17 maart 2014 @ 19:01:29 #119
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137852977
Gewoon proberen. Is het niets, stuur je het binnen een week gewoon terug... Ben je enkel de verzendkosten kwijt...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_137924222
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:01 schreef Kenju het volgende:
Gewoon proberen. Is het niets, stuur je het binnen een week gewoon terug... Ben je enkel de verzendkosten kwijt...
Ik heb 'm besteld :o !

Met 50 euro aan waardebonnen en nog een kortingscode ter waarde van 10 euro.
Dus uiteindelijk gaat ie 'maar' 195 euro kosten :P.

Morgen ophalen! Ben benieuwd!
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:34:55 #121
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137928458
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:27 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb 'm besteld :o !

Met 50 euro aan waardebonnen en nog een kortingscode ter waarde van 10 euro.
Dus uiteindelijk gaat ie 'maar' 195 euro kosten :P.

Morgen ophalen! Ben benieuwd!
Ok. Ben benieuwd wat je ervan vind.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_137940755
Ik ook !
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:49:56 #123
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_137996100
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:55 schreef Anne het volgende:

[..]

Herkenbaar. Na mijn MDA Vario, HTC TytnII en HTC 7 Pro heb ik nu een Lumia 820 omdat er gewoon geen fatsoenlijke telefoons meer beschikbaar zijn met een vast toetsenbord.

Ik vind zo klein touchscreen ook echt een drama. Het Touch screen van mijn 10.6 inch tablet vind ik daarentegen wel weer prima.

Misschien dat mijn volgende telefoon wel een phablet wordt.
pi_138136917
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')