kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:33 schreef Anne het volgende:
Nope! Ik heb nog steeds mijn Xperia Mini. Ik schat dat ie nog een half jaar meegaat, hoop ik..
Ik hoop dat er dan wel iets op de markt is wat aantrekkelijk is.
Dat denk ik eigenlijk wel. Ik ken helemaal niemand die nog zit te wachten op een querty-toetsenbord. Een groter scherm is toch veel relaxter. Als er vraag naar was, was er ook wel aanbod. Maar het is gewoon een niche-product geworden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:01 schreef Saisai het volgende:
sja, waardeloos.. Toch heb ik wel het idee dat er vraag naar is, of kijk ik nu alleen maar na mijn eigen straatje?
Hmm ik ken juist best wel veel mensen die het willen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel. Ik ken helemaal niemand die nog zit te wachten op een querty-toetsenbord. Een groter scherm is toch veel relaxter. Als er vraag naar was, was er ook wel aanbod. Maar het is gewoon een niche-product geworden.
Ik heb persoonlijk niets met grote schermen, wil mijn telefoon het liefst met 1 hand vasthouden. Een hoge resolutie van 300+ PPI vind ik dan wel weer fijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel. Ik ken helemaal niemand die nog zit te wachten op een querty-toetsenbord. Een groter scherm is toch veel relaxter. Als er vraag naar was, was er ook wel aanbod. Maar het is gewoon een niche-product geworden.
Wat is er mis met een Blackberry Q10? BB10 schijnt goed te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:33 schreef Anne het volgende:
Nope! Ik heb nog steeds mijn Xperia Mini. Ik schat dat ie nog een half jaar meegaat, hoop ik..
Ik hoop dat er dan wel iets op de markt is wat aantrekkelijk is.
Staat nu een recensie van op Tweakers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:54 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Blackberry Q10? BB10 schijnt goed te zijn.
En de gebruikers (lees de reacties onder de review en de video-review) die er wèl verstand van hebben trappen de review helemaal de grond in.quote:
De mijne is ook bijna op.. Anti-slip/coating is er bijna af, batterij is dood aan het gaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:37 schreef The_Tankgirl het volgende:
Jammer, ik heb hetzelfde probleem, mijn Xperia mini pro is ook bijna dood, en ik wil zo graag weer een goede telefoon met toetsenbord
Komt die dan ook naar Nederland, of is dat weer een toestel dat je moet importeren (en waarbij je moet rooten alvorens hij in het Nederlands is)?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef andreas612 het volgende:
Misschien kan je op deze wachten:
http://www.gsmarena.com/m(...)_leaks-news-6760.php
Heb je een qwerty toestel met hedendaagse specificaties, loopt ie ook nog soepel ook.
En verder de blackberry Q10, bazending
Eh.. het is android, dus volgens mij kan je toch sowieso Nederlands selecteren dan? Verder is het een rumour, dus of het uberhaupt komt is nog maar de vraag (laat staan naar Nederland). Maar meestal als er dit soort foto's 'lekken' dan is ie wel binnen nu en de komende maanden te verwachten.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:21 schreef ButterFlYnez het volgende:
[..]
Komt die dan ook naar Nederland, of is dat weer een toestel dat je moet importeren (en waarbij je moet rooten alvorens hij in het Nederlands is)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |