Nee, de binnenkant doe ik gewoon zelf.quote:
Kep je constant zien fokken. Get a life?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de binnenkant doe ik gewoon zelf.
Voor de rest; wasstraat.
Duurt ook geen uren om er met een doek overheen te gaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kep je constant zien fokken. Get a life?
Als een succesvol ondernemer de hele dag kan fokken dan moeten wij nutteloze werklozen, studenten, en linkse lanterfanters toch al helemaal het recht hebben hier te zitten. En wij hebben niet eens een helikopter!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Monolith het volgende:
Dat is gewoon een van de ouderwetse internetregels. Op internet ben jij zelf de enige met een sociaal leven.
Nee, niemand die ooit op internet is geweest heeft een sociaal leven.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Monolith het volgende:
Dat is gewoon een van de ouderwetse internetregels. Op internet ben jij zelf de enige met een sociaal leven.
Voordeel van succesvol zijn. Lik me reet, heb er zelfs tijd voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als een succesvol ondernemer de hele dag kan fokken dan moeten wij nutteloze werklozen, studenten, en linkse lanterfanters toch al helemaal het recht hebben hier te zitten. En wij hebben niet eens een helikopter!
Conclusie, we zijn allemaal succesvol.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Voordeel van succesvol zijn. Lik me reet, heb er zelfs tijd voor.
Dat mijn tijd overeenkomt met bijstandtrekkers is gewoon jammer.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Conclusie, we zijn allemaal succesvol.
En aangezien wij geen bewijs hebben zult gij ook als zodoende behandelt worden.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat mijn tijd overeenkomt met bijstandtrekkers is gewoon jammer.
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En aangezien wij geen bewijs hebben zult gij ook als zodoende behandelt worden.
Behandeld.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En aangezien wij geen bewijs hebben zult gij ook als zodoende behandelt worden.
Kom hier eens posten zoals je voorheen deed en niet af en toe binnenwalsen met een grammaticaboek onder de armen.quote:
quote:Stadscommando
Special forces die ingezet zullen worden om onze straten terug te veroveren op de straatterroristen, zodat Nederland er weer uit komt te zien als Nederland. Zij komen onder leiding van een Minister van Veiligheid te staan, zodat ze ook kunnen optreden als laffe linkse burgemeesters het niet willen.
Stadscommando's zijn in principe immuun voor rechtsvervolging en zijn herkenbaar aan hun bruine Lonsdale trainingspakken, die beschikbaar worden gesteld door de Telegraaf. Stadscommando's zullen bewapend worden met honkbalknuppels, boksbeugels, en pistolen. Zij zijn bij aanhoudingen gerechtigd lichtgetinte criminelen gericht door hun knieėn te schieten, zodat zij er niet alsnog snel vandoor kunnen gaan.
NWS / Capgemini verlaagt lonen ouderenquote:Ze zitten rond de 40 euro, en dat is minder dan de gemiddelde loodgieter verdient.
Interview met de woordvoerder van Cap Gemini vanochtend was wel hilarisch, op de vraag of hij ook salaris ging inleveren was het antwoord dat hem dit niet gevraagd wasquote:Op maandag 7 januari 2013 15:29 schreef betyar het volgende:
[..]
NWS / Capgemini verlaagt lonen ouderen
Ze zouden degene die dat beweert de bouw op moeten jagen.
Dat merkte ik ook al op in dat topic. Maar volgens Paper_tiger was dat heel goed mogelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:29 schreef betyar het volgende:
[..]
NWS / Capgemini verlaagt lonen ouderen
Ze zouden degene die dat beweert de bouw op moeten jagen.
Cap was good... now go with the flow. En dit valt ze tegen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook al op in dat topic. Maar volgens Paper_tiger was dat heel goed mogelijk.![]()
Ik vraag me af of sommige mensen echt niet weten hoe de arbeidsmarkt in elkaar steekt.
Het ging niet over Cap Gemini, maar over de bewering dat een loodgieter 83.5k op jaarbasis binnen kan harken.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Cap was good... now go with the flow. En dit valt ze tegen.
Die 40 euro per uur is wel een aannemelijk tarief die voor een loodgieter gevraagd kan worden, en ja in de ict hebben de tarieven een tijdje lager gelegen (uiteraard ook afhankelijk van functie e.d.)quote:Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Monolith het volgende:
maar over de bewering dat een loodgieter 83.5k op jaarbasis binnen kan harken.
Paper_tiger is succesvol ondernemer met vele mensen in dienst ondanks continue tegenwerken van de overheidquote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook al op in dat topic. Maar volgens Paper_tiger was dat heel goed mogelijk.![]()
Ik vraag me af of sommige mensen echt niet weten hoe de arbeidsmarkt in elkaar steekt.
maar dat is niet voor degenen met een hoog salaris waar het hier om draait. Die werden over het algemeen niet voor 40 euro per uur weggezet. Dat is inderdaad het tarief voor een bouwvakker of stratenmaker.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die 40 euro per uur is wel een aannemelijk tarief die voor een loodgieter gevraagd kan worden, en ja in de ict hebben de tarieven een tijdje lager gelegen (uiteraard ook afhankelijk van functie e.d.)
Er vanuitgaande dat hij 40 uur per week, 52 weken per jaar 40 euro p/uur vangt als ZZP-er.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het ging niet over Cap Gemini, maar over de bewering dat een loodgieter 83.5k op jaarbasis binnen kan harken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |