Vechtend over het laatste yoghurttoetje van tafeltje dekje.quote:
En dat is strike 3.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie dat de inhoud van gesprekken tussen mensen op leeftijd er ook niet bijster op vooruit gaat dus.
Een beloning dus, heel goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dat is strike 3.
Voor straf douw ik je niet.
Voor mij ook, rotjong.quote:
quote:Kameraad Eem-Il Roemer is de huidige secretaris-generaal van de SP.
Laten doen zeker.quote:
Nee, de binnenkant doe ik gewoon zelf.quote:
Kep je constant zien fokken. Get a life?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de binnenkant doe ik gewoon zelf.
Voor de rest; wasstraat.
Duurt ook geen uren om er met een doek overheen te gaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kep je constant zien fokken. Get a life?
Als een succesvol ondernemer de hele dag kan fokken dan moeten wij nutteloze werklozen, studenten, en linkse lanterfanters toch al helemaal het recht hebben hier te zitten. En wij hebben niet eens een helikopter!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Monolith het volgende:
Dat is gewoon een van de ouderwetse internetregels. Op internet ben jij zelf de enige met een sociaal leven.
Nee, niemand die ooit op internet is geweest heeft een sociaal leven.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Monolith het volgende:
Dat is gewoon een van de ouderwetse internetregels. Op internet ben jij zelf de enige met een sociaal leven.
Voordeel van succesvol zijn. Lik me reet, heb er zelfs tijd voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als een succesvol ondernemer de hele dag kan fokken dan moeten wij nutteloze werklozen, studenten, en linkse lanterfanters toch al helemaal het recht hebben hier te zitten. En wij hebben niet eens een helikopter!
Conclusie, we zijn allemaal succesvol.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Voordeel van succesvol zijn. Lik me reet, heb er zelfs tijd voor.
Dat mijn tijd overeenkomt met bijstandtrekkers is gewoon jammer.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Conclusie, we zijn allemaal succesvol.
En aangezien wij geen bewijs hebben zult gij ook als zodoende behandelt worden.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat mijn tijd overeenkomt met bijstandtrekkers is gewoon jammer.
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En aangezien wij geen bewijs hebben zult gij ook als zodoende behandelt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |