U mad bro?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:03 schreef wolfrolf het volgende:
Sluit het topic dan niet
En mint zie je fobo
Hup, verslag uitbrengenquote:
Leuke date: CHECKquote:
Tik 'm aan ouwe!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuke date: CHECK
Leuke meid: CHECK
Lekker gegeten: CHECK
Gelachen: DUBBELCHECK
Gedronken: CHECK (x heel veel)
Mee naar huis genomen: CHECK
Seks: DUBBEL CHECK
Ontbijt:CHECK
Thuisgebracht: CHECK
Volgende date: kom ik later op terugga vanavond maar ff kijken wanneer ze weer wil afspreken.
Zo, kort, bondig, plastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Another love
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Baas.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgende date: kom ik later op terugga vanavond maar ff kijken wanneer ze weer wil afspreken.
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Another love
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Het is altijd vervelend als ze zo tegenstribbelen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op maandag 7 januari 2013 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is altijd vervelend als ze zo tegenstribbelen inderdaad.
Lief dagboekquote:Op maandag 7 januari 2013 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm de reclamespot herinnert mij eraan dat ik de planten water moet geven. Zo maar eens de gieter zoeken dan.
Altijd handig.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm de reclamespot herinnert mij eraan dat ik de planten water moet geven. Zo maar eens de gieter zoeken dan.
En dat allemaal op een eerste date! Holy shit! Waar was je in vredesnaam zenuwachtig voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2e datequote:Op maandag 7 januari 2013 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dat allemaal op een eerste date! Holy shit! Waar was je in vredesnaam zenuwachtig voor.
Thanksquote:Op maandag 7 januari 2013 11:07 schreef wolfrolf het volgende:
Oh okay
Toch, niet focking verkeerd makker
Goed bezig, klinkt leukquote:Op maandag 7 januari 2013 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
En ze is zo leuk
En een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb mogen aanraken
Pics.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
En ze is zo leuk
quote:
"SC heeft een relatie met <naam>"quote:Op maandag 7 januari 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]sorry...
Met een beetje geluk zie je ons ooit samen op m'n FB pagina
Als we door blijven daten zal daar nog wel een paar maandjes overheen gaan, maar dan wordt je geduld wel beloondquote:
Zolang?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als we door blijven daten zal daar nog wel een paar maandjes overheen gaan, maar dan wordt je geduld wel beloond
Zekerquote:Op maandag 7 januari 2013 11:30 schreef CindieY het volgende:
Er wordt weer lekker gedraaid bij Domien
FB relatiestatussenquote:
Dan is het pas officieel hequote:
Status verwijderen ipv op single zetten does the trickquote:Op maandag 7 januari 2013 11:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar als het voorbij is ziet iedereen het
Wat ik de laatste keer heb gedaan is het volgende:quote:Op maandag 7 januari 2013 11:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar als het voorbij is ziet iedereen het
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Status verwijderen ipv op single zetten does the trick
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat ik de laatste keer heb gedaan is het volgende:
- Relatiestatus privé maken (dus da took je vrienden het niet kunnen zien
- Vrijgezel worden
- zichtbaar maken weer
Greatest Hits 1995, heb hem nog op CDquote:
neequote:Op maandag 7 januari 2013 12:03 schreef themauster het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Ekdom een lichamelijke klap heeft overgehouden aan het glazen huis?
Uhm, weet niet. Hij is ook verhuisd he.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:03 schreef themauster het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Ekdom een lichamelijke klap heeft overgehouden aan het glazen huis?
Hij is toch gewoon aan het verhuizen/klussen?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:03 schreef themauster het volgende:
Ja dit dusquote:Op maandag 7 januari 2013 12:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon aan het verhuizen/klussen?
En gewoon een vakantie.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon aan het verhuizen/klussen?
Paul z'n bril staat in de steigersquote:Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En gewoon een vakantie.
Paul is er ook nog niet.
Overigens, voor degenen die de statistieken bijhouden, de allermooiste vrouw heb ik al sinds april 2006quote:Op maandag 7 januari 2013 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
En ze is zo leuk
Zo kort pasquote:Op maandag 7 januari 2013 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Overigens, voor degenen die de statistieken bijhouden, de allermooiste vrouw heb ik al sinds april 2006
Pics.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Overigens, voor degenen die de statistieken bijhouden, de allermooiste vrouw heb ik al sinds april 2006
Was dat maar zo. Toen ik ze zag voor het eerst dacht ik "Is dit alles?"quote:
Nou, als dit soort gastjes op de middelbare school zouden zitten bij ons in NL zouden ze gepest worden, maar ja, ze zijn bekend, dan mag je er schijnbaar opeens zo uit zienquote:
Nee hoor. Ik zou eens op een middelbare school rondlopen, als ik jou wasquote:Op maandag 7 januari 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, als dit soort gastjes op de middelbare school zouden zitten bij ons in NL zouden ze gepest worden, maar ja, ze zijn bekend, dan mag je er schijnbaar opeens zo uit zien
[ afbeelding ]
dan zou ik stapelweg verliefd wordenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, als dit soort gastjes op de middelbare school zouden zitten bij ons in NL zouden ze gepest worden, maar ja, ze zijn bekend, dan mag je er schijnbaar opeens zo uit zien
[ afbeelding ]
quote:
Ik zou toch eens gaan kijken op een middelbare school. Ik kom dagelijks Justin Bieber/One Direction look a likes tegen op de fiets.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze moeten wel want dat is het enige waar die meisjes nog naar kijkenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou toch eens gaan kijken op een middelbare school. Ik kom dagelijks Justin Bieber/One Direction look a likes tegen op de fiets.
Oh, 33%quote:Op maandag 7 januari 2013 12:20 schreef alors het volgende:
Jezus, 2 staat echt zo ver voorHoe kan dat????? Nouja ik plan de lunch wel om die tijd dan.
Die 2e plaat in Lunchbox 2 is kut maar Come On Eileenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:20 schreef alors het volgende:
Jezus, 2 staat echt zo ver voorHoe kan dat????? Nouja ik plan de lunch wel om die tijd dan.
Dat dusquote:Op maandag 7 januari 2013 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Die 2e plaat in Lunchbox 2 is kut maar Come On Eileen
Dit lijkt echt heel erg op een ander nummer, is dat ook van hun? Iets met 'Never be the same' ofzo.quote:
Nice!quote:
Ik minimaal 2 keer en op een goeie dag 3quote:
Ik vind het bizar vaak...quote:Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik minimaal 2 keer en op een goeie dag 3
Mwah, jij hebt dit weekend 2 "loads" gelost. Dus dat zit wel snor..quote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben een beetje uit m'n ritme de laatste paar weken, excuses
Cum on Eileen
elke dag wordt hij een beetje mooier.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah, jij hebt dit weekend 2 "loads" gelost. Dus dat zit wel snor..
http://www.nu.nl/media/2997901/serious-request-bereikt-121-miljoen-mensen.htmlquote:Serious Request bereikt 12,1 miljoen mensen
HILVERSUM - Serious Request van radiozender 3FM heeft dit keer een recordaantal mensen bereikt. In totaal volgden 12,1 miljoen Nederlanders de benefietactie via radio, televisie en internet.
Serious Request had dit keer plaats in Enschede. 3FM-dj's Giel Beelen, Michiel Veenstra en Gerard Ekdom maakten van 18 tot en met 24 december 6 dagen lang non-stop radio in het Glazen Huis zonder te eten.
De actie leverde eveneens een recordbedrag van 12.251.667 euro op. Dit geld gebruikt het Rode Kruis om babysterfte tegen te gaan.
In 2011 volgden 11,8 miljoen Nederlanders Serious Request en kwam er 8,6 miljoen euro binnen.
Dit keer luisterden 7,6 miljoen mensen naar de radio, keken er 8,4 miljoen naar de tv-uitzendingen en bezochten 1,8 miljoen unieke bezoekers de website van 3FM. Naar de Oude Markt, waar het Glazen Huis stond, kwamen zeker 500.000 belangstellenden.
De volgende Serious Request komt vanaf het Zaailand in Leeuwarden.
En ze heet geen Eileen (voordat je op m'n facebook gaat zitten kijken, Eileen is m'n oude buurmeisje en daar heb ik nooit op gelostquote:Op maandag 7 januari 2013 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:
Nice!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/2997901/serious-request-bereikt-121-miljoen-mensen.html
![]()
![]()
Godverdomme rolfquote:Op maandag 7 januari 2013 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het zal je niks verbazen, maar mijn reactie:quote:Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Pino112 het volgende:
Om op het niveau van Rolf en SC te blijven:
Waarnemend Aars
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Pino112 het volgende:
Om op het niveau van Rolf en SC te blijven:
Waarnemend Aars
Wiehoe!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
yeah je hebt de bijpassende droger gewonnen
Ja ach, maar niemand deed het verder dus wel goed gescoord.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is mooi makkelijk een hit scoren zo.
Later en succesquote:Op maandag 7 januari 2013 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga fok afsluiten, iets teveel afleiding van mijn scriptie.
Toedels
Herkenbaar!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga fok afsluiten, iets teveel afleiding van mijn scriptie.
Toedels
VROEGAH!quote:
Sowieso Michielquote:Op maandag 7 januari 2013 13:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Michiel is echt tof tijdens de lunch.
quote:Kensington
HOME AGAIN. NEW SINGLE + VIDEO première today! 16.45 at De Coen & Sander Show on 3FM, video at the same time online.
Elk tijdvak doet ie prima. Vorige week met Ramon ookquote:Op maandag 7 januari 2013 13:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Michiel is echt tof tijdens de lunch.
Twentequote:Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef minthy het volgende:
Wat een liefde voor Michiel hier zo ineens
Ook herkenbaar, al doe ik vandaag niks. Chagrijnen op de bank is veel tofferquote:
Spaanse slofjes aanquote:Op maandag 7 januari 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook herkenbaar, al doe ik vandaag niks. Chagrijnen op de bank is veel toffer
Neen. Gewoon m'n lange laarzen, want ik ben ook nog eens zo lui als een varkenquote:
Asociaalquote:Op maandag 7 januari 2013 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Gewoon m'n lange laarzen, want ik ben ook nog eens zo lui als een varken![]()
Vanavond bij een vriendin op de koffie, ik lig na het eerste bakkie languit op de bank daar
Klopt, vandaag maar eens fijn volhouden op deze manierquote:
Neuh van die grijze gebreide mannensokken!quote:
Hellup!quote:
leefde hij nog dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef minthy het volgende:
Ik wist niet dan Bon Jovi nog muziek maakte
Zo te horen een gevalletje 'moet maar eens met pensioen'.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef minthy het volgende:
Ik wist niet dan Bon Jovi nog muziek maakte
Ik vond het ook niet al te bijzonder, helaasquote:Op maandag 7 januari 2013 14:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo te horen een gevalletje 'moet maar eens met pensioen'.
Eind jaren '80 waren ze awesomequote:Op maandag 7 januari 2013 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb wat oud werk van Bon Jovi meekregen toen ik kleiner was via mijn moeder, vond er toen al weinig aan en nu nog steeds niet.
Jij bent hem gewoon, geef maar toe!quote:
Ik heb de oordopjes alweer ontward, dan maar m'n eigen muziek tijdens de afwas.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
En dan dit gedrocht er achteraan draaien... Mijn Sander, wat doe je?!
Dramaandag, dat is hetquote:Op maandag 7 januari 2013 14:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb de oordopjes alweer ontward, dan maar m'n eigen muziek tijdens de afwas.
Je trekt die hardstylemeuk niet?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, 3fm staat weer even uit hier. UPC radio aan. Sorry jongens.
Oh prima hoor. Had alleen even zin in downermuziek.quote:
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 7 januari 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hadden we het over? Op de terugvindlijst vind ik niets
Zeg dat wel. Vermoedelijk de aansluiting voor m'n dopjes op m'n telefoon kapotquote:
Veel plezier ermeequote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh prima hoor. Had alleen even zin in downermuziek.
Op maandag hoor je ook niets te snappen.quote:
Welk nummer bedoel je? Het klonk als Kascade oid in combinatie met een of andere bandquote:Op maandag 7 januari 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hadden we het over? Op de terugvindlijst vind ik niets
Neon Trees. Iets met Love in de titel.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Welk nummer bedoel je? Het klonk als Kascade oid in combinatie met een of andere band
Dat hardstylenummer. Waar mensen over klaagden.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Welk nummer bedoel je? Het klonk als Kascade oid in combinatie met een of andere band
Samen komen we er welquote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neon Trees. Iets met Love in de titel.
Is lekker hoor. Als je niet te negatief bent.quote:
Ik krijg er spontaan een chromosoompje extra bijquote:
Iets van Kascade met Neon Trees en er zat love in de titelquote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hardstylenummer. Waar mensen over klaagden.
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan een chromosoompje extra bij
Nu kan je iedereen maar zo ongegeneerd knuffelen, niemand die er iets van zegt!quote:Op maandag 7 januari 2013 15:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan een chromosoompje extra bij
Da's geen hardstyle hoorquote:
Soms sluip ik hier wel eens de instelling in om ongegeneerd zorgmeisjes te knuffelenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu kan je iedereen maar zo ongegeneerd knuffelen, niemand die er iets van zegt!
Nee dat weet ik ook wel, maar dat stukje wat hij daarvoor liet horen was dat nummerquote:
tong uit je mond en gaanquote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Soms sluip ik hier wel eens de instelling in om ongegeneerd zorgmeisjes te knuffelen
Dat wordt gewaardeerdquote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Soms sluip ik hier wel eens de instelling in om ongegeneerd zorgmeisjes te knuffelen
Nog m'n welgemeende excuses daarvoorquote:Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt gewaardeerd![]()
Echter doch niet te hard knuffelen. Ik had een aantal jaren geleden zo'n echte knuffelkont om m'n nek hangen, die liet niet los toen ik daar netjes om vroeg. Hij vond mij lief *kwijl*, ik hem op dat moment een stuk minder. Hiephoera voor de collega met spierballen die me ontzet heeft![]()
Geeft niks. Je moest gewoon het verschil nog leren tussen lief knuffelen en iemand bijna laten stikkenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog m'n welgemeende excuses daarvoor
Whehe ik heb iets soortgelijks ook wel eens meegemaakt met verstandelijk gehandicapte 'collega'quote:Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt gewaardeerd![]()
Echter doch niet te hard knuffelen. Ik had een aantal jaren geleden zo'n echte knuffelkont om m'n nek hangen, die liet niet los toen ik daar netjes om vroeg. Hij vond mij lief *kwijl*, ik hem op dat moment een stuk minder. Hiephoera voor de collega met spierballen die me ontzet heeft![]()
Liefde is soms verstikkendquote:Op maandag 7 januari 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks. Je moest gewoon het verschil nog leren tussen lief knuffelen en iemand bijna laten stikken
Is dat er dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks. Je moest gewoon het verschil nog leren tussen lief knuffelen en iemand bijna laten stikken
Dat gedrocht is van een of andere band genaamd "Fun"...quote:
Ik heb nog nooit zoveel plezier in m'n werk gehad als toen mijn toenmalige werkgever failliet ging en werd overgenomen door een sociale werkvoorziening. Wat een stel blije eitjes bij elkaarquote:Op maandag 7 januari 2013 15:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe ik heb iets soortgelijks ook wel eens meegemaakt met verstandelijk gehandicapte 'collega'![]()
Maar toch heel tof om mee te werken. Damn wat kun je lachen met die gasten
Geweldig die chaos inderdaad. Ik had een keer een vliegtuig gevouwen van een Pallet vel. Ze gingen helemaal uit hun dak.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel plezier in m'n werk gehad als toen mijn toenmalige werkgever failliet ging en werd overgenomen door een sociale werkvoorziening. Wat een stel blije eitjes bij elkaar![]()
Nooit vervelend, altijd schik, super!
Toen ik daar werd ontslagen, heb ik de hele club uitgenodigd voor een barbecue. Nog nooit zo'n tof zooitje ongeregeld bij elkaar gezien
Ja, Sorry! Het een is lief, het ander kan een seksuele voorkeur zijn. Ik moest er iig niet veel van hebben, het was benauwdquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Eenie_Meeniequote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
ze hebben geen plaatje met mijn naam erin
Een beetje vergelijkbaar met het verschil tussen een BJ en wurgseks?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, Sorry! Het een is lief, het ander kan een seksuele voorkeur zijn. Ik moest er iig niet veel van hebben, het was benauwd
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Eenie_Meenie
Ah, dus daarom zit je bij Minthy in de TBS-kliniek.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog m'n welgemeende excuses daarvoor
"Ik ben een mongool! Alles wat ik doe is toch wel leuk!"quote:Op maandag 7 januari 2013 15:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, dus daarom zit je bij Minthy in de TBS-kliniek.
Luna?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef DeLuna het volgende:
Vast een bollywood nummer met mijn naam erin.
"Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten."quote:Op maandag 7 januari 2013 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Ik ben een mongool! Alles wat ik doe is toch wel leuk!"
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten."
Ik dacht dat Hans wel 100% was met z'n Queen platenquote:
Ik verwachte al een dergelijke reactiequote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hans wel 100% was met z'n Queen platen
Ik dacht meer aan mijn echte naam. Die bijna net niet in mijn ondertitel staat.quote:
"Mijn kleine Suriname"quote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan mijn echte naam. Die bijna net niet in mijn ondertitel staat.
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geweldig die chaos inderdaad. Ik had een keer een vliegtuig gevouwen van een Pallet vel. Ze gingen helemaal uit hun dak.![]()
Gevolg was wel dat ik elke week aan het eind van de dag een vliegtuig met ze moest vouwen
Nu moet ik te diep nadenken, lukt niet. Sorryquote:Op maandag 7 januari 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje vergelijkbaar met het verschil tussen een BJ en wurgseks?
Iets met 25 weken vakantie opmaken.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:21 schreef alors het volgende:
Waarom is Sander er niet?Ik had me er zo op verheugd
![]()
Eerste anticlimax was al dat ik mijn radio op telefoon aanzette maar die stond van zaterdagmiddag nog op Veronica, viel ik midden in die dat domme grappen blokje met dat debiele muziekje eronder![]()
Omdat ie op vakantie is.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:21 schreef alors het volgende:
![]()
Eerste anticlimax was al dat ik mijn radio op telefoon aanzette maar die stond van zaterdagmiddag nog op Veronica, viel ik midden in die dat domme grappen blokje met dat debiele muziekje eronder![]()
Met Yuri de prijzensloeriequote:Op maandag 7 januari 2013 16:21 schreef alors het volgende:
![]()
Neee pleasequote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
Uh, Domein tweet dat ie drie weken de middagshow doet. Gaat volgende week Coen weer op vakantie ofzo
Is Lantinga weer overspannen ofzo?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
Uh, Domien tweet dat ie drie weken de middagshow doet. Gaat volgende week Coen weer op vakantie ofzo
Bij vele andere rappers had ik hem gelijk gegeven.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Peter Koelewijn heeft toch ook gelijk, het is monotoon en slaat nergens op.
Dat vroeg iemand op Twitter ook al ja. Zij heeft Domien liever dan wat dan ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is Lantinga weer overspannen ofzo?
Volgens mij wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
van welke tv-serie is dit liedje?
Chuck?
ze is zwanger!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef Pino112 het volgende:
Kim-Lian. Voor wat voor non-nieuws moeten ze die muts nu weer bellen?
Mijn buurvrouw is ook zwanger, die bellen ze ook niet.quote:
en ze is een BN'erquote:
Dit dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is ook zwanger, die bellen ze ook niet.
Mss moet je lobbyen bij Coen&Sander!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
'Vriend van de show'. Zo kan ik ook Supercrazyturbotophit worden ja.
zonder te klikken wist ik dat je dat bericht bedoelde....het had gekund...maar de leeftijd klopt nietquote:
We lopen nog steeds gelijk qua oud papierkalender. Geruststellende gedachtequote:Op maandag 7 januari 2013 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Toffe plaat!
Maar laat de regen nu maar stoppen, ik moet straks oud papier ophalen voor de voetbalclub...
We wachten wel even op de rectificatiequote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonder te klikken wist ik dat je dat bericht bedoelde....het had gekund...maar de leeftijd klopt niet
hoho, ik was het echt niet. die vrouw was nl KO gegaan als ik mijn enorme lans tevoorschijn had gehaald....quote:Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
We wachten wel even op de rectificatie
en wees gerust, of diep teleurgesteld, maar ik kom het bij jou niet ophalenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
We lopen nog steeds gelijk qua oud papierkalender. Geruststellende gedachte
Jezus Rockquote:Op maandag 7 januari 2013 17:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho, ik was het echt niet. die vrouw was nl KO gegaan als ik mijn enorme lans tevoorschijn had gehaald....
Wees jij daar maar ontzettend blij mee. Ik heb maar twee kleine doosjes staan, is de moeite van de afstand niet waardquote:Op maandag 7 januari 2013 17:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en wees gerust, of diep teleurgesteld, maar ik kom het bij jou niet ophalen
Je bedoelt je enorme pizzamesquote:Op maandag 7 januari 2013 17:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho, ik was het echt niet. die vrouw was nl KO gegaan als ik mijn enorme lans tevoorschijn had gehaald....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |