http://www.telegraaf.nl/b(...)ordt_merknaam__.htmlquote:DEN HAAG - ’Allah’ is als merknaam gedeponeerd bij het Benelux merkenbureau in Den Haag. De 32-jarige kunstenaar Teun Castelein uit Amsterdam heeft zich daarmee de verontwaardiging op de hals gehaald van islamitische organisaties.
In eerste instantie wil de schepper van de merknaam onderzoeken welke mogelijkheden er met ’Allah’ zijn. Toepassingen voor kleding, schoenen en andere producten sluit hij niet uit. In februari gaat hij in zijn galerie de merknaam Allah officieel lanceren.
„Het is een waanzinnig mooie naam”, zegt Castelein. „Ik was verbaasd dat nooit eerder iemand ’Allah’ had gedeponeerd”, vertelt hij. „Het kostte me slechts 250 euro en nu heb ik een wereldmerk. Eigenlijk is Allah als God uit de Koran van iedereen. Voor uitingen met een commerciële doelstelling was echter niets geregeld.” Castelein wil het merk ook richting de islamitische wereld eerbiedigen.
Nee, Allah™.quote:
Mo natuurlijk.quote:
- Geld verdienen met Allah™ merchandise.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Vraag me af wat de 'kunstenaar ' hiermee wil bereiken... Provoceren voor gevorderden dit.
Blijkbaar toch niet, als er kennelijk alweer wat organisaties op hun pik zijn getrapt.quote:
Ja of iemand die computers gaat verkopen met een stuk fruit als merknaam.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:31 schreef Tocadisco het volgende:
Het is gewoon een woord... What's next, een Maleisiër die het merkenrecht op 'deur' verkrijgt?
Ja, of een hakkenbarketen.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:31 schreef zatoichi het volgende:
Ik zou er een snackbarketen mee openen.
Toch bizar dat het al zo ver geworden is dat men dit daadwerkelijk provoceren vind...quote:Op maandag 7 januari 2013 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Provoceren voor gevorderden dit.
Ja die zal mooi staan... naast een kromzwaard.quote:
Dan zal er binnenkort wel een acceptgiro op je deurmat vallen.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:13 schreef DroogDok het volgende:
Krijgt hij dan geld elke keer als iemand ***** zegt of schrijft?
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:20 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dan zal er binnenkort wel een acceptgiro op je deurmat vallen.
Ja voor een kledingwinkelquote:Op maandag 7 januari 2013 10:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
Het merk ''Hitler'' was laatst toch ook in India?
Het het niet ''het'' zijn? Ik kan me vergissenquote:DEN HAAG - ’Allah’ is als merknaam gedeponeerd bij het Benelux merkenbureau in Den Haag. De 32-jarige kunstenaar Teun Castelein uit Amsterdam heeft zich daarmee de verontwaardiging op de hals gehaald van islamitische organisaties.
In eerste instantie wil de schepper van de merknaam onderzoeken welke mogelijkheden er met ’Allah’ zijn. Toepassingen voor kleding, schoenen en andere producten sluit hij niet uit. In februari gaat hij in zijn galerie de merknaam Allah officieel lanceren.
„Het is een waanzinnig mooie naam”, zegt Castelein. „Ik was verbaasd dat nooit eerder iemand ’Allah’ had gedeponeerd”, vertelt hij. „Het kostte me slechts 250 euro en nu heb ik een wereldmerk. Eigenlijk is Allah als God uit de Koran van iedereen. Voor uitingen met een commerciële doelstelling was echter niets geregeld.” Castelein wil het merk ook richting de islamitische wereld eerbiedigen.
De naam, dus ook de merknaam. Dus je vergist je.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het het niet ''het'' zijn? Ik kan me vergissen
Ah, bedankt klonk zo raar in de orenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:37 schreef Jareth het volgende:
[..]
De naam, dus ook de merknaam. Dus je vergist je.
Allah snackbar.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:31 schreef zatoichi het volgende:
Ik zou er een snackbarketen mee openen.
Grote Leider, doe er wat aan!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga denk ik Scientology deponeren en dan tommy kroes soewen
Oh ja, ontzettend ondisrespectloos ditquote:
Geen publieke lynchepartij? Wat ben je voor droeftoeter?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh ja, ontzettend ondisrespectloos dit![]()
!!!!!! Smerige heiden die over de rug van vredelievende gelovigen geld probeert te verdienen. Ik kots daar op
![]()
![]()
Dat kan hier natuurlijk niet zeggenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Geen publieke lynchepartij? Wat ben je voor droeftoeter?
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat kan hier natuurlijk niet zeggen![]()
![]()
, maar reken maar dat wij het hier niet bij laten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |