abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:21:57 #201
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121304725
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:20 schreef Cue_ het volgende:
kom er later vast op terug.. eerst werken :P
Werkse :P :*
we dan
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:22:58 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121304757
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik heb ook nog niks vernomen (ook as asual). Maar zoals Eefje al zei aantal posts hierboven: gewoon ff laten gaan. Heb ik over een weekje nog niks gehoord ga ik nog wel een belletje proberen en anders houdt t voor mij op.
Precies, dat heb ik dus ook...
Maar moet wel zeggen als je eenmaal seks hebt gehad, het niet makkelijker er op wordt :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:27:03 #203
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_121304891
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar moet wel zeggen als je eenmaal seks hebt gehad, het niet makkelijker er op wordt :')
Nee, dan zit je er letterlijk en figuurlijk al aardig diep in ;)

Mijn date mailt dus structureel pas dagen later (4-5 dagen) terug, was ook al zo nadat zij een voorstel had gedaan om wat af te spreken, vervolgens weer toen ik een tegenvoorstel deed en daarna ook weer. Heb nu wel d'r nummer maar weersta de verleiding goed ;) En ja ik ben een bijna-leek op online datinggebied (pas 2e online date) dus ik overanalyseer alles nog veel te veel :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:27:07 #204
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121304894
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hoezo niet? Toch een vrij goede bevestiging dat ze je in ieder geval knap/leuk genoeg vindt.. waarom wordt het daarna juist moeilijker?
we dan
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:29:29 #205
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121304972
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo niet? Toch een vrij goede bevestiging dat ze je in ieder geval knap/leuk genoeg vindt.. waarom wordt het daarna juist moeilijker?
Kan ook het moment zijn he... Nou was het de 3e ontmoeting (2e date) waarop dat gebeurd is, dus dan is't wat zekerder allemaal ja, ben ik met je eens...
Maar het feit dat er bijna niks uit haar zelf komt qua contact leggen enzo doet me twijfelen....

Qua gevoel wordt het dan (althans voor mij) moeilijker om mee om te gaan dat ze me misschien (wellicht) gebruikt zou kunnen hebben... Ik ga er nu nog nite vanuit, maar als ik over een week niks heb gehoord, tsja, dan moet ik dat toch onder ogen komen...

Nou zijn er ergere dingen dan door een supermooie vrouw gebruikt te worden voor seks, dus ik zal er niet over klagen verder :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:32:53 #206
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121305074
Oke ik heb niet alles gelezen denk ik dus zal even teruglezen anders ook :P extra smeuig verhaal van gemaakt of? :9 ;) Maar ja als je het op die manier bedoelt dan ben ik het met je eens ja. Als daarna het contact helemaal afgehouden wordt.. Is wel een duidelijk signaal. Weet niet hoelang er nu al radiostilte is maar voor mijn gevoel is het na 2 dagen dan al wel bekeken vrijwel altijd :') En nee niet over klagen nee, ik lees vaak genoeg dat je gaat picknicken e.d. en nu dit dus je doet het goed genoeg om tevreden te zijn :{w
we dan
pi_121305131
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:

Maar het feit dat er bijna niks uit haar zelf komt qua contact leggen enzo doet me twijfelen....

praat erover...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:36:30 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121305179
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:08 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ik vind dat allemaal zo ingewikkeld...
Verbaal, non-verbaal, onbewuste communicatie, bewuste communicatie.

Ik geloof best dat er in al die vormen van communicatie waarheden in zitten. Maar pffff...
Ga gewoon gezellig kletsen en zie waar het schip strand. Als je overal maar op gaat letten maak je het zo gecompliceerd.
Ga jij nou eens wat stukjes lezen over dit en ga dan eens een dag opletten. Je zult verbaast staan. Of ga het eens bij je zelf na :)

Je geeft net het "armen over elkaar heen" stukje aan. En dat dit soms relaxt zit. En dat je niet gesloten ben.

Dat klopt helemaal :) maar als jij in een discussie zit met kritiek op bv je functioneren waar jij het niet mee eens bent en je zit dan met je armen over elkaar is dat niet omdat je lekker zit ;) op dat moment ben jij het niet eens en heb jij een gesloten houding.

Het is dus heel erg situatie afhankelijk. Spelen met haar precies zo. Met een bepaalde blik of opmerking kan dat een hele andere betekenis hebben dan wanneer verveelt kijken naar haar puntjes en korte antwoorden.

Als je dingen herkend kan je daar best op inspelen. En daar gebruik van maken. Je moet het zien als hulp middel. Bepaalde non-verbale communicatie kan je helpen met versieren om bv op een onderwerp verder te gaan.

Zie het als een tomtom. Het kan je leiden naar iets leuks ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:39:46 #209
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_121305280
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ga jij nou eens wat stukjes lezen over dit en ga dan eens een dag opletten. Je zult verbaast staan. Of ga het eens bij je zelf na :)

Je geeft net het "armen over elkaar heen" stukje aan. En dat dit soms relaxt zit. En dat je niet gesloten ben.

Dat klopt helemaal :) maar als jij in een discussie zit met kritiek op bv je functioneren waar jij het niet mee eens bent en je zit dan met je armen over elkaar is dat niet omdat je lekker zit ;) op dat moment ben jij het niet eens en heb jij een gesloten houding.

Het is dus heel erg situatie afhankelijk. Spelen met haar precies zo. Met een bepaalde blik of opmerking kan dat een hele andere betekenis hebben dan wanneer verveelt kijken naar haar puntjes en korte antwoorden.

Als je dingen herkend kan je daar best op inspelen. En daar gebruik van maken. Je moet het zien als hulp middel. Bepaalde non-verbale communicatie kan je helpen met versieren om bv op een onderwerp verder te gaan.

:')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:41:23 #210
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121305333
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke ik heb niet alles gelezen denk ik dus zal even teruglezen anders ook :P extra smeuig verhaal van gemaakt of? :9 ;) Maar ja als je het op die manier bedoelt dan ben ik het met je eens ja. Als daarna het contact helemaal afgehouden wordt.. Is wel een duidelijk signaal. Weet niet hoelang er nu al radiostilte is maar voor mijn gevoel is het na 2 dagen dan al wel bekeken vrijwel altijd :') En nee niet over klagen nee, ik lees vaak genoeg dat je gaat picknicken e.d. en nu dit dus je doet het goed genoeg om tevreden te zijn :{w
:D

Nou ja, de radiostilte was er al vanaf de eerste ontmoeting tot nu, dus misschien is ze gewoon geen sms-er/whatsapper...
Stieke mwel prettig want ik spreek liever ook af en tot nu toe heeft ze altijd ja gezegd en is ze op komen dagen... alleen deze keer kon ze dus niet wegens drukte (waar ze het tijdens de eerste dates al over had dus geloof haar wel)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:44:40 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121305438
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:39 schreef peleetje het volgende:

[..]

:')
Je hebt gelijk, jij kan je beter bezig houden met leuke gesprekken. Gezien je onderstaande reactie.

quote:
Ik vind dat allemaal zo ingewikkeld...
Verbaal, non-verbaal, onbewuste communicatie, bewuste communicatie.
Tipje van mijn kant. Geef het eens een kans :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:45:19 #212
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_121305459
Ja ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat vrouwen allemaal hele duidelijke signalen geven waar wij (of ik) op kan reageren.

Als ze het met d'r haar speelt...? (Mogelijkheid dat ze me leuk vind)

Of

Als ze d'r haar naar achter gooit en haar nek laat zien... (Mogelijkheid dat ik 'r vanavond mag aanduwen)

Want dat is wat je leest op internet als gaat googelen naar 'non-verbale communicatie dating'.

Ik weet niet hoor... misschien dat de dames hier daar eens wat over kunnen zeggen!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:48:18 #213
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121305539
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:45 schreef peleetje het volgende:
Ja ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat vrouwen allemaal hele duidelijke signalen geven waar wij (of ik) op kan reageren.

Of

Als ze d'r haar naar achter gooit en haar nek laat zien... (Mogelijkheid dat ik 'r vanavond mag aanduwen)

Want dat is wat je leest op internet als gaat googelen naar 'non-verbale communicatie dating'.

Ik weet niet hoor... misschien dat de dames hier daar eens wat over kunnen zeggen!
Ze doen het niet bewust (over het algemeen), net als jij het niet bewust doet...

Je merkt toch altijd wanneer een gesprek loopt? De houding die de andere persoon hierbij aanneemt is heel belangrijk.
Er werd hier net de vergelijking getrokken met een sollicitatiegesprek, dat je altijd rechtop probeert te zitten, een open indruk probeert te geven en een goede handdruk bijvoorbeeld bij binnenkomst...
Dit zijn allemaal non-verbale dingen, waar je je voordeel uit kan halen als je ze goed uitvoert...

Non-verbale communicatie is GEEN garantie, maar het zijn in combinatie met andere factoren, zoals het gesprek zelf, wel indicatoren.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:50:55 #214
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_121305608
Voor de non-verbale communicatiekenners: en als een meisje nou behoorlijk verlegen/onzeker is, welke signalen geeft ze dan? Weinig initiatief nemen om gesprek op gang te houden, bewust beetje bij 'veilige' gespreksonderwerpen blijven? Hoe zien jullie het verschil tussen verlegenheid/weinig interesse?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:51:20 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121305617
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:45 schreef peleetje het volgende:
Prima dat jij dat vind / denkt. De feiten liggen toch echt anders :)

quote:

Of

Klopt, maar afhankelijk van de situatie en haar verdere gedrag op dat moment.

quote:
Vaak doen dames dat onbewust ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:53:09 #216
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121305668
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voor de non-verbale communicatiekenners: en als een meisje nou behoorlijk verlegen/onzeker is, welke signalen geeft ze dan? Weinig initiatief nemen om gesprek op gang te houden, bewust beetje bij 'veilige' gespreksonderwerpen blijven? Hoe zien jullie het verschil tussen verlegenheid/weinig interesse?
Onzeker herken je van mijlen ver, nonverbaal goed te zien aan haar houding, verbaal goed te merken aan haar mening over bepaalde zaken en haar antwoorden op vragen.
Verlegen is wat moeilijker en is een kunst om doorheen te breken... Ik hou niet van verlegen mensen, ben er al snel klaar mee, gewoon omdat het vaak een eenzijdig gesprek wordt wat je in stand moet houden en wat daardoor niet natuurlijk aanvoelt....
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:54:12 #217
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_121305695
Enfin,

Blijkbaar zijn alle mannen in dit topic (behalve ik) vrouwenkenners en weten alle signalen die vrouwen geven precies op waarde te schatten en regelmatig juist te interpreteren.

En toch single...

Ergens kan ik dat toch niet helemaal rijmen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:55:46 #218
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121305739
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:54 schreef peleetje het volgende:
Enfin,

Blijkbaar zijn alle mannen in dit topic (behalve ik) vrouwenkenners en weten alle signalen die vrouwen geven precies op waarde te schatten en regelmatig juist te interpreteren.

En toch single...

Single heeft niks te maken met MENSENkennis, want dat is het, het is geen vrouwenkennis, het is mensenkennis...
Iemand bijvoorbeeld aanraken tijdens een gesprek op z'n schouder o.i.d. zijn allemaal dingen die mensen een beter gevoel kunnen geven...
Of iemand z'n naam herhalen ergens halverwege een gesprek (niet te geforceerd natuurlijk :'))
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:56:27 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121305751
quote:
Enfin,

En toch single...

Je kan ook overdrijven he ;) (weten alle signalen :') )

Dat men signalen kan herkennen betekent niet dat men de vrouw ook leuk genoeg vindt ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:58:57 #220
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_121305815
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven he ;) (weten alle signalen :') )

Dat men signalen kan herkennen betekent niet dat men de vrouw ook leuk genoeg vindt ;)
Wat voor signalen geef jij dan als je iemand leuk vind tijdens een date?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:59:26 #221
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121305824
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:58 schreef peleetje het volgende:

[..]

Nogmaals: vele van die signalen zijn NIET BEWUST!

Ben overigens wel benieuwd naar het antwoord van de bewuste signalen :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:00:31 #222
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_121305853
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nogmaals: vele van die signalen zijn NIET BEWUST!

Ben overigens wel benieuwd naar het antwoord van de bewuste signalen :D
Als ze 'niet bewust' zijn kan iemand ze ook niet hebben herkend en omschreven op internet.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:01:12 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121305871
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:58 schreef peleetje het volgende:
Uhm, meer oogcontact.. aanrakingen.. zo zitten dat het ook eruit ziet dat ik geintresseerd ben ik het gesprek.

En wss tig kleine dingen waar ik niet bij nadenk, maar wel bewust doe om te laten zien dat ik hem leuk vind.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:01:23 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121305881
quote:
Enfin,

Nou kenner ben ik zeker niet, alle vrouwen signalen ook niet.

quote:
En toch single...
Non-verbale communicatie herkennen heeft niks te maken met wel of geen relatie :D

quote:
Dat snap ik wel, jij gelooft namelijk volledig in je zelf en ipv het een kans geven bestempel jij het direct als onzin :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:01:31 #225
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121305889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:00 schreef peleetje het volgende:

[..]

Als ze 'niet bewust' zijn kan iemand ze ook niet hebben herkend en omschreven op internet.
Psychologie, onderbewuste, instinct????
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:02:18 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121305910
quote:

[..]

dat je ze onbewust doet, kan het wel zijn dat iemand ze herkent of dat je ze zelf herkent op het moment dat je ze doet.

Jij denkt toch ook niet na over ELKE beweging die je doet na? Al is het maar dat je aan je neus krabt of gewoon ademhalen. Je doet het niet bewust, maar als je erop gaat letten merk je wel dat je het doet.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:02:59 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121305927
quote:

[..]

Dit ga je toch serieus niet menen he :{
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:03:18 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121305943
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dat je ze onbewust doet, kan het wel zijn dat iemand ze herkent of dat je ze zelf herkent op het moment dat je ze doet.

Jij denkt toch ook niet na over ELKE beweging die je doet na? Al is het maar dat je aan je neus krabt of gewoon ademhalen. Je doet het niet bewust, maar als je erop gaat letten merk je wel dat je het doet.
Ademen doe je wel bewust, want het staat op internet :9
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:03:38 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121305948
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit ga je toch serieus niet menen he :{
_O-
My thoughts exactly
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:04:53 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121305980
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O-
My thoughts exactly
Ja sorry hoor maar als iemand met zulke argumenten komt houd het heel snel op :{
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:05:07 #231
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_121305983
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou kenner ben ik zeker niet, alle vrouwen signalen ook niet.

[..]

Non-verbale communicatie herkennen heeft niks te maken met wel of geen relatie :D

[..]

Dat snap ik wel, jij gelooft namelijk volledig in je zelf en ipv het een kans geven bestempel jij het direct als onzin :)
Wat ik op internet lees vind ik wel een beetje onzin inderdaad...

b.v.
Als een vrouw d'r haar naar achter gooit en haar nek laat zien dan wil ze knallen!

Kom op zeg! wat een kolder.

En het gekke is dat dergelijke dingen altijd geschreven zijn door mannen. Mannen die beweren te weten hoe je vrouwen moet versieren en singalen moet herkennen. Het is nooit geschreven door een vrouw.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:05:24 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121305990
Jullie kunnen gewoon niet begrijpend lezen. :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:07:56 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_121306038
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Onzeker herken je van mijlen ver, nonverbaal goed te zien aan haar houding, verbaal goed te merken aan haar mening over bepaalde zaken en haar antwoorden op vragen.
Verlegen is wat moeilijker en is een kunst om doorheen te breken... Ik hou niet van verlegen mensen, ben er al snel klaar mee, gewoon omdat het vaak een eenzijdig gesprek wordt wat je in stand moet houden en wat daardoor niet natuurlijk aanvoelt....
Volgens mij heb ik te maken met een combipakket van beide :P

Dingen die je noemt herken ik, gek genoeg voelde ik me eigenlijk wel op m'n gemak, maar vond ik het gewoon jammer dat er in de gesprekken vooral veel initiatief van mij uitging.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:08:52 #234
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121306052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik te maken met een combipakket van beide :P

Dingen die je noemt herken ik, gek genoeg voelde ik me eigenlijk wel op m'n gemak, maar vond ik het gewoon jammer dat er in de gesprekken vooral veel initiatief van mij uitging.
Ja het meest ideaal is 50/50 of nog meer van haar kante 70/30 ofzo :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:09:23 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121306062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:05 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ik denk dat het stukje lezen je grootste probleem is. Niet lullig bedoeld.

quote:
b.v.
Als een vrouw d'r haar naar achter gooit en haar nek laat zien dan wil ze knallen!

Ik heb nu al meerdere malen al aangegeven dat non-verbale communicatie geheel afhankelijk is van de situatie.

Dus nee als een vrouw in de Appie staat en ze gooit d'r haar achter over wilt ze niet knallen nee.

quote:
En het gekke is dat dergelijke dingen altijd geschreven zijn door mannen. Mannen die beweren te weten hoe je vrouwen moet versieren en singalen moet herkennen. Het is nooit geschreven door een vrouw.
Genoeg vrouwen die er over praten en schrijven.

Gedrag deskundige zijn vaker vrouwen dan mannen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:09:25 #236
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121306063
quote:

b.v.

Hier ga ik niet eens op in...
Je hebt dan wel een prutsboek/website te pakken als dat er staat :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:10:09 #237
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121306079
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik denk dat het stukje lezen je grootste probleem is. Niet lullig bedoeld.

[..]

Ik heb nu al meerdere malen al aangegeven dat non-verbale communicatie geheel afhankelijk is van de situatie.

Dus nee als een vrouw in de Appie staat en ze gooit d'r haar achter over wilt ze niet knallen nee.

[/quote]

Daarom ga ik naar de hoogvliet, daar doen ze dat wel 8-)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:11:10 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121306103
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

[/quote]
Daarom lopen daar altijd meisje van 17 achter een kinderwagen :+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:11:59 #239
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121306120
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Daarom lopen daar altijd meisje van 17 achter een kinderwagen :+
[/quote]
pi_121306475
Hoe kan je bij Pepper zien of men een betaald profiel heeft of gratis? Ik snap nu waarom ik weinig reactie krijg dan :S En hoe zit dit bij Lexa? Kan de ander daar ook het bericht niet lezen als men niet betaalt?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:30:05 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121306519
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:28 schreef PeterPastoor het volgende:
Hoe kan je bij Pepper zien of men een betaald profiel heeft of gratis? Ik snap nu waarom ik weinig reactie krijg dan :S En hoe zit dit bij Lexa? Kan de ander daar ook het bericht niet lezen als men niet betaalt?
Als ik het zo lees vind ik het maar vreemd dat mensen zich kunnen inschrijven maar niks lezen?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:34:28 #242
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_121306632
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:28 schreef PeterPastoor het volgende:
Bij pepper en lexa moet je betalen om berichtjes te lezen. (en je kunt bij beide niet zien of iemand betaald lid is)
pi_121306681
Is toch ook raar? Dat je een ander niks kunt sturen zonder te betalen, ok dat snap ik. Ik snap niet dat men niks kan lezen als men niet betaald heeft....
pi_121306697
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:34 schreef peleetje het volgende:

[..]

Bij pepper en lexa moet je betalen om berichtjes te lezen. (en je kunt bij beide niet zien of iemand betaald lid is)
Ga ik dus weer naar RP....
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:44:15 #245
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121306883
quote:

[..]

b.v.

Je moet op internet soms de onzin onderscheiden van de feiten. Wil je zeggen dat je als je een vrouw leuk vindt of niet leuk vindt (Of een vrouw jou) jij nonverbaal hetzelfde doet? Positie hetzelfde, gezichtsuitdrukkingen, handen, ogen, onbewuste handsignalen e.d.? Het lijkt wel alsof je helemaal niet wil geloven dat het uberhaupt wat zegt en om die statement kracht te geven maar flauwekul op internet opzoekt om je punt te 'bewijzen'...
we dan
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:44:28 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121306894
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:35 schreef PeterPastoor het volgende:
Is toch ook raar? Dat je een ander niks kunt sturen zonder te betalen, ok dat snap ik. Ik snap niet dat men niks kan lezen als men niet betaald heeft....
Dat is simpel te verklaren. Anders stuurt men een bericht met mail adres :P

Ze willen dat mensen betalen. De kans is groter dat ze nieuwsgierig zijn en dus betalen om te lezen :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:40:13 #247
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_121308775
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Kan ook het moment zijn he... Nou was het de 3e ontmoeting (2e date) waarop dat gebeurd is, dus dan is't wat zekerder allemaal ja, ben ik met je eens...

Qua gevoel wordt het dan (althans voor mij) moeilijker om mee om te gaan dat ze me misschien (wellicht) gebruikt zou kunnen hebben... Ik ga er nu nog nite vanuit, maar als ik over een week niks heb gehoord, tsja, dan moet ik dat toch onder ogen komen...

Nou zijn er ergere dingen dan door een supermooie vrouw gebruikt te worden voor seks, dus ik zal er niet over klagen verder :')
Gast.... seriously. Je hebt haar zeker een smsje/whatsappje/emailtje gestuurd en loopt nu te overanalyseren. Als je écht zo graag antwoord wilt dan bel je haar gewoon, rechtstreeks contact en gelijk antwoord/leuk gesprek.

Al dat overgeanalyseer (ha! dat is vast een woord!), dat jullie niet moe worden van jezelf. Wil je duidelijkheid: Bellen.

WheeledWarrior; Serieus, je hebt haar nummer en weerstaat de verleiding goed? Wat zijn dat voor vage spelletjes. Dat zij 4 a 5 dagen wacht wil niet zeggen dat jij dat ook maar moet doen. Gewoon verder daten en kijken of ze ooit nog terug zal mailen, mensen die zo traag reageren staan gelijk met 2-0 achter.

Dus vort: Daten jullie. }:| ~O>
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:42:48 #248
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_121308878
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ooh... dat is heel mooi gezegd. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:47:20 #249
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_121309060
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

De groenten afdeling bij de bak met komkommers.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:51:34 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121309223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ooh... dat is heel mooi gezegd. ;)
Dank je :P

En inderdaad die spelletjes spelen pffff.
Gewoon duidelijk en direct wezen. Dat is de enige juiste manier.

Als ik klaar ben met whatsappen zeg ik gewoon van, zal ik je even bellen? Krijg kramp in m'n vingers. Bellen is toch fijner dan whatsappen.

Wil je afspreken? Gewoon zeggen dat je wilt afspreken en wanneer je kan :)
pi_121309570
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dank je :P

Als ik klaar ben met whatsappen zeg ik gewoon van, zal ik je even bellen? Krijg kramp in m'n vingers. Bellen is toch fijner dan whatsappen.

Wil je afspreken? Gewoon zeggen dat je wilt afspreken en wanneer je kan :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:01:27 #252
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_121309596
Ik krijg een beeld van peleetje in mijn hoofd dat hij bij de AH staat en de kassiere haar haar over het hoofd gooit... en dat hij dan denkt van; 'Eh hier? Vooruit dan maar'. :'(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:03:24 #253
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121309659
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:01 schreef -Splash- het volgende:
Ik krijg een beeld van peleetje in mijn hoofd dat hij bij de AH staat en de kassiere haar haar over het hoofd gooit... en dat hij dan denkt van; 'Eh hier? Vooruit dan maar'. :'(
Wat zal er gebeuren als we vertellen dat wanneer een vrouw om je bonus pas bij de appie vraagt ze een klap in haar bek wilt.

Ik zie de krantenkoppen al voor me :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:05:51 #254
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_121309762
Zelfklevende zegeltjes, mijnheer? Hoeft u niet meer aan te likken. :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_121309766
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef ook_gek het volgende:

dit vooral. die spelletjes zijn leuk als je nog niet beter weet.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:10:07 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121309907
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef rival het volgende:

[..]

dit vooral. die spelletjes zijn leuk als je nog niet beter weet.
Je kan wel spelletje spelen. Maar meer teasen en elkaar gek maken.

Wachten is daar geen onderdeel van trouwens!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:15:37 #257
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_121310115
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef Andromache het volgende:
Zelfklevende zegeltjes, mijnheer? Hoeft u niet meer aan te likken. :P
Jaja, wij weten heus wel wat jij daarmee bedoelt. :{w
pi_121310413
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja dat hoort er natuurlijk bij. ;)
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 14:25:33 #259
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_121310524
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is zo leuk he, zo ben ik ook te versieren :@
What can change the nature of a man?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:42:16 #260
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_121311283
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:25 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Is zo leuk he, zo ben ik ook te versieren :@
Mannen die de ' :@ ' smiley gebruiken zijn al met het woordje 'hoi' te versieren.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:44:43 #261
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121311378
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Mannen die de ' :@ ' smiley gebruiken zijn al met het woordje 'hoi' te versieren.
_O-
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:47:38 #262
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_121311498
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:36 schreef PeterPastoor het volgende:
Ga ik dus weer naar RP....
Blijkt voor iedereen persoonlijk weer anders uit te vallen. Ik ben nu voor 3 maanden lid van Relatieplanet en Pepper. Bij RP krijg ik een te verwaarlozen aantal profielbezoeken, aan Pepper toch twee dates overgehouden..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:49:53 #263
141482 Q.
JurassiQ
pi_121311563
Ik moet Pepper ook maar eens proberen. Eigenlijk. Maar eigenlijk ben ik tegenwoordig meer van IRL versieren, dat gaat me een stuk makkelijker af. :')
For great justice!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:51:20 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121311619
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:22 schreef rival het volgende:

[..]

Ja dat hoort er natuurlijk bij. ;)
Extra leuk om te doen als je haar kan zien staan. Zie je haar reactie ook nog en kan je daar op inspelen. :D

Bv in de kroeg of op het werk. Alleen soms opletten dat je het niet blijft doen als je er verder geen intenties mee hebt.

Soms gaat ik daar nog wel eens te ver in.... Puur om te kijken hoe ver ik kan gaan :X

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

:D wat ben jij toch een heerlijke user :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:16:11 #265
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_121317748
Meestal als ik mijn date erg leuk vind pak ik onbewust mijn ringvinger vast met mijn duim. en dan een beetje strekken.

Er is wel zoiets als te direct trouwens, gewoon lompheid. maar als je (al helemaal als man) spelletjes gaat spelen.. moet je gewoon een keer daten met 2 bakstenen, kan je leuke spelletjes mee doen :7
WFPB!
pi_121318422
Wat gebeurt er met een gekregen OneLiner die je negeert? Want je kunt op accepteren, afslaan (of verwijderen of zoiets) of negeren klikken? En ik dacht dat je door de OneLiner door te negeren in een soort wachtlijstje kwam te staan, maar ik kan hem nergens meer vinden?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:44:26 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121318966
Staat dat niet bij oude contacten?
pi_121320244
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef ook_gek het volgende:
Staat dat niet bij oude contacten?
Hmm nee!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:26:12 #269
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121320537
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Hmm nee!
:o dan weet ik het ook niet :o
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:39:53 #270
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_121330082
Reactie van mijn date. We staan er zo te lezen hetzelfde in: leuke middag gehad, de echte 'vonk' hebben we beiden (nog) niet direct gevoeld. Haar voorstel nu om verder te kletsen bij een lunch bij mij in town.

Dit wordt make-or-break, in elk geval voor mij. Er moet wel 'iets' zijn volgende keer. Wat dat 'iets' dan is, geen idee eigenlijk.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:49:30 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121330623
Dat merk je juist pas, als het er is! :P

Of doe om het ijs te breken weer een matig grapje zoals we die de laatste tijd hier wel vaker hebben gelezen. Meteen als je gaat zitten zeggen "Merk jij nu ook al dat de vonk er is?"
En zij dan: Hoezo? :?
En jij dan zo kijken naar het waxinelichtje tussen jullie in. :7 8-) Like a bosss....

:') Ok ik heb een paar biertjes op, let verder niet op mij. Nog gecondoleerd met je voetbalcluppie trouwens.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:49:50 #272
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121330646
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Reactie van mijn date. We staan er zo te lezen hetzelfde in: leuke middag gehad, de echte 'vonk' hebben we beiden (nog) niet direct gevoeld. Haar voorstel nu om verder te kletsen bij een lunch bij mij in town.

Dit wordt make-or-break, in elk geval voor mij. Er moet wel 'iets' zijn volgende keer. Wat dat 'iets' dan is, geen idee eigenlijk.
Lijkt me goed. Eindeloos rekken, in de hoop dat er ooit nog een vonk gaat overslaan, is ook niks.

Maare... Denk je dat je er nog helemaal voor open staat dat er "iets" komt? Ga je nu niet krampachtig op dat "iets" zitten wachten, waardoor het niet meer komt?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:53:38 #273
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121330878
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

Ah, ja da's vervelend ja, maar ja je moet het niet eindeloos rekken idd tot de vonk overslaat...
Heb ook een meisje gedate in het verleden, na 2 dates dacht ik ook: van mijn kant is het er niet...
Van haar kant was dat er helaas wel, maar goed, gewoon eerlijk blijven en er absoluut geen misbruik van maken...

Vrijdag ga ik maar weer eens de kroeg in 8-) :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:55:36 #274
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_121331013
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

Lijkt me goed. Eindeloos rekken, in de hoop dat er ooit nog een vonk gaat overslaan, is ook niks.

Maare... Denk je dat je er nog helemaal voor open staat dat er "iets" komt? Ga je nu niet krampachtig op dat "iets" zitten wachten, waardoor het niet meer komt?
Als het de volgende keer niet komt, dan komt het niet meer. Gewoon gezellig kletsen en dan zien we wel waar 't schip strandt.

@Silenus: Thanx!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:59:55 #275
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121331254
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als het de volgende keer niet komt, dan komt het niet meer. Gewoon gezellig kletsen en dan zien we wel waar 't schip strandt.

@Silenus: Thanx!
Goede instelling denk ik :) Succes en have fun! :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:05:27 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121331561
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ah, ja da's vervelend ja, maar ja je moet het niet eindeloos rekken idd tot de vonk overslaat...
Heb ook een meisje gedate in het verleden, na 2 dates dacht ik ook: van mijn kant is het er niet...
Van haar kant was dat er helaas wel, maar goed, gewoon eerlijk blijven en er absoluut geen misbruik van maken...

Vrijdag ga ik maar weer eens de kroeg in 8-) :')
Welke kroeg :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:05:58 #277
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121331589
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Yuki het volgende:

[..]

Goede instelling denk ik :) Succes en have fun! :)
Wanneer rondleiding?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:16:19 #278
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121332155
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Welke kroeg :P
Waarschijnlijk iets op de grote markt, vermoedelijk de zwarte ruiter :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:17:33 #279
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121332241
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Leuk! *O*

Sowieso Grote Markt O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:18:22 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121332280
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Yuki het volgende:

[..]

Leuk! *O*

Sowieso Grote Markt O+
Ja O+
Leuk sfeertje altijd :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:19:48 #281
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121332344
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja O+
Leuk sfeertje altijd :)
Zeker op de terrassen O+
Zelfs in de winter, terrasverwarming aan en klaar :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:21:39 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121332453
Plein *O*

Millers *O*

Boterwaag *O* <--- had ik m'n date trouwens zondag :o
pi_121332512
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hebben jullie weer een date? :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:24:35 #284
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121332613
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:22 schreef minthy het volgende:

[..]

Hebben jullie weer een date? :P
Ja met 2 vrienden :')
Die beste dame in kwestie hoor ik niks meer van ;(
En aangezien ik elke keer contact zoek, afspraken maak e.d. en zij mijn laatste voorstel heeft afgewezen (drukke week dus geen tijd), wacht ik even tot zij wat stuurt... ga niet als een hondje achter mensen aanlopen :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:25:15 #285
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121332656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:
Plein *O*

Millers *O*

Boterwaag *O* <--- had ik m'n date trouwens zondag :o
Plein 19 *O*

Millers -O- wel altijd mooie vrouwen daar!

Boterwaag is de ideale dateplek! Ook een paar keer gedate met m'n ex :Y
pi_121332678
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja met 2 vrienden :')
Die beste dame in kwestie hoor ik niks meer van ;(
En aangezien ik elke keer contact zoek, afspraken maak e.d. en zij mijn laatste voorstel heeft afgewezen (drukke week dus geen tijd), wacht ik even tot zij wat stuurt... ga niet als een hondje achter mensen aanlopen :P
Ah, kut... Ook gezellig natuurlijk, maar met haar was het vast leuker geweest :9~ :D
Je hebt gelijk ook ;)
Tante minthy!! O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:26:13 #287
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121332709
Boterwaag! *O* Lekker eten daar :9 En leuke setting :Y
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:29:33 #288
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121332874
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Ah, kut... Ook gezellig natuurlijk, maar met haar was het vast leuker geweest :9~ :D
Je hebt gelijk ook ;)
Was zeker leuker geweest _O_
Haar lichaam :9
Haar hoofd :9
Echt van top tot teen een 10, maar ja...
pi_121333017
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Was zeker leuker geweest _O_
Haar lichaam :9
Haar hoofd :9
Echt van top tot teen een 10, maar ja...
Precies, gewoon een lekker wijf :7

Het kan overigens ook zijn dat zij het lastig vindt om initiatief te nemen, daar heb ik ook nogal eens een handje van. Heeft niets met desinteresse oid te maken :)
Tante minthy!! O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:34:19 #290
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121333125
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef minthy het volgende:

[..]

Het kan overigens ook zijn dat zij het lastig vindt om initiatief te nemen, daar heb ik ook nogal eens een handje van. Heeft niets met desinteresse oid te maken :)
Kan, maar ik wacht geduldig af...
Tot die tijd vermaak ik me wel hoor :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:36:21 #291
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121333220
quote:

[..]

Da's waar ook, je hebt haar foto gezien :7
pi_121333277
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Kan, maar ik wacht geduldig af...
Tot die tijd vermaak ik me wel hoor :D
Ik maak me om jou ook compleet geen zorgen! :D
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klopt :+
Tante minthy!! O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:38:12 #293
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_121333319
quote:

[..]

Alleen moet je date dat ook even doorkrijgen ;)

Zo weet ik van mezelf dat ik vaak in het begin een 'muurtje' optrek als ik nieuwe mensen tegenkom. Ik stel me niet meteen helemaal open en das bij (online) daten soms best lastig.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:40:13 #294
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121333408
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Foto? Ik heb DM komt u maar!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:41:31 #295
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121333477
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Foto? Ik heb DM komt u maar!
haha nee sorry :P Zeker niet aangezien we allemaal uit de mooie stad achter de Duinen vandaan komen ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:42:10 #296
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121333512
Aangezien ik mijn laatste date niet online heb leren kennen mag ik eigenlijk helemaal niet in dit topique erover praten :o
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:42:33 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121333529
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

haha nee sorry :P Zeker niet aangezien we allemaal uit de mooie stad achter de Duinen vandaan komen ;)
Niks den haag :{w

Woon op scheveningen!
pi_121333539
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Alleen moet je date dat ook even doorkrijgen ;)

Zo weet ik van mezelf dat ik vaak in het begin een 'muurtje' optrek als ik nieuwe mensen tegenkom. Ik stel me niet meteen helemaal open en das bij (online) daten soms best lastig.
Klopt. Dat muurtje heb ik dan weer niet zoveel last van gelukkig, ik ben vrij open ;)
Tante minthy!! O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:46:16 #299
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121333704
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt. Dat muurtje heb ik dan weer niet zoveel last van gelukkig, ik ben vrij open ;)
Dubbelzinnig hoor :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:46:30 #300
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121333717
En dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')