Helemaal niet, maar met dat gekreng over en weer wordt het er ook niet beter op.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Cue_ het volgende:
Oh god het mag alleen nog maar kussiekroel zijn hier en niet eens wat negatiefs over iemand zeggen?Echt.. het topic gaat met de dag achteruit
Of jij maakt de verkeerde opmerkingen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef peleetje het volgende:
[..]
Jij weet echt alles uit z'n verband te trekken.
Adem in..... Adem uit.....quote:
Nee zeker niet. Ik geloof er wel in dat je Zelf bepaald wat voor een invloed het op je leven heeft.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ook_gek.....jij gelooft volgens mij heel erg in het principe dat elk geluk maakbaar is, niet?
Ben ik niet toe in staat, dus maar geen TT gedaanquote:
Het is geen gekreng. Er werd in eerste instantie gewoon gezegd dat iemand nogal een vaag bericht stuurt naar iemand. ja dat wordt misschien niet altijd op de meest sopciaal wenselijke manier gebracht hier op fok. Maar dat is niet erg.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
Helemaal niet, maar met dat gekreng over en weer wordt het er ook niet beter op.
Je reactie kwam bij mij heel erg over dat je heel negatief kijkt naar de situatie. Mede door eigen ervaring.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef peleetje het volgende:
Ik zal proberen volgende keer iets minder vaag over te komen. Beloof niks!
Nou om de situatie wat op te helderen...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je reactie kwam bij mij heel erg over dat je heel negatief kijkt naar de situatie. Mede door eigen ervaring.
En die manier van kijken of denken beengt je nergens en gaat je niks opleveren.
Zelfs over trouwen?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:06 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nou om de situatie wat op te helderen...
Ik ben ontzettend positief!
quote:
Wat een boel tegenstrijdigheden in één bericht. En nu moeten wij gewoon gaan slapen zonder date-verslag?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet jullie wat toegeven!
Dating site gaat hem niet worden voor mij. Kost te veel tijd en moeite. Gaat me allemaal te langzaam en niks boeiend gevonden.
En ik heb vandaag een date gehad, ja ja via een dating site
Maar daar morgen meer over
Ha ha, ik ga eerst maar eens verder daten met de Hopman, maar Arnold schrijft wel leuk ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Andromache het volgende:
O Eefje ik ben zo benieuwd naar de Il Terminatoreben benieuwd of jullie echt gaan meeten.
wbt speeddaten: ik ga 25-1 en 1-2 in onze woonplaats, ga je mee? ja, maar liefst 2x. ik had gereserveerd voor 4-1 maar dat ging niet door wegens net te weinig aanmeldingen, en die sufferds geven me per ongeluk twee tegoedbonnen, dus nu ga ik 2x. 25-1 is voor leeftijden 20-35 en 1-2 voor leeftijden 30-45, dus je moet maar even kijken welke datum jij interessanter vindt. zou gezellig zijn, kunnen we hier samen verslag uitbrengen
Gevaarlijke vraag, hebben we twee topics geleden nog over zitten opscheppen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:02 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel dates regelen jullie vanaf een datingssite eigenlijk?
Dat kanquote:Op maandag 7 januari 2013 02:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gevaarlijke vraag, hebben we twee topics geleden nog over zitten opscheppen.
Tot nu toe 0,0, maar ik ben er al een tijdje geleden mee gekapt. Ik kreeg veel berichten en had geen tijd om dat allemaal lief te gaan beantwoorden. Daarnaast iets teveel tijd gestoken in een paar fakers, dat maakte het er ook niet bepaald leuker opquote:Op maandag 7 januari 2013 02:02 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel dates regelen jullie vanaf een datingssite eigenlijk?
Hoe zit dat nou met die fakers dan, wat was er precies fake? Ik kom, behalve de té mooie foto's, namelijk niet zoveel fakers tegen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe 0,0, maar ik ben er al een tijdje geleden mee gekapt. Ik kreeg veel berichten en had geen tijd om dat allemaal lief te gaan beantwoorden. Daarnaast iets teveel tijd gestoken in een paar fakers, dat maakte het er ook niet bepaald leuker op![]()
Tot nu toe zijn mijn ervaringen via Fok een stuk beter dan via een datingsite
Fok dating.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe 0,0, maar ik ben er al een tijdje geleden mee gekapt. Ik kreeg veel berichten en had geen tijd om dat allemaal lief te gaan beantwoorden. Daarnaast iets teveel tijd gestoken in een paar fakers, dat maakte het er ook niet bepaald leuker op![]()
Tot nu toe zijn mijn ervaringen via Fok een stuk beter dan via een datingsite
Te mooie foto's van mannen?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die fakers dan, wat was er precies fake? Ik kom, behalve de té mooie foto's, namelijk niet zoveel fakers tegen.
Fokdates? Goed bezig!
Ja, modellenfoto's, plukken gewoon de eerste de beste foto van google. Foto's van acteurs..noem maar op!quote:
Wat voorn site zit je dan op joh? Waarom zou iemand dat willen doen?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, modellenfoto's, plukken gewoon de eerste de beste foto van google. Foto's van acteurs..noem maar op!
Op mooiemensen.nl, nou goedquote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn site zit je dan op joh? Waarom zou iemand dat willen doen?
Het klinkt extreem triest in ieder geval...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op mooiemensen.nl, nou goedEhm.. omdat er ook op internet mensen met minder goede bedoelingen zitten? Sommige sites worden goed schoongehouden en andere wat minder, zullen we maar zeggen.
O jezus fuck..quote:Op maandag 7 januari 2013 02:24 schreef minthy het volgende:
Ik kan niet dubbel quoten op mobiel, dan maar gewoon zo![]()
Tot 2x toe ben ik in een nepverhaal gestonken. De meest nare had 2 kinderen op te voeden, vrouw was een aantal jaren ervoor overleden aan kanker en hij wilde het wel weer eens proberen qua dating. Avond aan avond uren aan het sturen van berichten gespendeerd, ik vond het oprecht sneu, hij kwam ook zeer oprecht over. Het bleek een of andere kutkneus te zijn... Hij had geen bijzondere profielfoto oid.
Nu bezit ik vrij veel mensenkennis en aardig wat inzicht op dit vlak, maar dat ik zo waanzinnig genaaid werd door iemand zag ik echt niet aankomen.
Ik ben een sucker voor mensen met een verhaal, misschien dat ik er daarom intuinde. Deukje erbij
Ja, dat is hetquote:Op maandag 7 januari 2013 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O jezus fuck..
Wat een mongool....
Nouja je bent in ieder geval wel lief dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat is het![]()
Hij zal zich goed vermaakt hebben met al mijn empatische reacties
Een soort mislukte Kluun dus? Bah, wat een naaistreek inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:24 schreef minthy het volgende:
Ik kan niet dubbel quoten op mobiel, dan maar gewoon zo![]()
Tot 2x toe ben ik in een nepverhaal gestonken. De meest nare had 2 kinderen op te voeden, vrouw was een aantal jaren ervoor overleden aan kanker en hij wilde het wel weer eens proberen qua dating. Avond aan avond uren aan het sturen van berichten gespendeerd, ik vond het oprecht sneu, hij kwam ook zeer oprecht over. Het bleek een of andere kutkneus te zijn... Hij had geen bijzondere profielfoto oid.
Nu bezit ik vrij veel mensenkennis en aardig wat inzicht op dit vlak, maar dat ik zo waanzinnig genaaid werd door iemand zag ik echt niet aankomen.
Ik ben een sucker voor mensen met een verhaal, misschien dat ik er daarom intuinde. Deukje erbij
Over het algemeen wel, jaquote:Op maandag 7 januari 2013 02:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja je bent in ieder geval wel lief dan.
Het heeft er bij mij voor gezorgd dat ik nog iets sceptischer tegenover online dating ben gaan staan. Er zaten ook leuke kletskerels tussen hoor, maar op een gegeven moment had ik domweg geen tijd meer. Vervolgens word je uitgemaakt voor nare snol, omdat je niet meer binnen een dag reageert, ik durf m'n account niet eens meer te openenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een soort mislukte Kluun dus? Bah, wat een naaistreek inderdaad.
Maar goed, dat zegt natuurlijk niet dat iedereen een faker is, alleen maar dat hij een klojo is. Je kunt dat inderdaad nooit zeker weten, wel een groot nadeel van datingsites. Het is laagdrempelig maar daardoor komt er ook spul over de drempel binnen dat beter buiten de deur kan blijven.
Dus je was al sceptisch?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Het heeft er bij mij voor gezorgd dat ik nog iets sceptischer tegenover online dating ben gaan staan. Er zaten ook leuke kletskerels tussen hoor, maar op een gegeven moment had ik domweg geen tijd meer. Vervolgens word je uitgemaakt voor nare snol, omdat je niet meer reageert, ik durf m'n account niet eens meer te openen
Ook geen behoefte aan op het moment.
Geef mijn portie maar aan Fikkie
Je hebt geluk, kan toch niet slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat een boel tegenstrijdigheden in één bericht. En nu moeten wij gewoon gaan slapen zonder date-verslag?
Ja, behoorlijk. Volgens mij was een van mijn eerste posts hier een sceptische vraag ook, want ik zag het eigenlijk helemaal niet zittenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dus je was al sceptisch?Ach ja, iedereen heeft ook weer andere verwachtingen erbij, ook qua snelheid van reageren. Valt geen peil op te trekken. Maar vind het over het algemeen relaxter als je niet meteen de hele dag berichtjes zit te sturen, kan altijd nog
Wat een uitgebreid verslag, tof! En je hebt het toch maar mooi gefliktquote:
Wie weet date we de zelfde hahaquote:Op maandag 7 januari 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ik geloof dat mijn hopelijk toekomstige meisje ook niet van Whatsapp houdtmisschien maar goed ook, duik je nit te snel ergens in...
Maar door het sporadische contact word ik wel onzeker
Aan je verhaal te lezen nietquote:
Wie weet ervaar jij het andersquote:
Meen je dat nou ja met vragen?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn date van zaterdagmiddag gisteravond een mailtje gestuurd met de vraag wat ze ervan vond. Heb verteld dat ik een leuke middag heb gehad, maar dat ik wel het idee had dat we allebei nogal behoorlijk de kat uit de boom hebben gekeken. Nou verbaast me dat van mezelf niet heel erg, maar geen idee hoe zij het ervaren heeft. Zou haar graag nog een keertje zien, alleen zaten er vóór de date ook telkens meerdere dagen tussen de mailtjes die we elkaar stuurden, en dat afwachten vind ik echt helemaal niks
Nouja, ieder z'n ding toch? Ik vind het niet zo vreemd om gewoon ff simpel te informeren of iemand het leuk vond als je een middag samen op stap bent geweest. Maar goed, ik zie 't wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meen je dat nou ja met vragen?
Dat zal ik nooit doen, wacht wel op een smsje of wat dan ook en miss stuur ik zelf een smsje en dan merk ik het wel van zelf.
Wel zo handig inderdaad. Als nog niet duidelijk was dat het bij een date zou blijven, dan stelde ik bij het afscheid meestal voor om nog eens af te spreken. Dan weet je ook meteen waar je staatquote:Op maandag 7 januari 2013 09:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nouja, ieder z'n ding toch? Ik vind het niet zo vreemd om gewoon ff simpel te informeren of iemand het leuk vond als je een middag samen op stap bent geweest. Maar goed, ik zie 't wel.
Nee niet vreemd hoor, zelf zou ik het niet doenquote:Op maandag 7 januari 2013 09:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nouja, ieder z'n ding toch? Ik vind het niet zo vreemd om gewoon ff simpel te informeren of iemand het leuk vond als je een middag samen op stap bent geweest. Maar goed, ik zie 't wel.
Dat heb ik ook met mijn date, het is tot nu toe telkens van: ik stuur een mail, zij reageert, ik mail, zij reageert etc. Zij was trouwens wél degene die voorstelde af te spreken, maar de complete invulling (wat, waar, wanneer) van de date kwam van mij af. En ze was nog steeds ziekjes zaterdag, wie weet heeft ze wel de hele dag in bed liggen balen 'ik heb het verknald', weet ik veel.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
ik heb het ook gedaan, ik stuurde: Ik vond het erg gezellig gisteravond en vanochtend..
0,0 reactiemaar goed, dat hoeft volgens mij bij haar geen slecht teken te zijn daar ze alleen maar lijkt te reageren op vragen en afspraken maken...
Nou ja dat heb ik dus ookquote:Op maandag 7 januari 2013 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met mijn date, het is tot nu toe telkens van: ik stuur een mail, zij reageert, ik mail, zij reageert etc. Zij was trouwens wél degene die voorstelde af te spreken, maar de complete invulling (wat, waar, wanneer) van de date kwam van mij af. En ze was nog steeds ziekjes zaterdag, wie weet heeft ze wel de hele dag in bed liggen balen 'ik heb het verknald', weet ik veel.
Weet wel dat ik helemaal niet gemaakt ben voor dit soort dingenik vind zelf duidelijkheid altijd fijn.
Hoe is het met die andere meid afgelopen, je had toch toen een paar maanden een relatie vorig jaar? Dat is stukgelopen dus?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik dus ookAan de andere kant, als je na 3 dates (mijn geval) teveel duidelijkheid eist kan dat ook slecht worden opgevat... Gewoon over je heen laten komen (no pun intended), alhoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan...
Daarentegen is het elke keer van mijn kant: zullen we afspreken?
zij: ja lijkt me gezellig!
dus tsja, je weet nooit wat iemands reden is om zo passief te zijn, misschien zijn ze in het verleden veel gekwetst (toevallig weet ik dat via-via van m'n huidige date).
Vaak wordt een "moeten we binnenkort nog eens afspreken" beantwoord met "ja is goed, hebben we het nog wel over"quote:Op maandag 7 januari 2013 09:23 schreef DaMart het volgende:
Wel zo handig inderdaad. Als nog niet duidelijk was dat het bij een date zou blijven, dan stelde ik bij het afscheid meestal voor om nog eens af te spreken. Dan weet je ook meteen waar je staat.
In het verleden heb ik twee keer dates gehad op initiatief van de dame in kwestie. Dat waren ook meteen vrouwen waarmee ik respectievelijk 3 en 4 dates heb gehad (en daarmee zijn ze mijn succesvolste matches tot nu toe). Wat wel grappig was, was dat beiden in het begin aangaven rustig aan te willen doen, eerst elkaar leren kennen online en zo en vervolgens vroegen of ik niet af wilde spreken, want ik had het nog niet voorgesteldquote:Op maandag 7 januari 2013 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
Daarentegen is het elke keer van mijn kant: zullen we afspreken?
zij: ja lijkt me gezellig!
Zo'n reactie was het vaak ook wel, maar de vervolgdate is er die keren wel gekomen. In de meeste gevallen bleef het echter bij één date, maar dat werd tijdens de date dan al duidelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak wordt een "moeten we binnenkort nog eens afspreken" beantwoord met "ja is goed, hebben we het nog wel over"
Tenminste, dat doe ik vaak, want je gaat bij afscheid vaak niet gelijk een tweede datum/tijd etc prikken. En bovenstaande zin kan zowel positief (als in.. yeah nog eens afspreken) als in negatief (geen zin om af te spreken, maar dat vertel ik later wel) uitvallen.
Ja dat werkte niet... Ondanks dat we veeeeeeeel gemeenschappelijke interesses hadden waren we toch totaal anders (qua karakter, levensinstelling enzo)... Dan kan je nog zoveel delen als muziek/film/kunst en weet ik veel wat voor smaken nog meer, als qua karakter niet klikt is het klaar...quote:Op maandag 7 januari 2013 09:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe is het met die andere meid afgelopen, je had toch toen een paar maanden een relatie vorig jaar? Dat is stukgelopen dus?
Dude je was erbij. Why the fuck vragen?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn date van zaterdagmiddag gisteravond een mailtje gestuurd met de vraag wat ze ervan vond.
preciesquote:Op maandag 7 januari 2013 10:13 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dude je was erbij. Why the fuck vragen?
Het is needy gedrag en komt ook zo over.
Hoeft helemaal niet...quote:Op maandag 7 januari 2013 10:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik stuur gewoon na een date een whatsappje of ze het gezellig vond (tenzij ik er zelf geen reet aan vond), als ik dan binnen redelijke tijd geen reactie krijg dan weet ik meestal wel genoeg.
Of pas de volgende dag een reactie, ook geen goed teken.
Ik heb hetzelfde...quote:Op maandag 7 januari 2013 10:27 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf een groot gebruiker ben van whatsapp, maar ik altijd wel heel blij ben als een date terug houdend is qua sms of whatsapp
Ook wel handig dat je dan nog genoeg gespreksstof hebt tijdens een echte ontmoeting.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde...
Nu dus niet, daarom word ik helemaal gek in m'n hoofd
maar goed, als we op een date zitten is het wel gezellig en leuke gesprekken enzo... misschien beter om zo contact te verdiepen dan via de veilige digitale media...
Ja ik begin langzamerhand echt steeds gekker op haar te worden, dus da's vervelend...quote:Op maandag 7 januari 2013 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja ach, ik zie 't wel. Als het niks wordt heb ik weer wat geleerd in elk geval.
Ja ik ook. Whatsapp alleen gebruiken om af te spreken en af en toe een berichtje. Niet om 7 uur in de ochtend al beginnnen, zoals mijn date van zaterdag nu dus doet.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:27 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf een groot gebruiker ben van whatsapp, maar ik altijd wel heel blij ben als een date terug houdend is qua sms of whatsapp
Ik denk inderdaad dat als je echt gek of meer dan iemand leuk vind weinig tot geen berichten erg vervelend kan zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde...
Nu dus niet, daarom word ik helemaal gek in m'n hoofd
maar goed, als we op een date zitten is het wel gezellig en leuke gesprekken enzo... misschien beter om zo contact te verdiepen dan via de veilige digitale media...
Eigenlijk is het wel leuk he, zo terughoudendquote:Op maandag 7 januari 2013 10:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat als je echt gek of meer dan iemand leuk vind weinig tot geen berichten erg vervelend kan zijn.
Nu moet ik zeggen dat ik mij er nooit zo druk om kan maken.
Ik whatsapp echt de hele dag. Ik heb sinds de iphone 5 uitnos 24k berichten verstuurd en 26k berichten ontvangen
En als ik een vrouw echt leuk vind boeit veel whatsappen mij niet. Maar zo in het begin terughoudend? Heerlijk
Precies, maar dat is dus denk ik voor iedereen anders. Sommigen vinden het heerlijk om niet veel te smsen/appen/mailen, anderen hebben juist behoefte aan duidelijkheid. Ligt gewoon heel erg aan hoe je zelf in elkaar zit, hoe de ander is, hoe de date verliep enz. Er is geen gouden regel denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat als je echt gek of meer dan iemand leuk vind weinig tot geen berichten erg vervelend kan zijn.
Nu moet ik zeggen dat ik mij er nooit zo druk om kan maken.
Ik whatsapp echt de hele dag. Ik heb sinds de iphone 5 uitnos 24k berichten verstuurd en 26k berichten ontvangen
En als ik een vrouw echt leuk vind boeit veel whatsappen mij niet. Maar zo in het begin terughoudend? Heerlijk
Ja weet ik niet, ik ben daar te nuchter voor denk ikquote:Op maandag 7 januari 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel leuk he, zo terughoudendHoudt het wel spannend
Als je er veel van verwacht kan je inderdaad veel zorgen om makenquote:Vriendinnen van me maken zich er wel zorgen om, maar die zijn al jaren bezet (voor het whatsapp tijdperk), dus wat weten die er nou van
Als het gezellig en spontaan is mag ze mij de hele dag whatsappen. Totaal geen moeite mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Precies, maar dat is dus denk ik voor iedereen anders. Sommigen vinden het heerlijk om niet veel te smsen/appen/mailen, anderen hebben juist behoefte aan duidelijkheid. Ligt gewoon heel erg aan hoe je zelf in elkaar zit, hoe de ander is, hoe de date verliep enz. Er is geen gouden regel denk ik.
Hoe ben je erachter gekomen die het een nepperd was? Naaiacties....quote:Op maandag 7 januari 2013 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Het heeft er bij mij voor gezorgd dat ik nog iets sceptischer tegenover online dating ben gaan staan. Er zaten ook leuke kletskerels tussen hoor, maar op een gegeven moment had ik domweg geen tijd meer. Vervolgens word je uitgemaakt voor nare snol, omdat je niet meer binnen een dag reageert, ik durf m'n account niet eens meer te openen
Ook geen behoefte aan op het moment.
Geef mijn portie maar aan Fikkie
Misschien denkt je date wel 'ik vond het ook gezellig, maar dat weet SilentChoas wel. Dus dat hoef ik niet nog eens te appen'.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel leuk he, zo terughoudendHoudt het wel spannend
Vriendinnen van me maken zich er wel zorgen om, maar die zijn al jaren bezet (voor het whatsapp tijdperk), dus wat weten die er nou van
Denk dat het wel goedkomt...quote:Op maandag 7 januari 2013 11:48 schreef peleetje het volgende:
[..]
Misschien denkt je date wel 'ik vond het ook gezellig, maar dat weet SilentChoas wel. Dus dat hoef ik niet nog eens te appen'.
Maar... als je niks terugkrijgt is natuurlijk ook wel vervelend. Zou het zelf ook niet top vinden.
Hopen dat ze snel iets laat horen!
Laat lekker gaan dan joh.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:48 schreef peleetje het volgende:
[..]
Maar... als je niks terugkrijgt is natuurlijk ook wel vervelend. Zou het zelf ook niet top vinden.
Nouja... als je haar zoals SC heel erg leuk vind en d'r al heb liggen aanduwen dan zou 'r niet zomaaar laten gaan.quote:
Maar dit geef je ook wekelijks toe. Ik ben blij met deze update. Ga zo door.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet jullie wat toegeven!
Dating site gaat hem niet worden voor mij. Kost te veel tijd en moeite. Gaat me allemaal te langzaam en niks boeiend gevonden.
En ik heb vandaag een date gehad, ja ja via een dating site
Maar daar morgen meer over
Met Eefje weet je tenminste wel met wie ze aan het daten is. Goed benoemd en makkelijk uit elkaar te houden.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:53 schreef eefje801 het volgende:
En toen was het stil...veel bij te lezen hier!
Speeddaten nog nooit gedaan, zou nog met Sekh maar tja..die is van de markt
Internationaal daten kan via Okcupid en ook bijv. relatieklik heeft die mogelijkheid.
En afstand blijft een lastige..hangt ook van je werk/mobiliteit af denk ik.
Trouwen? Zie ik niet echt de meerwaarde van in.
Zo, weer helemaal bij
Hier wat heen en weer bericht met de Turrrminator en de Hopman heeft gevraagd of ik deze week kan afspreken. Lijkt me leuk, benieuwd naar de tweede date.
Speeddaten, leuk. (tenminste, dat leek mij altijd wel leukquote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Andromache het volgende:
O Eefje ik ben zo benieuwd naar de Il Terminatoreben benieuwd of jullie echt gaan meeten.
wbt speeddaten: ik ga 25-1 en 1-2 in onze woonplaats, ga je mee? ja, maar liefst 2x. ik had gereserveerd voor 4-1 maar dat ging niet door wegens net te weinig aanmeldingen, en die sufferds geven me per ongeluk twee tegoedbonnen, dus nu ga ik 2x. 25-1 is voor leeftijden 20-35 en 1-2 voor leeftijden 30-45, dus je moet maar even kijken welke datum jij interessanter vindt. zou gezellig zijn, kunnen we hier samen verslag uitbrengen
Ik heb een heel verslag gedropt. Mede speciaal voor jou! En daar reageer je niet opquote:Op maandag 7 januari 2013 12:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dit geef je ook wekelijks toe. Ik ben blij met deze update. Ga zo door.
Hij begon zich ineens als een complete jackass te gedragen, werd heel grofquote:Op maandag 7 januari 2013 11:02 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Hoe ben je erachter gekomen die het een nepperd was? Naaiacties....
Die date natuurlijk vrolijk verder.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Net gevraagd of ze van de week nog kon afspreken of van het weekend, maar ze zit helemaal vol zegt ze... Dus heb maar gezegd: Oke, dan kijken we die week erna wel
Ik vind wel dat ik genoeg heb laten horen van mijn kant eigenlijk, dus ik wacht nu maar haar reactie af...
Wel kut als je iemand langzaamaan echt leuk begint te vinden, maar ja
ga niet als een hondje achter iemand aanlopen...
Nou ze gaf wel allemaal goede redenen hoor trouwensquote:Op maandag 7 januari 2013 13:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die date natuurlijk vrolijk verder.
Het kan zijn dat gewoon echt druk is (heb alles wel meegelezen) maar het is wel een beetje vreemd dat ze dan niet zegt wanneer ze wél kan. En ja dat kan best wel lullig zijn als je iemand leuk begint te vindenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ze gaf wel allemaal goede redenen hoor trouwens
maar ga me niet opdringen.
Precies mijn gedachten jaquote:Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat gewoon echt druk is (heb alles wel meegelezen) maar het is wel een beetje vreemd dat ze dan niet zegt wanneer ze wél kan. En ja dat kan best wel lullig zijn als je iemand leuk begint te vindenLaat maar even rusten, hoor je niks meer dan weet je ook wel genoeg.
Klopt, en het feit dat je iemand leuker begint te vinden maakt ook dat het wat minder makkelijk is om rustig af te wachten. Want drie dates is nog maar een pril begin van misschien iets natuurlijk. Het kan zoveel dingen zijn dat je niet moet gaan zitten invullen. Heb je wel gevraagd naar die dingen waar ze druk mee was of alleen gezegd dat jullie dan wel daarna zouden afspreken? Is wel lastiger om de conversatie op gang te houden danquote:Op maandag 7 januari 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies mijn gedachten ja
Ik geloof best dat ze echt druk is, maar ik heb nu ff genoeg moeite gedaan. Volgende afspraak komt zij maar lekker mee... Al is het maar een hint van: drukke week is voorbij, deze week heb ik tijd
Blijft moeilijk als je iemand leuker begint te vinden, maar ik kan mezelf gelukkig altijd goed inhouden
Ze kwam zelf met de dingen die ze allemaal ging doen van het weekend en deze week en waarom ze niet kon afspreken dus deze week...quote:Op maandag 7 januari 2013 13:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, en het feit dat je iemand leuker begint te vinden maakt ook dat het wat minder makkelijk is om rustig af te wachten. Want drie dates is nog maar een pril begin van misschien iets natuurlijk. Het kan zoveel dingen zijn dat je niet moet gaan zitten invullen. Heb je wel gevraagd naar die dingen waar ze druk mee was of alleen gezegd dat jullie dan wel daarna zouden afspreken? Is wel lastiger om de conversatie op gang te houden dan
Okee, nee bedoelde eigenlijk dat je ook had kunnen vragen van: oh wat leuk ga je .......in .....? hoe lang doe je dat al? Of iets dergelijks. Gewoon even niet over een volgende date. Maar als je sowieso niet dat soort dingen uitwisselde via app is dat misschien wat uit het niets.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze kwam zelf met de dingen die ze allemaal ging doen van het weekend en deze week en waarom ze niet kon afspreken dus deze week...
Verder is ze niet zo van het whatsappen/smsen dus veel contact hebben we niet... Dus conversatie hoeft niet op gang te blijvenhoop alleen dat ze volgende week wel contact opneemt want wil dit niet dood laten bloeden eigenlijk, maar hangt nu een beetje van haar af (tot nu toe is alles zo'n beetje van mij gekomen)
Sorry schat ik ga het nog een keer lezen hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 13:34 schreef ook_gek het volgende:
eefje801 en -Splash-
Jaaaaaaa wat is dit!
Ik heel verhaal type! Vol details en dan niet reageren
Ik deed het speciaal voor jullie'
Ik heb het nog over mailtjes uit decemberquote:Op maandag 7 januari 2013 13:33 schreef eefje801 het volgende:
Het is gewoon januari, iedereen moet nog een beetje op gang komen..
D'r zit wat veel:" bóós want datingsite catert niet mijn behoeften!" bij dus dat laat ik even verder maar ten eerste: stoer dat je gegaan bent!quote:Op maandag 7 januari 2013 02:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt geluk, kan toch niet slapen
Goed laat ik beginnen bij het begin
Ik was van mening dat een dating site vol zit met mensen die niet heel sociaal zijn. Of moeite hebben met mensen aanspreken in bv een kroeg. En dus niks voor mij.
Echter zonde eigen ervaring vind ik niet dat je een conclusie kan en mag trekken zonder het zelf geprobeerd te hebben. En al snel stond ik op paiq. Concept vind ik leuk dus laat ik het een kans geven.
Veel vrouwen gesproken maar totaal niet mijn type. Heb de site ook hier meerdere malen vervloekt! Van de vele vrouwen was er niks boeiends tussen voor mij. En nee ik ben niet heel kies keurig al denken mensen hier van wel. Ze waren saai, niet spraakzaam, langzaam, oninteressant enz kort samen gevat, ging me ook te langzaam.
Pas geleden kreeg ik een match en daar ontstond een heel leuk gesprek uit. Ze reageerde snel, veel dingen het zelfde, uit m'n buurt en zag er prima uit. Niet knap, niet lelijk, maar gewoon prima, neutraal. Al snel brutaal mijn 06 achter gelaten en voor ik het wist zaten we te whatsappen.
Goed lang verhaal kort. Vandaag afgesproken om wat te gaan drinken. Ik was al eerder en al snel zat ze bij mij aan tafel. Ze zag er prima uit, kon geen gekke trekjes, dingen of wat dan ook ontdekkenze rook lekker, prima verzorgt, type kleding niet helemaal mijn ding maar lekker belangrijk.
We hebben over vakantie's, reizen, werken, stappen, eten, films, muziek enz gesproken. Gewoon hele simpele dingen. Ook stukje serieus over ouders, jeugd, vrienden. Geen stiltes, beide kanten echt interessen.
Tijdens gesprek keek ze me niet altijd aan merkte ik, speelde veel met d'r haar. En ja, ik heb betaald .Dit even ter informatie voor de mensen die dat leuk vinden
Oke, maar waarom niks? Klinkt allemaal prima hoor ik jullie denken.
Het was een gesprek en meer niet. Vrij zakelijk zal ik haast zeggen. Geen humor, niet spontaan niet gelachen en geloof me, ik heb het geprobeerd. Op dat moment dacht ik ook van. Nee met haar zal ik bv nu no way uit eten gaan.
Date duurde 4uur. Is niks besproken over een volgende keer, geen whatsapje niks.
Geen idee wat zij er van vond trouwens.
Gister avond had ik een heel leuk gesprek met een onbekende dame over date via een site, en dat was een heel leuk gesprek. Veel lachen, veel humor. Dus zo kan het ook. En zo een soort gesprek wil ik.
Dus dat
Nou niet boos hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
D'r zit wat veel:" bóós want datingsite catert niet mijn behoeften!" bij dus dat laat ik even verder maar ten eerste: stoer dat je gegaan bent!
Hef stukje nonverbale ken ik goed, en weet wat spelen met haren kan betekenen. Daarom heb ik het expres er bij gezetquote:En absoluut waar, je mening over datingsites kun je niet echt goed vormen als je nooit een date hebt via zo'n site. Klinkt leuk, die match en hoe de conversatie ging voor jullie date. Tijdens de date geen (ongemakkelijke) stiltes en over van alles gesproken, ook positief! Ze speelde met haar haar dus als er geen soep in zat vond ze je misschien wel een beetje leuk![]()
Nou niemand is perfect en dat verwacht ik ook niet. En zij date veel vertelde ze. Gaat alleen op reis, dus verlegen? En dan nog. Het was een leuk gesprek, meer niet. Geen humor, niet lachen.quote:Hmm tja, over waarom geen tweede keer, dat is meer een gevoel. Sommige mensen willen dat meteen alles goed voelt en gelijk opgaat, jij lijkt me er wel zo eentjeKan zijn dat ze nerveus of verlegen was. Vier uur praten is ook nogal lang, zonder enige activiteit, misschien was het kind moe
Had ik de dag er voor ontmoetquote:Gelukkig ontmoette je daarna een dame met wie je wel een op jouw manier prettig gesprek had en was dat ook meteen de bevestiging dat datingsites niks voor jou zijn
Ja klopt, ze vroeg hoe ik er terug op kijk, m'n eerste dating site datequote:Ik lees trouwens dat je (internet)date begonnen is met berichtjes sturen, wat ga je doen?
Oops... zal zo even lezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een heel verslag gedropt. Mede speciaal voor jou! En daar reageer je niet op
En ik ga niet door. Hier stopt het, dit is echt niks voor mij
Geloof zeer zeker dat het werkt voor veel mensen. Zeker minder sociale mensen is dit perfect. Maar niet voor mij ben ik bang.
Topquote:
Ik kan mij heel goed voor stellen dat een berichtje achter je pc veiliger en de drempel veel lager is dan wanneer ze het face to face moeten doen. Dan is zo een dating site echt perfect! En ik ben ook niet van mening dat het kansloos is.quote:Overigens ben ik het niet met je eens. Minder sociale mensen hebben ook hier teveel moeite mee. Kijk maar naar dit topic.
Ja, de drempel is zeker lager. Dat ben ik met je eens. Maar na het aanspreken gaat het echt totaal mis. Een reguliere poster als jijzelf zal dit ook vast gemerkt hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben niet altijd even positief dus vond wel dat ik het allemaal moest proberen en natuurlijk een verslag achter laten
[..]
Ik kan mij heel goed voor stellen dat een berichtje achter je pc veiliger en de drempel veel lager is dan wanneer ze het face to face moeten doen. Dan is zo een dating site echt perfect! En ik ben ook niet van mening dat het kansloos is.
Wel heb ik ervaren dat mensen er altijd nog een stempel op plakken. Ik merk dat als ik begin over het feit dat ik op een dating site staat dat langzaam meer mensen zeggen het wel eens gedaan of nu juist doen. Maar ze zeggen niet snel van, ja ik ken haar via internet. Het is stukke minder dan vroeger, maar toch merk je het wel.
Ik heb er ook totaal geen spijt van en vond het een leuke ervaring. Zeer zeker wel. En ik sta er nu stukke positiever in dan toen ik er aan begon.
Maar mijn conclussie is nog wel zo dat het voor mij niet werkt. Miss verkeerde mensen gesproken? Miss stukje ongeduld. Miss ben ik te makelijk in aanspreken en omgang met vrouwen dat ik dat makkelijker en liever doe dan via een site.
Zeer zeker merk ik dat ja, maar via een dating site een gesprekje voeren doen ze wel, in tegen stelling tot in een kroeg bv.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja, de drempel is zeker lager. Dat ben ik met je eens. Maar na het aanspreken gaat het echt totaal mis. Een reguliere poster als jijzelf zal dit ook vast gemerkt hebben.
Heb jij nou net de fout gemaakt om na vanmorgen iets gestuurd te hebben, nu bovenstaande (weer) te vragen, dus 2x achter elkaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Net gevraagd of ze van de week nog kon afspreken of van het weekend, maar ze zit helemaal vol zegt ze... Dus heb maar gezegd: Oke, dan kijken we die week erna wel
Ik vind wel dat ik genoeg heb laten horen van mijn kant eigenlijk, dus ik wacht nu maar haar reactie af...
Wel kut als je iemand langzaamaan echt leuk begint te vinden, maar ja
ga niet als een hondje achter iemand aanlopen...
huh? Nee...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb jij nou net de fout gemaakt om na vanmorgen iets gestuurd te hebben, nu bovenstaande (weer) te vragen, dus 2x achter elkaar?
Nee, ik gebruik kroeg als voorbeeld. Natuurlijk is het algemeen bedoeld. Of het in een winkel, tram, bus, bios of waar dan ook is.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:00 schreef Dizorn het volgende:
Volgens mij is voor jou sociaal zijn = in de kroeg lullen.. ben ik het niet mee eens![]()
Klopt, ik geef direct toe dat ik heel negatief dacht over internet daten. En dat ik vol zat met vooroordelen.quote:Je merkt zelf ook het stigma op datingsites op, maar ik lees tussen de regels door dat je zelf ook behoorlijk in dat stigma gelooft. misschien vind je het daarom niet fijn?
Jouw woorden, niet de mijne...quote:Op maandag 7 januari 2013 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
huh? Nee...
Laatste keer dat ik haar heb gesproken/gebericht was zaterdag...
quote:Op maandag 7 januari 2013 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
ik heb het ook gedaan, ik stuurde: Ik vond het erg gezellig gisteravond en vanochtend..
0,0 reactiemaar goed, dat hoeft volgens mij bij haar geen slecht teken te zijn daar ze alleen maar lijkt te reageren op vragen en afspraken maken...
Ja dat was het berichtje wat ik zaterdag stuurdequote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jouw woorden, niet de mijne...
[..]
I'm hanging in therequote:Op maandag 7 januari 2013 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
1x informeren moet gewoon kunnen vind ik. Daarna idd niet meer blijven hengelen maar rustig afwachten. Is moeilijk weet ik
Heb je nou 2x achter elkaar iets gestuurd, vraagontwijkert?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat was het berichtje wat ik zaterdag stuurde
Nee ik heb zaterdga gestuurd dat het leuk wasquote:Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb je nou 2x achter elkaar iets gestuurd, vraagontwijkert?
Je hebt de touwtjes niet in handen nu. Je bent de controle over de situatie kwijt.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I'm hanging in there
Komt goedheb gelukkig zelden problemen mezelf in bedwang te houden op dat vlak
(maar leuk voelt het niet)
Blijkbaar was ze niet impressed van zijn bed prestaties.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef Dizorn het volgende:
ze hebben geneukt dus zagen elkaar s avonds en s ochtends.
mystery solved.
Een vroege dertiger zou me wel leuk lijken, en technisch gezien kunnen die daar ook tussen zitten. Ik ben bang voor iets te veel broekies bij 20-35, dus nu pak ik gewoon het beste van beide avondenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Speeddaten, leuk. (tenminste, dat leek mij altijd wel leuk)
Gaat dat wat worden denk je? Je bent echt the bottom of the bracket, ben je op zoek naar oudere mannen (40-ish?)
Hehe, zo'n controlfreak ben ik ook wel hoor in dit soort situaties. Vind dat wachten echt helemaal niksquote:Op maandag 7 januari 2013 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt de touwtjes niet in handen nu. Je bent de controle over de situatie kwijt.
Control freak! Control freak!
Je zal een speed date in dit topic moeten houdenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Een vroege dertiger zou me wel leuk lijken, en technisch gezien kunnen die daar ook tussen zitten. Ik ben bang voor iets te veel broekies bij 20-35, dus nu pak ik gewoon het beste van beide avonden
Vroege dertigers genoeg hier ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zal een speed date in dit topic moeten houden
Nou de aanmeldingen zullen binnenstromen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:23 schreef Linguine het volgende:
@SilentChaos: Aah wat stom dat ze iets minder enthousiast lijkt dan jij.. Al helemaal omdat je nooit weet hoe dat komt inderdaad. Wil ze gewoon de kat uit de boom kijken, want je zei ook dat ze in eerdere relaties erg is gekwetst toch? Het klinkt wel aannemelijk dat ze deze week inderdaad geen tijd heeft, maar het zou toch leuk zijn als ze nu uit zichzelf iets stuurt... Ik hoop het voor je!Vind het trouwens allang ''knap'' dat jij zelf zo weinig contact opneemt, als je iemand zelf leuker gaat vinden is dat echt heel moeilijk omdat je dan juist zo graag bevestiging wil.
Tja je weet nooit wat de ander denkt. Maar als er meer van komt is een weekje natuurlijk niks. Keep it cool. Of bel, als je niks meer hoort,over een week. Neemt ze niet op of belt ze niet terug dan weet je ook genoeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks!
De reden dat ik het voor elkaar krijg om weinig contact op te nemen uit mezelf en nu ff een tijdje niks te zeggen in de hoop dat zij iets gaat sturen, komt eigenlijk door ervaring uit het verleden
Het heeft NOOIT positief uitgepakt als ik dat deed, dus doe ik het nu maar niet uit veiligheidsoverwegingen
Maar ja, je weet nooit waar je goed aandoet, misschien denkt zij wel: WTF waarom begint'ie geen leuk gesprekje ofzo?
Jaa! Ik dacht dat ze het nooit zou vragen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
30 is the best of both worlds ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vroege dertigers genoeg hier ja.
Nee ik bedoel dat hij daar mee kan masturberen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar moet ie nog een smsje mee sturen bedoel je?
Mag ik jou handen lenen?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat hij daar mee kan masturberen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag ik jou handen lenen?
Trouwens, ik heb een scharrel dus geen paniek.
Ik neem mijn woorden van gisteren over het falen van die onelinertekst terug. Een dergelijke zin werkt inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Silenus het volgende:
Er is echt NIKS mis met 'He! je ziet er leuk uit en we matchen hoog, zin om een keertje te kletsen?'
Ja, Fok! datet Fok!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet members kunnen niet eens je bericht lezenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb nu ook een aantal dagen een gratis account op pepper. In hoeverre is het de moeite waard om full member te worden? Ik zie leuke matches, maar zou het ook zo zijn dat als zij geen membership hebben ze niet kunnen reageren? Die kans is dan aanwezig...
erg jammer, want ik zag een paar leuke profielen. Nu ben ik bang dat de meesten geen membership hebben...quote:Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet members kunnen niet eens je bericht lezen
Pepper is echt een waste of time site
Dan kunnen ze het shaken!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef DaMart het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens op sites als RP als je ziet dat iemand die je een berichtje wilt sturen geen betalend lid is en dus ook niets kan terugsturen? Zetten jullie dan gewoon een e-mailadres in je bericht, of mogen ze meer moeite doen om in contact te komen met je?.
Ik geef vaak gewoon mijn email adres. Is toch een email adres dat ik voor "zooi" gebruik...quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef DaMart het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens op sites als RP als je ziet dat iemand die je een berichtje wilt sturen geen betalend lid is en dus ook niets kan terugsturen? Zetten jullie dan gewoon een e-mailadres in je bericht, of mogen ze meer moeite doen om in contact te komen met je?.
Vroeger zag je op RP ook nog wel eens omschrijvingen van e-mailadressen staan, maar tegenwoordig worden die direct weggehaald volgens mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het shaken!
Ik had op Pepper weleens een meisje (die ook geen betaald lid was) die mij met allerlei cryptische toestanden haar email adres gaf. Wat een toestand was dat joh!
Uiteindelijk is het me wel gelukt maar het duurde effe. (terwijl het volgens haar heel simpel was)
Laten wij beginnen, zie je berichtje wel in m'n DM boxquote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, Fok! datet Fok!best leuk idee, een opgeleukte topicmeet organiseren
Dat is te makkelijk makker.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laten wij beginnen, zie je berichtje wel in m'n DM box
Misschien dacht ze dat 'wo' een uitroep is. Opleiding? Wóh, joh, nie egt....quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
RP profiel: WO opleiding en daar een bericht in gebrekkig Nederlands van krijgen
En nee, niet op een dyslexie manier.....
Mja ik negeer die atlijd. Als ze op voorhand al te beroerd zijn om te betalen zal het in het echte leven ook wel drama zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger zag je op RP ook nog wel eens omschrijvingen van e-mailadressen staan, maar tegenwoordig worden die direct weggehaald volgens mij.
Ik stuur zelf in eerste instantie ook alleen berichten naar vrouwen die op de site zelf iets kunnen terugsturen, maar er zijn ook wel wat interessante profielen van mensen die niets kunnen terugsturen, dus ik twijfel nog even wat ik daarmee doe.
Stuur je de helft via DM en de andere helft via PMquote:
Kom je met de kookmeet?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, Fok! datet Fok!best leuk idee, een opgeleukte topicmeet organiseren
Intelligentietest. Met de hakken over de sloot gered bedoel je.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het shaken!
Ik had op Pepper weleens een meisje (die ook geen betaald lid was) die mij met allerlei cryptische toestanden haar email adres gaf. Wat een toestand was dat joh!
Uiteindelijk is het me wel gelukt maar het duurde effe. (terwijl het volgens haar heel simpel was)
Kun je die profielen herkennen dan? Ik zie nooit een verschil tussen gratis en betaalde accounts.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stuur zelf in eerste instantie ook alleen berichten naar vrouwen die op de site zelf iets kunnen terugsturen, maar er zijn ook wel wat interessante profielen van mensen die niets kunnen terugsturen, dus ik twijfel nog even wat ik daarmee doe.
Als je een betaald profiel hebt op RP, kun je de betalende leden herkennen aan het goudkleurige bolletje bij de naam. Anders is dat grijsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kun je die profielen herkennen dan? Ik zie nooit een verschil tussen gratis en betaalde accounts.
Als ik in een interesse bericht krijg dan weet ik vaak wel hoe laat het is, en stuur ik meestal mijn email adres (als ze er leuk uit ziet tenminste)
Bedankt voor de tip, nooit gewetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een betaald profiel hebt op RP, kun je de betalende leden herkennen aan het goudkleurige bolletje bij de naam. Anders is dat grijs.
Volgens mij weet bijna niemand dat, haha.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, nooit geweten
Gezien de afloop denk ik van nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Kan ook zijn dat ze dat uit verveling doet hoor
Het valt me nou pas op hoeveel grijze bolletjes er op RP staan, wel een afknapper al die goedkope wijvenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij weet bijna niemand dat, haha.
Toen ik daar nog wel eens op zat en ik kreeg een reactie stuurde ik braaf een interesseberichtje, lees: stuur me je email!!
Kreeg ik weer zoiets terug van: "He wat is dit nou voor een afknapper, een interesseberichtje, stuur me tenminste een normale mail terug!!"
Ja doos, wat denk je zelf. Dat ik even 20 euro ga aftikken om jou een mailtje te sturen.
Klopt! Je moet inderdaad goed opletten op haar gezicht uitdrukking.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Kan ook zijn dat ze dat uit verveling doet hoor
Ja dat is het gevaar ja, het moet eigenlijk natuurlijk gaan, en dat is gewoon volgens mij alleen aan te leren door veel sociale contacten te hebben en er een beetje mee te spelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef Cue_ het volgende:
vind het altijd vaag om non-verbale communicatie uitgeschreven te zien staan. Heb altijd het gevoel dat mensen dat hier zo letterlijk gaan nemen terwijl het alleen in context en icm andere non-verbale communicatie een bepaald iets betekent.
Kun je wel zo bijdehand gaan doen, misschien moet jij eens iets begrijpender gaan schrijven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:31 schreef peleetje het volgende:
Ik weet niet waar jij leest dat ik niet geloof in non verbale communicatie. Als je goed hebt gelezen schriijf ik namelijk ook dat er 'best weleens iets waar kan zijn'
Net als dat ik ook nergens schrijf dat alle specialisten een stel koekenbakkers zijn.
Maar goed...
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd.
Ik let er op, en ik vind het absoluut geen onzin.quote:
Zoals ik al zei... begrijpend lezen soms nogal ingewikkeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je wel zo bijdehand gaan doen, misschien moet jij eens iets begrijpender gaan schrijven.
"Ik vind het altijd een beetje onzin." "Zogenaamde specialisten" "Best wel eens iets waar kan zijn"
Je hebt dus geen idee waar je over praat en denkt dat al die zogenaamde specialisten voor het grootste gedeelte maar wat slagen in de rondte lullen omdat jij toevallig niet het vermogen hebt om op non-verbale communicatie te letten.
Klopt. Net als een taalkundig fatsoenlijke zin produceren en non-verbale communicatie herkennen bij vrouwen dat blijkbaar voor jou is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef peleetje het volgende:
begrijpend lezen soms nogal ingewikkeld.
Sommige dingen zijn niet onzinng.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik let er op, en ik vind het absoluut geen onzin.
Ik zie 'daar' dingen die later bevestigt worden.
Dyslectisch!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Net als een taalkundig fatsoenlijke zin produceren en non-verbale communicatie herkennen bij vrouwen dat blijkbaar voor jou is.
het is niet: als dit, dan dat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef peleetje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn niet onzinng.
Maar van die lijstjes als:
Als een vrouw met d'r haar speelt dan vind ze je leuk.
Of
Als een vrouw haar handen open tafel legt dan vraagt ze contact.
Dat vind ik allemaal een onzin.
Misschien is ze gewoon verveeld of moe of...
Zoals Cue schreef, het is allemaal context. En non-verbaal is volgens mij ook heel persoons afhankelijk omdat iedereen weer andere eigenaardigen/bewegingen heeft.
Ik let er in iedergeval niet bewust op. Onbewust pak ik misschien dingejtes op waar ik onbewust op reageer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Maar als je er nooit op let omdat je al moeite moet doen om het gesprek te volgen, dan vallen dergelijke zaken je gewoon minder op en komt het eerder over als onzinnig of onjuist. Maar je weet het niet, want je ziet het ten eerste al niet dat ze het doet blijkbaar.
En als je dat nu eens wel bewust ging doen, dan zou je zien dat in veel van die zaken gewoon iets te herkennen isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:59 schreef peleetje het volgende:
Ik let er in iedergeval niet bewust op. Onbewust pak ik misschien dingejtes op waar ik onbewust op reageer.
Maar ik zit in iedergeval niet tijdens een gesprek te denken 'ow, ze houdt haar hoofd schuin, misschien bedoeld ze dit of dat'.
Zou mij afleiden van het gesprek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je dat nu eens wel bewust ging doen, dan zou je zien dat in veel van die zaken gewoon iets te herkennen is
Ik vind dat allemaal zo ingewikkeld...quote:
Juistquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:06 schreef ook_gek het volgende:
Kinders kinders doe eens rustig!
Ten eerste is non-verbale communicatie iets wat een persoon onbewust doet.
Armen over elkaar zitten is inderdaad een geslote houding.
Maar nu komt het belangrijkste! De betekenis is volledig afhankelijk van de situatie.
Je moet het ook niet bewust gaan doen. Het werkt alleen als je het onbewust doet.
Het is wel leuk om je er eens in te verdiepen en dan er op gaan letten. Je zult zien dat veel mensen heel veel dingen onbewust doen
Als je op non-verbale communicatie let en daarmee het flirten kan herkennen, kan je wel een voorsprong bereikenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:08 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal zo ingewikkeld...
Verbaal, non-verbaal, onbewuste communicatie, bewuste communicatie.
Ik geloof best dat er in al die vormen van communicatie waarheden in zitten. Maar pffff...
Ga gewoon gezellig kletsen en zie waar het schip strand. Als je overal maar op gaat letten maak je het zo gecompliceerd.
Nope...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb je inmiddels alweer wat gehoord van je date SC?
Als 'dating' een exacate wetenschap was hadden we die datingsites niet nodig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je op non-verbale communicatie let en daarmee het flirten kan herkennen, kan je wel een voorsprong bereiken
Maar het moet niet je main-focus zijn van de date natuurlijk
Het gaat erom wat de grootste kans is dat het is. Ze kan moe zijn of verveeld maar als dat feitelijk 2 op de 10 keer zo is dan mag je er alsnog vanuit gaan dat ze je leuk vindt 8 op de 10 keer bijvoorbeeld. Het gaat erom dat je signalen weet te plaatsen en herkennen... ook al zijn ze niet bij iedereen hetzelfde nee. De meeste signalen komen wel aardig overeen lijkt me per persoon en daar moet je vanuit gaan.. je kan er wel degelijk wat mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef peleetje het volgende:
Als een vrouw met d'r haar speelt dan vind ze je leuk.
Of
Als een vrouw haar handen open tafel legt dan vraagt ze contact.
Dat vind ik allemaal een beetje onzin.
Misschien is ze gewoon verveeld of moe of...
Als het voor jezelf automatisch gaat dan is er niks ingewikkelds aan.. Het wordt pas ingewikkeld als je signalen niet opvangt, kennis mist e.d.. Kan je je toch ook in vinden of niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:08 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er in al die vormen van communicatie waarheden in zitten. Maar pffff...
Ga gewoon gezellig kletsen en zie waar het schip strand. Als je overal maar op gaat letten maak je het zo gecompliceerd.
Ik heb ook nog niks vernomen (ook as asual). Maar zoals Eefje al zei aantal posts hierboven: gewoon ff laten gaan. Heb ik over een weekje nog niks gehoord ga ik nog wel een belletje proberen en anders houdt t voor mij op.quote:
Hmm ja nou ja voor mij niet voor mijn gevoel. En ja ook wel blauwtjes gelopen dus niet alles wat ik zeg is goed ofzo. Maar 'echt gissen' kan ik het niet noemen. Het varieert per persoon wat ja maar niet in zo'n mate dat je er geen knoop meer aan vast kan knopen ofzo.. althans zo heb ik het ervaren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Klopt, maar signalen opvangen wordt al makkelijker als je iemand iets langer kent. Bij een onbekende (lees: eerste date) is het soms echt gissen hoe iemand bepaalde dingen opvat.
Precies, dat heb ik dus ook...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks vernomen (ook as asual). Maar zoals Eefje al zei aantal posts hierboven: gewoon ff laten gaan. Heb ik over een weekje nog niks gehoord ga ik nog wel een belletje proberen en anders houdt t voor mij op.
Nee, dan zit je er letterlijk en figuurlijk al aardig diep inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik dus ook...
Maar moet wel zeggen als je eenmaal seks hebt gehad, het niet makkelijker er op wordt
Hoezo niet? Toch een vrij goede bevestiging dat ze je in ieder geval knap/leuk genoeg vindt.. waarom wordt het daarna juist moeilijker?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik dus ook...
Maar moet wel zeggen als je eenmaal seks hebt gehad, het niet makkelijker er op wordt
Kan ook het moment zijn he... Nou was het de 3e ontmoeting (2e date) waarop dat gebeurd is, dus dan is't wat zekerder allemaal ja, ben ik met je eens...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo niet? Toch een vrij goede bevestiging dat ze je in ieder geval knap/leuk genoeg vindt.. waarom wordt het daarna juist moeilijker?
praat erover...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
Maar het feit dat er bijna niks uit haar zelf komt qua contact leggen enzo doet me twijfelen....
Ga jij nou eens wat stukjes lezen over dit en ga dan eens een dag opletten. Je zult verbaast staan. Of ga het eens bij je zelf naquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:08 schreef peleetje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga jij nou eens wat stukjes lezen over dit en ga dan eens een dag opletten. Je zult verbaast staan. Of ga het eens bij je zelf na
Je geeft net het "armen over elkaar heen" stukje aan. En dat dit soms relaxt zit. En dat je niet gesloten ben.
Dat klopt helemaalmaar als jij in een discussie zit met kritiek op bv je functioneren waar jij het niet mee eens bent en je zit dan met je armen over elkaar is dat niet omdat je lekker zit
op dat moment ben jij het niet eens en heb jij een gesloten houding.
Het is dus heel erg situatie afhankelijk. Spelen met haar precies zo. Met een bepaalde blik of opmerking kan dat een hele andere betekenis hebben dan wanneer verveelt kijken naar haar puntjes en korte antwoorden.
Als je dingen herkend kan je daar best op inspelen. En daar gebruik van maken. Je moet het zien als hulp middel. Bepaalde non-verbale communicatie kan je helpen met versieren om bv op een onderwerp verder te gaan.
Zie het als een tomtom. Het kan je leiden naar iets leuks
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke ik heb niet alles gelezen denk ik dus zal even teruglezen anders ookextra smeuig verhaal van gemaakt of?
![]()
Maar ja als je het op die manier bedoelt dan ben ik het met je eens ja. Als daarna het contact helemaal afgehouden wordt.. Is wel een duidelijk signaal. Weet niet hoelang er nu al radiostilte is maar voor mijn gevoel is het na 2 dagen dan al wel bekeken vrijwel altijd
En nee niet over klagen nee, ik lees vaak genoeg dat je gaat picknicken e.d. en nu dit dus je doet het goed genoeg om tevreden te zijn
Je hebt gelijk, jij kan je beter bezig houden met leuke gesprekken. Gezien je onderstaande reactie.quote:
Tipje van mijn kant. Geef het eens een kansquote:Ik vind dat allemaal zo ingewikkeld...
Ze doen het niet bewust (over het algemeen), net als jij het niet bewust doet...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:45 schreef peleetje het volgende:
Ja ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat vrouwen allemaal hele duidelijke signalen geven waar wij (of ik) op kan reageren.
Als ze het met d'r haar speelt...? (Mogelijkheid dat ze me leuk vind)
Of
Als ze d'r haar naar achter gooit en haar nek laat zien... (Mogelijkheid dat ik 'r vanavond mag aanduwen)
Want dat is wat je leest op internet als gaat googelen naar 'non-verbale communicatie dating'.
Ik weet niet hoor... misschien dat de dames hier daar eens wat over kunnen zeggen!
Prima dat jij dat vind / denkt. De feiten liggen toch echt andersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:45 schreef peleetje het volgende:
Ja ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat vrouwen allemaal hele duidelijke signalen geven waar wij (of ik) op kan reageren.
Klopt, maar afhankelijk van de situatie en haar verdere gedrag op dat moment.quote:Als ze het met d'r haar speelt...? (Mogelijkheid dat ze me leuk vind)
Of
Als ze d'r haar naar achter gooit en haar nek laat zien... (Mogelijkheid dat ik 'r vanavond mag aanduwen)
Want dat is wat je leest op internet als gaat googelen naar 'non-verbale communicatie dating'.
Vaak doen dames dat onbewustquote:Ik weet niet hoor... misschien dat de dames hier daar eens wat over kunnen zeggen!
Onzeker herken je van mijlen ver, nonverbaal goed te zien aan haar houding, verbaal goed te merken aan haar mening over bepaalde zaken en haar antwoorden op vragen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voor de non-verbale communicatiekenners: en als een meisje nou behoorlijk verlegen/onzeker is, welke signalen geeft ze dan? Weinig initiatief nemen om gesprek op gang te houden, bewust beetje bij 'veilige' gespreksonderwerpen blijven? Hoe zien jullie het verschil tussen verlegenheid/weinig interesse?
Single heeft niks te maken met MENSENkennis, want dat is het, het is geen vrouwenkennis, het is mensenkennis...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:54 schreef peleetje het volgende:
Enfin,
Blijkbaar zijn alle mannen in dit topic (behalve ik) vrouwenkenners en weten alle signalen die vrouwen geven precies op waarde te schatten en regelmatig juist te interpreteren.
En toch single...
Ergens kan ik dat toch niet helemaal rijmen.
Je kan ook overdrijven hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:54 schreef peleetje het volgende:
Enfin,
Blijkbaar zijn alle mannen in dit topic (behalve ik) vrouwenkenners en weten alle signalen die vrouwen geven precies op waarde te schatten en regelmatig juist te interpreteren.
En toch single...
Ergens kan ik dat toch niet helemaal rijmen.
Wat voor signalen geef jij dan als je iemand leuk vind tijdens een date?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven he(weten alle signalen
)
Dat men signalen kan herkennen betekent niet dat men de vrouw ook leuk genoeg vindt
Nogmaals: vele van die signalen zijn NIET BEWUST!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:58 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wat voor signalen geef jij dan als je iemand leuk vind tijdens een date?
Als ze 'niet bewust' zijn kan iemand ze ook niet hebben herkend en omschreven op internet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nogmaals: vele van die signalen zijn NIET BEWUST!
Ben overigens wel benieuwd naar het antwoord van de bewuste signalen
Uhm, meer oogcontact.. aanrakingen.. zo zitten dat het ook eruit ziet dat ik geintresseerd ben ik het gesprek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:58 schreef peleetje het volgende:
Wat voor signalen geef jij dan als je iemand leuk vind tijdens een date?
Nou kenner ben ik zeker niet, alle vrouwen signalen ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:54 schreef peleetje het volgende:
Enfin,
Non-verbale communicatie herkennen heeft niks te maken met wel of geen relatiequote:En toch single...
Dat snap ik wel, jij gelooft namelijk volledig in je zelf en ipv het een kans geven bestempel jij het direct als onzinquote:Ergens kan ik dat toch niet helemaal rijmen.
Psychologie, onderbewuste, instinct????quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als ze 'niet bewust' zijn kan iemand ze ook niet hebben herkend en omschreven op internet.
dat je ze onbewust doet, kan het wel zijn dat iemand ze herkent of dat je ze zelf herkent op het moment dat je ze doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als ze 'niet bewust' zijn kan iemand ze ook niet hebben herkend en omschreven op internet.
Dit ga je toch serieus niet menen hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ademen doe je wel bewust, want het staat op internetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat je ze onbewust doet, kan het wel zijn dat iemand ze herkent of dat je ze zelf herkent op het moment dat je ze doet.
Jij denkt toch ook niet na over ELKE beweging die je doet na? Al is het maar dat je aan je neus krabt of gewoon ademhalen. Je doet het niet bewust, maar als je erop gaat letten merk je wel dat je het doet.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit ga je toch serieus niet menen he
Ja sorry hoor maar als iemand met zulke argumenten komt houd het heel snel opquote:
Wat ik op internet lees vind ik wel een beetje onzin inderdaad...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou kenner ben ik zeker niet, alle vrouwen signalen ook niet.
[..]
Non-verbale communicatie herkennen heeft niks te maken met wel of geen relatie
[..]
Dat snap ik wel, jij gelooft namelijk volledig in je zelf en ipv het een kans geven bestempel jij het direct als onzin
Volgens mij heb ik te maken met een combipakket van beidequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Onzeker herken je van mijlen ver, nonverbaal goed te zien aan haar houding, verbaal goed te merken aan haar mening over bepaalde zaken en haar antwoorden op vragen.
Verlegen is wat moeilijker en is een kunst om doorheen te breken... Ik hou niet van verlegen mensen, ben er al snel klaar mee, gewoon omdat het vaak een eenzijdig gesprek wordt wat je in stand moet houden en wat daardoor niet natuurlijk aanvoelt....
Ja het meest ideaal is 50/50 of nog meer van haar kante 70/30 ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik te maken met een combipakket van beide
Dingen die je noemt herken ik, gek genoeg voelde ik me eigenlijk wel op m'n gemak, maar vond ik het gewoon jammer dat er in de gesprekken vooral veel initiatief van mij uitging.
Ik denk dat het stukje lezen je grootste probleem is. Niet lullig bedoeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:05 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wat ik op internet lees vind ik wel een beetje onzin inderdaad...
Ik heb nu al meerdere malen al aangegeven dat non-verbale communicatie geheel afhankelijk is van de situatie.quote:b.v.
Als een vrouw d'r haar naar achter gooit en haar nek laat zien dan wil ze knallen!
Kom op zeg! wat een kolder.
Genoeg vrouwen die er over praten en schrijven.quote:En het gekke is dat dergelijke dingen altijd geschreven zijn door mannen. Mannen die beweren te weten hoe je vrouwen moet versieren en singalen moet herkennen. Het is nooit geschreven door een vrouw.
Hier ga ik niet eens op in...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:05 schreef peleetje het volgende:
b.v.
Als een vrouw d'r haar naar achter gooit en haar nek laat zien dan wil ze knallen!
[/quote]quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat het stukje lezen je grootste probleem is. Niet lullig bedoeld.
[..]
Ik heb nu al meerdere malen al aangegeven dat non-verbale communicatie geheel afhankelijk is van de situatie.
Dus nee als een vrouw in de Appie staat en ze gooit d'r haar achter over wilt ze niet knallen nee.
En het gekke is dat dergelijke dingen altijd geschreven zijn door mannen. Mannen die beweren te weten hoe je vrouwen moet versieren en singalen moet herkennen. Het is nooit geschreven door een vrouw.
Daarom ga ik naar de hoogvliet, daar doen ze dat welquote:
Daarom lopen daar altijd meisje van 17 achter een kinderwagenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar de hoogvliet, daar doen ze dat wel
Als ik het zo lees vind ik het maar vreemd dat mensen zich kunnen inschrijven maar niks lezen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:28 schreef PeterPastoor het volgende:
Hoe kan je bij Pepper zien of men een betaald profiel heeft of gratis? Ik snap nu waarom ik weinig reactie krijg dan :S En hoe zit dit bij Lexa? Kan de ander daar ook het bericht niet lezen als men niet betaalt?
Bij pepper en lexa moet je betalen om berichtjes te lezen. (en je kunt bij beide niet zien of iemand betaald lid is)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:28 schreef PeterPastoor het volgende:
Hoe kan je bij Pepper zien of men een betaald profiel heeft of gratis? Ik snap nu waarom ik weinig reactie krijg dan :S En hoe zit dit bij Lexa? Kan de ander daar ook het bericht niet lezen als men niet betaalt?
Ga ik dus weer naar RP....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Bij pepper en lexa moet je betalen om berichtjes te lezen. (en je kunt bij beide niet zien of iemand betaald lid is)
Je moet op internet soms de onzin onderscheiden van de feiten. Wil je zeggen dat je als je een vrouw leuk vindt of niet leuk vindt (Of een vrouw jou) jij nonverbaal hetzelfde doet? Positie hetzelfde, gezichtsuitdrukkingen, handen, ogen, onbewuste handsignalen e.d.? Het lijkt wel alsof je helemaal niet wil geloven dat het uberhaupt wat zegt en om die statement kracht te geven maar flauwekul op internet opzoekt om je punt te 'bewijzen'...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:05 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wat ik op internet lees vind ik wel een beetje onzin inderdaad...
b.v.
Kom op zeg! wat een kolder.
En het gekke is dat dergelijke dingen altijd geschreven zijn door mannen. Mannen die beweren te weten hoe je vrouwen moet versieren en singalen moet herkennen. Het is nooit geschreven door een vrouw.
Dat is simpel te verklaren. Anders stuurt men een bericht met mail adresquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:35 schreef PeterPastoor het volgende:
Is toch ook raar? Dat je een ander niks kunt sturen zonder te betalen, ok dat snap ik. Ik snap niet dat men niks kan lezen als men niet betaald heeft....
Gast.... seriously. Je hebt haar zeker een smsje/whatsappje/emailtje gestuurd en loopt nu te overanalyseren. Als je écht zo graag antwoord wilt dan bel je haar gewoon, rechtstreeks contact en gelijk antwoord/leuk gesprek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ook het moment zijn he... Nou was het de 3e ontmoeting (2e date) waarop dat gebeurd is, dus dan is't wat zekerder allemaal ja, ben ik met je eens...
Maar het feit dat er bijna niks uit haar zelf komt qua contact leggen enzo doet me twijfelen....
Qua gevoel wordt het dan (althans voor mij) moeilijker om mee om te gaan dat ze me misschien (wellicht) gebruikt zou kunnen hebben... Ik ga er nu nog nite vanuit, maar als ik over een week niks heb gehoord, tsja, dan moet ik dat toch onder ogen komen...
Nou zijn er ergere dingen dan door een supermooie vrouw gebruikt te worden voor seks, dus ik zal er niet over klagen verder
Ooh... dat is heel mooi gezegd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga jij nou eens wat stukjes lezen over dit en ga dan eens een dag opletten. Je zult verbaast staan. Of ga het eens bij je zelf na
Je geeft net het "armen over elkaar heen" stukje aan. En dat dit soms relaxt zit. En dat je niet gesloten ben.
Dat klopt helemaalmaar als jij in een discussie zit met kritiek op bv je functioneren waar jij het niet mee eens bent en je zit dan met je armen over elkaar is dat niet omdat je lekker zit
op dat moment ben jij het niet eens en heb jij een gesloten houding.
Het is dus heel erg situatie afhankelijk. Spelen met haar precies zo. Met een bepaalde blik of opmerking kan dat een hele andere betekenis hebben dan wanneer verveelt kijken naar haar puntjes en korte antwoorden.
Als je dingen herkend kan je daar best op inspelen. En daar gebruik van maken. Je moet het zien als hulp middel. Bepaalde non-verbale communicatie kan je helpen met versieren om bv op een onderwerp verder te gaan.
Zie het als een tomtom. Het kan je leiden naar iets leuks
De groenten afdeling bij de bak met komkommers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar de hoogvliet, daar doen ze dat wel
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dank je
En inderdaad die spelletjes spelen pffff.
Gewoon duidelijk en direct wezen. Dat is de enige juiste manier.
Als ik klaar ben met whatsappen zeg ik gewoon van, zal ik je even bellen? Krijg kramp in m'n vingers. Bellen is toch fijner dan whatsappen.
Wil je afspreken? Gewoon zeggen dat je wilt afspreken en wanneer je kan
Wat zal er gebeuren als we vertellen dat wanneer een vrouw om je bonus pas bij de appie vraagt ze een klap in haar bek wilt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:01 schreef -Splash- het volgende:
Ik krijg een beeld van peleetje in mijn hoofd dat hij bij de AH staat en de kassiere haar haar over het hoofd gooit... en dat hij dan denkt van; 'Eh hier? Vooruit dan maar'.
dit vooral. die spelletjes zijn leuk als je nog niet beter weet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef ook_gek het volgende:
En inderdaad die spelletjes spelen pffff.
Gewoon duidelijk en direct wezen. Dat is de enige juiste manier.
Je kan wel spelletje spelen. Maar meer teasen en elkaar gek maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
dit vooral. die spelletjes zijn leuk als je nog niet beter weet.
Jaja, wij weten heus wel wat jij daarmee bedoelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef Andromache het volgende:
Zelfklevende zegeltjes, mijnheer? Hoeft u niet meer aan te likken.
Ja dat hoort er natuurlijk bij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan wel spelletje spelen. Maar meer teasen en elkaar gek maken.
Is zo leuk he, zo ben ik ook te versierenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan wel spelletje spelen. Maar meer teasen en elkaar gek maken.
Mannen die de 'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is zo leuk he, zo ben ik ook te versieren
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mannen die de '' smiley gebruiken zijn al met het woordje 'hoi' te versieren.
Blijkt voor iedereen persoonlijk weer anders uit te vallen. Ik ben nu voor 3 maanden lid van Relatieplanet en Pepper. Bij RP krijg ik een te verwaarlozen aantal profielbezoeken, aan Pepper toch twee dates overgehouden..quote:
Extra leuk om te doen als je haar kan zien staan. Zie je haar reactie ook nog en kan je daar op inspelen.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mannen die de '' smiley gebruiken zijn al met het woordje 'hoi' te versieren.
quote:
Lijkt me goed. Eindeloos rekken, in de hoop dat er ooit nog een vonk gaat overslaan, is ook niks.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Reactie van mijn date. We staan er zo te lezen hetzelfde in: leuke middag gehad, de echte 'vonk' hebben we beiden (nog) niet direct gevoeld. Haar voorstel nu om verder te kletsen bij een lunch bij mij in town.
Dit wordt make-or-break, in elk geval voor mij. Er moet wel 'iets' zijn volgende keer. Wat dat 'iets' dan is, geen idee eigenlijk.
Ah, ja da's vervelend ja, maar ja je moet het niet eindeloos rekken idd tot de vonk overslaat...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Reactie van mijn date. We staan er zo te lezen hetzelfde in: leuke middag gehad, de echte 'vonk' hebben we beiden (nog) niet direct gevoeld. Haar voorstel nu om verder te kletsen bij een lunch bij mij in town.
Dit wordt make-or-break, in elk geval voor mij. Er moet wel 'iets' zijn volgende keer. Wat dat 'iets' dan is, geen idee eigenlijk.
Als het de volgende keer niet komt, dan komt het niet meer. Gewoon gezellig kletsen en dan zien we wel waar 't schip strandt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lijkt me goed. Eindeloos rekken, in de hoop dat er ooit nog een vonk gaat overslaan, is ook niks.
Maare... Denk je dat je er nog helemaal voor open staat dat er "iets" komt? Ga je nu niet krampachtig op dat "iets" zitten wachten, waardoor het niet meer komt?
Goede instelling denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het de volgende keer niet komt, dan komt het niet meer. Gewoon gezellig kletsen en dan zien we wel waar 't schip strandt.
@Silenus: Thanx!
Welke kroegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, ja da's vervelend ja, maar ja je moet het niet eindeloos rekken idd tot de vonk overslaat...
Heb ook een meisje gedate in het verleden, na 2 dates dacht ik ook: van mijn kant is het er niet...
Van haar kant was dat er helaas wel, maar goed, gewoon eerlijk blijven en er absoluut geen misbruik van maken...
Vrijdag ga ik maar weer eens de kroeg in![]()
Wanneer rondleiding?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goede instelling denk ikSucces en have fun!
Waarschijnlijk iets op de grote markt, vermoedelijk de zwarte ruiterquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets op de grote markt, vermoedelijk de zwarte ruiter
Jaquote:
Zeker op de terrassenquote:
Hebben jullie weer een date?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets op de grote markt, vermoedelijk de zwarte ruiter
Ja met 2 vriendenquote:
Plein 19quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:
Plein
Millers
Boterwaag<--- had ik m'n date trouwens zondag
Ah, kut... Ook gezellig natuurlijk, maar met haar was het vast leuker geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja met 2 vrienden
Die beste dame in kwestie hoor ik niks meer van
En aangezien ik elke keer contact zoek, afspraken maak e.d. en zij mijn laatste voorstel heeft afgewezen (drukke week dus geen tijd), wacht ik even tot zij wat stuurt... ga niet als een hondje achter mensen aanlopen
Was zeker leuker geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, kut... Ook gezellig natuurlijk, maar met haar was het vast leuker geweest![]()
![]()
Je hebt gelijk ook
Precies, gewoon een lekker wijfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was zeker leuker geweest
Haar lichaam
Haar hoofd
Echt van top tot teen een 10, maar ja...
Kan, maar ik wacht geduldig af...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, gewoon een lekker wijf![]()
Het kan overigens ook zijn dat zij het lastig vindt om initiatief te nemen, daar heb ik ook nogal eens een handje van. Heeft niets met desinteresse oid te maken
Da's waar ook, je hebt haar foto gezienquote:
Ik maak me om jou ook compleet geen zorgen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan, maar ik wacht geduldig af...
Tot die tijd vermaak ik me wel hoor
Kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar ook, je hebt haar foto gezien
Alleen moet je date dat ook even doorkrijgenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, gewoon een lekker wijf![]()
Het kan overigens ook zijn dat zij het lastig vindt om initiatief te nemen, daar heb ik ook nogal eens een handje van. Heeft niets met desinteresse oid te maken
Foto? Ik heb DM komt u maar!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar ook, je hebt haar foto gezien
haha nee sorryquote:
Niks den haagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha nee sorryZeker niet aangezien we allemaal uit de mooie stad achter de Duinen vandaan komen
Klopt. Dat muurtje heb ik dan weer niet zoveel last van gelukkig, ik ben vrij openquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen moet je date dat ook even doorkrijgen
Zo weet ik van mezelf dat ik vaak in het begin een 'muurtje' optrek als ik nieuwe mensen tegenkom. Ik stel me niet meteen helemaal open en das bij (online) daten soms best lastig.
Dubbelzinnig hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Dat muurtje heb ik dan weer niet zoveel last van gelukkig, ik ben vrij open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |