Joosie (o.i.d.) volgens mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef Giku het volgende:
[..]
Nope, en dan heb ik vrijdag ook nog Handelsrecht B. Gelukkig is dat een vrij simpel vakje (ook maar 1,5-uurs tentamen). Daarna rust, als ik Straf 3 en Staats 2 gehaald heb.
Ik ook rechtsgeleerdheid btw, zijn er eigenlijk wel 3e+jaars hier van de RuG?
Was, toch?quote:
Woohoo! Zie ik alleen niet altijd posten..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:14 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Joosie (o.i.d.) volgens mij.
*edit* Joosie200
Succes morgen!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:16 schreef Giku het volgende:
[..]
Was, toch?
[..]
Woohoo! Zie ik alleen niet altijd posten..
Ik kijk nog even de PETL-Principles door!
Maar dan ben ik nog wel 3+ jaars, zoals je stelde.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Giku het volgende:
[..]
*mompelt iets met altijd scherp zijn als jurist*
Ontevreden ex-lover en Erik, klinkt toch als een soort synoniem.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Klinkt als een ontevreden ex-lover van eriksd.
pleonasmequote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Bah, impliciet bedoelde ik natuurlijk studentquote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog wel 3+ jaars, zoals je stelde.
Ja jij bent hier de grammar nazi, volgende keer even opletten!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik was verdorie nog niet klaar met typen, jij snellert!
Het is een stijlfiguur.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja jij bent hier de grammar nazi, volgende keer even opletten!
Nee joh, veel te knap voor hem.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Is de studie rechten moeilijk? En vanaf welk jaar moet je een specifieke richting kiezen?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar wat wilde je eigenlijk vragen ?
Prima te doen. Je moet ongeveer vanaf het tweede jaar een specifieke richting kiezen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef Mignon het volgende:
[..]
Is de studie rechten moeilijk? En vanaf welk jaar moet je een specifieke richting kiezen?
Als je de zaken bijhoudt is de studie goed te doen. Het eerste jaar is doorgaans hetzelfde; daarna kunnen er verschillen optreden tussen de reguliere bachelor en bijvoorbeeld de fiscale variant. Het kan verschillen tussen universiteiten.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef Mignon het volgende:
[..]
Is de studie rechten moeilijk? En vanaf welk jaar moet je een specifieke richting kiezen?
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Fiscaal moet je zeker niet gaan doen, oeh bah
Zit toch wel een vaag leerstuk in bestuursrecht merk ik: Nadeelcompensatie bij rechtmatige overheidsdaad. Ben jij daar al doorheen?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja jij bent hier de grammar nazi, volgende keer even opletten!
Het lokaas is uitgezet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Fiscaal moet je zeker niet gaan doen, oeh bah
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fiscaal recht!!!!!!!! Dat kunnen ze beter domme irritante kutreken opleiding noemen.
Onevenredige schade door rechtmatige overheidsdaad-> nadeel -> vergoeding daarvan is nadeelcompensatiequote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Valid het volgende:
[..]
Zit toch wel een vaag leerstuk in bestuursrecht merk ik: Nadeelcompensatie bij rechtmatige overheidsdaad. Ben jij daar al doorheen?
ook mooi dezequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef informatieverlener het volgende:
Wellicht is het al eens eerder hier genoemd, maar het kansloze van een rechtenstudie is dat je, hoewel je ongetwijfeld veel over "rechten" en wetten leert, het tegenovergestelde wordt van rechtvaardig.
(Veel) Mensen die rechten studeren of er in werken, gaan 'leven' en situaties bepalen aan de hand van wat er in hun schoolboeken staat / heeft gestaan, en niet aan de hand van wat rechtvaardig is. En laat het nu net zo zijn dat het 'recht' gruwelijk krom is.
Daarom terechte klacht, echter vanwege iets andere redenen dan TS aangeeft.
Als je klikt op de tekst in een quote (vb. vrijdag 28 december 2012 23:26) kom je in het topic.quote:
Laat je toch niet provoceren man.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef Ties02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik krijg een ontzettend minderwaardigheidscomplex hier
Als ik mijn bachelor heb ben ik zeker pas Noviet af
Iets met vallen en leren opstaan enzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef Ties02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik krijg een ontzettend minderwaardigheidscomplex hier
Als ik mijn bachelor heb ben ik zeker pas Noviet af
Hoe gaat het met jouw tentamens/studiepunten eigenlijk, Ties?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:19 schreef Ties02 het volgende:
Maar goed dat ik niet bij een studentenvereniging ben gegaan dan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |