Laat je toch niet provoceren man.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef Ties02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik krijg een ontzettend minderwaardigheidscomplex hier
Als ik mijn bachelor heb ben ik zeker pas Noviet af
Iets met vallen en leren opstaan enzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef Ties02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik krijg een ontzettend minderwaardigheidscomplex hier
Als ik mijn bachelor heb ben ik zeker pas Noviet af
Hoe gaat het met jouw tentamens/studiepunten eigenlijk, Ties?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:19 schreef Ties02 het volgende:
Maar goed dat ik niet bij een studentenvereniging ben gegaan dan he
Sommige ontzettende noobs gebruiken het om gewoon snel bij relevante artikelen te komen, in het Sr of Sv of de Awb maar dat zijn geen echte juristen.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Wat moet je eigenlijk met die gouden stickers van de Kluwer waar niks op staat? Je mag niks in je bundels zetten dus je hebt daar toch niks aan?
Wel lekker bezig dus op zich.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:25 schreef Ties02 het volgende:
Nog maar eentje terug gehad tot nu toe, 8 puntjes binnen daarvoor, wel een 6je![]()
vorig jaar maximaal aantal punten gehaald,
maar ik ga hopelijk shinen op vakken die me meer liggen, dit jaar
Ik bedoel, bedrijfseconomie is nou niet echt waarom ik rechten studeer![]()
Niks. Net als met die andere stickers. Net als met de Kluwer eigenlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Wat moet je eigenlijk met die gouden stickers van de Kluwer waar niks op staat? Je mag niks in je bundels zetten dus je hebt daar toch niks aan?
Ja beetjequote:Op zondag 6 januari 2013 21:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel lekker bezig dus op zich.
Wat ligt jou nou cht?
Maar daar heb je toch die gele/blauwe/roze plakkertjes voor?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sommige ontzettende noobs gebruiken het om gewoon snel bij relevante artikelen te komen, in het Sr of Sv of de Awb maar dat zijn geen echte juristen.
Het schijnt nogal te wisselen per opleiding of in de bundels geschreven mag worden. Daarnaast zal de bundel niet exclusief aan studenten worden verkocht.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Ah wel lekker breed gerienteerd dusquote:Op zondag 6 januari 2013 21:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja beetje
Privaatrecht, maar nu ik weer met bestuurs bezig ben vind ik het toch wel wat hebben, alleen die individuele casustiek is altijd zo mierenneukerig, het grote beeld ervan vind ik wel tof.
Hahaha oja klopt, nog ergerquote:Op zondag 6 januari 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch die gele/blauwe/roze plakkertjes voor?
Mwoa ja, ik doe al wel de notariele richting, omdat ik denk ik wel die kant op wil maar inderdaad wel straf en bestuurs enzo erbij. Nog een klein beetje dingen open houdenquote:
Is dat horloge op die partnersite van FOK! wat?quote:
Altijd verstandig.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoa ja, ik doe al wel de notariele richting, omdat ik denk ik wel die kant op wil maar inderdaad wel straf en bestuurs enzo erbij. Nog een klein beetje dingen open houden
Welke?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat horloge op die partnersite van FOK! wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |