6 ECTS. En dankjequote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in je. Hoeveel ECTS?
Dat gaat dus hartstikke goedquote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
6 ECTS. En dankje
Momenteel sta ik op 10 ECTS, en RGS moet nog komen (als ik die haal).
Was ARW 7 dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, tot nu toe maximaal aantal binnen dus ja
Beter inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 19:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Kijk, dat gaat al de goede kant op:
Score 90 out of 100 points
Dan heeft het ook weinig nut meer. Nog een paar keer doen en dan eten maken en daarna de rest van de avond chillen. Vriendin komt langsquote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beter inderdaadStraks kom je allemaal dezelfden tegen en heb je geen zin meer denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, das beter dan in de boeken zitten inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dan heeft het ook weinig nut meer. Nog een paar keer doen en dan eten maken en daarna de rest van de avond chillen. Vriendin komt langs
Echt hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, das beter dan in de boeken zitten inderdaad
Kan me wel voorstellen, met al die nare mensen hier.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:36 schreef Mignon het volgende:
[..]
Dag. Ik lees af en toe wel eens mee. Ik ga niet mee posten, had alleen een vraag.
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen, met al die nare mensen hier.
Ja, volgens mij is hier vooral één naar persoon. Posten hier ook vrouwen?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen, met al die nare mensen hier.
Af en toe. Meestal zijn het louter mannen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is hier vooral één naar persoon. Posten hier ook vrouwen?
Jaag haar nou niet weg, lieg gewoon.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Af en toe. Meestal zijn het louter mannen.
Welk nummer in de reeks?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef eriksd het volgende:
Hoe zie jij er eigenlijk uit Spotless? Iedereen had hier pics gepost.
Alle foto's zijn alweer weg.quote:
Ik vergeet de derde altijd, ook niet echt een vrouwennaamquote:Op zondag 6 januari 2013 19:49 schreef Maharbal het volgende:
Ja, (enigszins) regelmatige vrouwelijke posters zijn N0rah, NotGuilty, VonBallusseck en sinds kort ook Roos.
Typt ook als een kerel.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik vergeet de derde altijd, ook niet echt een vrouwennaam
Hoe staat het met jouw studieprestaties eigenlijk? Vertel eens wat over jezelf.quote:
The jury is still out on that one.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik vergeet de derde altijd, ook niet echt een vrouwennaam
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
The jury is still out on that one.
Kennelijk niet.quote:
Neen, ben tweedejaars. Zie dat het tentamen morgen is, lijkt me ook niet echt prettig studeren zo vlak na strafrecht 2.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk niet.
Bruce, jij ook Burgerlijk 3 trouwens? Ik weet niet meer welk jaar je zit en welke richting je deed.
60 arresten zijn niet eens mn grootste ergernis. Die PETL-Principles
Je doet alsof je me niet kent, vanwaar is dat?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw studieprestaties eigenlijk? Vertel eens wat over jezelf.
Dat topic heb ik gezien inderdaad. Ik heb toen geen foto gepost.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef eriksd het volgende:
Hoe zie jij er eigenlijk uit Spotless? Iedereen had hier pics gepost.
Nope, en dan heb ik vrijdag ook nog Handelsrecht B. Gelukkig is dat een vrij simpel vakje (ook maar 1,5-uurs tentamen). Daarna rust, als ik Straf 3 en Staats 2 gehaald hebquote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Neen, ben tweedejaars. Zie dat het tentamen morgen is, lijkt me ook niet echt prettig studeren zo vlak na strafrecht 2.
Gewoon bachelor rechtsgeleerdheid. Ben een simpele jongen.
Subtiel.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat topic had ik gezien inderdaad. Ik heb toen geen foto gepost.
Later heb jij mij nog redelijk treffend afgeschilderd, zelfs met onze hond.
Ik ben 3e+ jaars van de RuG.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef Giku het volgende:
[..]
Nope, en dan heb ik vrijdag ook nog Handelsrecht B. Gelukkig is dat een vrij simpel vakje (ook maar 1,5-uurs tentamen). Daarna rust, als ik Straf 3 en Staats 2 gehaald heb.
Ik ook rechtsgeleerdheid btw, zijn er eigenlijk wel 3e+jaars hier van de RuG?
Joosie (o.i.d.) volgens mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef Giku het volgende:
[..]
Nope, en dan heb ik vrijdag ook nog Handelsrecht B. Gelukkig is dat een vrij simpel vakje (ook maar 1,5-uurs tentamen). Daarna rust, als ik Straf 3 en Staats 2 gehaald heb.
Ik ook rechtsgeleerdheid btw, zijn er eigenlijk wel 3e+jaars hier van de RuG?
Was, toch?quote:
Woohoo! Zie ik alleen niet altijd posten..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:14 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Joosie (o.i.d.) volgens mij.
*edit* Joosie200
Succes morgen!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:16 schreef Giku het volgende:
[..]
Was, toch?
[..]
Woohoo! Zie ik alleen niet altijd posten..
Ik kijk nog even de PETL-Principles door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |