Ze zei dat eigenlijk dat er niet zo gehypt moet worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Helga heeft er niet zo'n vertrouwen in.
Goed dat Helga dat als RTL weervrouw doet!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze zei dat eigenlijk dat er niet zo gehypt moet worden.
http://www.rtl.nl/compone(...)tuurijs_op_komst.xmlquote:Het ziet er naar uit dat deze winter toch nog wat ijspret in petto heeft. Volgens RTL-weerman Reinier van den Berg komt er een langere vorstperiode aan.
Precies dat dus. Het word kouder, winter wil ik(en zij dus ook) dat niet noemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze zei dat eigenlijk dat er niet zo gehypt moet worden.
Als ik de kaartjes bekijk heb je juist meer kans in die regio dan het noorden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor Zuidwest Nederland zal het wel weer geen reet voorstellen allemaal
In New South Wales welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Er is niet zoveel bos in Centraal Australië.
Hoezo verwarming....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef INViCTuS het volgende:
Boh...je zal je verwarming maar niet aan willen zettenzit je dan in je eigen huis met dikke kleren aan waar het 10-12 graden is...
En het klinkt als kou met een blauwe lucht en een zonnetje!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef Fredo55 het volgende:
Ziet er goed uit.
Lange vorstperiode, geen neerslag. Dus schaatsen.
zag hier beelden van die bosbranden, ook die wind daarbij... wat een klotezooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:20 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren was het hier in Sydney 43 graden. De wind was echt onvoorstelbaar heet! Alsof iemand een fohn recht op je bakkes zette
Je kunt dan ook niets fatsoenlijks uitvoeren. Elke inspanning is dan teveel. Sterkte!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:20 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren was het hier in Sydney 43 graden. De wind was echt onvoorstelbaar heet! Alsof iemand een fohn recht op je bakkes zette
Aircoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je kunt dan ook niets fatsoenlijks uitvoeren. Elke inspanning is dan teveel. Sterkte!
twitter:weermanreinier twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 22:03:44Vorstperiode vanaf weekend >= 95% zeker. Volgende week eerste wedstrijden op ''ondiep" natuurijs (ondergelopen weilanden)? #ikdenkvanwel reageer retweet
Mijn buurtjes van 67+70 staan pas 's middags nà 12:00 uur op om de kosten van gas uit te sparen.. (en nou is het nog eens niet echt winter)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef INViCTuS het volgende:
Boh...je zal je verwarming maar niet aan willen zettenzit je dan in je eigen huis met dikke kleren aan waar het 10-12 graden is...
De zon warmt de boel maar op 's middags.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:30 schreef VacaLoca het volgende:
Heb verwarming al bijna 2 weken uit. Hoopte 'm niet meer aan te hoeven doen, maar helaas.
De voorspelling is dat het ijs eind volgende week 2 cm dik is. Schaatsen doe je maar binnen dusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef Fredo55 het volgende:
Ziet er goed uit.
Lange vorstperiode, geen neerslag. Dus schaatsen.
Ik heb ervaring met 37 graden en 100% luchtvochtigheid (Veracruz, Mexico) en met 43 graden en droge lucht (Athene, Griekenland). Ik weet wel wat ik kies.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je kunt dan ook niets fatsoenlijks uitvoeren. Elke inspanning is dan teveel. Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |