Ergens wel logisch, volgens mij worden diploma's maar 1x uitgegeven.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:44 schreef CrashO het volgende:
Ik bewaar ze gewoon bij elkaar in een la. Maar ik kan ook mensen die ze in een kluis hebben liggen die een paar uur in brand kan staan
De originele diploma's wel. Maar je kan sowieso bij het DUO een alternatief opvragen (mits geaccrediteerde opleiding) wanneer je jouw diplomas bent verloren. Natuurlijk wel tegen kosten.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, volgens mij worden diploma's maar 1x uitgegeven.
Alleen A? Of is het een groot succes geworden?quote:Op zondag 6 januari 2013 04:05 schreef einzeinz het volgende:
Het enige diploma dat ik heb is een zwemdiploma
Die ligt gewoon los in m'n kast
vergeet je verterstrikdiploma niet en je pietendiploma en ......quote:Op zondag 6 januari 2013 04:05 schreef einzeinz het volgende:
Het enige diploma dat ik heb is een zwemdiploma
Die ligt gewoon los in m'n kast
1,5 kmquote:Op zondag 6 januari 2013 04:05 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Alleen A? Of is het een groot succes geworden?
Pietendiploma???quote:Op zondag 6 januari 2013 04:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
vergeet je verterstrikdiploma niet en je pietendiploma en ......
Nee, kan ik nietquote:Op zondag 6 januari 2013 04:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jazeker, gymnastiek en pepernoten bakken jeweetzelf![]()
Heb je em aan de muur hangen of zo?quote:Op zondag 6 januari 2013 04:30 schreef Roguee het volgende:
Ik heb mn diploma ingelijst. Nu ben ik echt een loser zeker
Nee hoor, ik heb een hele kamer behangen met diploma`s en certificaten.quote:Op zondag 6 januari 2013 04:30 schreef Roguee het volgende:
Ik heb mn diploma ingelijst. Nu ben ik echt een loser zeker
Wie hangt er nu lege lijstjes op.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:56 schreef DroogDok het volgende:
Bij mij hang alles ingelijst aan de muur.
pas vooral op dat ze niet verkleuren/vervagen ...quote:Op zondag 6 januari 2013 07:43 schreef OzBunyip het volgende:
Ze zaten altijd in een mapje getiteld 'Diploma's' (doh). Volgens mij zit serieus m'n veterstrikdiploma daar ook in - bedankt mam.
M'n BA en MA zijn momenteel bij de lijstenmaker om ingelijst te worden voor aan de muur in de studeerkamer. Zo raak ik ze tenminste niet kwijt...
Ik heb ze zelf ook aan de muur hangen in de studeerkamer, maar wel op zodanige wijze dat ik ze er weer uit kan halen. Heb dat toch wel een paar keer moeten doen in verband met sollicitaties. Heb jij dat 'probleem' dan niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 07:43 schreef OzBunyip het volgende:
M'n BA en MA zijn momenteel bij de lijstenmaker om ingelijst te worden voor aan de muur in de studeerkamer. Zo raak ik ze tenminste niet kwijt...
Ik heb gewaarmerkte kopieën en scans. Desnoods kunnen de diploma's uit de lijst gehaald worden, volgens de lijstenmaker hoef je alleen de achterkant te verwarmen en dan komt het los.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook aan de muur hangen in de studeerkamer, maar wel op zodanige wijze dat ik ze er weer uit kan halen. Heb dat toch wel een paar keer moeten doen in verband met sollicitaties. Heb jij dat 'probleem' dan niet?
Oh dat is wel stoerquote:Op zondag 6 januari 2013 11:18 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Ik heb gewaarmerkte kopieën en scans. Desnoods kunnen de diploma's uit de lijst gehaald worden, volgens de lijstenmaker hoef je alleen de achterkant te verwarmen en dan komt het los.
Het is zuurvrij papier en UV-bestendig glas, dus hopelijk vervaagt er niks. Fingers crossed!
$224 voor 2 A3 diploma's in aparte lijsten, met dubbel mattboard. (Australische dollars)quote:Op zondag 6 januari 2013 11:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh dat is wel stoerHoeveel kost zoiets nu? .
Heb je ze nog nooit nodig gehad voor sollicitaties e.d.?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:26 schreef Syphixx het volgende:
die liggen onder een hoop stof...ergens...
5 verschillende jobs gehad in 2012 en nooit iets moeten voorleggenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je ze nog nooit nodig gehad voor sollicitaties e.d.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij bewaren scholen, opleidingen en unies dat niet tot in het eind der tijden.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:28 schreef sinepedraap het volgende:
Worden die gegevens online nergens opgeslagen of zo? Of moet je echt het papier zelf nog hebben?
Als het niet online staat kan iedereen uitprinten wat die wil. Dan ben ik gewoon verpleegkundige nu als ik iemand ff een paar honderd euro geefquote:Op zondag 6 januari 2013 13:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens mij bewaren scholen, opleidingen en unies dat niet tot in het eind der tijden.
Maar er zullen meer mensen zijn die het kwijt zijn geraakt, of in een brand zijn verloren, dus er zal vast een oplossing zijn.
Ik was de diploma-uitreikingavond vergeten.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:27 schreef BenjaminLinus het volgende:
Heb mijn vwo diploma na de uitreiking en inlevering bij de uni nooit meer ergens gezien, ben benieuwd of 'ie de verhuizing heeft overleefd
Welke idiote instelling doet dat nou weer?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
de mijne van t hbo zijn echt onhandig groot a3 ofzodus die zitten opgerold in de koker waar ik ze in kreeg. anders hadden ze in n mapje in n la gelegen
Universiteit Utrecht doet het in elk geval ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke idiote instelling doet dat nou weer?
Dat is toch helemaal niet handig mbt kopieren enzo? Mocht een werkgever wel een kopie willen maken.
Volgens mij allemaal? Alleen propedeuses soms op A4, maar alle bachelordiploma's die ik heb gezien waren A3.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:14 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Universiteit Utrecht doet het in elk geval ook.
Nee hoor, UvA print het allemaal (BA/MA) op A4 formaat (VU trouwens ook meen ik me vaag te herinneren). Heel apart dat veel andere instellingen het blijkbaar anders doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:16 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal? Alleen propedeuses soms op A4, maar alle bachelordiploma's die ik heb gezien waren A3.
Helaas nog geen eigenMijn middelbareschooldiploma's liggen in de kluis bij papa en mama, liever daar dan op een studentenkamer waar ik ze toch alleen maar kwijtraak
Ik zie ook alleen maar nadelen aan een diploma van A3 formaat..quote:Op maandag 7 januari 2013 03:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee hoor, UvA print het allemaal (BA/MA) op A4 formaat. Heel apart dat veel andere instellingen het blijkbaar anders doen.
Wat is de toegevoegde waarde van A3 formaat? Heeft toch alleen maar nadelen? Of zie ik dat verkeerd?
Ah, zou wel jammer zijn, ik zoek namelijk nog mijn rapporten van de basisschool..quote:Op zondag 6 januari 2013 02:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, volgens mij worden diploma's maar 1x uitgegeven.
Mijn BA is ook A3. Niet heel handig. Maargoed. Ik wil 'm ook wel inlijsten, maar dan een hele goede kopie ervan. Origineel bewaar ik liever op een veilige plek.quote:Op maandag 7 januari 2013 03:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee hoor, UvA print het allemaal (BA/MA) op A4 formaat (VU trouwens ook meen ik me vaag te herinneren). Heel apart dat veel andere instellingen het blijkbaar anders doen.
Wat is de toegevoegde waarde van A3 formaat? Heeft toch alleen maar nadelen? Of zie ik dat verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |