Ergens wel logisch, volgens mij worden diploma's maar 1x uitgegeven.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:44 schreef CrashO het volgende:
Ik bewaar ze gewoon bij elkaar in een la. Maar ik kan ook mensen die ze in een kluis hebben liggen die een paar uur in brand kan staan
De originele diploma's wel. Maar je kan sowieso bij het DUO een alternatief opvragen (mits geaccrediteerde opleiding) wanneer je jouw diplomas bent verloren. Natuurlijk wel tegen kosten.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, volgens mij worden diploma's maar 1x uitgegeven.
Alleen A? Of is het een groot succes geworden?quote:Op zondag 6 januari 2013 04:05 schreef einzeinz het volgende:
Het enige diploma dat ik heb is een zwemdiploma
Die ligt gewoon los in m'n kast
vergeet je verterstrikdiploma niet en je pietendiploma en ......quote:Op zondag 6 januari 2013 04:05 schreef einzeinz het volgende:
Het enige diploma dat ik heb is een zwemdiploma
Die ligt gewoon los in m'n kast
1,5 kmquote:Op zondag 6 januari 2013 04:05 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Alleen A? Of is het een groot succes geworden?
Pietendiploma???quote:Op zondag 6 januari 2013 04:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
vergeet je verterstrikdiploma niet en je pietendiploma en ......
Nee, kan ik nietquote:Op zondag 6 januari 2013 04:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jazeker, gymnastiek en pepernoten bakken jeweetzelf![]()
Heb je em aan de muur hangen of zo?quote:Op zondag 6 januari 2013 04:30 schreef Roguee het volgende:
Ik heb mn diploma ingelijst. Nu ben ik echt een loser zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |