Ergens wel logisch, volgens mij worden diploma's maar 1x uitgegeven.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:44 schreef CrashO het volgende:
Ik bewaar ze gewoon bij elkaar in een la. Maar ik kan ook mensen die ze in een kluis hebben liggen die een paar uur in brand kan staan
De originele diploma's wel. Maar je kan sowieso bij het DUO een alternatief opvragen (mits geaccrediteerde opleiding) wanneer je jouw diplomas bent verloren. Natuurlijk wel tegen kosten.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, volgens mij worden diploma's maar 1x uitgegeven.
Alleen A? Of is het een groot succes geworden?quote:Op zondag 6 januari 2013 04:05 schreef einzeinz het volgende:
Het enige diploma dat ik heb is een zwemdiploma
Die ligt gewoon los in m'n kast
vergeet je verterstrikdiploma niet en je pietendiploma en ......quote:Op zondag 6 januari 2013 04:05 schreef einzeinz het volgende:
Het enige diploma dat ik heb is een zwemdiploma
Die ligt gewoon los in m'n kast
1,5 kmquote:Op zondag 6 januari 2013 04:05 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Alleen A? Of is het een groot succes geworden?
Pietendiploma???quote:Op zondag 6 januari 2013 04:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
vergeet je verterstrikdiploma niet en je pietendiploma en ......
Nee, kan ik nietquote:Op zondag 6 januari 2013 04:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jazeker, gymnastiek en pepernoten bakken jeweetzelf![]()
Heb je em aan de muur hangen of zo?quote:Op zondag 6 januari 2013 04:30 schreef Roguee het volgende:
Ik heb mn diploma ingelijst. Nu ben ik echt een loser zeker
Nee hoor, ik heb een hele kamer behangen met diploma`s en certificaten.quote:Op zondag 6 januari 2013 04:30 schreef Roguee het volgende:
Ik heb mn diploma ingelijst. Nu ben ik echt een loser zeker
Wie hangt er nu lege lijstjes op.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:56 schreef DroogDok het volgende:
Bij mij hang alles ingelijst aan de muur.
pas vooral op dat ze niet verkleuren/vervagen ...quote:Op zondag 6 januari 2013 07:43 schreef OzBunyip het volgende:
Ze zaten altijd in een mapje getiteld 'Diploma's' (doh). Volgens mij zit serieus m'n veterstrikdiploma daar ook in - bedankt mam.
M'n BA en MA zijn momenteel bij de lijstenmaker om ingelijst te worden voor aan de muur in de studeerkamer. Zo raak ik ze tenminste niet kwijt...
Ik heb ze zelf ook aan de muur hangen in de studeerkamer, maar wel op zodanige wijze dat ik ze er weer uit kan halen. Heb dat toch wel een paar keer moeten doen in verband met sollicitaties. Heb jij dat 'probleem' dan niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 07:43 schreef OzBunyip het volgende:
M'n BA en MA zijn momenteel bij de lijstenmaker om ingelijst te worden voor aan de muur in de studeerkamer. Zo raak ik ze tenminste niet kwijt...
Ik heb gewaarmerkte kopieën en scans. Desnoods kunnen de diploma's uit de lijst gehaald worden, volgens de lijstenmaker hoef je alleen de achterkant te verwarmen en dan komt het los.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook aan de muur hangen in de studeerkamer, maar wel op zodanige wijze dat ik ze er weer uit kan halen. Heb dat toch wel een paar keer moeten doen in verband met sollicitaties. Heb jij dat 'probleem' dan niet?
Oh dat is wel stoerquote:Op zondag 6 januari 2013 11:18 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Ik heb gewaarmerkte kopieën en scans. Desnoods kunnen de diploma's uit de lijst gehaald worden, volgens de lijstenmaker hoef je alleen de achterkant te verwarmen en dan komt het los.
Het is zuurvrij papier en UV-bestendig glas, dus hopelijk vervaagt er niks. Fingers crossed!
$224 voor 2 A3 diploma's in aparte lijsten, met dubbel mattboard. (Australische dollars)quote:Op zondag 6 januari 2013 11:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh dat is wel stoerHoeveel kost zoiets nu? .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |