In het oosten is het ook uitermate goed te doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het is sowieso goed toeven in het zuiden des lands
lapohunterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
ik wilde hem vol maken en openen
En dat durf jij met droge ogen te zeggen? Respect!quote:
alhoewel ik Stronger, Faster bladieblah beter vind!quote:
Better Harder.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
alhoewel ik Stronger, Faster bladieblah beter vind!
is er weer stroom?quote:
Typenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat durf jij met droge ogen te zeggen? Respect!
Ai... Die is wel heel slecht, jongquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die krengen zitten wel akelig strak, hoor
Ja wat. die kan ik niet laten liggen zo'n faalgrap natuurlijkquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij wordt het tijd dat ik naar bed ga.
Weltrusten mensjes
Trustenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten mensjes
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten mensjes
nnquote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten mensjes
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
Zeg Duck! Ik ben verdomme hartstikke druk op FB bezig, ik kan niks meer beginnen als jij bij 300 berichten op "vind ik leuk" klikt
vind ik leukquote:Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
Zeg Duck! Ik ben verdomme hartstikke druk op FB bezig, ik kan niks meer beginnen als jij bij 300 berichten op "vind ik leuk" klikt
quote:
Allesbehalve leuk, lang bericht en ik heb geen tijd om opnieuw te beginnenquote:
copy paste naar kladblok die handelquote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Allesbehalve leuk, lang bericht en ik heb geen tijd om opnieuw te beginnen
Gewoon in Word typen. Auto-opslaanquote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Allesbehalve leuk, lang bericht en ik heb geen tijd om opnieuw te beginnen
Dat kan dus niet, ik kan eerst al die klote-popups gaan wegklikkenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
copy paste naar kladblok die handel
srry zal er mee ophoudenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
@Evertjan; niet grappig.... Nee, echt niet.
Nee, ik doe sneren uitdelen. Daar ben ik beter in dan in krassenquote:
minthy plagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy plagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Tiestoquote:Op zondag 6 januari 2013 00:13 schreef Evertjan het volgende:
zo lekkere track is dit trouwens nu bij Tiesto
Ik wil ook watquote:Op zondag 6 januari 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik doe sneren uitdelen. Daar ben ik beter in dan in krassen
Ow, ze zijn al gebruiktquote:Op zondag 6 januari 2013 00:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja ze zitten wel diep dus ik moet ze er even uit pulken
Ja dus gedraag je een beetje.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:20 schreef Evertjan het volgende:
ik zie trouwens nu pas dat er ook 3FM DJ's bij de facebook groep zitten
En die gaan verhuizen als ze zien wat voor kleutergedrag er vertoond wordtquote:Op zondag 6 januari 2013 00:20 schreef Evertjan het volgende:
ik zie trouwens nu pas dat er ook 3FM DJ's bij de facebook groep zitten
Alleen Sander zit er maar in hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb alle 3FM DJ's hoog zittendus ik zal nooit iemand afzeiken
Tuurlijk wel, het is geen open harttransplantatiequote:Op zondag 6 januari 2013 00:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neuh hoor vind het knap hoor wat ze doen zou het zelf niet kunne namelijk
en Ramon zag ik en oud 3fm dj sander guisquote:Op zondag 6 januari 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Op zondag 6 januari 2013 00:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb alle 3FM DJ's hoog zitten dus ik zal nooit iemand afzeiken
Alleen Sander zit er maar in hoor.
Uitgenodigd != toegevoegd.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en Ramon zag ik en oud 3fm dj sander guis
zou helemaal dicht slaan als ze mij voor een microfoon zetten op landelijke radioquote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is geen open harttransplantatie
Kwestie van wennenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou helemaal dicht slaan als ze mij voor een microfoon zetten op landelijke radio
Je pizza zit er sowieso niet op te wachten want dan wordt ie zwart.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
die foto's in t vorige topic...moet ik er ook nog 1 maken? niet nu, maar later als ik daar wel tijd voor heb. of zit niemand daarop te wachten?
heb je geen foto van je pizza?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
die foto's in t vorige topic...moet ik er ook nog 1 maken? niet nu, maar later als ik daar wel tijd voor heb. of zit niemand daarop te wachten?
heb je ook een dancing pizza er bij dan?>quote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je pizza zit er sowieso niet op te wachten want dan wordt ie zwart.
nouhou, het is niet leuk meerquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb je ook een dancing pizza er bij dan?>
Dat doen ze bij mij de hele avond al, veel plezier ermee!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
nouhou, het is niet leuk meer
Minthy! ze pesten me!
nou. jij moet me beschermenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij de hele avond al, veel plezier ermee!
Komt goed, heus! Ik moet nog even iets belangrijks typenquote:
er zit een knop op je [vul maar in]quote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij de hele avond al, veel plezier ermee!
En waar was jij dan verdomme? Nou?!quote:
Zelfs m'n telefoon sloeg er van op holquote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
er zit een knop op je [vul maar in]
quote:Top 100 van zaterdag 5 januari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 376 Demon_from_heaven
02. 335 Ricardo1989
03. 332 Ga.aguyim
04. 326 Kally
05. 320 Smack10
06. 271 TrippleDistilled
07. 258 ToT
08. 248 MaryMouse
09. 247 Huppelmuts
10. 245 sinepedraap
11. 239 Ajacied422
12. 233 Pino112
13. 213 minthy
ik keek filmquote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
En waar was jij dan verdomme? Nou?!![]()
Ze hebben de hele groep overgenomen, ik kon niks meer beginnen door alle meldingen
volgens mij hou jij wel van films kijken hequote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik keek filmen dat ga ik nu weer doen
Ik was niet druk, de rest van Fok was gewoon rustig vandaagquote:
Komt door die nachtchat zekerquote:
ABO?quote:
Was een Pizza ijsjequote:Op zondag 6 januari 2013 00:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ABO?
Wat is er trouwens met die Pizza van 3rd?
ABO: http://forum.fok.nl/forum/158quote:Op zondag 6 januari 2013 00:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ABO?
Wat is er trouwens met die Pizza van 3rd?
Kun je aan je sig even de context toevoegen. Zo lijk ik zo domquote:
lol sry nee pas niet hahaquote:Op zondag 6 januari 2013 00:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kun je aan je sig even de context toevoegen. Zo lijk ik zo dom
Oh, daar kom ik niet binnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ABO: http://forum.fok.nl/forum/158
Rock kon vrijdag geen pizza klaarmaken.
Voor mensen met een abonnement, ABO dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik niet binnen.Wat voor een forum is dat?
Falen met een pizza___!
volgende week gaat Rock leren een ei te koken dus stapje voor stapje komt het wel goed hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 00:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik niet binnen.Wat voor een forum is dat?
Falen met een pizza___!
*nepfokkert isquote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor mensen met een abonnement, ABO dus.
Eckte FOK!kers jwt
In ruil voor je leven zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor mensen met een abonnement, ABO dus.
Eckte FOK!kers jwt
Kerst is trouwens voorbijquote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook ja. En soms een beetje geld, heb tot nu toe mijn aboschap gekregen.
hohoho eerst water kokenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgende week gaat Rock leren een ei te koken dus stapje voor stapje komt het wel goed hoor
Ja maar sneeuw nog niet dus dan is het een sneeuwmuts.quote:
Wordt aan gewerktquote:Op zondag 6 januari 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar sneeuw nog niet dus dan is het een sneeuwmuts.
Hoe staat het met mijn kerst-UI trouwens?
quote:
Begin er niet aan!quote:
SC?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie is er hier nou voor het laatst mee begonnen?
Nee man. wat een gelul. Overdreven handeling om die telefoon telkens uit mijn broekzak te halen.quote:
Ik wacht wel eemquote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat horen we morgen pas.
Jij dus. Of Cin.
Oh wacht.
Vind het nu niet echt een mooi horlogequote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man. wat een gelul. Overdreven handeling om die telefoon telkens uit mijn broekzak te halen.
Om gek van te worden.
Effe gauw op mn pols kijken, en klaar
Vroeger voelde ik me naakt zonder horloge, nu kan ik me niet meer voorstellen 'm nog te gaan dragen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man. wat een gelul. Overdreven handeling om die telefoon telkens uit mijn broekzak te halen.
Om gek van te worden.
Effe gauw op mn pols kijken, en klaar
Ik heb zelf een puikende casioquote:Op zondag 6 januari 2013 00:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het nu niet echt een mooi horloge
Wat ik eerder al zei. Te veel werk om die telefoon uit mijn zak te halen, op een knop drukken en dan pas de tijd zien.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:53 schreef Pino112 het volgende:
HorlogesDe tijd staat wel op mijn telefoon.
Mijn eerste horloge was een Casioquote:Op zondag 6 januari 2013 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb zelf een puikende casio
het is nu halve maan!Als dat nog klopt
Deed een collega eens met een volle bak koffie in zijn klauwen. Altijd leukquote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei. Te veel werk om die telefoon uit mijn zak te halen, op een knop drukken en dan pas de tijd zien.
polskijken, klaar.
De tijd staat wel op m'n laptop. Daar kijk ik toch grotendeels vd dag op.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei. Te veel werk om die telefoon uit mijn zak te halen, op een knop drukken en dan pas de tijd zien.
polskijken, klaar.
Dan ben je wel simpelquote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Deed een collega eens met een volle bak koffie in zijn klauwen. Altijd leuk
Ik nam de telefoon op met een banaanquote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Met een koffiemok in je hand in je broekzak graaien valt niet mee inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Maar het was hilarisch om te zienquote:
Das dom, Erniequote:
Hij draaide zijn pols omquote:Op zondag 6 januari 2013 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met een koffiemok in je hand in je broekzak graaien valt niet mee inderdaad
Mooi klokjequote:
Deed me meteen denken aan dit:quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Veronderstellingenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Feiten Cin. Louter feiten. Niks roddels
Oh, wat flauwquote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deed me meteen denken aan dit:
@ 2.40
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deed me meteen denken aan dit:
@ 2.40
HA-HA-HA-HA HIJ BLIJFT ZOOOOOOOO GRAPPIG...quote:
ja eneurmquote:Op zondag 6 januari 2013 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HA-HA-HA-HA HIJ BLIJFT ZOOOOOOOO GRAPPIG...
Hey Cidniej wklelomquote:Op zondag 6 januari 2013 01:09 schreef CindieY het volgende:
Lekkere dansmuziekjes overigens bij Tiësto.
Tiësto is niet de beste radio-dj.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:13 schreef D. het volgende:
Pino
Wel aardige mix.
Sowieso goed muziek, alleen soms wat 'druk' en slordig
Ohquote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij bedoelt de Radio 2 Top 2000 mix.
Mjah, en sommige nummers zitten er maar heeeeel kort in. Dat is ook wel jammer.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:13 schreef D. het volgende:
Pino
Wel aardige mix.
Sowieso goed muziek, alleen soms wat 'druk' en slordig
Nooit zomaar iets aannemen hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
OhJa, we zitten in het 3FM-topic, dan denk ik logischerwijs dat het over 3FM gaat
Nu zit ik op YT Liebrand mixen te luisterenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, en sommige nummers zitten er maar heeeeel kort in. Dat is ook wel jammer.
Ken hem verder qua mixes niet, dus weet niet hoe hij het verder doet.
Hij is goedquote:Op zondag 6 januari 2013 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nu zit ik op YT Liebrand mixen te luisteren
Liebrand is een heldquote:Op zondag 6 januari 2013 01:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is goed![]()
Heb zijn MJ-Veronica-Tributemix op mn PC staat, bazenmix
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 01:19 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek m'n mandje maar eens op.
Kapot!
![]()
Cassettebandjesquote:Op zondag 6 januari 2013 01:21 schreef D. het volgende:
[..]
Liebrand is een held
Ik zat vroeger altijd klaar met mijn cassettebandje als de grandmixen voorbij kwamen
nn Henk!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:19 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek m'n mandje maar eens op.
Kapot!
![]()
Walkmans!quote:
Hehe, ik nam ook wel eens wat nummers op. Vergat dan op 'Stop' te duwen en als ik hem weer af ging spelen vond ik de tijd van het nieuws altijd zo raarquote:Op zondag 6 januari 2013 01:21 schreef D. het volgende:
[..]
Liebrand is een held
Ik zat vroeger altijd klaar met mijn cassettebandje als de grandmixen voorbij kwamen
Ik heb er eentje met auto-reversequote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Walkmans!![]()
![]()
en dat je halverwege het bandje moest omdraaienkan je de jeugd van tegenwoordig niet meer wijs maken
Klopt!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Walkmans!![]()
![]()
en dat je halverwege het bandje moest omdraaienkan je de jeugd van tegenwoordig niet meer wijs maken
Geen idee, ik gok dat die allemaal zijn verdwenen in mijn ouderlijk huisquote:
hipsterquote:Op zondag 6 januari 2013 01:25 schreef D. het volgende:
en dat je halverwege het bandje moest omdraaien kan je de jeugd van tegenwoordig niet meer wijs maken
Ik heb er eentje met auto-reverse
Dan moet je daar eens goed gaan zoekenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok dat die allemaal zijn verdwenen in mijn ouderlijk huis
Neu, die zijn vast al weggegooid... Als gezin zijn we erg opruimerig en weggooierigquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, die zijn vast al weggegooid... Als gezin zijn we erg opruimerig en weggooierig
Wat een ondingen inderdaad. Walkmans waren handiger.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:29 schreef Evertjan het volgende:
kan me ook niet meer voorstellen dat we vroeger met discmans rondliepen wat een ondingen waren dat dan was de walkman een betere uitvinding![]()
[ afbeelding ]
Zondequote:Op zondag 6 januari 2013 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet. Alles wat weg kan, gaat gewoon weg
Trusten D.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:35 schreef D. het volgende:
Aangezien ik ook al op leeftijd ben is het tijd voor mijn slaapje
Truste
nn D.!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:35 schreef D. het volgende:
Truste
Nee joh! Soms moet je afstand doen van zaken. Het blijven maar spullenquote:
Slaap lekker, broekie!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:35 schreef D. het volgende:
Truste
nee, hoezo?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij hou jij wel van films kijken he
Gooi er eentje in de oven..quote:Op zondag 6 januari 2013 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, hoezo?
en ik heb zin in pizza...
kheb geen voorraad meerquote:
of als ik vandaag nieuwe had gekochtquote:Op zondag 6 januari 2013 02:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je die pizza nou niet verprutst had nog wel11!!
+1quote:Op zondag 6 januari 2013 02:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je die pizza nou niet verprutst had nog wel11!!
De winkels zijn nu dicht hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of als ik vandaag nieuwe had gekocht
ja, nu wel.....misschien er nog een pizzatent die bezorgd...maar dat is me dan weer te duur!quote:
Wat heb jij een korte nachten, respect omdat je dat volhoudt!quote:
trustenquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 02:33 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik ga ook pitten. tis half3, de bovenburen zijn weer rustig dus ik kan wel eens een poging gaan wagen.
slaap lekker en tot later!
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op zondag 06-01-2013 om 03:09:08Als je een lekker konijn wilt eten, @Domien heeft er net een KAPOT gereden op de A73. Morsdood. #dierenbeul reageer retweet
Ouwe hosselaarquote:Op zondag 6 januari 2013 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen
huh? wacht? nog geen maandag?
Oke, latersssssssss
quote:
die strontbovenburen......daarna nog wel ff geslapen en nu weer wakkerquote:Op zondag 6 januari 2013 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij. Timur en Ramon zijn er nu niet hoor
.
Mogguh
Mint wilde het niet zeggen, maar was dus geslaagd?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar wel echt helemaal gek op haar, dus misschien moet ik stoppen met hosselen
Zeer zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 10:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mint wilde het niet zeggen, maar was dus geslaagd?
Ondingen inderdaad. Wij waren thuis compleet overgestapt op Minidisk. Was geniaal. Totdat MP3 op harddisks opkwamquote:Op zondag 6 januari 2013 01:29 schreef Evertjan het volgende:
kan me ook niet meer voorstellen dat we vroeger met discmans rondliepen wat een ondingen waren dat dan was de walkman een betere uitvinding![]()
[ afbeelding ]
Ja volgens mij wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:55 schreef 3rdRock het volgende:
Barend verving Bart toch gisteren? ben benieuwd of ie dat vandaag weer doet. zo ja, dan heeft ie 5u radio op rij voor de boeg....
Nice manquote:
jaja, Ramon is van de humor van de bovenste plank!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:04 schreef Pino112 het volgende:
Timmerbedrijf Spijkers, daar hout je van
Hihi, je zei plank.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, Ramon is van de humor van de bovenste plank!
timur!
ramon!
open radio![]()
jaja, dat was een goeden garp he?quote:
Doet mij denken aan houthandelbedrijfquote:Op zondag 6 januari 2013 12:04 schreef Pino112 het volgende:
Timmerbedrijf Spijkers, daar hout je van
Ja dat is idd lame.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net verdomme MH geweest en dan hem nog een keer aanvragen
die post snap ik niet kan je dat even uitlechen grgrquote:Op zondag 6 januari 2013 12:17 schreef CindieY het volgende:
Voor spannende requests moet je helemaal niet bij de dagprogrammering zijn.
Dat wist ik zelf jaquote:Op zondag 6 januari 2013 12:21 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat een domme vraagWet van behoud van massa
Ze bedoelt dat je dan bij PSRadio moet zijn voor spannende nummertjes.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die post snap ik niet kan je dat even uitlechen grgr
Zoiets jaquote:Op zondag 6 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat je dan bij PSRadio moet zijn voor spannende nummertjes.
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pino...quote:Op zondag 6 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
middagquote:
Wijf, met je ge"hihi"quote:Op zondag 6 januari 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihi, ik hoef 'nummertjes' niet uit te leggen he hihi
idd, die mensen snappen niets van fotosynthesequote:
Huh?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De TT staat je wel aan toch? Zoeperd!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:37 schreef minthy het volgende:
Ik ben niet intelligent genoeg voor dit topic
Hoiquote:Op zondag 6 januari 2013 12:37 schreef minthy het volgende:
Ik ben niet intelligent genoeg voor dit topic
Zoveel zuipen ik niet, dat is al meer dan een week terugquote:Op zondag 6 januari 2013 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De TT staat je wel aan toch? Zoeperd!
Je bent best liefquote:Op zondag 6 januari 2013 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi
lk maak geen afzeikend grapje
goed he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |