In het oosten is het ook uitermate goed te doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het is sowieso goed toeven in het zuiden des lands
lapohunterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
ik wilde hem vol maken en openen
En dat durf jij met droge ogen te zeggen? Respect!quote:
alhoewel ik Stronger, Faster bladieblah beter vind!quote:
Better Harder.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
alhoewel ik Stronger, Faster bladieblah beter vind!
is er weer stroom?quote:
Typenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat durf jij met droge ogen te zeggen? Respect!
Ai... Die is wel heel slecht, jongquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die krengen zitten wel akelig strak, hoor
Ja wat. die kan ik niet laten liggen zo'n faalgrap natuurlijkquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij wordt het tijd dat ik naar bed ga.
Weltrusten mensjes
Trustenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten mensjes
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten mensjes
nnquote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten mensjes
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
Zeg Duck! Ik ben verdomme hartstikke druk op FB bezig, ik kan niks meer beginnen als jij bij 300 berichten op "vind ik leuk" klikt
vind ik leukquote:Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
Zeg Duck! Ik ben verdomme hartstikke druk op FB bezig, ik kan niks meer beginnen als jij bij 300 berichten op "vind ik leuk" klikt
quote:
Allesbehalve leuk, lang bericht en ik heb geen tijd om opnieuw te beginnenquote:
copy paste naar kladblok die handelquote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Allesbehalve leuk, lang bericht en ik heb geen tijd om opnieuw te beginnen
Gewoon in Word typen. Auto-opslaanquote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Allesbehalve leuk, lang bericht en ik heb geen tijd om opnieuw te beginnen
Dat kan dus niet, ik kan eerst al die klote-popups gaan wegklikkenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
copy paste naar kladblok die handel
srry zal er mee ophoudenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
@Evertjan; niet grappig.... Nee, echt niet.
Nee, ik doe sneren uitdelen. Daar ben ik beter in dan in krassenquote:
minthy plagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy plagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Tiestoquote:Op zondag 6 januari 2013 00:13 schreef Evertjan het volgende:
zo lekkere track is dit trouwens nu bij Tiesto
Ik wil ook watquote:Op zondag 6 januari 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik doe sneren uitdelen. Daar ben ik beter in dan in krassen
Ow, ze zijn al gebruiktquote:Op zondag 6 januari 2013 00:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja ze zitten wel diep dus ik moet ze er even uit pulken
Ja dus gedraag je een beetje.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:20 schreef Evertjan het volgende:
ik zie trouwens nu pas dat er ook 3FM DJ's bij de facebook groep zitten
En die gaan verhuizen als ze zien wat voor kleutergedrag er vertoond wordtquote:Op zondag 6 januari 2013 00:20 schreef Evertjan het volgende:
ik zie trouwens nu pas dat er ook 3FM DJ's bij de facebook groep zitten
Alleen Sander zit er maar in hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb alle 3FM DJ's hoog zittendus ik zal nooit iemand afzeiken
Tuurlijk wel, het is geen open harttransplantatiequote:Op zondag 6 januari 2013 00:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neuh hoor vind het knap hoor wat ze doen zou het zelf niet kunne namelijk
en Ramon zag ik en oud 3fm dj sander guisquote:Op zondag 6 januari 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Op zondag 6 januari 2013 00:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb alle 3FM DJ's hoog zitten dus ik zal nooit iemand afzeiken
Alleen Sander zit er maar in hoor.
Uitgenodigd != toegevoegd.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en Ramon zag ik en oud 3fm dj sander guis
zou helemaal dicht slaan als ze mij voor een microfoon zetten op landelijke radioquote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is geen open harttransplantatie
Kwestie van wennenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou helemaal dicht slaan als ze mij voor een microfoon zetten op landelijke radio
Je pizza zit er sowieso niet op te wachten want dan wordt ie zwart.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
die foto's in t vorige topic...moet ik er ook nog 1 maken? niet nu, maar later als ik daar wel tijd voor heb. of zit niemand daarop te wachten?
heb je geen foto van je pizza?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
die foto's in t vorige topic...moet ik er ook nog 1 maken? niet nu, maar later als ik daar wel tijd voor heb. of zit niemand daarop te wachten?
heb je ook een dancing pizza er bij dan?>quote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je pizza zit er sowieso niet op te wachten want dan wordt ie zwart.
nouhou, het is niet leuk meerquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb je ook een dancing pizza er bij dan?>
Dat doen ze bij mij de hele avond al, veel plezier ermee!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
nouhou, het is niet leuk meer
Minthy! ze pesten me!
nou. jij moet me beschermenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij de hele avond al, veel plezier ermee!
Komt goed, heus! Ik moet nog even iets belangrijks typenquote:
er zit een knop op je [vul maar in]quote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij de hele avond al, veel plezier ermee!
En waar was jij dan verdomme? Nou?!quote:
Zelfs m'n telefoon sloeg er van op holquote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
er zit een knop op je [vul maar in]
quote:Top 100 van zaterdag 5 januari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 376 Demon_from_heaven
02. 335 Ricardo1989
03. 332 Ga.aguyim
04. 326 Kally
05. 320 Smack10
06. 271 TrippleDistilled
07. 258 ToT
08. 248 MaryMouse
09. 247 Huppelmuts
10. 245 sinepedraap
11. 239 Ajacied422
12. 233 Pino112
13. 213 minthy
ik keek filmquote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
En waar was jij dan verdomme? Nou?!![]()
Ze hebben de hele groep overgenomen, ik kon niks meer beginnen door alle meldingen
volgens mij hou jij wel van films kijken hequote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik keek filmen dat ga ik nu weer doen
Ik was niet druk, de rest van Fok was gewoon rustig vandaagquote:
Komt door die nachtchat zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |