Dat had ik van de week ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:12 schreef lololo het volgende:
[..]
Bij ons was laatst de code van het depot veranderd. Ook niet van tevoren doorgegeven aan de PBZ's. Dat is dan maar een klein iets en in 2 minuten opgelost met een telefoontje maar het geeft prima aan hoe het bedrijf communiceert: kut!
Ja da's waar! Ziek zijn is een ellende hè?!quote:
Dat had ik een aantal maanden terug. Toevallig belde ik toen een postbode (een fulltimer, een vrouw die er inmiddels ook niet meer werkt) en die vertelde mij toen die nieuwe code. Op die bewuste zaterdag was er niet één TC telefonisch te bereiken (of aanwezig?), eigenlijk heel slecht...quote:
Dat laatste had ik een maand of twee geleden ook...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:42 schreef superkimmi het volgende:
ow bleegh.. dat is niet meer een beetje te noemen nee.. beterschap!!![]()
en bij ons was de code wel netjes doorgegeven.. al ligt het bij ons niet eens aand e vestiging maar aan de TC.. ik hoor van sommige mensen dat ze gek worden van alle doorgestuurde mailtjes over elk luttel onderwerpje, terwijl ik nooit meer te horen krijg sinds ik een nieuwe TC heb, wat er veranderd is e.d. moest mijn collega's vragen wat je in vredesnaam met een bezorgmapje moest doen
Ook beterschap!quote:
Mooi irritant zeg!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Ze hebben een collega een keer opgebeld of ie in kon springen, toen ie op vakantie was in Amerikawas nog midden in de nacht ook
![]()
Het zal mij benieuwen morgen, kan met mijn linkeroog nog niet fatsoenlijk zien nuMaar ze willen toch graag morgenochtend horen of het misschien nog gaat lukken met een wijkje, dus dan bellen we nog maar even
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.. lezen is erg lastig en licht kan ik nog steeds amper verdragen, dus ik zie mezelf niet ineens vrolijk weer werken morgen
Mijn ervaring is alleen dat je negen van de tien keer altijd zelf moet vragen of je al dan niet verlof hebt, want anders hoor je gewoon niets van hun kant... Ik had drie jaar geleden een TC die in de week waarvoor ik het verlof had aangevraagd soms wel twee keer vroeg om terug te bellen omdat hij nog niet wist of ik op zaterdag vrij kon zijn. Ik zat eens op een festival waarvoor ik een zaterdag verlof had aangevraagd. Toen was ik daar al aanwezig en in de snikhete zon m'n tent aan het opbouwen toen hij op vrijdag rond 17.00u belde met de mededeling dat ik vrij was!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:25 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Ook wel zo netjes om het even te checken, lijkt me.. Eén telefoontje/mailtje voorkomt een hoop gedoe..
Ja nu had tie geluk....van de week ben ik dus mooi wel wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:51 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch ook wat! Gelukkig voor je TC dat je niet weg bent, met vakantie of zo!
Hehequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ben een van de weinigen die niet ziek is
Ik ben er wel, maar heb niet veel op FOK! gepost, hele dagen in bed doorgebracht met m'n laptop, wat films kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef KatrienDuck het volgende:
Daar ben je mooi klaar mee Selestha, zo'n flinke griep!Beterschap! Heb Erwin hier ook nog verdacht weinig gezien vandaag!
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar heb niet veel op FOK! gepost, hele dagen in bed doorgebracht met m'n laptop, wat films kijken.
Maar gelukkig wel aan de beterende hand door de goede zorgen van mijn vriendin
Hier ook een eitje. Vier tassen. Die nieuwe werktijdenregeling is inderdaad een dingetje, ben benieuwd naar de tijden voor de wijken...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Was weer prima te doen vandaag.
Waar ik minder vrolijk van word is de nieuwe werktijdenregeling. Het lijkt erop dat ze onrealistische tijden voor de wijken gaan plannen
ja die is al op veel plekken doorgevoerd,je moet straks met een raket om de straten doorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Was weer prima te doen vandaag.
Waar ik minder vrolijk van word is de nieuwe werktijdenregeling. Het lijkt erop dat ze onrealistische tijden voor de wijken gaan plannen
Nog niks over gehoord hier. Of is dat alleen in de CVL's?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:52 schreef dud0r het volgende:
Nieuwe wtr voorbereiding? Ik heb nog niks voorbij zien komen, altijd handig dit topic voor dat soort dingen.
Of gaan ze dat verspreid invoeren dat je weet?
ja die zijn helemaal abnormaal veranderd t.o.v. vroegerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
mja, ik ga de straat nauwelijks meer op. Het gaat mij vooral om de voorbereidingstijden
zal waarschijnlijk niet landelijk zijn, maar bij ons gaan ze er nu met de bezem doorheen. Waarschijnlijk ook omdat in Fryslân het aantal vestigingen gigantisch ingekrompen zal gaan worden in de komende maanden. Van de zes VBG's blijven er nog maar 3 over en later dit jaar waarschijnlijk nog maar 2.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:52 schreef dud0r het volgende:
Nieuwe wtr voorbereiding? Ik heb nog niks voorbij zien komen, altijd handig dit topic voor dat soort dingen.
Of gaan ze dat verspreid invoeren dat je weet?
dat snap ik, maar het moet ook niet zo worden dat je constant in de eigen tijd zit te werken, terwijl je de norm zoals die vastgesteld is wel gewoon makkelijk kunt halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef dud0r het volgende:
Ah ok dat verklaart het denk ik. Dan is het onderdeel van het samenvoegen van de vbg'en.
Voor degene die voorbereiden zal het inderdaad klote zijn maar vanuit mijn perspectief zou het o.a. administratief gezien wel lekkerder werken zijn.
je hebt geheel gelijk,straks moet je geld meenemen om te mogen werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat snap ik, maar het moet ook niet zo worden dat je constant in de eigen tijd zit te werken, terwijl je de norm zoals die vastgesteld is wel gewoon makkelijk kunt halen.
Dat ben ik met je eens. De wtr moet wel in lijn zijn met de norm. En van de norm vind ik eigenlijk dat die aangepast moet worden aan het feit dat je steeds meer met dtw'ers te maken hebt en die zullen bijna nooit de snelheid halen die een Vtw'er wel haalt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat snap ik, maar het moet ook niet zo worden dat je constant in de eigen tijd zit te werken, terwijl je de norm zoals die vastgesteld is wel gewoon makkelijk kunt halen.
Volgens mij is je laatste salarisstrook je jaaropgave.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:24 schreef sbientje het volgende:
alles wat digitaal kan, krijg ik digitaal. Ik vind het juist supermakkelijk, die papierwinkel is maar zonde voor het milieu..
Er was echt geen hol te doen vandaag idd. Twee uurtjes bezorgd. HAH was eens goed te hanteren, dat is ook weleens anders![]()
Het is hier vast al langsgekomen maar krijgen we weer geen jaaropgaaf? Of is die digitaal in mijnpostnl.nl?
Er wordt een daling van 10% verwacht voor aankomend jaar. Dat is best veel. Met de kerst kon je dit ook al merken. 8% minder kerstkaarten afgelopen jaar, dat is ook een forse daling.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:51 schreef Deezertje het volgende:
Pfoeee zeg. wat was het rustig! Eigenlijk té rustig. Heel veel huizen hadden gewoon geen post, die dat normaal wel hebben. Jammer van de HAH, anders kon ik soms wel de helft van de straat overslaan... Ik weet dat januari altijd erg rustig is, maar dit is geen goed voorteken voor de rest van het eerste halfjaar.
Weet iemand of PostNL veel klanten verloren heeft per 1 januari 2013? Want kreeg gisteren ineens, zonder aankondiging, het Technisch Weekblad via Sandd binnen.Ben ik niet echt blij mee.
Die komt normaal altijd via ons. Nu heb ik begrepen dat ze 'm bij Sandd al op dinsdag (!!) moeten aanleveren en de deadline voor het blad nu voor / in het weekend ligt. Oftewel je krijgt gewoon nieuws van een week oud binnen. Ik ontvang hem als student gelukkig gratis, maar als ik ervoor zou betalen dan zou ik mooi opzeggen
Makro gaat tegenwoordig inderdaad alleen naar de mensen die er ook daadwerkelijk af en toe wat kopen. Denk steeds dat ik Makro folders mis voor een paar adressen, maar die kopen er dus nooit wat.
En zo merk je ineens dat steeds meer vaste dingen verdwijnen via de post (zal vast ook wel met onze reputatie de laatste tijd te maken hebben...)
(mobiele) Telefoonrekeningen worden ook niet meer verzonden, UPC/Ziggo nota's zijn ook digitaal gegaan. Zelfde voor bankafschriften, kost tegenwoordig geld om ze nog te krijgen...
Vind het zelf nog wel fijn om ze altijd per post te krijgenLeest makkelijker. Mails moet je aan denken om ze te openen, soms denk ik: doe ik later wel, maar dan een week later denk ik: 'oh ja, had vorige week nog een mailtje gekregen van die en dat bedrijf...'
Die 8% had ik nog niet gelezen,maar dat het minder was kon ik ook merken(over de laatste 16 kerstperiode's gemeten)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er wordt een daling van 10% verwacht voor aankomend jaar. Dat is best veel. Met de kerst kon je dit ook al merken. 8% minder kerstkaarten afgelopen jaar, dat is ook een forse daling.
Zal met meerdere dingen te maken hebben, slechte berichten in de media, de crisis, digitale berichtgeving die steeds meer geaccepteerd wordt.
vind het maar een armoedige bedoeling, dat je dat daar moet vinden,de meeste bedrijven sturen dezequote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:27 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Volgens mij is je laatste salarisstrook je jaaropgave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |