Hmm dat is hier ook gebeurd deze week, maar hier werd het wel per sms doorgegeven. Verschilt dus ook nog per vestiging kennelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:12 schreef lololo het volgende:
[..]
Bij ons was laatst de code van het depot veranderd. Ook niet van tevoren doorgegeven aan de PBZ's. Dat is dan maar een klein iets en in 2 minuten opgelost met een telefoontje maar het geeft prima aan hoe het bedrijf communiceert: kut!
Heb ik afgelopen twee weken gehad. Eerste week (KNJ) gewoon doorgelopen, maar daar werd het inderdaad niet beter op. Schijnt te heersen.. Ik zal morgen weer aan de slag. Beterschap!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:22 schreef Selestha het volgende:
Ik ben vandaag ook zo ziek als n hond wakker geworden om 03.00
Ik had al de hele week keelontsteking, maar ja, een beetje keelpijn daar meldt je niet ziek voor. Nou dat heb ik geweten, ik kan me nauwelijks bewegen zonder half te stikken en ik zweet mn hele bank klam..
Vanmiddag maar even naar de dokter dus
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:42 schreef superkimmi het volgende:
ow bleegh.. dat is niet meer een beetje te noemen nee.. beterschap!!![]()
en bij ons was de code wel netjes doorgegeven.. al ligt het bij ons niet eens aand e vestiging maar aan de TC.. ik hoor van sommige mensen dat ze gek worden van alle doorgestuurde mailtjes over elk luttel onderwerpje, terwijl ik nooit meer te horen krijg sinds ik een nieuwe TC heb, wat er veranderd is e.d. moest mijn collega's vragen wat je in vredesnaam met een bezorgmapje moest doen
Bedanktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:54 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen twee weken gehad. Eerste week (KNJ) gewoon doorgelopen, maar daar werd het inderdaad niet beter op. Schijnt te heersen.. Ik zal morgen weer aan de slag. Beterschap!
Haha! Ik denk ook altijd overal resistent voor te zijn. Iedereen om mij heen wordt ziek terwijl ik nergens last van heb. En dan een week nadat iedereen er overheen is word ik ziek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Ja in mijn vriendenkring hebben ook 4 mensen het. Ik had gedacht dat ik er wel resistent voor zou zijn door het vele buiten lopen, maar helaas
beterschapquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:22 schreef Selestha het volgende:
Ik ben vandaag ook zo ziek als n hond wakker geworden om 03.00
Ik had al de hele week keelontsteking, maar ja, een beetje keelpijn daar meldt je niet ziek voor. Nou dat heb ik geweten, ik kan me nauwelijks bewegen zonder half te stikken en ik zweet mn hele bank klam..
Vanmiddag maar even naar de dokter dus
Hier ook per sms. En ik had net als relatief nieuwe bezorger en iemand die overal ingezet wordt de drie codes van de drie depots in mijn dorp uit mijn hoofd geleerdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hmm dat is hier ook gebeurd deze week, maar hier werd het wel per sms doorgegeven. Verschilt dus ook nog per vestiging kennelijk.
Jeetje, dat is toch ook wat! Gelukkig voor je TC dat je niet weg bent, met vakantie of zo!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:04 schreef gridjuh het volgende:
Beterschap Selestha!!!
Ik dacht vanmiddag al vakantie te hebben.....maar dat gaat niet door
Mag morgen nog een dagje werken.....mijn tc smeekte me of ik het alsjeblieft wilde doen....
Normaal staat de post om 13:00 op depot, maar omdat ik smiddags afspraken heb, kan ik hem om 10:00 ophalen(op hoop van zege dat tie dan klaar is)
Ik krijg die SMS'jes ook altijd. Ik zat laatst in een hotel en kreeg 's morgens zo'n smsjes. Toen dacht ik bij mezelf: "Nou als ik al moest lopen, ben ik toch nooit op tijd terug..."quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:21 schreef gelestipjes het volgende:
Krijg ik net een sms'je dat de post onderweg is. Maar ik werk vrijwel nooit op vrijdag. Maar gezien ervaringen qua communicatie uit het verleden ga je dan toch weer twijfelen of ze je niet toch ineens een wijk hebben toegeschoven maar even "vergeten" zijn dat ook te overleggen.
Dat soort smsjes worden meestal via een centraal systeem verstuurd. Hierin kan je bepaalde groepen aanmaken(meestal wordt dat per depot gedaan) en dan word iedereen in de geselecteerde groep gesmst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:21 schreef gelestipjes het volgende:
Krijg ik net een sms'je dat de post onderweg is. Maar ik werk vrijwel nooit op vrijdag. Maar gezien ervaringen qua communicatie uit het verleden ga je dan toch weer twijfelen of ze je niet toch ineens een wijk hebben toegeschoven maar even "vergeten" zijn dat ook te overleggen.
Ja, bij ons is dat alleen niet zo. Ze sturen sowieso vrijwel nooit een sms'je als de post onderweg is, misschien 1 keer in de 2 weken of zo, ligt er maar net aan of ze eraan denken volgens mij, maar ik krijg die sms'jes normaal vrijwel niet, ben ook geen postbezorger.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat soort smsjes worden meestal via een centraal systeem verstuurd. Hierin kan je bepaalde groepen aanmaken(meestal wordt dat per depot gedaan) en dan word iedereen in de geselecteerde groep gesmst.
ze kunnen niet zomaar even een stuk werk aanschuiven,je hebt ook je eigen dingen(verplichtingen)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:21 schreef gelestipjes het volgende:
Heb ik op zaterdagmorgen in Liverpool gehad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Ze hebben een collega een keer opgebeld of ie in kon springen, toen ie op vakantie was in Amerikawas nog midden in de nacht ook
![]()
Het zal mij benieuwen morgen, kan met mijn linkeroog nog niet fatsoenlijk zien nuMaar ze willen toch graag morgenochtend horen of het misschien nog gaat lukken met een wijkje, dus dan bellen we nog maar even
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.. lezen is erg lastig en licht kan ik nog steeds amper verdragen, dus ik zie mezelf niet ineens vrolijk weer werken morgen
Geen reactie is goedkeuringquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Heb ik op zaterdagmorgen in Liverpool gehad.
Wel verlofaanvraag ingediend maar nooit afgewezen of goedgekeurd.
Ook wel zo netjes om het even te checken, lijkt me.. Eén telefoontje/mailtje voorkomt een hoop gedoe..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:06 schreef VixenFromHell het volgende:
Zijn wel regels voor ja, dat ze binnen zoveel tijd moeten reageren, anders staat het vast. Mits je netjes volgens de regels op tijd hebt aangevraagd en zo
Zou het daar trouwens ook niet op aan laten komen hoor.
Ik ook, precies hetzelfde. De huisarts schat zelfs in dat het tot twee weken gaat durenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Gvd, de hele week uit de running![]()
Koorts blijft aanhouden, huisarts vermoed een flinke griep.
Zal m'n TC niet blij mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |