Nog niks over gehoord hier. Of is dat alleen in de CVL's?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:52 schreef dud0r het volgende:
Nieuwe wtr voorbereiding? Ik heb nog niks voorbij zien komen, altijd handig dit topic voor dat soort dingen.
Of gaan ze dat verspreid invoeren dat je weet?
ja die zijn helemaal abnormaal veranderd t.o.v. vroegerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
mja, ik ga de straat nauwelijks meer op. Het gaat mij vooral om de voorbereidingstijden
zal waarschijnlijk niet landelijk zijn, maar bij ons gaan ze er nu met de bezem doorheen. Waarschijnlijk ook omdat in Fryslân het aantal vestigingen gigantisch ingekrompen zal gaan worden in de komende maanden. Van de zes VBG's blijven er nog maar 3 over en later dit jaar waarschijnlijk nog maar 2.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:52 schreef dud0r het volgende:
Nieuwe wtr voorbereiding? Ik heb nog niks voorbij zien komen, altijd handig dit topic voor dat soort dingen.
Of gaan ze dat verspreid invoeren dat je weet?
dat snap ik, maar het moet ook niet zo worden dat je constant in de eigen tijd zit te werken, terwijl je de norm zoals die vastgesteld is wel gewoon makkelijk kunt halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef dud0r het volgende:
Ah ok dat verklaart het denk ik. Dan is het onderdeel van het samenvoegen van de vbg'en.
Voor degene die voorbereiden zal het inderdaad klote zijn maar vanuit mijn perspectief zou het o.a. administratief gezien wel lekkerder werken zijn.
je hebt geheel gelijk,straks moet je geld meenemen om te mogen werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat snap ik, maar het moet ook niet zo worden dat je constant in de eigen tijd zit te werken, terwijl je de norm zoals die vastgesteld is wel gewoon makkelijk kunt halen.
Dat ben ik met je eens. De wtr moet wel in lijn zijn met de norm. En van de norm vind ik eigenlijk dat die aangepast moet worden aan het feit dat je steeds meer met dtw'ers te maken hebt en die zullen bijna nooit de snelheid halen die een Vtw'er wel haalt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat snap ik, maar het moet ook niet zo worden dat je constant in de eigen tijd zit te werken, terwijl je de norm zoals die vastgesteld is wel gewoon makkelijk kunt halen.
Volgens mij is je laatste salarisstrook je jaaropgave.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:24 schreef sbientje het volgende:
alles wat digitaal kan, krijg ik digitaal. Ik vind het juist supermakkelijk, die papierwinkel is maar zonde voor het milieu..
Er was echt geen hol te doen vandaag idd. Twee uurtjes bezorgd. HAH was eens goed te hanteren, dat is ook weleens anders![]()
Het is hier vast al langsgekomen maar krijgen we weer geen jaaropgaaf? Of is die digitaal in mijnpostnl.nl?
Er wordt een daling van 10% verwacht voor aankomend jaar. Dat is best veel. Met de kerst kon je dit ook al merken. 8% minder kerstkaarten afgelopen jaar, dat is ook een forse daling.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:51 schreef Deezertje het volgende:
Pfoeee zeg. wat was het rustig! Eigenlijk té rustig. Heel veel huizen hadden gewoon geen post, die dat normaal wel hebben. Jammer van de HAH, anders kon ik soms wel de helft van de straat overslaan... Ik weet dat januari altijd erg rustig is, maar dit is geen goed voorteken voor de rest van het eerste halfjaar.
Weet iemand of PostNL veel klanten verloren heeft per 1 januari 2013? Want kreeg gisteren ineens, zonder aankondiging, het Technisch Weekblad via Sandd binnen.Ben ik niet echt blij mee.
Die komt normaal altijd via ons. Nu heb ik begrepen dat ze 'm bij Sandd al op dinsdag (!!) moeten aanleveren en de deadline voor het blad nu voor / in het weekend ligt. Oftewel je krijgt gewoon nieuws van een week oud binnen. Ik ontvang hem als student gelukkig gratis, maar als ik ervoor zou betalen dan zou ik mooi opzeggen
Makro gaat tegenwoordig inderdaad alleen naar de mensen die er ook daadwerkelijk af en toe wat kopen. Denk steeds dat ik Makro folders mis voor een paar adressen, maar die kopen er dus nooit wat.
En zo merk je ineens dat steeds meer vaste dingen verdwijnen via de post (zal vast ook wel met onze reputatie de laatste tijd te maken hebben...)
(mobiele) Telefoonrekeningen worden ook niet meer verzonden, UPC/Ziggo nota's zijn ook digitaal gegaan. Zelfde voor bankafschriften, kost tegenwoordig geld om ze nog te krijgen...
Vind het zelf nog wel fijn om ze altijd per post te krijgenLeest makkelijker. Mails moet je aan denken om ze te openen, soms denk ik: doe ik later wel, maar dan een week later denk ik: 'oh ja, had vorige week nog een mailtje gekregen van die en dat bedrijf...'
Die 8% had ik nog niet gelezen,maar dat het minder was kon ik ook merken(over de laatste 16 kerstperiode's gemeten)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er wordt een daling van 10% verwacht voor aankomend jaar. Dat is best veel. Met de kerst kon je dit ook al merken. 8% minder kerstkaarten afgelopen jaar, dat is ook een forse daling.
Zal met meerdere dingen te maken hebben, slechte berichten in de media, de crisis, digitale berichtgeving die steeds meer geaccepteerd wordt.
vind het maar een armoedige bedoeling, dat je dat daar moet vinden,de meeste bedrijven sturen dezequote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:27 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Volgens mij is je laatste salarisstrook je jaaropgave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |