Echte griep ben je zeker een weekje zoet mee! Goed uitzieken en beterschap!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Gvd, de hele week uit de running![]()
Koorts blijft aanhouden, huisarts vermoed een flinke griep.
Zal m'n TC niet blij mee zijn.
Thanks again.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:52 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Echte griep ben je zeker een weekje zoet mee! Goed uitzieken en beterschap!
Beterschapquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
dan zijn ze al failliet verklaard,ook met dit soort gein krijgt de post echt nog wel hoop probs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:59 schreef Deezertje het volgende:
Werken er überhaupt nog eigen chauffeurs van PostNL voor Pakketten dan? Hier is alles, maar dan ook alles, wat met pakketten te maken heeft uitbesteed aan subco's (en gemiddeld zie ik hier in de wijk 5 verschillende chauffeurs per jaar, lijkt wel alsof ze het allemaal maar maximaal 3 maanden uithouden).
Ik zou me er niet al te druk om maken(zoveel betalen ze je ook weer niet,wat je laatst aan gaf),quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Selestha het volgende:
Ik had vandaag een verjaardagskaart met muziek mee die aanstond, natuurlijk in mijn allerlaatste bundel
Happy birthday to you..
Dat is wel een hele prestatie toch 100km heen en weer terug om even die rommel rond te brengen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo heel gek dat ze het niet zo lang volhouden met de beloning die tegenover het werk staat.
De pakketchauffeuse bij ons gaat er ook weer mee stoppen. Die komt elke ochtend vanuit Meppel om in bilthoven e.o pakketten rond te rijden.
Wel Jammer want het is een leuke meid.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Selestha het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik had vandaag een verjaardagskaart met muziek mee die aanstond, natuurlijk in mijn allerlaatste bundel
Happy birthday to you..
Ik ben behoorlijk plichtsgetrouw, en nu moet iemand anders mijn route rijden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:11 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Ik zou me er niet al te druk om maken(zoveel betalen ze je ook weer niet,wat je laatst aan gaf),
in ieder geval beterschap namens mij
Als ze jou een beetje kennen, weten ze ook wel dat jij niet voor je lol thuis blijft.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk plichtsgetrouw, en nu moet iemand anders mijn route rijden.
Nu zadel ik iemand anders op met mijn probleem, hou ik niet zo van.
Net wel door de HUB coordinator gebeld, of ik morgewn in staat ben te werken. Zit er niet in heb ik hem moeten zeggen. Toffe peer wel hoor die gozer en wenste mij beterschap.
Vanavond maar aan de krachtsoep.
Ik ben altijd bang dat degene die het werk van mij overneemt de hele boel gaat verkloten. Na verloop van tijd wordt het moeilijk om je eigen wijk/autoroute lost te latenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk plichtsgetrouw, en nu moet iemand anders mijn route rijden.
Nu zadel ik iemand anders op met mijn probleem, hou ik niet zo van.
Zou kunnen, maar waarom staat er dan een bedrag achter Loon loonheffing (derde van boven)?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
waarschijnlijk verdien je te weinig om loonheffing plaats te laten vinden
15% toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
er zijn nog een aantal in vaste dienst, al zijn het er niet heel erg veel meer
Ik vreesde van niet hoor...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]In d'r vrije tijd mag ik hopen?
Dat is veel zeg!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Rafierafie het volgende:
Deze was ik hier nog nergens tegengekomen:
http://www.nu.nl/economie(...)agen-sinds-2010.html
Klopt, en daarom snap ik ook niet dat de overheid niet ingrijpt. Ze weten dit al jaren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk met bovenstaande alleen heeft het bedrijf lak aan alle regels en aan de mensen die er werken.
Precies, dat ook!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:59 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Buiten dat het er niet uit ziet(en ook niet mag)wordt de hele groep weer over een kam geschoren.
NIET te geloven...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:53 schreef gelestipjes het volgende:
Hm, bij ons vertrok er een collega die meer dan 20 jaar had gewerkt bij de post. Ze kreeg nog niet eens een bos bloemen of zo van het bedrijf als waardering, gewoon echt helemaal niks.
Coole UI heb je!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Niet echt,
150 Bruto, (ik neem aan zonder BTW, anders nog 21% eraf), autokosten eraf - mijn schatting 10e p/d minimaal door afschrijving of anders lease, verzekeringen, boekhouder, motorrijtuig, 33% inkomsten belasting, 5% Ziekenfonds - dan kom ik uit op rond 60e netto, oftewel net een tientje per uur.
Daarnaast geen verzekering tegen arbeidsongeschiktheid, ziekte, geen recht op WW, wel stress en bedrijfsrisico's.
Jij werkt toevallig in Voorburg?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Selestha het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Happy birthday to you..
Oh, bij mij op het depot was er namenlijk ook een verjaardagskaart die heel de tijd aan stond.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee, ik werk toevallig in Amersfoort. Staat ook in de OP
Ja kan natuurlijk gebeuren, er worden er voldoende verzonden per dagquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:56 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Oh, bij mij op het depot was er namenlijk ook een verjaardagskaart die heel de tijd aan stond.
Als we dat toch eens zouden weten...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
Waar gaat dat geld heen dan?!
En waarom zijn die managers zo achterlijk kosten te drukken over de ruggen van de werknemers?
De ergste vond ik toen die Unox kaarten als HAH. Constant dat irritante muziekje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja kan natuurlijk gebeuren, er worden er voldoende verzonden per dagHet jengelde inderdaad al in het depot voor ik begon
het gebeurt bij veel meer bedrijvenquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:54 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Als we dat toch eens zouden weten...
Maar is het geen algemeen voorkomende bedrijfscultuur waarin er wordt bezuinigd over de ruggen van de werknemers? Dit bedrijf gaat alleen net even een stapje verder daarin.
Ik vond het wel iets minder erg toen ik het stralende kleine meisje door het raam zag dat de kaart in ontvangst had genomenquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:57 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
De ergste vond ik toen die Unox kaarten als HAH. Constant dat irritante muziekje.
Ik had er ook eens een met het geluid van een voorbij rijdende racewagen. Ik weet niet hoe vaak dat ding toen voorbij is gekomen maar ik werd er aardig gestoord van. En die krengen zijn áltijd voor een van de laatste adressen in je bundel. Het zou verboden moeten worden!
pics:quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
Geen idee of hierbij post verloren is gegaan
http://www.opslagruimte-n(...)ebox-van-postnl.html
Het is toch ook geen werkplek.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef ophaling10 het volgende:
politiek
http://www.rijnmond.nl/ni(...)ug-werknemers?page=1
Inderdaad, nogmaals beterschap!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thanks again.
Ben er niet happy mee.
Haha lachen hoor!quote:
Ze klinken ook zo vaag...quote:
Je moet toch watquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Inderdaad, nogmaals beterschap!![]()
Trouwens knap dat je gewoon Fokt terwijl je ziek bent...
Het heeft wel wat, zo'n zwartgeblakerde postboyquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
pics:
http://www.vrr112.nl/2012/12/26/fikse-brand-garagebox-endeldijk/
waar ook het meest moeilijk over gedaan wordt is het bestemmingsplan,quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, zo'n zwartgeblakerde postboy
Ik heb ook wel eens de neiging gehad om de hele boel maar gewoon in de hens te zetten. Ik heb het nooit gedaan omdat de post toch wel blijft komen. Het is niet zo dat je vrij krijgt terwijl zij op zoek gaan naar een ander depot. Zoals Jesse_ hierboven al zei, het is geen werkplek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |