quote:
Denk het ook. Al heb ik liever een gelijkspel.quote:
Dat had gewoon 0-3 moeten worden. Helaas komt zo'n wedstrijd in de arena maar één keer in de vijf jaar voor ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik heb nog steeds de pest over de vorige editie, waarin Guidetti ontbrak en waarin Feyenoord toch had moeten winnen.
Ik kijk er naar uit, wordt een spannende strijd en de stand op de ranglijst der beide elftallen maakt het allemaal nog boeiender !
Pelle gaat zijn eerste hattrick maken voor Feyenoord. 2-0 bij rust, 2-3 in de laatste minuut van de verlening. Drie keer Pellèquote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef Devv het volgende:
Feyenoord gaat een genadeloos pak slaag krijgen. Ze worden helemaal weggetikt om vervolgens met de staart tussen de benen weer huiswaarts te keren.
wacht jij maar op verlengingquote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Pelle gaat zijn eerste hattrick maken voor Feyenoord. 2-0 bij rust, 2-3 in de laatste minuut van de verlening. Drie keer Pellè
Zou zomaar kunnen met dat gras van jullie.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:25 schreef Devv het volgende:
Pelle gaat zijn kruisbanden volledig afscheuren nadat hij struikelt over een grasspriet.
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen met dat gras van jullie.
Ik reken op een 2-2.
3-3quote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Pelle gaat zijn eerste hattrick maken voor Feyenoord. 2-0 bij rust, 2-3 in de laatste minuut van de verlening. Drie keer Pellè
Warchild*quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:16 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
They may take our oorlogskind, but they will never take 3 punten
Je overdrijft enormquote:Op maandag 14 januari 2013 06:40 schreef Devv het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in een goede afloop voor Ajax. Feyenoord kan nog niet eens van tien Ajacieden winnen die de slechtste wedstrijd in jaren spelen. Sowieso blijft winnen van tien Ajacieden lastig. Dus als beide partijen hun normale niveau halen, dan is Ajax toch een maatje te groot voor Feyenoord. Mijn voorspelling 5 - 0. Maar het kan ook zomaar 6 - 0 worden, afhankelijk van hoe graag Ajax de tweede helft nog wil.
uh neequote:Op maandag 14 januari 2013 08:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uh ja,
http://www.vvcs.nl/index.php?news=1802
Ja, ik overdrijf een beetje. Maar dat neemt niet weg dat Feyenoord normaal gesproken kansloos is. Het moet dus makkelijk 3 - 0 voor Ajax kunnen worden.quote:
Vandaar dat we de afgelopen 3 klassiekers op rij heer en meester waren.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, ik overdrijf een beetje. Maar dat neemt niet weg dat Feyenoord normaal gesproken kansloos is. Het moet dus makkelijk 3 - 0 voor Ajax kunnen worden.
Dat is een tussenstand ja, nog even 6 maanden wachten voor de uitslag bekend is. Vooralsnog Ajax dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uh nee
http://www.volkskrant.nl/(...)campaign=Cookiecheck
Afgelopen klassieker heer en meester?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vandaar dat we de afgelopen 3 klassiekers op rij heer en meester waren.
Ja die hadden wij makkelijk kunnen winnen inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Afgelopen klassieker heer en meester?
Had voor rust 0-6 voor Ajax kunnen staanquote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja die hadden wij makkelijk kunnen winnen inderdaad.
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had voor rust 0-6 voor Ajax kunnen staan
Uit welke kansen dan? Kan me alleen een paar schotjes uit de tweede lijn herinneren die zelfs Lamprou gemakkelijk pakte.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had voor rust 0-6 voor Ajax kunnen staan
Kansen van Verhoek zijn nooit als "10848483020%" te rekenen, meer als 10%.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Uit welke kansen dan? Kan me alleen een paar schotjes uit de tweede lijn herinneren die zelfs Lamprou gemakkelijk pakte.
Verder Verhoek die een 10848483020% kans op zeep hielp, dus eigenlijk had het 2-1 moeten staan. En in blessuretijd nog Vermeer die een redding maakt die hij nu nog steeds niet begrijpt.
Bij een normale speler is het wel zo'n grote kans.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kansen van Verhoek zijn nooit als "10848483020%" te rekenen, meer als 10%.
Zoals Immers?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij een normale speler is het wel zo'n grote kans.
O ja die wist ook nog een bal van binnen de 5 de 2e ring in te schietenquote:
Als hij ook nog de effectiviteit had, had hij niet (meer) bij Feyenoord gespeelde denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O ja die wist ook nog een bal van binnen de 5 de 2e ring in te schieten
Als die iets scherper had geweest had heel Messi geen record gehad.
quote:Ajax bespioneerde Feyenoord in Marbella
Namens Ajax bekeek scout Roy Wesseling zaterdag de oefenwedstrijd tussen Feyenoord en Club Brugge. vanaf de tribune in Marbella. De voormalig trainer van Haarlem bleef keurig verscholen tussen de meegereisde aanhangers van de Rotterdamse club. Wesseling moest met zijn spionagetrip Frank de Boer op de hoogte houden van de plannen van Ronald Koeman richting de Klassieker van komende zondag in de Arena.
Vilhena schijnt op zijn huidige positie beter te zijn dan op 10. En Immers moet je echt niet verder naar achter halen, dan kan hij het voetballend niet meer bijbenen denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoewel ik wel vind dat Immers belangrijk is. Maar ik vind ook dat Vilhena op 10 moet staan en Immers erachter ipv andersom.
Vilhena heeft juist creativiteit en een steekpass, dat wil ik op 10. Dan heb ik de harde werker liever iets meer naar achteren.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vilhena schijnt op zijn huidige positie beter te zijn dan op 10. En Immers moet je echt niet verder naar achter halen, dan kan hij het voetballend niet meer bijbenen denk ik.
Ajax staat op 6de ja, ik denk dat de spelers zelf een veld beter kunnen beoordelen dan onderzoekersquote:Op maandag 14 januari 2013 09:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is een tussenstand ja, nog even 6 maanden wachten voor de uitslag bekend is. Vooralsnog Ajax dus.
In de tussenstand, volgens de laatste eind uitslag heeft Ajax het best veld.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax staat op 6de ja, ik denk dat de spelers zelf een veld beter kunnen beoordelen dan onderzoekers
Superman dit hoor.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de tussenstand, volgens de laatste eind uitslag heeft Ajax het best veld.
Anders moet je elke week kijken of er al iemand anders het beste veld heeft.
Irritatie100quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laatste minuut Pelle in de kruising, hopelijk blijft mijn huis rechtop staan dan
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Irritatie100Jeweetzelf gek. Pelle maakt een nog mooiere dan die 2-2 thuis.
Ben ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Guidetti.. Waarom je oude nick laten vallen?
(Dat je DK liet vallen snap ik
)
Dan zullen er wel een paar buren aan de deur komen of alles wel goed gaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Irritatie100Jeweetzelf gek. Pelle maakt een nog mooiere dan die 2-2 thuis.
quote:
Die vergeet ik nooit meer manquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zullen er wel een paar buren aan de deur komen of alles wel goed gaat(wat ik serieus had toen in de halve finale tegen Twente Makaay de 2-1 maakte
).
Die van Makaay zal ik idd ook nooit meer vergeten (terwijl ik niet eens in het stadion was).quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die vergeet ik nooit meer man
Ook de reactie van die boeren, reagerend op mij, bij de goal van Gio (tegen PSV dus voor de duidelijkheid)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijf het trouwens raar vinden, joden die zo geobsedeerd zijn door sterren
Als Ajax op dezelfde wijze speelt als tegen Utrecht, PSV en Groningen dan winnen ze dit potje.quote:De Boer wil aanvoer Pellè afsluiten, Koeman hoopt op gif
In de VI van deze week blikken Ajax-trainer Frank de Boer en Feyenoord-collega Ronald Koeman vooruit op de tweede seizoenshelft en uiteraard op De Klassieker van zondag. De twee vrienden weten wat ze in de Amsterdam Arena van elkaar kunnen verwachten.
'Zodra jij als tegenstander niet scherp bent, kom je tegen Ajax in grote problemen', is Koeman zondag op zijn hoede. 'Dit seizoen hebben we dat in De Kuip ervaren, toen lieten wij ze te lang te gemakkelijk voetballen', haalt de Feyenoord-trainer het 2-2 gelijkspel van eerder dit seizoen nog even aan.
'Maar daar ligt meteen ook hun zwakte, al noem ik dat liever een tekortkoming', gaat Koeman verder. 'Ben je in staat dat spel te bespelen, leg je agressie in je spel en slaag je erin in duel met Ajax te komen, dan kun je ze verslaan. Dan vind ik ook dat wij de betere zijn, doordat wij als Feyenoord meer gif hebben in ons spel.'
Zoals gewoonlijk houdt De Boer ook tegen de aartsrivaal vast aan de Ajax-stijl. 'Ik denk dat Ajax nóg dominanter dan Feyenoord probeert te voetballen. Waar zij hun spel hebben ingericht naar een diep aanspeelpunt, willen wij combinerend bij het doel van de tegenstander komen. Dat maakt ons moeilijker te bestrijden.'
De Boer kent het belang van spits Graziano Pellè voor de Rotterdammers. 'Als je de aanvoer naar hem kunt lamleggen, haal je een belangrijke angel uit hun spel.'
De aftrap van het duel heeft zondag om 14.30 uur plaats. De twee rivalen delen in de Eredivisie de derde plek met drie punten achterstand op zowel FC Twente als PSV.
je zal maar siemen hetenquote:
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat die neus 2 keer in eigen goal schiet, maar dat Feyenoord gaat winnen staat vastquote:
Wie??quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef huffderobot het volgende:
Gebeurt er voor de match nog iets voor meneer Schoevaart? Rouwbanden?
DAT NOOIT!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat die neus 2 keer in eigen goal schiet, maar dat Feyenoord gaat winnen staat vast.
minuut stiltequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef huffderobot het volgende:
Gebeurt er voor de match nog iets voor meneer Schoevaart? Rouwbanden?
Niet zo vreemd met die Toppers in De ArenA, wacht maar tot we een nieuw stadion hebben!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef Mandéra het volgende:
[..]
In de Arena worden meer liedjes gezongen dan in de Kuip hoor.
Bedankt voor je antwoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef Mandéra het volgende:
en ja er is 1 minuut stilte en rouwbanden zondag inderdaad voor Dhr. Schoevaart.
Oe Ah.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef Mandéra het volgende:
[..]
In de Arena worden meer liedjes gezongen dan in de Kuip hoor.
Wat dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet zo vreemd met die Toppers in De ArenA, wacht maar tot we een nieuw stadion hebben!
Vorig jaar deed Guidetti niet eens mee in de arena.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Mandéra het volgende:
Bij Feyenoord hangt het weer van 1 man af dit seizoen, net als vorig jaar.
Wie scoorde er vorig seizoen dan in Amsterdam voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Mandéra het volgende:
Bij Feyenoord hangt het weer van 1 man af dit seizoen, net als vorig jaar.
Heb het niet alleen over Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax maar over het hele seizoen gezien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Guidetti niet eens mee in de arena.
Stefan de Vrijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wie scoorde er vorig seizoen dan in Amsterdam voor Feyenoord?
Hij speelde slechts 20 van de 34 wedstrijden. O.a. in de allesbeslissende slotfase was hij er niet bij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Heb het niet alleen over Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax maar over het hele seizoen gezien.
Heb je dat op de training gezien? Was op zich ook wel mooi.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord.![]()
Altijd fan geweest van deze man.
Nee. Beetje vaag gezicht. Het lijkt wel een "training voor een minuut stilte".quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je dat op de training gezien? Was op zich ook wel mooi.
Ajax TV - Minuut stilte in Rio
Scoorde in 17 wedstrijden slechts 5 velddoelpunten en in 6 wedstrijden überhaupt niet, dus niet overdrijven. Collectief was toen gewoon prima.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Heb het niet alleen over Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax maar over het hele seizoen gezien.
Okee, dus die gok wordt een zekerheidje?quote:Unibet: Ajax wint Klassieker met gemak
De winterstop is ten einde en competitieronde negentien staat voor de deur. Ajax komt goed uit de startblokken en gaat de Klassieker van komende zondag tegen Feyenoord met gemak winnen. De topvijf van de Eredivisie blijft na dit weekend gelijk.
Bookmaker Unibet verwacht winst van de Amsterdammers (1,65) in eigen huis. Betweter Hugo Borst is het echter niet met die noteringen eens. In de laatste aflevering van De Betweters zegt hij absoluut niet in een verlies van Feyenoord te geloven. Bij winst van Ajax blijft de huidige kampioen goed in de race voor het kampioenschap op slechts drie punten van de koploper.
PSV en FC Twente gaan volgens Unibet dit weekend ook hun wedstrijden winnen. PSV trapt de tweede helft van de competitie op vrijdagavond af met winst op PEC Zwolle (1,15). FC Twente wint zaterdag eenvoudig van RKC Waalwijk (1,30), aldus de bookmaker. Volgens Unibet gaat AZ thuis weer eens een wedstrijd winnen en dat tegen de nummer vijf, Vitesse (2,20).
Onderaan de ranglijst blijft het ook spannend. NAC Breda gaat winnen van concurrent VVV-Venlo (1,85) waardoor de Brabanders op een veertiende plek kunnen komen. Willem II blijft na verlies dit weekend van ADO Den Haag hekkensluiter met slechts twaalf punten.
http://www.voetbalprimeur(...)klassieker-met-gemak
Gezien het feit dat Ajax al drie klassiekers op rij is weggespeeld is dat nogal optimistisch ja, maargoed zal wel thuisvoordeel etc zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Okee, dus die gok wordt een zekerheidje?
Weggespeeld?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Ajax al drie klassiekers op rij is weggespeeld is dat nogal optimistisch ja, maargoed zal wel thuisvoordeel etc zijn.
Ik geloof dat Ajax de laatste 5 van de 6 heeft gewonnen. Maar ik ben matig met cijfers..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Ajax al drie klassiekers op rij is weggespeeld is dat nogal optimistisch ja, maargoed zal wel thuisvoordeel etc zijn.
Vorig jaar in de Arena werden jullie finaal weggespeeld, kwamen jullie bijzonder goed weg met de 1-1. Was het keerpunt voor Feyenoord, geloof kwam er in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef 75020 het volgende:
[..]
Weggespeeld?Jullie blijven dat maar volhouden he?
En een ieder die dit ontkent is gek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorig jaar in de Arena werden jullie finaal weggespeeld, kwamen jullie bijzonder goed weg met de 1-1. Was het keerpunt voor Feyenoord, geloof kwam er in.
De 4-2 is duidelijk.
De 2-2, Feyenoord speelde een stuk beter, creëerde meer, maar Ajax was dodelijk efficiënt (3 kansen 2 goals oid?)
Ik snap dat je het gevoel had dat er meer punten inzaten, maar qua spelbeeld vond ik Feyenoord elk van die drie wedstrijden de bovenliggende partij.
Beste van het spel, zeker, maar nauwelijks kansen. Feyenoord dwong eerder dit jaar veel meer af.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hmm, die 1-1 in de Arena moet ik bekennen dat we daar met een punt (en 10 man) niet mogen klagen. Toch waren we daar het laatste half uur ofzo wel sterker. Maar over 90 minuten gezien is 1-1 alsnog een gelukkig uitslag. Weet vooral de eerste helft veel kansen voor feijenoord en natuurlijk 2e helft waar vermeer rood pakt.
Vorig jaar de 4-2 heb ik een heel ander gevoel bij, wij waren beter, eigenlijk de hele wedstrijd imo, maar feijenoord maakte alle kansen gewoon af. Ik zie daarbij de (overigens onterechte) pingel ook als omslagpunt omdat de dominantie daarna afnam.
De 2-2 kan ik redelijk mee leven, maar vond die 2 gele kaarten erg onterecht en zie daarbij ook weer een omslagpunt. Ik weet zeker dat we met 11 man gewoon 1-3 hadden gewonnen. We hadden namelijk daarvoor gewoon het beste van het spel.
twitter:CatenaccioNL twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 18:05:31#AJAFEY: Graziano Pellè scoort gemiddeld 1,5 keer per wedstrijd in de Kuip - maar slechts één keer per drie wedstrijden in uitwedstrijden. reageer retweet
Dan is het morgen wel weer tijd dacht ik zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:42 schreef wieisboos het volgende:
twitter:CatenaccioNL twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 18:05:31#AJAFEY: Graziano Pellè scoort gemiddeld 1,5 keer per wedstrijd in de Kuip - maar slechts één keer per drie wedstrijden in uitwedstrijden. reageer retweet
Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Boerrigter, Blind en dan ....? Al die Belgen en Denen zijn geen eigen jeugdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:32 schreef tammepiet het volgende:
15 spelers uit eigen jeugd van de basis 22.
Sowieso, lekker nog wat druk erop, maakt het nog mooier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:30 schreef S0nic het volgende:
De winnaar morgen doet hele goede zaken
Unibet heeft met de voorspelling van Twente enquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Okee, dus die gok wordt een zekerheidje?
die Belgen en Denen zitten anders net zo lang in de jeugd van Ajax als dat Mulder bij Feyenoord in de jeugd heeft gespeeld. Kwamen allemaal in de B junioren over van een andere BVO.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Boerrigter, Blind en dan ....? Al die Belgen en Denen zijn geen eigen jeugd
Feyenoord: 7/8 - Mulder, (Janmaat), De Vrij, BMI, Clasie, Vilhena, Boëtius, Achahbar
[..]
Sowieso, lekker nog wat druk erop, maakt het nog mooier.
Ik ga voor FC Twente, op de voet gevolgd door PSVquote:Op zondag 20 januari 2013 00:28 schreef GGMM het volgende:
Ah, de maandelijkse eigen jeugd-discussie.
qua discussie blijft dit een grijs gebied, echter heeft de UEFA hier regels voor (homegrown regel) waarin het prima afgekaderd is. Of je het ermee eens bent of nietquote:Op zondag 20 januari 2013 00:28 schreef GGMM het volgende:
Ah, de maandelijkse eigen jeugd-discussie.
Maar de supporters van de club in wiens nadeel deze kaders uitpakken zullen het er nooit mee eens zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
qua discussie blijft dit een grijs gebied, echter heeft de UEFA hier regels voor (homegrown regel) waarin het prima afgekaderd is. Of je het ermee eens bent of niet
Wat heeft PSV hiermee te maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de supporters van de club in wiens nadeel deze kaders uitpakken zullen het er nooit mee eens zijn.
tuurlijk, vandaar grijs gebied in de discussie.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de supporters van de club in wiens nadeel deze kaders uitpakken zullen het er nooit mee eens zijn.
Flikker.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks, die zijn volledig irrelevant.
Sorry man, het was heel grappig bedoeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Flikker.
Ik maar een grapje maken en mij dan zo aanvallen.
als dit 100% uitkomt kom ik je 10 kratten bier brengenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Gelijkspelletje, 4 rode kaarten, 2 gebroken benen en de Boer gaat vechten met Koeman
Uitslag 2-2
Nos merkte ze merkte ze zo aan. Al die Belgen? lolquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Boerrigter, Blind en dan ....? Al die Belgen en Denen zijn geen eigen jeugd
Feyenoord: 7/8 - Mulder, (Janmaat), De Vrij, BMI, Clasie, Vilhena, Boëtius, Achahbar
[..]
Sowieso, lekker nog wat druk erop, maakt het nog mooier.
In elk van die drie wedstrijden gaf de scheidsrechter aanzienlijk meer ruimte aan Feyenoord dan aan Ajax, waardoor een vertekend beeld is ontstaan. Ik kan alleen hopen dat vanmiddag voor beide ploegen dezelfde spelregels gelden, dan wordt het een gemakkelijke overwinning voor Ajax.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorig jaar in de Arena werden jullie finaal weggespeeld, kwamen jullie bijzonder goed weg met de 1-1. Was het keerpunt voor Feyenoord, geloof kwam er in.
De 4-2 is duidelijk.
De 2-2, Feyenoord speelde een stuk beter, creëerde meer, maar Ajax was dodelijk efficiënt (3 kansen 2 goals oid?)
Ik snap dat je het gevoel had dat er meer punten inzaten, maar qua spelbeeld vond ik Feyenoord elk van die drie wedstrijden de bovenliggende partij.
Op zijn hoofdje zit een eierdopquote:Op zondag 20 januari 2013 09:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In elk van die drie wedstrijden gaf de scheidsrechter aanzienlijk meer ruimte aan Feyenoord dan aan Ajax, waardoor een vertekend beeld is ontstaan. Ik kan alleen hopen dat vanmiddag voor beide ploegen dezelfde spelregels gelden, dan wordt het een gemakkelijke overwinning voor Ajax.
Laatste twee matches 2 x rood daarvoor een geheel onterechte pingel tegen. Feiten zijn zoals ze zijnquote:
Is bullshit maar dat snapte je zelf natuurlijk ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:07 schreef tammepiet het volgende:
Over
[..]
Laatste twee matches 2 x rood daarvoor een geheel onterechte pingel tegen. Feiten zijn zoals ze zijn![]()
Om nog te zwijgen over die drie rode kaarten die afgelopen Klassieker niet gegeven werden aan Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:07 schreef tammepiet het volgende:
Over
[..]
Laatste twee matches 2 x rood daarvoor een geheel onterechte pingel tegen. Feiten zijn zoals ze zijn![]()
Staat genoteerdquote:Op zondag 20 januari 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als dit 100% uitkomt kom ik je 10 kratten bier brengen
Clasie iddquote:Op zondag 20 januari 2013 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Om nog te zwijgen over die drie rode kaarten die afgelopen Klassieker niet gegeven werden aan Feyenoord.
En dan weer zijn shirt uit, van mij mag hijquote:Op zondag 20 januari 2013 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe eens gek en ga voor de 2-3Pelle die scoort in 90+2 ofzo
Ach joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan weer zijn shirt uit, van mij mag hijZelfs als dat betekent dat hij twente mist
Schuimbekjoden
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
Als het lente wordt dan gooien wij Bommen op Rotterdam!
Het zijn de kuttttt kakkerlakken
En dat als Jood zingenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
En dan a la Vlaar de microfoon afpakken en in een 'volle' arena het Hand in Hand zingenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan weer zijn shirt uit, van mij mag hijZelfs als dat betekent dat hij twente mist
Schuimbekjoden
Dat zou geweldig zijn... Hopelijk is er op zo'n moment wel voldoende ME aanwezig om het team veilig te begeleidenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan a la Vlaar de microfoon afpakken en in een 'volle' arena het Hand in Hand zingen
Nee joh, laat Bruno Martins Indi maar voorop lopen. Geen kip die kraait danquote:Op zondag 20 januari 2013 11:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn... Hopelijk is er op zo'n moment wel voldoende ME aanwezig om het team veilig te begeleiden
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
Nog even man. De Amsterdamse vrienden vonden het maar wat prachtig.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En dat als Jood zingenJullie hadden ook geen fijne periode van 1939 t/m 1945 is het wel?
okquote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schuimbekjoden
De oorlog duurde in Rotterdam 2 dagenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog even man. De Amsterdamse vrienden vonden het maar wat prachtig.
Wanneer zie je Rotterdam nou op de buis? Alleen asze kenne late zien hoe hier op 4 mei om 8 uur ’s avonds de trams gewoon doorrije. Dan krijgt Rotterdam nog effe gauw de kat. Nou aster éen stad in Nederland is, waar de trams het rècht hebbe om op 4 mei door te rije, dan isset Rotterdam wel, wat zulle we nou hebbe… Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hade! O jee, azzie ze nou hoor hebbe ze allemaal Jode op zolder gehad… Waar zijn ze gebleve dan? Kenne ze ellek jaar wel metter schijnheilige kop naar die Dokwerreker lope
Stonden met hun poot omhoog terwijl wij de strot stonden af te bijten, aldus Deelder
Da's wel 2 dagen langer dan in 020quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
De oorlog duurde in Rotterdam 2 dagen
Dat dus.quote:
Eens.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, het is zo goed als zeker dat we gaan winnen joh. We hebben Pellè![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, Immers
![]()
, Clasie
![]()
![]()
, BMI
![]()
![]()
, De Vrij
![]()
, Boetius
![]()
![]()
, Vilhena
![]()
![]()
, Janmaat
![]()
![]()
, Mathijsen
![]()
![]()
, Achahbar
![]()
![]()
en Mulder
![]()
![]()
Komt Ajax aan met hun Blind![]()
Boerrigter![]()
Alderweireld
Met een beetje pech sta je anders wel tegen een middenveld met Poulsen EN Enoh hoor. Berg je dan maar!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, het is zo goed als zeker dat we gaan winnen joh. We hebben Pellè![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, Immers
![]()
, Clasie
![]()
![]()
, BMI
![]()
![]()
, De Vrij
![]()
, Boetius
![]()
![]()
, Vilhena
![]()
![]()
, Janmaat
![]()
![]()
, Mathijsen
![]()
![]()
, Achahbar
![]()
![]()
en Mulder
![]()
![]()
Boerrigter![]()
Alderweireld
Feyenoord maar 1 punt gepakt in de topwedstrijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:50 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
, Immers
![]()
, Clasie
![]()
![]()
, BMI
![]()
![]()
, De Vrij
![]()
, Boetius
![]()
![]()
, Vilhena
![]()
![]()
, Janmaat
![]()
![]()
, Mathijsen
![]()
![]()
, Achahbar
![]()
![]()
en Mulder
![]()
![]()
Boerrigter![]()
Alderweireld
Ajax dat thuis verliest tegen Vitessequote:Op zondag 20 januari 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord maar 1 punt gepakt in de topwedstrijden.
Kansloos ten onder tegen Twente met 3-0.
Kansloos ten onder tegen PSV met 3-0
nee... Feyenoord heeft het goed gedaan tegen fietstasquote:Op zondag 20 januari 2013 11:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax dat thuis verliest tegen Vitesse![]()
Dat was uit en zeer onverdiend.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee... Feyenoord heeft het goed gedaan tegen fietstas
Een trage Deen van 32 en een matige Afrikaanquote:Op zondag 20 januari 2013 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met een beetje pech sta je anders wel tegen een middenveld met Poulsen EN Enoh hoor. Berg je dan maar!
Ja, in de 96ste minuut een ongelofelijke aidsgoal tegen, waardoor ze verloren. Dat was zo onterechtquote:Op zondag 20 januari 2013 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee... Feyenoord heeft het goed gedaan tegen fietstas
Blijft het niet de slimste wedstrijd van Ajax om mee te schermenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat was uit en zeer onverdiend.
Precies. Die worden er nog uitgelopen door Joris.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Een trage Deen van 32 en een matige Afrikaan
4-2quote:Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef Syntix het volgende:
kakkerlakken die denken dat ze gaan winnen
ze winnen nooit van de joden![]()
![]()
Sjoerd Mossouquote:Ze springen achterstevoren in blote bast, ego's rollen over elkaar heen
Bij ons in de stad werd je geacht een schurfthekel aan Feyenoord te hebben, maar hoe hard je dat ook probeert: De Kuip overweldigt ons vroeg of laat allemaal. Feyenoord heeft iets onweerstaanbaar tragisch bovendien. Het is lastig om een underdog te haten, want iemand die lijdt, gun je vreugde. Juist dat tragische maakt Feyenoord tot een schitterend subject om over te schrijven
In het AD van gisteren stond een fijn stuk over de Klassieker. Collega Chris van Nijnatten zette uiteen wat de Klassieker nu precies zo klassiek maakt, en wat ons zo oneindig blijft fascineren aan Feyenoord tegen Ajax, onze nationale broedertwist. De kern van het betoog zat hem in een stelling.
Iedere Nederlander, verklaarde Chris, heeft diep in zijn hart een voorkeur voor één van de twee. Een keuze voor Feyenoord of Ajax bepaalt een deel van je identiteit, van je karakter en van je levensvreugde. Je móet kiezen.
'De keuze voor één van de twee zegt soms meer dan een stelling in een essay, de keuze van een filmrol of een paragraaf in een partijprogramma.'
Ik vind dat een erg intrigerende gedachte, maar tegelijk verontrust het nogal. Want als iedere Nederlander kiest, óók de supporters van al die andere clubs, dan kunnen u en ik niet achterblijven. Dan is het de hoogste tijd voor een finaal oordeel.
Vroeger, als klein jongetje, was ik erg voor NAC en een beetje voor Ajax. Ongeveer vanaf je puberteit mag dat niet meer, dan kies je trots en resoluut voor één club, maar kinderen mogen gerust een tijdje schipperen. Ik ging met een vriendje mee naar Ajax - FC Twente in De Meer, Bryan Roy stiftte de bal fenomenaal in het doel en sindsdien was ik voor Ajax. Een beetje.
Later werd dat allemaal iets ingewikkelder. Je smaak krijgt vorm en je ontwikkelt je voorkeuren.
Bij ons in de stad werd je geacht een schurfthekel aan Feyenoord te hebben, maar hoe hard je dat ook probeert: De Kuip overweldigt ons vroeg of laat allemaal.
Feyenoord heeft iets onweerstaanbaar tragisch bovendien. Het is lastig om een underdog te haten, want iemand die lijdt, gun je vreugde. Juist dat tragische maakt Feyenoord tot een schitterend subject om over te schrijven, maar minstens zo graag schrijf ik over Ajax. Geen club in Nederland kent zo weinig zelfspot en zelfrelativering.
Ze dragen er stropdassen met nummer 1. Ze springen er achterstevoren in hun blote bast zoals Argentijnen dat doen en dat is niet lollig bedoeld, maar heel ernstig juist.
Alle ego's en mannetjes rollen over elkaar heen zo op zijn tijd, en allemaal nemen ze zichzelf oneindig serieus. Het spijt mij zeer, maar dat maakt Ajax nu eenmaal erg geschikt voor ironie.
Ik ben hoe dan ook verdacht, dat begrijp ik, want ik werk voor een krant met een van oudsher Rotterdams signatuur. Wat je ook schrijft of beweert, je komt nooit helemaal los van die context. Ik bewonder Ajax om zijn gevoel voor esthetiek en stijl.
Nooit genoot ik intenser van een Nederlands voetbalelftal dan van het Ajax van 1995. De bravoure en de bluf, het is om te lachen soms, maar het is óók een wezenlijk onderdeel van ons voetbalerfgoed.
U mag het laf vinden, of quasi-objectief, maar het lukt me domweg niet te kiezen. Ajax en Feyenoord, ze zijn me allebei even lief. Bij de ene mis ik de zelfspot, bij de ander mis ik relativering in bredere zin; een onsje minder haat, argwaan en woede zou ze goed doen in Rotterdam. Wie er wint zondag, het zal me worst wezen. En het mooiste van alles is: u gelooft daar geen snars van.
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord maar 1 punt gepakt in de topwedstrijden.
Kansloos ten onder tegen Twente met 3-0.
Kansloos ten onder tegen PSV met 3-0
Als hij niet over Ajax schrijft dan vind ik zijn columns meestal wel goed.quote:
4 topwedstrijden ,feyenoord maar 1 puntquote:Op zondag 20 januari 2013 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Wat ben je ook een enorme mongool.
Je vergeet wel even voor het gemak dat Ajax de 3 wedstrijden thuisspeelde, en uit werd weggespeeld door Feyenoord?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4 topwedstrijden ,feyenoord maar 1 punt
4 topwedstrijden, ajax 7 punten.
Weggespeeld, je kunt het overdrijven hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je vergeet wel even voor het gemak dat Ajax de 3 wedstrijden thuisspeelde, en uit werd weggespeeld door Feyenoord?
Zeikerd.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef AFCNiels het volgende:
Eredivisie live, het lijkt wel Eredivisie Feyenoord![]()
![]()
![]()
Vorig jaar won Feyenoord alle toppers zo'n beetje.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4 topwedstrijden ,feyenoord maar 1 punt
4 topwedstrijden, ajax 7 punten.
KNELFBquote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
Ze kregen voetballesquote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weggespeeld, je kunt het overdrijven hoor.
Stuur een klacht inquote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
Toch bleef het 1-1quote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vorig jaar won Feyenoord alle toppers zo'n beetje.
Toen verloren we ook uit bij PSV. Toen gaven we Ajax ook nakkie in de aRENa.
Nakkie is wat je vandaag te zien gaat krijgen. 1-3, speciaal voor jou gooi ik er een doelpunt voor Feijenoord bovenop.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch bleef het 1-1Een nakkie is als het 5-1 wordt imo.
Ajax werd weggespeeld. Dan doet het er niet toe of het 1-1 of 1-4 wordt, Ajax werd weggespeeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch bleef het 1-1Een nakkie is als het 5-1 wordt imo.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax werd weggespeeld. Dan doet het er niet toe of het 1-1 of 1-4 wordt, Ajax werd weggespeeld.
Speciaal voor jou verhoog ik mijn uitslag naar 7-0.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nakkie is wat je vandaag te zien gaat krijgen. 1-3, speciaal voor jou gooi ik er een doelpunt voor Feijenoord bovenop.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nakkie is wat je vandaag te zien gaat krijgen. 1-3, speciaal voor jou gooi ik er een doelpunt voor Feijenoord bovenop.
O, de dagen dat ik nog jong en naïef was....quote:Op zondag 20 januari 2013 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou verhoog ik mijn uitslag naar 7-0.
Maar toch 1 schamel puntje. Dat zegt iets over de voorhoede van Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax werd weggespeeld. Dan doet het er niet toe of het 1-1 of 1-4 wordt, Ajax werd weggespeeld.
Baasdetti deed niet mee he.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar toch 1 schamel puntje. Dat zegt iets over de voorhoede van Feyenoord.
Dat ben je dus niet, want je zegt dat Ajax gaat winnenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik realistisch ben.
een nipte 2-1 zege voor Ajax. Uitslag kan ook 3-1/3-2 worden.
Oké. Driedetti dan, want DRIE goals tegen Ajaxquote:Op zondag 20 januari 2013 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baasdetti etc is alleen voor PSV'ers.
Wat een grap ik lig dubbel hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat ben je dus niet, want je zegt dat Ajax gaat winnen
Altijd die excusesquote:Op zondag 20 januari 2013 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Ajax miste ook tig spelers wegens blessures toen.
Ja want toen liep echt Guidetti in de voorhoede O SNAPquote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar toch 1 schamel puntje. Dat zegt iets over de voorhoede van Feyenoord.
Je las mijn et cetera niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oké. Driedetti dan, want DRIE goals tegen Ajax![]()
![]()
Afbraakvoetbal?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:06 schreef Abed het volgende:
Sowieso FeyenoordAls je van afbraakvoetbal geniet ben je geen liefhebber.
Vanmiddag ben je weer de grootste calimero.quote:
Pelle was nergens te bekennen in de toppers man. Als je Pelle gewoon goed dekt is Feyenoord gelijk kapot.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want toen liep echt Guidetti in de voorhoede O SNAP
Dit jaar hebben we Pellé. 14 uit 14 zonder penalties. En hij komt jou en Ajax anaal verkrachten.
Neehoor, heb geen ei-padquote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Abed het volgende:
[..]
Vanmiddag ben je weer de grootste calimero.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelle was nergens te bekennen in de toppers man. Als je Pelle gewoon goed dekt is Feyenoord gelijk kapot.
Scoorde de gelijkmaker tegen ons.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelle was nergens te bekennen in de toppers man. Als je Pelle gewoon goed dekt is Feyenoord gelijk kapot.
Inderdaad. Tegen PSV de beste man niet gezien. Toen had hij zeker een dagje vrij.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was een onhoudbare. Zo maakt ie ze zelden.quote:
Dat is maar 1 moment. Noem er meer dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Scoorde de gelijkmaker tegen ons.
Dan is ie toch nog steeds niet ''nergens te bekennen''quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was een onhoudbare. Zo maakt ie ze zelden.
Bij Twente ook. Vast zijn haar aan het föhnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Tegen PSV de beste man niet gezien. Toen had hij zeker een dagje vrij.
Welke toppers heeft Pellé gespeeld dan vriend?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drogredenatie vriend. Op de juiste momenten op de juiste plek staan is een spitsenkwaliteit. Vraag maar aan Kluivert (CL finale 1995)quote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is maar 1 moment. Noem er meer dan.
Gelukkig nietquote:
Het is maar 1 moment. Als Pelle zo geweldig is, meot je er wel meer geven.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan is ie toch nog steeds niet ''nergens te bekennen''![]()
HIj heeft nog niemand gebeten.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou, ook Pelle gaat na ieder licht duwtje liggen.
En 10x slechter.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Pellè is echt precies het tegenovergestelde van Suarez: aardig, sociaal, goede teamspeler, sportief, speelt bij de mooiste club van Nederland
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Pellè is echt precies het tegenovergestelde van Suarez: aardig, sociaal, goede teamspeler, sportief, speelt bij de mooiste club van Nederland
Je kan blaten wat je wil, maar geef antwoord dan: welke toppers heeft Pellé gespeeld dan? Zijn 2e 3e wedstrijd voor Feijenoord o.i.d. ?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is maar 1 moment. Als Pelle zo geweldig is, meot je er wel meer geven.
Pelle heeft tot nu toe 1 gescoord tegen een topper.
De rest was Willem II, NEC, NAC, Roda JC en dat soort clubs.
Heel Feyenoord was gewoon slecht tegen PSV en Twente. Dan kan je zelfs nog Van Persie in de spits hebben, maar die doet het dan ook niet ineens supergoed.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is maar 1 moment. Als Pelle zo geweldig is, meot je er wel meer geven.
Pelle heeft tot nu toe 1 gescoord tegen een topper.
De rest was Willem II, NEC, NAC, Roda JC en dat soort clubs.
Neem even wat koffie Stijn, doet je goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar moet ik je gelijk in geven.
Mijn god. Ik ben weer weg hier.
Inderdaad, dat vallenquote:
Hangt van de dag af. Schep zuurkool als het mis gaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neem even wat koffie Stijn, doet je goed.
Lichte duwtje. Kan jij je niet eens na laten kijken op oogaids?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vallen![]()
![]()
Vele malen erger dan dat lichte duwtje van Pellè
Liever een spits die de beslissende scoort, dan een spits die enkel de 3 of 4-0 scoortquote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef ValHallen het volgende:
Pelle is gewoon een goede spits. Scoort vaak beslissende goals, bijna nooit de 3 of 4-0.
Het is gewoon een normale duw ja. Als hij niet zo overdreven was gevallen had je het niet eens opgemerktquote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lichte duwtje. Kan jij je niet eens na laten kijken op oogaids?
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lichte duwtje. Kan jij je niet eens na laten kijken op oogaids?
Ja want de afgelopen zes wedstrijden hebben jullie ons echt opgerold... O wacht, qua aantal winst - gelijk - verliespartijen staan we gelijk aan elkaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Abed het volgende:
Gewoon oprollen die paupers zoals de gang van zaken was de laatste jaren, toen hoorde je ze ook niet.
Morgen kunnen ze weer chagrijnig naar hun slechtbetaalde baantje. Nooit meer kampioen, feesten als je 2e bent.
En dan moet gezegd worden dat bij die 1-1 en 2-2 Feyenoord veruit de betere wasquote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want de afgelopen zes wedstrijden hebben jullie ons echt opgerold... O wacht, qua aantal winst - gelijk - verliespartijen staan we gelijk aan elkaar.![]()
Het is ''Feyenoorders'' en ''Pellè''.quote:
Straks drie doelpunten in één wedstrijd,quote:Op zondag 20 januari 2013 12:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is ''Feyenoorders'' en ''Pellè''.
Drie fouten in één zin, dat kunnen alleen de eckte Ajacieden
Klopt, 1-2 wordt het, heb ik nu al 4 keer gezegd.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks drie doelpunten in één wedstrijd,![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Feijenoord
![]()
![]()
.
Klopt, Pelle maakt idd 3 goals straks.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Ajax
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |