Wie??quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef huffderobot het volgende:
Gebeurt er voor de match nog iets voor meneer Schoevaart? Rouwbanden?
DAT NOOIT!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat die neus 2 keer in eigen goal schiet, maar dat Feyenoord gaat winnen staat vast.
minuut stiltequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef huffderobot het volgende:
Gebeurt er voor de match nog iets voor meneer Schoevaart? Rouwbanden?
Niet zo vreemd met die Toppers in De ArenA, wacht maar tot we een nieuw stadion hebben!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef Mandéra het volgende:
[..]
In de Arena worden meer liedjes gezongen dan in de Kuip hoor.
Bedankt voor je antwoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef Mandéra het volgende:
en ja er is 1 minuut stilte en rouwbanden zondag inderdaad voor Dhr. Schoevaart.
Oe Ah.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef Mandéra het volgende:
[..]
In de Arena worden meer liedjes gezongen dan in de Kuip hoor.
Wat dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet zo vreemd met die Toppers in De ArenA, wacht maar tot we een nieuw stadion hebben!
Vorig jaar deed Guidetti niet eens mee in de arena.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Mandéra het volgende:
Bij Feyenoord hangt het weer van 1 man af dit seizoen, net als vorig jaar.
Wie scoorde er vorig seizoen dan in Amsterdam voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Mandéra het volgende:
Bij Feyenoord hangt het weer van 1 man af dit seizoen, net als vorig jaar.
Heb het niet alleen over Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax maar over het hele seizoen gezien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Guidetti niet eens mee in de arena.
Stefan de Vrijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wie scoorde er vorig seizoen dan in Amsterdam voor Feyenoord?
Hij speelde slechts 20 van de 34 wedstrijden. O.a. in de allesbeslissende slotfase was hij er niet bij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Heb het niet alleen over Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax maar over het hele seizoen gezien.
Heb je dat op de training gezien? Was op zich ook wel mooi.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord.![]()
Altijd fan geweest van deze man.
Nee. Beetje vaag gezicht. Het lijkt wel een "training voor een minuut stilte".quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je dat op de training gezien? Was op zich ook wel mooi.
Ajax TV - Minuut stilte in Rio
Scoorde in 17 wedstrijden slechts 5 velddoelpunten en in 6 wedstrijden überhaupt niet, dus niet overdrijven. Collectief was toen gewoon prima.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Heb het niet alleen over Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax maar over het hele seizoen gezien.
Okee, dus die gok wordt een zekerheidje?quote:Unibet: Ajax wint Klassieker met gemak
De winterstop is ten einde en competitieronde negentien staat voor de deur. Ajax komt goed uit de startblokken en gaat de Klassieker van komende zondag tegen Feyenoord met gemak winnen. De topvijf van de Eredivisie blijft na dit weekend gelijk.
Bookmaker Unibet verwacht winst van de Amsterdammers (1,65) in eigen huis. Betweter Hugo Borst is het echter niet met die noteringen eens. In de laatste aflevering van De Betweters zegt hij absoluut niet in een verlies van Feyenoord te geloven. Bij winst van Ajax blijft de huidige kampioen goed in de race voor het kampioenschap op slechts drie punten van de koploper.
PSV en FC Twente gaan volgens Unibet dit weekend ook hun wedstrijden winnen. PSV trapt de tweede helft van de competitie op vrijdagavond af met winst op PEC Zwolle (1,15). FC Twente wint zaterdag eenvoudig van RKC Waalwijk (1,30), aldus de bookmaker. Volgens Unibet gaat AZ thuis weer eens een wedstrijd winnen en dat tegen de nummer vijf, Vitesse (2,20).
Onderaan de ranglijst blijft het ook spannend. NAC Breda gaat winnen van concurrent VVV-Venlo (1,85) waardoor de Brabanders op een veertiende plek kunnen komen. Willem II blijft na verlies dit weekend van ADO Den Haag hekkensluiter met slechts twaalf punten.
http://www.voetbalprimeur(...)klassieker-met-gemak
Gezien het feit dat Ajax al drie klassiekers op rij is weggespeeld is dat nogal optimistisch ja, maargoed zal wel thuisvoordeel etc zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Okee, dus die gok wordt een zekerheidje?
Weggespeeld?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Ajax al drie klassiekers op rij is weggespeeld is dat nogal optimistisch ja, maargoed zal wel thuisvoordeel etc zijn.
Ik geloof dat Ajax de laatste 5 van de 6 heeft gewonnen. Maar ik ben matig met cijfers..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Ajax al drie klassiekers op rij is weggespeeld is dat nogal optimistisch ja, maargoed zal wel thuisvoordeel etc zijn.
Vorig jaar in de Arena werden jullie finaal weggespeeld, kwamen jullie bijzonder goed weg met de 1-1. Was het keerpunt voor Feyenoord, geloof kwam er in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef 75020 het volgende:
[..]
Weggespeeld?Jullie blijven dat maar volhouden he?
En een ieder die dit ontkent is gek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorig jaar in de Arena werden jullie finaal weggespeeld, kwamen jullie bijzonder goed weg met de 1-1. Was het keerpunt voor Feyenoord, geloof kwam er in.
De 4-2 is duidelijk.
De 2-2, Feyenoord speelde een stuk beter, creëerde meer, maar Ajax was dodelijk efficiënt (3 kansen 2 goals oid?)
Ik snap dat je het gevoel had dat er meer punten inzaten, maar qua spelbeeld vond ik Feyenoord elk van die drie wedstrijden de bovenliggende partij.
Beste van het spel, zeker, maar nauwelijks kansen. Feyenoord dwong eerder dit jaar veel meer af.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hmm, die 1-1 in de Arena moet ik bekennen dat we daar met een punt (en 10 man) niet mogen klagen. Toch waren we daar het laatste half uur ofzo wel sterker. Maar over 90 minuten gezien is 1-1 alsnog een gelukkig uitslag. Weet vooral de eerste helft veel kansen voor feijenoord en natuurlijk 2e helft waar vermeer rood pakt.
Vorig jaar de 4-2 heb ik een heel ander gevoel bij, wij waren beter, eigenlijk de hele wedstrijd imo, maar feijenoord maakte alle kansen gewoon af. Ik zie daarbij de (overigens onterechte) pingel ook als omslagpunt omdat de dominantie daarna afnam.
De 2-2 kan ik redelijk mee leven, maar vond die 2 gele kaarten erg onterecht en zie daarbij ook weer een omslagpunt. Ik weet zeker dat we met 11 man gewoon 1-3 hadden gewonnen. We hadden namelijk daarvoor gewoon het beste van het spel.
twitter:CatenaccioNL twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 18:05:31#AJAFEY: Graziano Pellè scoort gemiddeld 1,5 keer per wedstrijd in de Kuip - maar slechts één keer per drie wedstrijden in uitwedstrijden. reageer retweet
Dan is het morgen wel weer tijd dacht ik zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:42 schreef wieisboos het volgende:
twitter:CatenaccioNL twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 18:05:31#AJAFEY: Graziano Pellè scoort gemiddeld 1,5 keer per wedstrijd in de Kuip - maar slechts één keer per drie wedstrijden in uitwedstrijden. reageer retweet
Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Boerrigter, Blind en dan ....? Al die Belgen en Denen zijn geen eigen jeugdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:32 schreef tammepiet het volgende:
15 spelers uit eigen jeugd van de basis 22.
Sowieso, lekker nog wat druk erop, maakt het nog mooier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:30 schreef S0nic het volgende:
De winnaar morgen doet hele goede zaken
Unibet heeft met de voorspelling van Twente enquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Okee, dus die gok wordt een zekerheidje?
die Belgen en Denen zitten anders net zo lang in de jeugd van Ajax als dat Mulder bij Feyenoord in de jeugd heeft gespeeld. Kwamen allemaal in de B junioren over van een andere BVO.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Boerrigter, Blind en dan ....? Al die Belgen en Denen zijn geen eigen jeugd
Feyenoord: 7/8 - Mulder, (Janmaat), De Vrij, BMI, Clasie, Vilhena, Boëtius, Achahbar
[..]
Sowieso, lekker nog wat druk erop, maakt het nog mooier.
Ik ga voor FC Twente, op de voet gevolgd door PSVquote:Op zondag 20 januari 2013 00:28 schreef GGMM het volgende:
Ah, de maandelijkse eigen jeugd-discussie.
qua discussie blijft dit een grijs gebied, echter heeft de UEFA hier regels voor (homegrown regel) waarin het prima afgekaderd is. Of je het ermee eens bent of nietquote:Op zondag 20 januari 2013 00:28 schreef GGMM het volgende:
Ah, de maandelijkse eigen jeugd-discussie.
Maar de supporters van de club in wiens nadeel deze kaders uitpakken zullen het er nooit mee eens zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
qua discussie blijft dit een grijs gebied, echter heeft de UEFA hier regels voor (homegrown regel) waarin het prima afgekaderd is. Of je het ermee eens bent of niet
Wat heeft PSV hiermee te maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de supporters van de club in wiens nadeel deze kaders uitpakken zullen het er nooit mee eens zijn.
tuurlijk, vandaar grijs gebied in de discussie.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de supporters van de club in wiens nadeel deze kaders uitpakken zullen het er nooit mee eens zijn.
Flikker.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks, die zijn volledig irrelevant.
Sorry man, het was heel grappig bedoeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Flikker.
Ik maar een grapje maken en mij dan zo aanvallen.
als dit 100% uitkomt kom ik je 10 kratten bier brengenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Gelijkspelletje, 4 rode kaarten, 2 gebroken benen en de Boer gaat vechten met Koeman
Uitslag 2-2
Nos merkte ze merkte ze zo aan. Al die Belgen? lolquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Boerrigter, Blind en dan ....? Al die Belgen en Denen zijn geen eigen jeugd
Feyenoord: 7/8 - Mulder, (Janmaat), De Vrij, BMI, Clasie, Vilhena, Boëtius, Achahbar
[..]
Sowieso, lekker nog wat druk erop, maakt het nog mooier.
In elk van die drie wedstrijden gaf de scheidsrechter aanzienlijk meer ruimte aan Feyenoord dan aan Ajax, waardoor een vertekend beeld is ontstaan. Ik kan alleen hopen dat vanmiddag voor beide ploegen dezelfde spelregels gelden, dan wordt het een gemakkelijke overwinning voor Ajax.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorig jaar in de Arena werden jullie finaal weggespeeld, kwamen jullie bijzonder goed weg met de 1-1. Was het keerpunt voor Feyenoord, geloof kwam er in.
De 4-2 is duidelijk.
De 2-2, Feyenoord speelde een stuk beter, creëerde meer, maar Ajax was dodelijk efficiënt (3 kansen 2 goals oid?)
Ik snap dat je het gevoel had dat er meer punten inzaten, maar qua spelbeeld vond ik Feyenoord elk van die drie wedstrijden de bovenliggende partij.
Op zijn hoofdje zit een eierdopquote:Op zondag 20 januari 2013 09:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In elk van die drie wedstrijden gaf de scheidsrechter aanzienlijk meer ruimte aan Feyenoord dan aan Ajax, waardoor een vertekend beeld is ontstaan. Ik kan alleen hopen dat vanmiddag voor beide ploegen dezelfde spelregels gelden, dan wordt het een gemakkelijke overwinning voor Ajax.
Laatste twee matches 2 x rood daarvoor een geheel onterechte pingel tegen. Feiten zijn zoals ze zijnquote:
Is bullshit maar dat snapte je zelf natuurlijk ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:07 schreef tammepiet het volgende:
Over
[..]
Laatste twee matches 2 x rood daarvoor een geheel onterechte pingel tegen. Feiten zijn zoals ze zijn![]()
Om nog te zwijgen over die drie rode kaarten die afgelopen Klassieker niet gegeven werden aan Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:07 schreef tammepiet het volgende:
Over
[..]
Laatste twee matches 2 x rood daarvoor een geheel onterechte pingel tegen. Feiten zijn zoals ze zijn![]()
Staat genoteerdquote:Op zondag 20 januari 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als dit 100% uitkomt kom ik je 10 kratten bier brengen
Clasie iddquote:Op zondag 20 januari 2013 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Om nog te zwijgen over die drie rode kaarten die afgelopen Klassieker niet gegeven werden aan Feyenoord.
En dan weer zijn shirt uit, van mij mag hijquote:Op zondag 20 januari 2013 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe eens gek en ga voor de 2-3Pelle die scoort in 90+2 ofzo
Ach joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan weer zijn shirt uit, van mij mag hijZelfs als dat betekent dat hij twente mist
Schuimbekjoden
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
Als het lente wordt dan gooien wij Bommen op Rotterdam!
Het zijn de kuttttt kakkerlakken
En dat als Jood zingenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
En dan a la Vlaar de microfoon afpakken en in een 'volle' arena het Hand in Hand zingenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan weer zijn shirt uit, van mij mag hijZelfs als dat betekent dat hij twente mist
Schuimbekjoden
Dat zou geweldig zijn... Hopelijk is er op zo'n moment wel voldoende ME aanwezig om het team veilig te begeleidenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan a la Vlaar de microfoon afpakken en in een 'volle' arena het Hand in Hand zingen
Nee joh, laat Bruno Martins Indi maar voorop lopen. Geen kip die kraait danquote:Op zondag 20 januari 2013 11:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn... Hopelijk is er op zo'n moment wel voldoende ME aanwezig om het team veilig te begeleiden
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
Nog even man. De Amsterdamse vrienden vonden het maar wat prachtig.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En dat als Jood zingenJullie hadden ook geen fijne periode van 1939 t/m 1945 is het wel?
okquote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schuimbekjoden
De oorlog duurde in Rotterdam 2 dagenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog even man. De Amsterdamse vrienden vonden het maar wat prachtig.
Wanneer zie je Rotterdam nou op de buis? Alleen asze kenne late zien hoe hier op 4 mei om 8 uur ’s avonds de trams gewoon doorrije. Dan krijgt Rotterdam nog effe gauw de kat. Nou aster éen stad in Nederland is, waar de trams het rècht hebbe om op 4 mei door te rije, dan isset Rotterdam wel, wat zulle we nou hebbe… Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hade! O jee, azzie ze nou hoor hebbe ze allemaal Jode op zolder gehad… Waar zijn ze gebleve dan? Kenne ze ellek jaar wel metter schijnheilige kop naar die Dokwerreker lope
Stonden met hun poot omhoog terwijl wij de strot stonden af te bijten, aldus Deelder
Da's wel 2 dagen langer dan in 020quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
De oorlog duurde in Rotterdam 2 dagen
Dat dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |