Maar de supporters van de club in wiens nadeel deze kaders uitpakken zullen het er nooit mee eens zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
qua discussie blijft dit een grijs gebied, echter heeft de UEFA hier regels voor (homegrown regel) waarin het prima afgekaderd is. Of je het ermee eens bent of niet

Wat heeft PSV hiermee te maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de supporters van de club in wiens nadeel deze kaders uitpakken zullen het er nooit mee eens zijn.

tuurlijk, vandaar grijs gebied in de discussie.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de supporters van de club in wiens nadeel deze kaders uitpakken zullen het er nooit mee eens zijn.

Flikker.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks, die zijn volledig irrelevant.

Sorry man, het was heel grappig bedoeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Flikker.
Ik maar een grapje maken en mij dan zo aanvallen.

als dit 100% uitkomt kom ik je 10 kratten bier brengenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Gelijkspelletje, 4 rode kaarten, 2 gebroken benen en de Boer gaat vechten met Koeman
Uitslag 2-2

Nos merkte ze merkte ze zo aan. Al die Belgen? lolquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Boerrigter, Blind en dan ....? Al die Belgen en Denen zijn geen eigen jeugd
Feyenoord: 7/8 - Mulder, (Janmaat), De Vrij, BMI, Clasie, Vilhena, Boëtius, Achahbar
[..]
Sowieso, lekker nog wat druk erop, maakt het nog mooier.

In elk van die drie wedstrijden gaf de scheidsrechter aanzienlijk meer ruimte aan Feyenoord dan aan Ajax, waardoor een vertekend beeld is ontstaan. Ik kan alleen hopen dat vanmiddag voor beide ploegen dezelfde spelregels gelden, dan wordt het een gemakkelijke overwinning voor Ajax.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorig jaar in de Arena werden jullie finaal weggespeeld, kwamen jullie bijzonder goed weg met de 1-1. Was het keerpunt voor Feyenoord, geloof kwam er in.
De 4-2 is duidelijk.
De 2-2, Feyenoord speelde een stuk beter, creëerde meer, maar Ajax was dodelijk efficiënt (3 kansen 2 goals oid?)
Ik snap dat je het gevoel had dat er meer punten inzaten, maar qua spelbeeld vond ik Feyenoord elk van die drie wedstrijden de bovenliggende partij.

Op zijn hoofdje zit een eierdopquote:Op zondag 20 januari 2013 09:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In elk van die drie wedstrijden gaf de scheidsrechter aanzienlijk meer ruimte aan Feyenoord dan aan Ajax, waardoor een vertekend beeld is ontstaan. Ik kan alleen hopen dat vanmiddag voor beide ploegen dezelfde spelregels gelden, dan wordt het een gemakkelijke overwinning voor Ajax.

Laatste twee matches 2 x rood daarvoor een geheel onterechte pingel tegen. Feiten zijn zoals ze zijnquote:

Is bullshit maar dat snapte je zelf natuurlijk ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:07 schreef tammepiet het volgende:
Over
[..]
Laatste twee matches 2 x rood daarvoor een geheel onterechte pingel tegen. Feiten zijn zoals ze zijn![]()

Om nog te zwijgen over die drie rode kaarten die afgelopen Klassieker niet gegeven werden aan Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:07 schreef tammepiet het volgende:
Over
[..]
Laatste twee matches 2 x rood daarvoor een geheel onterechte pingel tegen. Feiten zijn zoals ze zijn![]()

Staat genoteerdquote:Op zondag 20 januari 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als dit 100% uitkomt kom ik je 10 kratten bier brengen

Clasie iddquote:Op zondag 20 januari 2013 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Om nog te zwijgen over die drie rode kaarten die afgelopen Klassieker niet gegeven werden aan Feyenoord.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |