quote:
Denk het ook. Al heb ik liever een gelijkspel.quote:
Dat had gewoon 0-3 moeten worden. Helaas komt zo'n wedstrijd in de arena maar één keer in de vijf jaar voor ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik heb nog steeds de pest over de vorige editie, waarin Guidetti ontbrak en waarin Feyenoord toch had moeten winnen.
Ik kijk er naar uit, wordt een spannende strijd en de stand op de ranglijst der beide elftallen maakt het allemaal nog boeiender !
Pelle gaat zijn eerste hattrick maken voor Feyenoord. 2-0 bij rust, 2-3 in de laatste minuut van de verlening. Drie keer Pellèquote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef Devv het volgende:
Feyenoord gaat een genadeloos pak slaag krijgen. Ze worden helemaal weggetikt om vervolgens met de staart tussen de benen weer huiswaarts te keren.
wacht jij maar op verlengingquote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Pelle gaat zijn eerste hattrick maken voor Feyenoord. 2-0 bij rust, 2-3 in de laatste minuut van de verlening. Drie keer Pellè
Zou zomaar kunnen met dat gras van jullie.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:25 schreef Devv het volgende:
Pelle gaat zijn kruisbanden volledig afscheuren nadat hij struikelt over een grasspriet.
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen met dat gras van jullie.
Ik reken op een 2-2.
3-3quote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Pelle gaat zijn eerste hattrick maken voor Feyenoord. 2-0 bij rust, 2-3 in de laatste minuut van de verlening. Drie keer Pellè
Warchild*quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:16 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
They may take our oorlogskind, but they will never take 3 punten
Je overdrijft enormquote:Op maandag 14 januari 2013 06:40 schreef Devv het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in een goede afloop voor Ajax. Feyenoord kan nog niet eens van tien Ajacieden winnen die de slechtste wedstrijd in jaren spelen. Sowieso blijft winnen van tien Ajacieden lastig. Dus als beide partijen hun normale niveau halen, dan is Ajax toch een maatje te groot voor Feyenoord. Mijn voorspelling 5 - 0. Maar het kan ook zomaar 6 - 0 worden, afhankelijk van hoe graag Ajax de tweede helft nog wil.
uh neequote:Op maandag 14 januari 2013 08:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uh ja,
http://www.vvcs.nl/index.php?news=1802
Ja, ik overdrijf een beetje. Maar dat neemt niet weg dat Feyenoord normaal gesproken kansloos is. Het moet dus makkelijk 3 - 0 voor Ajax kunnen worden.quote:
Vandaar dat we de afgelopen 3 klassiekers op rij heer en meester waren.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, ik overdrijf een beetje. Maar dat neemt niet weg dat Feyenoord normaal gesproken kansloos is. Het moet dus makkelijk 3 - 0 voor Ajax kunnen worden.
Dat is een tussenstand ja, nog even 6 maanden wachten voor de uitslag bekend is. Vooralsnog Ajax dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uh nee
http://www.volkskrant.nl/(...)campaign=Cookiecheck
Afgelopen klassieker heer en meester?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vandaar dat we de afgelopen 3 klassiekers op rij heer en meester waren.
Ja die hadden wij makkelijk kunnen winnen inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Afgelopen klassieker heer en meester?
Had voor rust 0-6 voor Ajax kunnen staanquote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja die hadden wij makkelijk kunnen winnen inderdaad.
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had voor rust 0-6 voor Ajax kunnen staan
Uit welke kansen dan? Kan me alleen een paar schotjes uit de tweede lijn herinneren die zelfs Lamprou gemakkelijk pakte.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had voor rust 0-6 voor Ajax kunnen staan
Kansen van Verhoek zijn nooit als "10848483020%" te rekenen, meer als 10%.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Uit welke kansen dan? Kan me alleen een paar schotjes uit de tweede lijn herinneren die zelfs Lamprou gemakkelijk pakte.
Verder Verhoek die een 10848483020% kans op zeep hielp, dus eigenlijk had het 2-1 moeten staan. En in blessuretijd nog Vermeer die een redding maakt die hij nu nog steeds niet begrijpt.
Bij een normale speler is het wel zo'n grote kans.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kansen van Verhoek zijn nooit als "10848483020%" te rekenen, meer als 10%.
Zoals Immers?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij een normale speler is het wel zo'n grote kans.
O ja die wist ook nog een bal van binnen de 5 de 2e ring in te schietenquote:
Als hij ook nog de effectiviteit had, had hij niet (meer) bij Feyenoord gespeelde denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O ja die wist ook nog een bal van binnen de 5 de 2e ring in te schieten
Als die iets scherper had geweest had heel Messi geen record gehad.
quote:Ajax bespioneerde Feyenoord in Marbella
Namens Ajax bekeek scout Roy Wesseling zaterdag de oefenwedstrijd tussen Feyenoord en Club Brugge. vanaf de tribune in Marbella. De voormalig trainer van Haarlem bleef keurig verscholen tussen de meegereisde aanhangers van de Rotterdamse club. Wesseling moest met zijn spionagetrip Frank de Boer op de hoogte houden van de plannen van Ronald Koeman richting de Klassieker van komende zondag in de Arena.
Vilhena schijnt op zijn huidige positie beter te zijn dan op 10. En Immers moet je echt niet verder naar achter halen, dan kan hij het voetballend niet meer bijbenen denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoewel ik wel vind dat Immers belangrijk is. Maar ik vind ook dat Vilhena op 10 moet staan en Immers erachter ipv andersom.
Vilhena heeft juist creativiteit en een steekpass, dat wil ik op 10. Dan heb ik de harde werker liever iets meer naar achteren.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vilhena schijnt op zijn huidige positie beter te zijn dan op 10. En Immers moet je echt niet verder naar achter halen, dan kan hij het voetballend niet meer bijbenen denk ik.
Ajax staat op 6de ja, ik denk dat de spelers zelf een veld beter kunnen beoordelen dan onderzoekersquote:Op maandag 14 januari 2013 09:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is een tussenstand ja, nog even 6 maanden wachten voor de uitslag bekend is. Vooralsnog Ajax dus.
In de tussenstand, volgens de laatste eind uitslag heeft Ajax het best veld.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax staat op 6de ja, ik denk dat de spelers zelf een veld beter kunnen beoordelen dan onderzoekers
Superman dit hoor.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de tussenstand, volgens de laatste eind uitslag heeft Ajax het best veld.
Anders moet je elke week kijken of er al iemand anders het beste veld heeft.
Irritatie100quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laatste minuut Pelle in de kruising, hopelijk blijft mijn huis rechtop staan dan
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Irritatie100Jeweetzelf gek. Pelle maakt een nog mooiere dan die 2-2 thuis.
Ben ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Guidetti.. Waarom je oude nick laten vallen?
(Dat je DK liet vallen snap ik
)
Dan zullen er wel een paar buren aan de deur komen of alles wel goed gaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Irritatie100Jeweetzelf gek. Pelle maakt een nog mooiere dan die 2-2 thuis.
quote:
Die vergeet ik nooit meer manquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zullen er wel een paar buren aan de deur komen of alles wel goed gaat(wat ik serieus had toen in de halve finale tegen Twente Makaay de 2-1 maakte
).
Die van Makaay zal ik idd ook nooit meer vergeten (terwijl ik niet eens in het stadion was).quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die vergeet ik nooit meer man
Ook de reactie van die boeren, reagerend op mij, bij de goal van Gio (tegen PSV dus voor de duidelijkheid)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijf het trouwens raar vinden, joden die zo geobsedeerd zijn door sterren
Als Ajax op dezelfde wijze speelt als tegen Utrecht, PSV en Groningen dan winnen ze dit potje.quote:De Boer wil aanvoer Pellè afsluiten, Koeman hoopt op gif
In de VI van deze week blikken Ajax-trainer Frank de Boer en Feyenoord-collega Ronald Koeman vooruit op de tweede seizoenshelft en uiteraard op De Klassieker van zondag. De twee vrienden weten wat ze in de Amsterdam Arena van elkaar kunnen verwachten.
'Zodra jij als tegenstander niet scherp bent, kom je tegen Ajax in grote problemen', is Koeman zondag op zijn hoede. 'Dit seizoen hebben we dat in De Kuip ervaren, toen lieten wij ze te lang te gemakkelijk voetballen', haalt de Feyenoord-trainer het 2-2 gelijkspel van eerder dit seizoen nog even aan.
'Maar daar ligt meteen ook hun zwakte, al noem ik dat liever een tekortkoming', gaat Koeman verder. 'Ben je in staat dat spel te bespelen, leg je agressie in je spel en slaag je erin in duel met Ajax te komen, dan kun je ze verslaan. Dan vind ik ook dat wij de betere zijn, doordat wij als Feyenoord meer gif hebben in ons spel.'
Zoals gewoonlijk houdt De Boer ook tegen de aartsrivaal vast aan de Ajax-stijl. 'Ik denk dat Ajax nóg dominanter dan Feyenoord probeert te voetballen. Waar zij hun spel hebben ingericht naar een diep aanspeelpunt, willen wij combinerend bij het doel van de tegenstander komen. Dat maakt ons moeilijker te bestrijden.'
De Boer kent het belang van spits Graziano Pellè voor de Rotterdammers. 'Als je de aanvoer naar hem kunt lamleggen, haal je een belangrijke angel uit hun spel.'
De aftrap van het duel heeft zondag om 14.30 uur plaats. De twee rivalen delen in de Eredivisie de derde plek met drie punten achterstand op zowel FC Twente als PSV.
je zal maar siemen hetenquote:
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat die neus 2 keer in eigen goal schiet, maar dat Feyenoord gaat winnen staat vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |