uit de kast gekomen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb alleen wat van het ESF van vorig jaar meegekregen. Jullie mogen raden waarom.
Door Raf heur roze netkousjes?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb alleen wat van het ESF van vorig jaar meegekregen. Jullie mogen raden waarom.
Bijna. Komt omdat de dame van Marokkaanse afkomst is.quote:
Ohquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bijna. Komt omdat de dame van Marokkaanse afkomst is.Marokkanen krijgen alleen dat mee, terwijl ze niks weten van het reilen en zeilen van het ESF.
Meer dan deze gozert met zijn dikke elll in elk gevalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
maar een dunne halfkale negerin trekt geen volle zalen lijkt me
Zeker een leuke winnares.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar het was wel een goede winnares
Een zangert die wel eens een duetje met Monique Smit heeft opgenomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
ja wie is dat eigenlijk en waarom heb ik zo'n zin in chocolade
Dan laat ik jou op de ESF bingo een dansje doen als je een foute bingo hebtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
ik ga het opzoeken en dan zeg ik tegen iedereen dat je het leuk vind
Dat is toch een lied van Jesus Jones?quote:Bastiaan Ragas: Right Here, Right Now (Raffaëla)
Da's andere koek vosss, daar kan Raffaëla niet aan tippenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch een lied van Jesus Jones?Jesus Jones
Oh shut itquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
ik doe het daarna!
misschien maak ik er zelfs een facebook pagina voor aan, moet er toch een keer van komen
truequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel een tikkie slaapverwekkend...
Dat moge duidelijk zijn dat zij daar niet aan kan tippen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's andere koek vosss, daar kan Raffaëla niet aan tippen
(En een heel ander nummer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
ik vind het wel tof jaIk kan die Martin die dat zingt niet uitstaan, diens stem bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik vond dit prettiger om te horen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Als ik 3 limoncello op heb jaquote:
Ik loldequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:27 schreef sp3c het volgende:
man die kale chick vind ook alles leuk!
ik wil een keer met haar uit, dan ben ik tenminste niet de enige die moet lachen om mijn grappen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik lolde
Zie, je hebt geen kale chick nodig!
what a wonderfull worldquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik lolde
Zie, je hebt geen kale chick nodig!
het is tina turner bro!quote:
Frans Duijts oid zat er ook in vorige keer, dus wat dat betreftquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:43 schreef Maartel het volgende:
Oja, en wat doet ze überhaupt in dit programma?
Nee het komt nog 6 keerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:43 schreef sp3c het volgende:
ow komt het nu volgende week nog een keer?
ik dacht dat ze vandaag gingen besluiten wie de beste was
Zingen ze normaal gesproken allemaal een nummer van de zanger(es) die centraal staat, als het repetoire iets meer voorstelt dan dat van Raf?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee het komt nog 6 keer
Met dezelfde mensen. Alleen dan andere nummers. Dus volgende keer moet Raffaëla een nummer van Rob de Nijs zingen enzo.
Als diegene een uitgebreid eigen repertoire heeft iig meer nummers jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zingen ze normaal gesproken allemaal een nummer van de zanger(es) die centraal staat, als het repetoire iets meer voorstelt dan dat van Raf?
Wauwquote:
Nee, vind ik niets, maar dat hele nummer vind ik niets dus denk dat niemand daar indruk mee gaat maken op mijquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
En deze was voor mij ook wel een verrassinkje...
Nou juist daarom vond ik het nog wel verrassend, dat ie het best goed zingt eigenlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, vind ik niets, maar dat hele nummer vind ik niets dus denk dat niemand daar indruk mee gaat maken op mij
Ik vind Do echt een drol eerste klas, maar bij deze uitvoering moest ik echt bijna jankenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:09 schreef Maartel het volgende:
Net even de hele lijst van nummers tot nu toe op wikipedia bekeken, maar 't is wel vrijwel elke keer zo dat mijn favoriete nummers door mijn minst favoriete zangers worden vertolkt
Ja, die (en Glennis' Afscheid) kende ik dan al weer welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Do echt een drol eerste klas, maar bij deze uitvoering moest ik echt bijna janken
Ik vind Simon bv altijd een vrij snerpende stem hebben als hij met Nick samen zingt, en dus was deze uitvoering van hem voor mij ook wel een verrassingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, die (en Glennis' Afscheid) kende ik dan al weer wel
Wel een aardig concept trouwens, heb 't regelmatig langs zien komen, maar er nooit echt bij blijven hangen om door te hebben wat ze nou eigenlijk aan het doen waren
Tuurlijk had Nederland hoger gescoord met die ander, dat was echt origineel. Echt geen flauw idee hoe die Joan Franka het voor elkaar had gekregen al haar "tegenstanders" uit te schakelen tijdens het NSF. : @ Echt een spijtige deelname...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me wel stiekem nog steeds af of we met Chocolatte niet hoger hadden gescoord dan met Joan, zo achteraf.
Mwah, origineel vond ik Joan meer dan Raffaëlaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Tuurlijk had Nederland hoger gescoord met die ander, dat was echt origineel. Echt geen flauw idee hoe die Joan Franka het voor elkaar had gekregen al haar "tegenstanders" uit te schakelen tijdens het NSF. : @ Echt een spijtige deelname...
Ze was wel origineel gekleed maar dan is een een beetje goede show óók belangrijk, maar die was er natuurlijk niet. Ik denk dat de show veel indruk maakt op het publiek (vb. Rusland 2012) en met die groen-zwart-achtige show van Raffaëla + haar kleding was zij in mijn ogen gewoon echt velen malen beter geweest. Net zoals Ivan of zo. :>quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, origineel vond ik Joan meer dan Raffaëla![]()
Er staan elk jaar van die hoerige types met weinig kleren een dancenummertje te tetteren. Dus qua originaliteit was Joan met haar country-achtige nummer en tooi toch meer dan Raffa.
En ik vond het nr van Joan zelf ook echt toffer, maar qua smaak van het Eurovisiepubliek hadden we met Chocolatte mss wel hoger gescoord.
bump!quote:
Ik ben er ik ben er ik ben er!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:09 schreef sp3c het volgende:
ja zo werkt het niet he tussen ons
jij moet mij vertellen wat er aan de hand is want ik vergeet het
quote:
Vorige week was het 'haar' uitzending, wat was ze vreemd en raar en alles bij elkaar (dat rijmtquote:Raffaela, gelukkig is het voorbij. Alleen lachte ze wel iets te smakelijk om het "grapje" van Jan over Joan, toen ie het had over Winnetoe
.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
ik hoopte stiekem dat het haar nu aan de andere kant zou zittten
Het is zo verschrikkelijk gearticuleerd enzo ook. Alsof ze het verstaanbaar wil maken voor mensen op de achterste rij. Maar dat is hier niet echt nodigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
Dit is mooi gezongen, maar ik krijg er de kriebels van dat ze alles, maar dan ook ALLES zo musical-ish zingt
Een voordeel toen, ze hoefde niet te zingenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Vorige week was het 'haar' uitzending, wat was ze vreemd en raar en alles bij elkaar (dat rijmt).
En ze deed het tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een voordeel toen, ze hoefde niet te zingen.
Ohjaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En ze deed het toch
In duetje met eh.. Charlie? Houten Hart.
onterechte klacht denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
Holy crap, Driving Me Crazy, dat nummer heb ik al 13 jaar niet gehoord.![]()
Leuk achtergrondkoortje zoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
Holy crap, Driving Me Crazy, dat nummer heb ik al 13 jaar niet gehoord.![]()
Leuker dan het voorgrondventjequote:
Ik vond 'm leuker toen ie nog in Westlife zat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuker dan het voorgrondventje. Ik vind die Tim zo'n nikszeggend blond zingend joch
.
nee zo werkt dat niet weet je nog?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Maken jullie me wakker als Rob klaar is?
Rob is net weer vader geworden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Rob geen nicht? Ik dacht altijd van wel.
Dit kan ik beamen zonder er naar te kijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Rob de Nijs heeft zijn beste tijd toch ook wel gehad.
Hij is net weer vader geworden. Op zijn 96equote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is 2013 dat kunnen homo's ookquote:
Ja maar dit was in 2012.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is 2013 dat kunnen homo's ook.
Oh ja, toen konden we dat nog nietquote:
Net als Cliff Richardquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, toen konden we dat nog niet.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, toen konden we dat nog niet.
En ze buigt steeds doorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
Ja maar ze zingt ook zo overdreven nasaal. Bweh.
Zelfs hij kan een rotdag hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Michael Bublé niet ooit bij the Voice ontzettend slecht en vals?
Ja het is wel een beetje een snoozefest vanavond.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
volgende keer wat vlottere muziek hoor
pls
Eet zequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
ow well
tot volgende week, ik ga wat te eten brouwen
grijs!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet ze
En bedankt voor de herinnering!
Is Bastiaan nou onderaan geëindigd?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
ik hoor alleen maar pietermetterwollenmotterwoeterwaterwitterw00pdiefuckingsnapdrnietsvan
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
oeh letterlijk en figuurlijk in dit geval![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
oeh letterlijk en figuurlijk in dit geval![]()
Je zit er een tikkie beetje naast, het is wél in Europa opgenomen namelijk op Ibizaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:14 schreef Iwanius het volgende:
Voor wat het waard is:
Waar wordt dit geheel eigenlijk opgenomen want het ziet er nogal erg tropisch uit?
I.i.g niet in Europa zo te zien (Spanje e.d.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |