quote:
Vorige week was het 'haar' uitzending, wat was ze vreemd en raar en alles bij elkaar (dat rijmtquote:Raffaela, gelukkig is het voorbij. Alleen lachte ze wel iets te smakelijk om het "grapje" van Jan over Joan, toen ie het had over Winnetoe
.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
ik hoopte stiekem dat het haar nu aan de andere kant zou zittten
Het is zo verschrikkelijk gearticuleerd enzo ook. Alsof ze het verstaanbaar wil maken voor mensen op de achterste rij. Maar dat is hier niet echt nodigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
Dit is mooi gezongen, maar ik krijg er de kriebels van dat ze alles, maar dan ook ALLES zo musical-ish zingt
Een voordeel toen, ze hoefde niet te zingenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Vorige week was het 'haar' uitzending, wat was ze vreemd en raar en alles bij elkaar (dat rijmt).
En ze deed het tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een voordeel toen, ze hoefde niet te zingen.
Ohjaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En ze deed het toch
In duetje met eh.. Charlie? Houten Hart.
onterechte klacht denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
Holy crap, Driving Me Crazy, dat nummer heb ik al 13 jaar niet gehoord.![]()
Leuk achtergrondkoortje zoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
Holy crap, Driving Me Crazy, dat nummer heb ik al 13 jaar niet gehoord.![]()
Leuker dan het voorgrondventjequote:
Ik vond 'm leuker toen ie nog in Westlife zat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuker dan het voorgrondventje. Ik vind die Tim zo'n nikszeggend blond zingend joch
.
nee zo werkt dat niet weet je nog?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Maken jullie me wakker als Rob klaar is?
Rob is net weer vader geworden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Rob geen nicht? Ik dacht altijd van wel.
Dit kan ik beamen zonder er naar te kijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Rob de Nijs heeft zijn beste tijd toch ook wel gehad.
Hij is net weer vader geworden. Op zijn 96equote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is 2013 dat kunnen homo's ookquote:
Ja maar dit was in 2012.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is 2013 dat kunnen homo's ook.
Oh ja, toen konden we dat nog nietquote:
Net als Cliff Richardquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, toen konden we dat nog niet.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, toen konden we dat nog niet.
En ze buigt steeds doorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
Ja maar ze zingt ook zo overdreven nasaal. Bweh.
Zelfs hij kan een rotdag hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Michael Bublé niet ooit bij the Voice ontzettend slecht en vals?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |