uit de kast gekomen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb alleen wat van het ESF van vorig jaar meegekregen. Jullie mogen raden waarom.
Door Raf heur roze netkousjes?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb alleen wat van het ESF van vorig jaar meegekregen. Jullie mogen raden waarom.
Bijna. Komt omdat de dame van Marokkaanse afkomst is.quote:
Ohquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bijna. Komt omdat de dame van Marokkaanse afkomst is.Marokkanen krijgen alleen dat mee, terwijl ze niks weten van het reilen en zeilen van het ESF.
Meer dan deze gozert met zijn dikke elll in elk gevalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
maar een dunne halfkale negerin trekt geen volle zalen lijkt me
Zeker een leuke winnares.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar het was wel een goede winnares
Een zangert die wel eens een duetje met Monique Smit heeft opgenomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
ja wie is dat eigenlijk en waarom heb ik zo'n zin in chocolade
Dan laat ik jou op de ESF bingo een dansje doen als je een foute bingo hebtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
ik ga het opzoeken en dan zeg ik tegen iedereen dat je het leuk vind
Dat is toch een lied van Jesus Jones?quote:Bastiaan Ragas: Right Here, Right Now (Raffaëla)
Da's andere koek vosss, daar kan Raffaëla niet aan tippenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch een lied van Jesus Jones?Jesus Jones
Oh shut itquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
ik doe het daarna!
misschien maak ik er zelfs een facebook pagina voor aan, moet er toch een keer van komen
truequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel een tikkie slaapverwekkend...
Dat moge duidelijk zijn dat zij daar niet aan kan tippen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's andere koek vosss, daar kan Raffaëla niet aan tippen
(En een heel ander nummer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
ik vind het wel tof jaIk kan die Martin die dat zingt niet uitstaan, diens stem bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik vond dit prettiger om te horen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Als ik 3 limoncello op heb jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |