Ik dacht ook: ik haal mijn rijbewijs in maximaal 10 lessenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:58 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Nee, maar net één les gehad en ik dacht: ''wat simpel eigenlijk, dit kan ik in een paar lessen.'' Ik dacht dat het gemiddelde van goed kunnen schakelen op 10 lessen lag ofzo.
Wat vond jij het lastigst?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ik dacht ook: ik haal mijn rijbewijs in maximaal 10 lessen
Kijkgedrag, met name bij rijbaan wisselen en achteruitkijkspiegel in het algemeen (vind het vaak onnodig). Verder had ik veel moeite met alle handelingen afmaken voor het afslaan, dus goed vaart minderen, terugschakelen enz. Daarnaast heb ik moeite met langzaam rijden waardoor ik vaak te gehaast doe. Zo ben ik gezakt voor m'n 1e examen omdat ik zo nodig de fietsers voor me wilde inhalen bij een naderende kruisingquote:
Dat kijkgedrag lijkt me ook wel lastig inderdaad. Vaak heb je toch al gezien waar andere weggebruikers zich gegeven. Moet je alsnog alle procedures afgaan bij het kijken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:57 schreef Nafi het volgende:
[..]
Kijkgedrag, met name bij rijbaan wisselen en achteruitkijkspiegel in het algemeen (vind het vaak onnodig). Verder had ik veel moeite met alle handelingen afmaken voor het afslaan, dus goed vaart minderen, terugschakelen enz. Daarnaast heb ik moeite met langzaam rijden waardoor ik vaak te gehaast doe. Zo ben ik gezakt voor m'n 1e examen omdat ik zo nodig de fietsers voor me wilde inhalen bij een naderende kruising
Ja precies. Moet nog even volhouden die regeltjes, over 3 weken mag ik hopelijk mijn eigen rijstijl ontwikkelenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat kijkgedrag lijkt me ook wel lastig inderdaad. Vaak heb je toch al gezien waar andere weggebruikers zich gegeven. Moet je alsnog alle procedures afgaan bij het kijken.
Goede instelling om mee te beginnenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:09 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ja precies. Moet nog even volhouden die regeltjes, over 3 weken mag ik hopelijk mijn eigen rijstijl ontwikkelen
Hij is eerlijk.. zo jammer dat weinig mensen dit niet kunnen respecteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goede instelling om mee te beginnen![]()
![]()
Absoluut! Ook met het oversteken van kruispunten kijk ik nu tijdens het oversteken nog 2 keer uit, waar ik eerder zonder nogmaals te kijken overstak 'want ik heb groen'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef delano.888 het volgende:
Voor de mensen die (ook) nog fietsen, merken jullie ook dat jullie daar ook veiliger zijn geworden? Ik let nu altijd goed op mijn verlichting en zit continue dode hoek te checken haha
Het enige wat ik binnen een maand heb laten vallen, is twee handen aan het stuur houden. En ik ben een stuk zekerder gaan rijden. Maar als je er even over nadenkt kan je bedenken dat je dingen niet voor niks leert. Ze geven je geen regels omdat ze dat grappig vinden, het heeft een reden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hij is eerlijk.. zo jammer dat weinig mensen dit niet kunnen respecteren.
Alsof jij alles doet zoals je het geleerd hebt.
Precies, ik kijk ook veel beter voor ik bijvoorbeeld naar links ga terwijl ik eerst altijd met luisteren een heel eind kwamquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Absoluut! Ook met het oversteken van kruispunten kijk ik nu tijdens het oversteken nog 2 keer uit, waar ik eerder zonder nogmaals te kijken overstak 'want ik heb groen'
Ja joh alsof jij om de 5 seconde nu je binnenspiegel checkt en eerst 3 maal kijkt om richting aan te geven en vervolgens weer moet kijken tijdens het opschuiven naar de andere rijbaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goede instelling om mee te beginnen![]()
![]()
Volgens mij verwar je mij nu met Keukendrol, die is net begonnen, niet ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het enige wat ik binnen een maand heb laten vallen, is twee handen aan het stuur houden. En ik ben een stuk zekerder gaan rijden. Maar als je er even over nadenkt kan je bedenken dat je dingen niet voor niks leert. Ze geven je geen regels omdat ze dat grappig vinden, het heeft een reden.
Maar ik ben ook zo'n heilig boontje dat op de fiets voor een rood stoplicht stopt![]()
Terwijl je nog niet kan rijden zeggen dat je niet kan wachten om je eigen rijstijl in te gaan zetten, lijkt me geen goed voorteken
Binnenspiegel check ik nog net zo regelmatig als toen ik rijles had. Erg prettig voor het overzicht. En voor ik van rijbaan wissel check ik zeker nog alledrie de spiegels. Ben al een aantal keer blij geweest ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ja joh alsof jij om de 5 seconde nu je binnenspiegel checkt en eerst 3 maal kijkt om richting aan te geven en vervolgens weer moet kijken tijdens het opschuiven naar de andere rijbaan![]()
Denk dat dat een kenmerk is van een goede rijinstructeur, dat enkele essentiële dingen nu zo in je systeem zitten dat je ze niet meer even af leertquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Ik rij wel met 2 handen aan het stuur, maar zeer zeker niet op kwart voor 3
Mijn rechter arm leunt op de armsteun en mijn linker arm ergens op mijn linkerbeen. Dus wel 2 handen aan het stuur. Voor de rest doe ik alles nog als verteld tijdens de lessen (dus zelfs dode hoek kijken bij snelweg afrit bijv terwijl dat nooit nuttig is). Gaat gewoon automatisch nog steeds.
10 werkdagen max.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:00 schreef -Dries- het volgende:
Verhip, op 19 december geslaagd, maar nog niet langs het gemeente huis geweest op hem aan te vragen. Is er een bepaalde periode waarin je dit moet doen trouwens?
Heh? Je moet dus perse je rijbewijs binnen 10 werkdagen na slaging aanvragen? Of begrijp ik je niet goed.quote:
Jupquote:Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heh? Je moet dus perse je rijbewijs binnen 10 werkdagen na slaging aanvragen? Of begrijp ik je niet goed.
Overnieuw examen aanvragen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oke, dat heb ik dus nu al niet gehaalden wat nu?
Dat is toch niet waar? Het gaat toch om de aantekening in het Centraal Rijbewijzenregister..en die blijft gewoon tot je geschrapt wordt wegens een goede reden?quote:
Waarom moest je t nou verpestenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is toch niet waar? Het gaat toch om de aantekening in het Centraal Rijbewijzenregister..en die blijft gewoon tot je geschrapt wordt wegens een goede reden?
Wel leuk dat je er even intraptequote:
Gemenerd jij!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er even intrapteik zei 10 werkdagen aangezien morgen de 10e of 11e is afhankelijk van wat de gemeente als werkdagen ziet
Dat toch ook praktisch iedereen gewoon? Van de mensen bij wie ik in de auto gezeten heb is er niemand meer, behalve één maar die had net z'n rijbewijs, die precies volgens de Cbr-regels rijdt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goede instelling om mee te beginnen![]()
![]()
Jurist hè.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waarom moest je t nou verpesten![]()
Joh, ik kijk tegenwoordig zelfs op mijn fiets over mijn schouderquote:Op zondag 6 januari 2013 14:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat toch ook praktisch iedereen gewoon? Van de mensen bij wie ik in de auto gezeten heb is er niemand meer, behalve één maar die had net z'n rijbewijs, die precies volgens de Cbr-regels rijdt.
Er zijn ook gewoon zoveel situaties waarin je gewoon zeker weet dat er op een bepaalde plaats niemand kan zijn. Dan ga je toch niet weer 100x je spiegels checken en over je schouder kijken etc.
Totdat je een paar keer zeker weet dat er niemand kan zijn, voor de zekerheid kijkt, niemand ziet en dan toch ineens over je schouder iemand ziet die er net echt niet was. Dan schrik je je dood en ga je voortaan wel uitkijken. Ik dacht echt dat ik met een spook te maken hadquote:Op zondag 6 januari 2013 14:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon zoveel situaties waarin je gewoon zeker weet dat er op een bepaalde plaats niemand kan zijn. Dan ga je toch niet weer 100x je spiegels checken en over je schouder kijken etc.
Als je vaak genoeg en goed in je spiegels gekeken hebt en ook nog goed vooruit hebt gekeken krijg je dit eigenlijk niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Totdat je een paar keer zeker weet dat er niemand kan zijn, voor de zekerheid kijkt, niemand ziet en dan toch ineens over je schouder iemand ziet die er net echt niet was. Dan schrik je je dood en ga je voortaan wel uitkijken. Ik dacht echt dat ik met een spook te maken had
Nogmaals, tuurlijk groeit er wat uit. Maar dat is niet iets dat je vant voren al voorbereid. Als je nog niet goed genoeg kan rijden om zelfstandig de openbare weg op te gaan, dan hoor je nog helemaal niet te denken aan welke CBR-dingen je allemaal gaat laten vallen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat toch ook praktisch iedereen gewoon? Van de mensen bij wie ik in de auto gezeten heb is er niemand meer, behalve één maar die had net z'n rijbewijs, die precies volgens de Cbr-regels rijdt.
Er zijn ook gewoon zoveel situaties waarin je gewoon zeker weet dat er op een bepaalde plaats niemand kan zijn. Dan ga je toch niet weer 100x je spiegels checken en over je schouder kijken etc.
Hmm misschien moest je het ook niet zo zwaar opvatten en bedoelde hij alleen dat ie niet kon wachten tot ie zelf kon gaan rijden en lekker vrij zonder instructeur lekker gaan autorijden gewoon.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nogmaals, tuurlijk groeit er wat uit. Maar dat is niet iets dat je vant voren al voorbereid. Als je nog niet goed genoeg kan rijden om zelfstandig de openbare weg op te gaan, dan hoor je nog helemaal niet te denken aan welke CBR-dingen je allemaal gaat laten vallen.
Gewoon uit laten rollen in de versnelling waarmee je op de snelweg rijdt? Vaak volgt een verkeerslicht, dan stop je en zet je hem gewoon in zijn 1. En als je zonder te stoppen verder moet rijden zet je hem in zijn 3, of een andere versnelling afhankelijk van je snelheid. Zo doe ik hetquote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Hartm het volgende:
Heeft er iemand tips hoe je het beste kan schakelen als je de snelweg afgaat?
Als het een lange afrit is dan heb ik nergens problemen mee maar bij een kortere afrit heb ik er nog steeds moeite mee.
Ik weet dus nooit in welke versnelling ik hem kan zetten in de tijd dat ik mezelf laat uitrollen, zit echt altijd de kloten met de versnelling.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Nafi het volgende:
[..]
Gewoon uit laten rollen in de versnelling waarmee je op de snelweg rijdt? Vaak volgt een verkeerslicht, dan stop je en zet je hem gewoon in zijn 1. En als je zonder te stoppen verder moet rijden zet je hem in zijn 3, of een andere versnelling afhankelijk van je snelheid. Zo doe ik het![]()
Gefeliciteerd!quote:
Ik zet hem zelf nu steeds in de 4, geen probleem bij de langere afrit maar die kortere doe ik het ook en gaat het steedsniet goedquote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef delano.888 het volgende:
Meestal zet ik m in de 3 op de afrit, laat ik m afremmen op de motor, en dan rij je ongeveer 50/60 ongeveer perfect voor de afrit.
Op twee dingetjes na ging het helemaal goed. Eerste slordigheidje was op de afrit van de snelweg (op A4 richting A'dam bij Plaspoelpolder eraf), ik ging op de uitvoegstrook die kort was eerst schakelen waardoor ik (ondanks het schakelen) iets te hard de bocht in ging maar dat corrigeerde ik snel.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Geen moeilijkheden tijdens je examen? Of dingen waar je dacht van: oei.
Mooi.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Op twee dingetjes na ging het helemaal goed. Eerste slordigheidje was op de afrit van de snelweg (op A4 richting A'dam bij Plaspoelpolder eraf), ik ging op de uitvoegstrook die kort was eerst schakelen waardoor ik (ondanks het schakelen) iets te hard de bocht in ging maar dat corrigeerde ik snel.
Daar beneden aan die afrit bij het kruispunt sjeesde ik iets te hard de bocht door, zei toen ook nog 'hoppaaa', de examinatrice (best een knappe!) zei bij de nabespreking nog dat ik dat had gezegd.
Dat waren ook de twee dingen waar ze op terug kwam bij de nabespreking. Voor de rest zei ze dat ze eigenlijk nergens iets op aan te merken had.
Ik reed voor mijn gevoel ook wel een supergoede rit. Ik ging gewoon zitten van nou hup nu gaan we een stukkie rijden en ik ga goed m'n best doen. De examinatrice was ook heel relaxt, dat had ik dan weer mee.
Maar ik keek gevoelsmatig ook gewoon heel goed, zag voetgangers ruim op tijd aankomen, anticipeerde goed op verkeer en reed ook lekker door daar waar mogelijk.
Gefeliciteeerdquote:
Haha ja ik zeg altijd van dat soort dingetjes, ook als ik achter iemand sta en het licht springt op groen: "Komt u maarrrrr" met zo'n accentje en "u kunt het mevrouwtje!" als er een oud dametje oversteekt. Kon de examinatrice wel om lachen en indirect liet ik haar ook daarmee zien dat ik dingen wel zag.quote:
Ik ben in 1 keer geslaagd voor mn theorie, ik heb het boek een paar keer door en uitgelezen en ook aandachtig gelezen (had niks te doen op stagequote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:07 schreef Keukendrol het volgende:
Zijn er nog belangrijke dingen voor theorie-examen? Heb zo'n beetje 20 oefenexamens gemaakt ong 60% slaging, als ik niet slaag is het meestal op 1 of 2 fouten teveel. Dat zijn dan ook echt van die vragen dat je denkt van:''Ja leuk en aardig maar ik word geen betere bestuurder wanneer ik weet dat het achterste voertuig van een colonne een groen licht en groene vlag voert.''
Kortom iemand tips uit eigen ervaring?
Thanks! Good luck!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:35 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ik ben in 1 keer geslaagd voor mn theorie, ik heb het boek een paar keer door en uitgelezen en ook aandachtig gelezen (had niks te doen op stage)
Nou, toen zat het wel écht in mn kop hoor. Donderdag afrijden
Ja, dat word je wel, want je bevordert hiermee de doorstroming omdat je dan weer mag rijden en dus niet voor niets staat te wachten omdat het doorsnijden van een militaire colonne verboden is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:07 schreef Keukendrol het volgende:
'Ja leuk en aardig maar ik word geen betere bestuurder wanneer ik weet dat het achterste voertuig van een colonne een groen licht en groene vlag voert.''
Dat kun je natuurlijk niet zien, bovendien komt het ook regelmatig voor. Dus je hebt wel gelijk ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, dat word je wel, want je bevordert hiermee de doorstroming omdat je dan weer mag rijden en dus niet voor niets staat te wachten omdat het doorsnijden van een militaire colonne verboden is.
Meeste colonnes die ik tegen kom zijn tussen de 4 en 10 voertuigen, maar ik kwam laatst weer eentje tegen van ik denk een wagen of 30 a 40. Was echt heel lang. Ik vind het altijd wel een gaaf gezicht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef Keukendrol het volgende:
Dat kun je natuurlijk niet zien, bovendien komt het ook regelmatig voor. Dus je hebt wel gelijk ja.
Eens, het heeft wel iets.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Meeste colonnes die ik tegen kom zijn tussen de 4 en 10 voertuigen, maar ik kwam laatst weer eentje tegen van ik denk een wagen of 30 a 40. Was echt heel lang. Ik vind het altijd wel een gaaf gezicht.
Maximale afmetingen van de auto, minimale diepte profiel op banden. Maximale snelheid met een aanhanger, dat soort instinkers worden af en toe gevraagd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:07 schreef Keukendrol het volgende:
Zijn er nog belangrijke dingen voor theorie-examen? Heb zo'n beetje 20 oefenexamens gemaakt ong 60% slaging, als ik niet slaag is het meestal op 1 of 2 fouten teveel. Dat zijn dan ook echt van die vragen dat je denkt van:''Ja leuk en aardig maar ik word geen betere bestuurder wanneer ik weet dat het achterste voertuig van een colonne een groen licht en groene vlag voert.''
Kortom iemand tips uit eigen ervaring?
750.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:06 schreef delano.888 het volgende:
Ik had de vraag hoeveel kilo aanhangwagen je standaard mag trekken met alleen B. Volgens mij had ik m goed beantwoord, maar ik weet t nu niet meer
Ja dat, maar meer als je auto + aanhanger samen max 3500 wegen en de auto zwaarder is dan de volgeladen aanhangerquote:
Oh, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat, maar meer als je auto + aanhanger samen max 3500 wegen en de auto zwaarder is dan de volgeladen aanhanger
Vanaaf 13 januari veranderen die regels.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat, maar meer als je auto + aanhanger samen max 3500 wegen en de auto zwaarder is dan de volgeladen aanhanger
Oprechte vraag: Wat is het nut van zo'n lang stuk snelweg rijden? Lijkt me een beetje zonde van je rijles eigenlijk..quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef Kletters het volgende:
Pfff als ik dat allemaal zo lees ben ik blij dat ik mijn theorie al heb en er niet zoveel meer over na hoef te denken... Wat een verschrikking. Nog altijd blij met een oefen cd-rom waarop ik examens kon oefenen, komt bijna dichtbij the real thing
Ben ondertussen van rijschool geswitched, rij nu ANWB. Superchille instructeur, geen gezeik als 'wat heb ik toch een rare baan he, zit de hele dag maar dingen te herhalen voor mensen...' (had mijn vorige instructeur nogal een handje van, iedere les weer klagenVrijdag gaan we weer lessen, en op de planning staat een lekker stuk snelweg: retourtje rijswijk - schiphol. Yay!
TMM van de aanhanger. Er wordt niet naar het actuele gewicht gekeken, maar enkel naar wat het mag wegen. Heb jij dus een aanhanger die 2500 mag wegen, maar leeg 300 weegt (doorsnee zware tandemasser dus), dan mag jij die met een B niet trekken, al zet je er een Landrover voor van 2 ton. Echter, kom ik met mijn BE aan dan mag ik deze aanhanger trekken met een Aygo, alleen mag er dan bijna niets in.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat, maar meer als je auto + aanhanger samen max 3500 wegen en de auto zwaarder is dan de volgeladen aanhanger
Waarschijnlijk voor het oefenen van invoegen/uitvoegen en weefvakken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oprechte vraag: Wat is het nut van zo'n lang stuk snelweg rijden? Lijkt me een beetje zonde van je rijles eigenlijk..
Ik hoop het ook voor je, succes!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef Wanderlust. het volgende:
Morgen heb ik examen, hoop dat ik slaag!
We hopen met je mee! Succes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef Wanderlust. het volgende:
Morgen heb ik examen, hoop dat ik slaag!
Nee, vervreemden en te goed voelen zijn twee verschillende dingenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
Want je bent geslaagd en voelt je derhalve te goed?![]()
Ik weet niet wanneer je hem hebt aangevraagd maar die van mij lag er al na 2 dagen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:38 schreef no1uknow het volgende:
Vanmiddag maar even naar het stadhuis om te kijken of m'n rbw er toevallig al ligt.
Dinsdagochtend, en ze zeggen hier in Zoetermeer dat het (max) 4 werkdagen duurt en ze tellen maandag verdomme nog niet eens meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je hem hebt aangevraagd maar die van mij lag er al na 2 dagen.
Maandag geen werkdag daar?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dinsdagochtend, en ze zeggen hier in Zoetermeer dat het (max) 4 werkdagen duurt en ze tellen maandag verdomme nog niet eens meeMaar wie weet ligt ie er vanmiddag al, hoor van verschillende mensen dat ze nog wel eens op willen schieten. Heb ook geen zin om tot dinsdag te wachten!
Haha ja en ook nog is pas sinds 1 januari he, zijn ze alleen van 9:00 tot 11:00 voor als er iemand geboren of overleden is. En zodoende tellen ze die dag ook niet mee. Stond er ook mooi voor een dichte deur afgelopen maandagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Maandag geen werkdag daar?Dacht dat ze hier lui waren.Maar grote kans dat je roze pasje er al is.
Je zou als ambtenaar maar eens moeten werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Haha ja en ook nog is pas sinds 1 januari he, zijn ze alleen van 9:00 tot 11:00 voor als er iemand geboren of overleden is. En zodoende tellen ze die dag ook niet mee. Stond er ook mooi voor een dichte deur afgelopen maandag
Gaaf hé.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:45 schreef no1uknow het volgende:
Rijbewijs was vrijdag al binnen inderdaad, hele weekend al gereden, al flink wat kilometers gemaakt. Heerlijk dat rijden, vooral in je eentje
Ik vond de eerste keer ook eng gewoon.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Gaaf hé.Hoewel ik het de allereerste keer wel een beetje raar vond. Maar dan wen je gelukkig snel aan.
Ja eigenlijk ik ook wel een beetje, dan ben je je er ook van bewust dat er niemand kan ingrijpen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vond de eerste keer ook eng gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |