Waarom moest je t nou verpestenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is toch niet waar? Het gaat toch om de aantekening in het Centraal Rijbewijzenregister..en die blijft gewoon tot je geschrapt wordt wegens een goede reden?
Wel leuk dat je er even intraptequote:
Gemenerd jij!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er even intrapteik zei 10 werkdagen aangezien morgen de 10e of 11e is afhankelijk van wat de gemeente als werkdagen ziet
Dat toch ook praktisch iedereen gewoon? Van de mensen bij wie ik in de auto gezeten heb is er niemand meer, behalve één maar die had net z'n rijbewijs, die precies volgens de Cbr-regels rijdt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goede instelling om mee te beginnen![]()
![]()
Jurist hè.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waarom moest je t nou verpesten![]()
Joh, ik kijk tegenwoordig zelfs op mijn fiets over mijn schouderquote:Op zondag 6 januari 2013 14:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat toch ook praktisch iedereen gewoon? Van de mensen bij wie ik in de auto gezeten heb is er niemand meer, behalve één maar die had net z'n rijbewijs, die precies volgens de Cbr-regels rijdt.
Er zijn ook gewoon zoveel situaties waarin je gewoon zeker weet dat er op een bepaalde plaats niemand kan zijn. Dan ga je toch niet weer 100x je spiegels checken en over je schouder kijken etc.
Totdat je een paar keer zeker weet dat er niemand kan zijn, voor de zekerheid kijkt, niemand ziet en dan toch ineens over je schouder iemand ziet die er net echt niet was. Dan schrik je je dood en ga je voortaan wel uitkijken. Ik dacht echt dat ik met een spook te maken hadquote:Op zondag 6 januari 2013 14:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon zoveel situaties waarin je gewoon zeker weet dat er op een bepaalde plaats niemand kan zijn. Dan ga je toch niet weer 100x je spiegels checken en over je schouder kijken etc.
Als je vaak genoeg en goed in je spiegels gekeken hebt en ook nog goed vooruit hebt gekeken krijg je dit eigenlijk niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Totdat je een paar keer zeker weet dat er niemand kan zijn, voor de zekerheid kijkt, niemand ziet en dan toch ineens over je schouder iemand ziet die er net echt niet was. Dan schrik je je dood en ga je voortaan wel uitkijken. Ik dacht echt dat ik met een spook te maken had
Nogmaals, tuurlijk groeit er wat uit. Maar dat is niet iets dat je vant voren al voorbereid. Als je nog niet goed genoeg kan rijden om zelfstandig de openbare weg op te gaan, dan hoor je nog helemaal niet te denken aan welke CBR-dingen je allemaal gaat laten vallen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat toch ook praktisch iedereen gewoon? Van de mensen bij wie ik in de auto gezeten heb is er niemand meer, behalve één maar die had net z'n rijbewijs, die precies volgens de Cbr-regels rijdt.
Hmm misschien moest je het ook niet zo zwaar opvatten en bedoelde hij alleen dat ie niet kon wachten tot ie zelf kon gaan rijden en lekker vrij zonder instructeur lekker gaan autorijden gewoon.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nogmaals, tuurlijk groeit er wat uit. Maar dat is niet iets dat je vant voren al voorbereid. Als je nog niet goed genoeg kan rijden om zelfstandig de openbare weg op te gaan, dan hoor je nog helemaal niet te denken aan welke CBR-dingen je allemaal gaat laten vallen.
Gewoon uit laten rollen in de versnelling waarmee je op de snelweg rijdt? Vaak volgt een verkeerslicht, dan stop je en zet je hem gewoon in zijn 1. En als je zonder te stoppen verder moet rijden zet je hem in zijn 3, of een andere versnelling afhankelijk van je snelheid. Zo doe ik hetquote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Hartm het volgende:
Heeft er iemand tips hoe je het beste kan schakelen als je de snelweg afgaat?
Als het een lange afrit is dan heb ik nergens problemen mee maar bij een kortere afrit heb ik er nog steeds moeite mee.
Ik weet dus nooit in welke versnelling ik hem kan zetten in de tijd dat ik mezelf laat uitrollen, zit echt altijd de kloten met de versnelling.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Nafi het volgende:
[..]
Gewoon uit laten rollen in de versnelling waarmee je op de snelweg rijdt? Vaak volgt een verkeerslicht, dan stop je en zet je hem gewoon in zijn 1. En als je zonder te stoppen verder moet rijden zet je hem in zijn 3, of een andere versnelling afhankelijk van je snelheid. Zo doe ik het![]()
Gefeliciteerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |