abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121251550
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:00 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja ok... maar op dat moment kwam het weer even naar boven en het zat me weer een beetje dwars... maar nu door dit topic (grotendeels) heb ik er volledig afstand van genomen :)
Fijn zo.
pi_121264824
heb je al aan je moeder gevraagd of ze mij wil knippen?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_121264857
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:14 schreef Thezappa het volgende:
heb je al aan je moeder gevraagd of ze mij wil knippen?
:')
pi_121264875
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

neem aan dat dit een nee is..

scheelt doekoe jwz..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_121264919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo moeten zuipen.
Als je haar daadwerkelijk gepaald had zou het een ander verhaal zijn. Dat doe je niet als gentleman zijnde
Bullshit, als ze hem zou vragen haar te neuken en hij doet dit. Was het zeker geen ander verhaal. Ze doet het dan 100% zelf..
  maandag 7 januari 2013 @ 12:23:26 #107
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121265037
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Bullshit, als ze hem zou vragen haar te neuken en hij doet dit. Was het zeker geen ander verhaal. Ze doet het dan 100% zelf..
Alsof je helemaal geen (morele) verantwoordelijkheid hebt voor de acties van dronken vrienden/vriendinnen. Je laat iemand ook niet dronken in een auto stappen, hoop ik. Een beetje op elkaar letten is wel zo sociaal.

Voor mij zou het veel uitmaken of degene die 'misbruik maakt van de situatie' 1. een vriend en 2. zelf nuchter is. Als 1 en/of 2 niet het geval is, zou ik het diegene niet kwalijk nemen. Maar als het een goede vriend betreft die zelf helemaal bewust is van de situatie, zou ik behoorlijk pissig zijn.
...as always
pi_121265884
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:23 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Alsof je helemaal geen (morele) verantwoordelijkheid hebt voor de acties van dronken vrienden/vriendinnen. Je laat iemand ook niet dronken in een auto stappen, hoop ik. Een beetje op elkaar letten is wel zo sociaal.

Voor mij zou het veel uitmaken of degene die 'misbruik maakt van de situatie' 1. een vriend en 2. zelf nuchter is. Als 1 en/of 2 niet het geval is, zou ik het diegene niet kwalijk nemen. Maar als het een goede vriend betreft die zelf helemaal bewust is van de situatie, zou ik behoorlijk pissig zijn.
1 ik was nuchter, 2 ik was énorm verliefd op haar dus had mezelf op dát moment even niet meer in de hand.

Als je dan pissig bent, begrijp ik best, maar dit was niet pissig, dit was gewoon echt tot op het extreme.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 12:55:07 ]
pi_121265925
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dát vind ik dan weer wel... een zoentje, come on.. waar praten we eigenlijk over? Als ik haar nou echt had geneukt en ze was dan zo boos geworden, ja .. begrijp ik best, logisch zelfs, maar dit... KOM OP.
pi_121266084
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Zucht93 het volgende:
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
Dit moet een grap zijn toch?
pi_121266177
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:23 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Moet je maar niet teveel drinken en het zelf aanbieden ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:20:04 #112
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121266672
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Moet je maar niet teveel drinken en het zelf aanbieden ;)
Stel dat jij het in een dronken bui een keer met een man wil proberen, en een vriend van je die homo is maakt daar gebruik van...zou jij het hem dan niet eens een beetje kwalijk nemen? ;)
...as always
pi_121266895
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Stel dat jij het in een dronken bui een keer met een man wil proberen, en een vriend van je die homo is maakt daar gebruik van...zou jij het hem dan niet eens een beetje kwalijk nemen? ;)
Dit zou niet voorkomen.. En zowel, dan is het mijn eigen stomme rotschuld :). Behalve als ik echt geraped word ofzo als ik buiten bewustzijn lig. Maar zoals ik al zei, not going to happen.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:31:57 #114
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121267067
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dit zou niet voorkomen.. En zowel, dan is het mijn eigen stomme rotschuld :). Behalve als ik echt geraped word ofzo als ik buiten bewustzijn lig. Maar zoals ik al zei, not going to happen.
Ik vind iig een groot verschil tussen een onbekende, die niet weet dat je daar in nuchtere toestand absoluut geen zin in hebt, of het in elk geval minder kan schelen, en een goede vriend, waarvan je toch mag hopen dat hij de vriendschap meer waard vindt dan een kusje waarvan hij weet dat je er achteraf van walgt. Maargoed, meningen verschillen. :)
...as always
  maandag 7 januari 2013 @ 13:33:54 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267135
Je weet
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:

en vervolgens hebben we flink gezoend.

Laat Peter R dit maar niet lezen, die tilt nogal zwaar aan date-rape :o

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121267407
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik vind iig een groot verschil tussen een onbekende, die niet weet dat je daar in nuchtere toestand absoluut geen zin in hebt, of het in elk geval minder kan schelen, en een goede vriend, waarvan je toch mag hopen dat hij de vriendschap meer waard vindt dan een kusje waarvan hij weet dat je er achteraf van walgt. Maargoed, meningen verschillen. :)
Ze vond me leuk... en ik wist niet dat ze daar achteraf van zou walgen (Ze vond me tenslotte leuk)
Ik moest achteraf lezen bij iemand op facebook dat ze mij nuchter nóóit zou hebben gezoend.. jahe :')
  maandag 7 januari 2013 @ 13:42:53 #117
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267479
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze vond me leuk... en ik wist niet dat ze daar achteraf van zou walgen (Ze vond me tenslotte leuk)
Ik moest achteraf lezen bij iemand op facebook dat ze mij nuchter nóóit zou hebben gezoend.. jahe :')
Je hebt misbruik van haar gemaakt, logisch dat ze nu van je walgt
pi_121267541
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Je snijdt natuurlijk wel 2 dingen aan. Ik ben een hetero man. Dus een goede vriend die homosexueel is, weet dat dit van mijn kant dus sowieso niet wederzijds is. Als hij me als ik dronken ben zou zoenen/betasten whatever, is dat dus wel degelijk klachtwaardig.

Maar tussen man en vrouw die beiden hetero zijn, het meisje zich lam drinkt en daarna de jongen zoent. Om vervolgens de jongen de schuld te geven? Nee sorry dat is gewoon slap. Dan ben je gewoon een slet in de ontkenningsfase.

Je vergeet 1 detail. Dat TS haar niet wilde misbruiken, maar dat hij het gevoel had dat zijn liefde beantwoord werd. TS is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag, ook niet voor wat zij zegt, en al helemaal niet dat hij haar zoent. Dus hoort hij gewoon de schuld hier niet voor te krijgen.

Als jij dat niet kan begrijpen, zou ik als ik jou was drank/drugs mijden :).
pi_121267588
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je hebt misbruik van haar gemaakt, logisch dat ze nu van je walgt
Het is inderdaad misbruik dat hij zich laat zoenen door een meisje die hij leuk vind. Hoe durft de TS! :(

Sommige mensen die hier reageren :').

Jullie zijn of hele goede trolls, of fucking dom imo
  maandag 7 januari 2013 @ 13:46:57 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267629
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Redbullkid het volgende:

Maar tussen man en vrouw die beiden hetero zijn, het meisje zich lam drinkt en daarna de jongen zoent. Om vervolgens de jongen de schuld te geven? Nee sorry dat is gewoon slap. Dan ben je gewoon een slet in de ontkenningsfase.

:') En als ze nog een kort rokje aan had was het haar eigen schuld zeker als ze was verkracht?
pi_121267652
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Het is inderdaad misbruik dat hij zich laat zoenen door een meisje die hij leuk vind. Hoe durft de TS! :(

Sommige mensen die hier reageren :').

Jullie zijn of hele goede trolls, of fucking dom imo
Dit inderdaad.

Als een van julie een meid leuk vinden, die word vervolgens dronken, die wilt met je zoeken. Zeg je dan ook "Nee bah... je bent dronken "

Ik kon op dat moment even niet meer rationeel denken en het was zo gebeurd... Overmand door de gevoelens die ik voor d`r had

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 13:48:16 ]
pi_121267716
Ja, ik generaliseer.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:52:57 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267826
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Als een van julie een meid leuk vinden, die word vervolgens dronken, die wilt met je zoeken. Zeg je dan ook "Nee bah... je bent dronken "

Ik kon op dat moment even niet meer rationeel denken en het was zo gebeurd... Overmand door de gevoelens die ik voor d`r had
Het feit dat je je er 2 jaar later nog schuldig over voelt zegt wel dat je dondersgoed weet dat je tever bent gegaan.
pi_121267861
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het feit dat je je er 2 jaar later nog schuldig over voelt zegt wel dat je dondersgoed weet dat je tever bent gegaan.
:') Als ik dát niet zou weten zou er iets goed mis met me zijn.
Al gelijk vanaf de seconden dat ze haar tong uit m`n mond haalde voelde ik me verschrikkelijk kut. Maarja, achteraf achteraf.
pi_121267880
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef Stefan het volgende:

[..]

:') En als ze nog een kort rokje aan had was het haar eigen schuld zeker als ze was verkracht?
Verkracht?

1. Zij drinkt zich lam
2. Zij zegt hem te willen zoenen
3. Zij zoent hem
4. Zij geeft hem de schuld.

Leuk dat je wilt moraalridderen, maar dit is uit haar eigen gebeurd. Volledig haar schuld en eigen aansprakelijkheid. Wat niet te vergelijken is met verkrachting. Al was het sex geweest ipv zoenen was het alsnog geen verkrachting.

Wel als zij aangeeft het niet te willen en TS doet het wel, dan wel. Maar dat was de situatie/vraagstelling niet, of wel?

En nu jezelf weer gedragen als een man aub..
  maandag 7 januari 2013 @ 13:55:26 #126
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267919
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Verkracht?

1. Zij drinkt zich lam
2. Zij zegt hem te willen zoenen
3. Zij zoent hem
4. Zij geeft hem de schuld.

Leuk dat je wilt moraalridderen, maar dit is uit haar eigen gebeurd. Volledig haar schuld en eigen aansprakelijkheid. Wat niet te vergelijken is met verkrachting. Al was het sex geweest ipv zoenen was het alsnog geen verkrachting.

Wel als zij aangeeft het niet te willen en TS doet het wel, dan wel. Maar dat was de situatie/vraagstelling niet, of wel?

En nu jezelf weer gedragen als een man aub..
Ik moraal ridder niet. Ik chargeer omdat jij dat ook doet.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:55:28 #127
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121267920
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Je snijdt natuurlijk wel 2 dingen aan. Ik ben een hetero man. Dus een goede vriend die homosexueel is, weet dat dit van mijn kant dus sowieso niet wederzijds is. Als hij me als ik dronken ben zou zoenen/betasten whatever, is dat dus wel degelijk klachtwaardig.

Je vergeet 1 detail. Dat TS haar niet wilde misbruiken, maar dat hij het gevoel had dat zijn liefde beantwoord werd. TS is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag, ook niet voor wat zij zegt, en al helemaal niet dat hij haar zoent. Dus hoort hij gewoon de schuld hier niet voor te krijgen.

Als jij dat niet kan begrijpen, zou ik als ik jou was drank/drugs mijden :).
Als jij tijdens je dronkenschap ineens andere signalen zou geven dan anders, hoe moet hij dan weten dat het niet (stiekem) wederzijds is? Zelfde situatie als TS hoor. Dat je beide hetero bent, betekent beslist niet dat je het dan ergens stiekem toch wel wilt. Ik ben hetero, maar er zijn meisjes met wie ik liever zou zoenen dan met bepaalde jongens.

Verder, liefde maakt blind. ;) Het meisje had kennelijk tegen nog een andere jongen gezegd dat ze met hem wilde neuken, dus dat heeft weinig te maken met 'beantwoorde liefde' voor TS.

Hij is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag en wat zij zegt, maar wel voor zijn eigen acties.
Ik vind het sowieso niet netjes om gebruik te maken van iemands dronkenschap, maar van onbekenden is het nog enigszins te verwachten. Van iemand die je vriendschap respecteert niet.
...as always
pi_121267929
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Pssst TS ik was sarcastisch. Ik vind dat jou niks te wijten is en dat dat meisje een aandachtshoer/slet is die haar reputatie niet wilt schenden ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:56:02 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121267939
of zou het kunnen zijn dat je door je verliefdheid bepaalde signalen gewoon erg subjectief en dus verkeerd interpreteerde... lijkt me in TS zijn geval geheel niet onwaarschijnlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121267980
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Stefan flikker op, je geeft die jongen onterrecht een schuldgevoel..
  maandag 7 januari 2013 @ 13:57:04 #131
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267981
Dat TS een dronken chick heeft gezoend prima, heb ik ook zovaak gedaan, maar daarna nooit meer op teruggekomen.

TS probeert zn schuldgevoel nu goed te praten wat zinloos is, ze vindt hem een lul, prima, ik was al 2 jaar verder gegaan met mn leven
pi_121267992
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik moraal ridder niet. Ik chargeer omdat jij dat ook doet.
Nee je praat bullshit, dit is geen KLB ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:57:49 #133
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268003
quote:
3s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef Re het volgende:
of zou het kunnen zijn dat je door je verliefdheid bepaalde signalen gewoon erg subjectief en dus verkeerd interpreteerde... lijkt me in TS zijn geval geheel niet onwaarschijnlijk
Kan misschien zo zijn maar dat valt niet te rijmen met:

Vervolgens zegt ze "Braddie, ik hou van je ik kan je wel zoenen "(Ik vond haar toen super leuk...) dus ik zeg " Ohja?.. doe dan?! "(Op plagende toon) en vervolgens hebben we flink gezoend.

Als het zo is gebeurd dan vind ik er weinig aan wat verkeerd valt te interpreteren eigenlijk..
we dan
pi_121268012
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Stefan het volgende:
Dat TS een dronken chick heeft gezoend prima, heb ik ook zovaak gedaan, maar daarna nooit meer op teruggekomen.

TS probeert zn schuldgevoel nu goed te praten wat zinloos is, ze vindt hem een lul, prima, ik was al 2 jaar verder gegaan met mn leven
Ik ben ook echt 2 jaar lang verder gegaan met m`n leven, genoeg andere leuke dingen mee gemaakt en scharreltjes.
Maar elke keer als ik haar naam hoorde of d`r tegen kwam sja.. dan kwam het weer opborrelen..
  maandag 7 januari 2013 @ 13:58:07 #135
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268013
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Stefan flikker op, je geeft die jongen onterrecht een schuldgevoel..
Hij opent dit topic met een schuldgevoel groter dan Afrika ::D
pi_121268040
quote:
3s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef Re het volgende:
Het was al heel lang duidelijk dat ze me leuk vond.. zelfs toen ik het nog niet echt in de gaten had ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:59:24 #137
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268062
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Kan misschien zo zijn maar dat valt niet te rijmen met:

Vervolgens zegt ze "Braddie, ik hou van je ik kan je wel zoenen "(Ik vond haar toen super leuk...) dus ik zeg " Ohja?.. doe dan?! "(Op plagende toon) en vervolgens hebben we flink gezoend.

Als het zo is gebeurd dan vind ik er weinig aan wat verkeerd valt te interpreteren eigenlijk..
Ja, maar achteraf heeft ze spijt en vindt ze hem een lul. Braddie heeft nu gezoend met haar en weet dat het nooit iets heeft kunnen worden en heeft dus niet meer jaren hoeven hopen

Win Win dus
  maandag 7 januari 2013 @ 13:59:32 #138
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121268065
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het was al heel lang duidelijk dat ze me leuk vond.. zelfs toen ik het nog niet echt in de gaten had ;)
je bent verliefd, dan interpreteer je nogal eens iets in je eigen voordeel
  maandag 7 januari 2013 @ 14:00:11 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121268096
Maar goed om te lezen dat het je verder helemaal koud laat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121268131
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, maar achteraf heeft ze spijt en vindt ze hem een lul. Braddie heeft nu gezoend met haar en weet dat het nooit iets heeft kunnen worden en heeft dus niet meer jaren hoeven hopen

Win Win dus
De reden dat het niks is geworden was door die zoen.. als die niet was gebeurd, wie weet.
Maargoed, ik hoef nu nergens meer op te hopen, en wat ik al zei, ik ben klaar met d`r.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:01:09 #141
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268138
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je dat verkeerd gedacht want ze vond je dus niet leuk genoeg, dus wees blij, en je hebt gezoend en je bent meteen verlost van onzekerheid
  maandag 7 januari 2013 @ 14:01:12 #142
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268142
Misschien tongzoende je wel helemaal verkeerd of deed je iets anders wat ze helemaal niet fijn vindt. Ik gooi maar een balletje op :P Of ze is raar of jij interpreteerde het verkeerd of je deed iets helemaal verkeerd toen met het zoenen bijvoorbeeld of daarna ergens een keer :P Lijkt mij
we dan
pi_121268165
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Als jij tijdens je dronkenschap ineens andere signalen zou geven dan anders, hoe moet hij dan weten dat het niet (stiekem) wederzijds is? Zelfde situatie als TS hoor. Dat je beide hetero bent, betekent beslist niet dat je het dan ergens stiekem toch wel wilt. Ik ben hetero, maar er zijn meisjes met wie ik liever zou zoenen dan met bepaalde jongens.

Verder, liefde maakt blind. ;) Het meisje had kennelijk tegen nog een andere jongen gezegd dat ze met hem wilde neuken, dus dat heeft weinig te maken met 'beantwoorde liefde' voor TS.

Hij is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag en wat zij zegt, maar wel voor zijn eigen acties.
Ik vind het sowieso niet netjes om gebruik te maken van iemands dronkenschap, maar van onbekenden is het nog enigszins te verwachten. Van iemand die je vriendschap respecteert niet.
Alsnog:

1. Zij drinkt zich lam --> haar schuld
2. Zij zegt dat ze hem wilt --> haar schuld
3. Zij zoent hem --> haar schuld

Hoe de fucking neuk kan het dat TS word beschuldigd word van misbruik maken van de situatie?

Dronken is nooit een excuus, als je dronken bent doe je alleen maar dingen die je normaal gesproken ook wel zou doen. Maar niet durft.. Dus dikke vette bullshit dat hij misbruik maakt. Ze moet zich gewoon gedragen.

Als ik mezelf lam zou gieten zou ik echt niet tegen een homo vriend van mij zeggen dat ik met hem sex wil hebben, omdat ik dat normaal ook niet zou willen. Het is anders als hij uit het niets een 'move'maakt omdat ik dronken ben.. Maar dat is nu niet het geval ;) .

Zijn mensen nou echt zo dom?
  maandag 7 januari 2013 @ 14:02:15 #144
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268182
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je dat verkeerd gedacht want ze vond je dus niet leuk genoeg, dus wees blij, en je hebt gezoend en je bent meteen verlost van onzekerheid
Dit klopt wel ja. Een meid die je echt leuk vindt gaat meestal niet na zoenen flippen en dan boos worden en contact laten verwateren
we dan
pi_121268189
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:00 schreef Copycat het volgende:
Maar goed om te lezen dat het je verder helemaal koud laat.
Naja, ik ben er nu wel helemaal klaar mee.. waarom zou ik me nog druk maken om iets van 2 jaar geleden eigenlijk :') :') als ik gewoon verder kan gaan met m`n leven, en ook zeker zál doen.

Ze is ook volledig uit m`n leven omdat we met andere mensen verder gaan in het bandje waar ze in zou gaan zingen.

(Ik ga haar nu hoogstwaarscijnlijk nog 2x per jaar zien bij de muziek zaak waar ik af en toe rond loop)
  maandag 7 januari 2013 @ 14:02:52 #146
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268212
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

De reden dat het niks is geworden was door die zoen.. r.
Och jongen, wat moet het heerlijk zijn dat je nog jong en onervaren bent dat je dit gelooft O+

Vrouwen kunnen je alles doen geloven wat je WILT geloven, ws vond ze je aardig maar was ze stiekum verliefd op die oudere jongen die haar niet eens zag staan
pi_121268231
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ahh op die manier!, Ja dat is zeker zo!
pi_121268254
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

Och jongen, wat moet het heerlijk zijn dat je nog jong en onervaren bent dat je dit gelooft O+

Vrouwen kunnen je alles doen geloven wat je WILT geloven, ws vond ze je aardig maar was ze stiekum verliefd op die oudere jongen die haar niet eens zag staan
Ja.. dat kan natuurlijk ook, wat dat betreft ben ik érg naief.. onzeker wat meiden betreft enzo..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 14:04:31 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 14:04:58 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268272
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja.. dat kan natuurlijk ook, wat dat betreft ben ik érg naief.. onzeker wat meiden betreft enzo..
Echt? Zou je niet zeggen :o
  maandag 7 januari 2013 @ 14:06:21 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121268317
dus wel of geen spijt van je daad...
pi_121268330
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:04 schreef Stefan het volgende:

[..]

Echt? Zou je niet zeggen :o
Nee he :')
  maandag 7 januari 2013 @ 14:06:42 #152
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268335
Verder zou ik me niet druk maken, tijdens vakanties gaan mensen nog wel verder, neuken in dronken buien en dingen doen die ze thuis niet zouden doen

Hoe oud waren jullie destijds?
  maandag 7 januari 2013 @ 14:06:44 #153
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268338
Is toch ook gewoon mooi dat je wat gezoend hebt. Ja de rest erna is niet direct ideaal nee als je haar leuk vindt maar ja.. ze wou je op dat moment wel zoenen dus ja neem je verlies maar ook je winst.
we dan
pi_121268343
quote:
5s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Re het volgende:
dus wel of geen spijt van je daad...
Aan de ene kant wel.. aan de andere kant kan het me geen flikker meer schelen.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:07:01 #155
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_121268349
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is toch ook gewoon mooi dat je wat gezoend hebt. Ja de rest erna is niet direct ideaal nee als je haar leuk vindt maar ja.. ze wou je op dat moment wel zoenen dus ja neem je verlies maar ook je winst.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 7 januari 2013 @ 14:07:13 #156
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268356
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel.. aan de andere kant kan het me geen flikker meer schelen.
je opent niet voor niks een topic
pi_121268370
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Stefan het volgende:
Verder zou ik me niet druk maken, tijdens vakanties gaan mensen nog wel verder, neuken in dronken buien en dingen doen die ze thuis niet zouden doen

Hoe oud waren jullie destijds?
EDIT: Foutje.
Ik was destijds 20 en die meid was 17

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 14:09:22 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 14:07:51 #158
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268380
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Wat is nou weer verkeerd aan die reactie dan? Hij kan toch blij zijn dat hij gezoend heeft als hij wat onzeker is. Was een opbouwende post :*
we dan
pi_121268385
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Yes! Hij heeft kunnen zoenen met een psycho chick die alles wat ze die dag gegeten heeft kort ervoor eruit geworpen heeft :')
  maandag 7 januari 2013 @ 14:08:25 #160
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268397
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:07 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Yes! Hij heeft kunnen zoenen met een psycho chick die alles wat ze die dag gegeten heeft kort ervoor eruit geworpen heeft :')
Ja nou ja als je het zó stelt... :')
we dan
pi_121268430
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja nou ja als je het zó stelt... :')
Dat is echt shit dat ik nooit zou doen.. Als ze gekotst heeft gaat mijn tong niet in de buurt van haar mond komen tot ze een tandenborstel gebruikt heeft :')
pi_121268457
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

je opent niet voor niks een topic
Klopt.. maar daarom, aan de ene kant knaagt het nog aan me, maar aan de andere kant boeit het mij ook niets meer, en laat ik het lekker links liggen. Geen tijd meer aan besteden, en dit proberen te weren..
  maandag 7 januari 2013 @ 14:10:37 #163
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121268465
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Alsnog:

1. Zij drinkt zich lam --> haar schuld
2. Zij zegt dat ze hem wilt --> haar schuld
3. Zij zoent hem --> haar schuld

Hoe de fucking neuk kan het dat TS word beschuldigd word van misbruik maken van de situatie?

Dronken is nooit een excuus, als je dronken bent doe je alleen maar dingen die je normaal gesproken ook wel zou doen. Maar niet durft.. Dus dikke vette bullshit dat hij misbruik maakt. Ze moet zich gewoon gedragen.

Als ik mezelf lam zou gieten zou ik echt niet tegen een homo vriend van mij zeggen dat ik met hem sex wil hebben, omdat ik dat normaal ook niet zou willen. Het is anders als hij uit het niets een 'move'maakt omdat ik dronken ben.. Maar dat is nu niet het geval ;) .

Zijn mensen nou echt zo dom?
Je doet net alsof TS een passief slachtoffer was. Zij zei alleen maar 'ik kan je wel zoenen', hij antwoordde 'doe dan', en wie er nou begonnen is met zoenen is niet helemaal duidelijk, maar volgens mij TS?

En genoeg mensen kunnen getuigen dat je als je dronken bent soms dingen doet die je beslist niet wilt als je nuchter bent! Beoordelingsvermogen gaat echt achteruit hoor.
...as always
pi_121268484
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:09 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dat is echt shit dat ik nooit zou doen.. Als ze gekotst heeft gaat mijn tong niet in de buurt van haar mond komen tot ze een tandenborstel gebruikt heeft :')
Ze heeft zich toen ze weer fatsoenlijk bij zinnen was heel rustig aan weer richting de badkamer gewerkt en zichzelf een beetje opgeknapt (haar gedaan/tanden gepoetst/gezicht gewassen)
  maandag 7 januari 2013 @ 14:11:47 #165
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268499
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:

[..]

Klopt.. maar daarom, aan de ene kant knaagt het nog aan me, maar aan de andere kant boeit het mij ook niets meer, en laat ik het lekker links liggen. Geen tijd meer aan besteden, en dit proberen te weren..
Ja en in het begin van het topic had je nog wat meer spijt. Toen kwamen de reacties, ging je meer nadenken, meer perspectieven en begon je er minder mee te zitten. Niet zo lastig om te begrijpen
we dan
  maandag 7 januari 2013 @ 14:11:58 #166
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268506
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:10 schreef Anyanka het volgende:

En genoeg mensen kunnen getuigen dat je als je dronken bent soms dingen doet die je beslist niet wilt als je nuchter bent!
pi_121268507
quote:

[..]

Je doet net alsof TS een passief slachtoffer was. Zij zei alleen maar 'ik kan je wel zoenen', hij antwoordde 'doe dan', en wie er nou begonnen is met zoenen is niet helemaal duidelijk, maar volgens mij TS?

En genoeg mensen kunnen getuigen dat je als je dronken bent soms dingen doet die je beslist niet wilt als je nuchter bent! Beoordelingsvermogen gaat echt achteruit hoor.
Nee, ik ben niet begonnen met zoenen, die meid maakte de eerste stap, ik zelf zou dat nooit durven, puur doordat ze begon met zoenen deed ik mee...
pi_121268528
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja en in het begin van het topic had je nog wat meer spijt. Toen kwamen de reacties, ging je meer nadenken, meer perspectieven en begon je er minder mee te zitten. Niet zo lastig om te begrijpen
Klopt inderdaad.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:13:09 #169
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268555
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet begonnen met zoenen, die meid maakte de eerste stap, ik zelf zou dat nooit durven, puur doordat ze begon met zoenen deed ik mee...
Ze heeft je gebruikt, ouwe. _O-
pi_121268618
quote:

[..]

Dan is het toch haar eigen stomme rotschuld? Op het moment was TS geen slachtoffer.
Achteraf wel.. Het is gewoon een kutwijf (mits TS zijn verhaal klopt).
pi_121268676
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze heeft zich toen ze weer fatsoenlijk bij zinnen was heel rustig aan weer richting de badkamer gewerkt en zichzelf een beetje opgeknapt (haar gedaan/tanden gepoetst/gezicht gewassen)
Ah, in dat geval goed gedaan! Achteraf gezien haar reactie, had je haar gewoon kapot moeten neuken. Kutwijf :')
  maandag 7 januari 2013 @ 14:17:24 #172
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268688
Ja ik begrijp ook niet hoe braddie nou de schuldige kan zijn op basis van deze informatie. Als iedereen zo zou denken dan krijgt elke man 8 op de 10 minder zoenervaringen. Ja er kan zijn dat braddie signalen verkeerd interpreteerde e.d. maar ja dat weet je toch niet? Dat kan je niet als uitgangsbasis nemen ervoor om maar te stellen dat hij niet die meid had moeten zoenen ofzo.
we dan
pi_121268692
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze heeft je gebruikt, ouwe. _O-
Voor aandacht ;)
pi_121268755
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:15 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dan is het toch haar eigen stomme rotschuld? Op het moment was TS geen slachtoffer.
Verhaal klopt. Het is jammer dat vrienden van mij geen Fokkers zijn die hadden het je namelijk precies zo na kunnen vertellen
  maandag 7 januari 2013 @ 14:19:57 #175
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121268764
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:15 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ja joh, duw TS maar lekker in een slachtofferrol. Eigen verantwoordelijkheid? Nee, als de ander dronken is, heb jij het recht om daar gebruik van te maken, en als je dat kwalijk wordt genomen, ben je zielug. :')

Met iemand die je niet kent kun je dat niet inschatten, maar een goede vriend(in) bescherm je dan toch tegen zichzelf? Als de vriendschap je tenminste meer waard is dan een keertje zoenen. TS had direct na het zoenen al spijt, toch? Duidelijk signaal dat het geen goed idee was.
...as always
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:28:32 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_121269066
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:19 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ja joh, duw TS maar lekker in een slachtofferrol. Eigen verantwoordelijkheid? Nee, als de ander dronken is, heb jij het recht om daar gebruik van te maken, en als je dat kwalijk wordt genomen, ben je zielug. :')

Met iemand die je niet kent kun je dat niet inschatten, maar een goede vriend(in) bescherm je dan toch tegen zichzelf? Als de vriendschap je tenminste meer waard is dan een keertje zoenen. TS had direct na het zoenen al spijt, toch? Duidelijk signaal dat het geen goed idee was.
Maak je een grapje? :')
TS zag in haar destijds een potentiële relatie. Als je vriendin je dan letterlijk uitdaagt (dronken of niet) om je te zoenen, en TS zegt "doe dan" en wordt gezoend. Waar precies is dat TS' schuld?
Hoe lam je ook bent, je hebt altijd nog wel enig besef van wat je aan het doen bent. Als die chick niet met TS wou zoenen had ze het niet moeten uitdagen, niet moeten zeggen, en niet zelf moeten doen.
TS heeft helemaal geen misbruik gemaakt van de situatie, hij heeft haar niet stiekem dronken gevoerd en vervolgens besprongen ofzo, die meid kwam daar zélf mee.
Daar vervolgens zo'n probleem van maken terwijl je het zelf hebt veroorzaakt is écht aandachtstrekkerij en die chick is gewoon echt een psycho bitch.

Bovendien was het slechts zoenen :')
Geen aanranding en er is ook niet geneukt.
Ik zie het probleem niet :')
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:29:06 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121269091
quote:

[..]

Schei toch uit, hij is niet stiekem in haar mond klaargekomen ofzo. :') Het was maar zoenen.

Mensen kinderen wat een non-probleem dit. Van dat meisje dat ze hier zo'n probleem over maakt en van TS dat hij hier 2 jaar na dato nog steeds slecht van slaapt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_121269099
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Verhaal klopt. Het is jammer dat vrienden van mij geen Fokkers zijn die hadden het je namelijk precies zo na kunnen vertellen
Dude dit topic is er voor jou, net zoals de reacties. Ik basseer mijn mening op wat jij typt.

Of het wel of niet waar is boeit me verder niet, als je liegt in je OP dan ben jij de enige die dan geen antwoorden krijgt waar je iets aan hebt. Ik zal er geen nacht langer van wakker liggen.

Verder lijk je me een goede kerel ^O^
pi_121269207
quote:

[..]

Mwah niet volledig mee eens. TS is niet zielig, maar dat meisje heeft het wel gewoon aan zichzelf te danken.

Of het slim was, is het tweede. Daarover heb ik het niet gehad.

Ik had hetzelfde gedaan in TS zijn situatie, net zoals waarschijnlijk elke man :).

Hetzelfde als een man dronken is, en hij doet uit zichzelf een huwelijksaanbod, en de vrouw zegt ja. En dat de man de volgende dag boos word op de vrouw omdat ze verwacht te gaan trouwen terwijl hij het dronken zei :'). (Tja als jij met bullshit voorbeelden mag komen, mag ik het ook ;) )

Zet je feministische bril af en denk gewoon normaal na over de relatie aub :)
pi_121269231
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:28 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maak je een grapje? :')
TS zag in haar destijds een potentiële relatie. Als je vriendin je dan letterlijk uitdaagt (dronken of niet) om je te zoenen, en TS zegt "doe dan" en wordt gezoend. Waar precies is dat TS' schuld?
Hoe lam je ook bent, je hebt altijd nog wel enig besef van wat je aan het doen bent. Als die chick niet met TS wou zoenen had ze het niet moeten uitdagen, niet moeten zeggen, en niet zelf moeten doen.
TS heeft helemaal geen misbruik gemaakt van de situatie, hij heeft haar niet stiekem dronken gevoerd en vervolgens besprongen ofzo, die meid kwam daar zélf mee.
Daar vervolgens zo'n probleem van maken terwijl je het zelf hebt veroorzaakt is écht aandachtstrekkerij en die chick is gewoon echt een psycho bitch.

Bovendien was het slechts zoenen :')
Geen aanranding en er is ook niet geneukt.
Ik zie het probleem niet :')
Dit. Eindelijk een vrouw met hersens op dit forum. O+
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:35:20 #181
288245 crew  Moira
pi_121269296
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:33 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dit. Eindelijk een vrouw met hersens op dit forum. O+
Danku :)

Ik heb in een dronken bui ook wel eens met iemand gezoend waarvan ik later zoiets had van "wacht.. neeeee... dat had ik beter niet kunnen doen :') "
Maar no way dat ik die gast daarvan de schuld heb gegeven. Ik was zelden zo lam geweest, maar ik was er toch echt nog steeds zelf bij.
Daar heb ik dus totáál geen probleem van gemaakt achteraf, daarmee wakker je alleen maar meer shit aan. Doodzwijgen heeft voor mij geholpen - "this never happened" ^O^
Fuck the EBU.
pi_121269352
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Schei toch uit, hij is niet stiekem in haar mond klaargekomen ofzo. :') Het was maar zoenen.

Mensen kinderen wat een non-probleem dit. Van dat meisje dat ze hier zo'n probleem over maakt en van TS dat hij hier 2 jaar na dato nog steeds slecht van slaapt.
Slecht van slapen doe ik er niet van, het is alleen dat het soms nog rond spookt hier en daar als iemand het aankaart bijvoorbeeld
pi_121269385
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:29 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dude dit topic is er voor jou, net zoals de reacties. Ik basseer mijn mening op wat jij typt.

Of het wel of niet waar is boeit me verder niet, als je liegt in je OP dan ben jij de enige die dan geen antwoorden krijgt waar je iets aan hebt. Ik zal er geen nacht langer van wakker liggen.

Verder lijk je me een goede kerel ^O^
Ahh, naja.. alright :) Jij lijkt me ook tof!
pi_121269406
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb in een dronken bui ook wel eens met iemand gezoend waarvan ik later zoiets had van "wacht.. neeeee... dat had ik beter niet kunnen doen :') "
Maar no way dat ik die gast daarvan de schuld heb gegeven. Ik was zelden zo lam geweest, maar ik was er toch echt nog steeds zelf bij.
Daar heb ik dus totáál geen probleem van gemaakt achteraf, daarmee wakker je alleen maar meer shit aan. Doodzwijgen heeft voor mij geholpen - "this never happened" ^O^
Als je gewoon zoiets hebt van "Neeeee" en maakt er verder geen probleem van. Dan is dat prima, en moet je je erzelf gewoon overheen zetten.
pi_121269423
Die meid werd trouwens echt door haar vrienden helemaal opgefokt tegen me "Ja, wat is het een klootzak. Dat had hij niet moeten doen, wat een naaier" Dat soort dingen.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:39:41 #186
288245 crew  Moira
pi_121269437
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Slecht van slapen doe ik er niet van, het is alleen dat het soms nog rond spookt hier en daar als iemand het aankaart bijvoorbeeld
Dat is dan denk ik eerder omdat je ergens nog iets voor haar voelt/voelde en ze jou gewoon heel manipulerend een schuldgevoel heeft weten aan te praten. Daar zit je dan nog gewoon mee.
Dan hoop ik maar dat dit topic je een beetje heeft geholpen om in te zien dat dat schuldgevoel vollédig onterecht is en dat je die chick liever kwijt dan rijk bent, zodat je die eventuele gevoelens voor haar ook kunt begraven.
Ze lijken soms moeilijk te vinden, maar er zijn genoeg rationele normaal nadenkende vrouwen in Nederland hoor :) Gewoon vergeten, die bitch.
Fuck the EBU.
pi_121269478
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Daarom, is toch zielig om dat een jongen die niet zo goed is in alles, en ook nog gevoel voor je hebt. Dan op die manier te behandelen. Erg respectloos.

Foutje maken kan gebeuren, maar iedereen moet verantwoording dragen voor zijn/haar eigen fout.

En dat heb jij zelf dus netjes gedaan :)
pi_121269484
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is dan denk ik eerder omdat je ergens nog iets voor haar voelt/voelde en ze jou gewoon heel manipulerend een schuldgevoel heeft weten aan te praten. Daar zit je dan nog gewoon mee.
Dan hoop ik maar dat dit topic je een beetje heeft geholpen om in te zien dat dat schuldgevoel vollédig onterecht is en dat je die chick liever kwijt dan rijk bent, zodat je die eventuele gevoelens voor haar ook kunt begraven.
Ze lijken soms moeilijk te vinden, maar er zijn genoeg rationele normaal nadenkende vrouwen in Nederland hoor :) Gewoon vergeten, die bitch.
Dit topic heeft mij hier heel erg bij geholpen, voor de gene hier! Hartstikke bedankt serieus!.
Ik denk dat het daar inderdaad door komt, maar het word gelukkig steeds minder!
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:41:52 #189
288245 crew  Moira
pi_121269507
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als je gewoon zoiets hebt van "Neeeee" en maakt er verder geen probleem van. Dan is dat prima, en moet je je erzelf gewoon overheen zetten.
Precies, dat is wat die meid van jou ook had moeten doen.
Ik ga toch ook niet gewillig met iemand liggen neuken terwijl ik een beetje onder invloed ben, en vervolgens rondbazuinen dat ik verkracht ben ofzo omdat ik achteraf een beetje spijt heb dat het gebeurd is? :')
Als je spijt hebt van iets of je ervoor schaamt kun je het dus beter doodzwijgen door te doen alsof het nooit gebeurd is.
Dat was 2 jaar geleden eigenlijk al het eerste teken dat je haar niet zou moeten willen ;)
Fuck the EBU.
pi_121269547
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ahh, naja.. alright :) Jij lijkt me ook tof!
Mooi, houden zo!

Dan moet je mijn posts uit KLB wel negeren, anders is mijn reputatie gelijk kapot ;(
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:43:40 #191
288245 crew  Moira
pi_121269561
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Daarom, is toch zielig om dat een jongen die niet zo goed is in alles, en ook nog gevoel voor je hebt. Dan op die manier te behandelen. Erg respectloos.

Foutje maken kan gebeuren, maar iedereen moet verantwoording dragen voor zijn/haar eigen fout.

En dat heb jij zelf dus netjes gedaan :)
Ik ben er aan het eind van mijn puberjaren wel achtergekomen dat je héél veel gezeik en gezeur voorkomt door gewoon je eigen fouten in te zien en toe te geven wanneer je ongelijk hebt.
Voor veel mensen is dat aardig moeilijk, maar het maakt je leven écht een stuk makkelijker ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit topic heeft mij hier heel erg bij geholpen, voor de gene hier! Hartstikke bedankt serieus!.
Ik denk dat het daar inderdaad door komt, maar het word gelukkig steeds minder!
Mooi zo :) Off to the next one! ^O^
Fuck the EBU.
pi_121269563
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Mooi, houden zo!

Dan moet je mijn posts uit KLB wel negeren, anders is mijn reputatie gelijk kapot ;(
:D Ach, ik post soms ook weleens in KLB, en daar word ik gezien als de dorpsgek :')
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:44:26 #193
288245 crew  Moira
pi_121269587
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

:D Ach, ik post soms ook weleens in KLB, en daar word ik gezien als de dorpsgek :')
Dat is Paul al. :{w O+
Fuck the EBU.
pi_121269603
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Precies, dat is wat die meid van jou ook had moeten doen.
Ik ga toch ook niet gewillig met iemand liggen neuken terwijl ik een beetje onder invloed ben, en vervolgens rondbazuinen dat ik verkracht ben ofzo omdat ik achteraf een beetje spijt heb dat het gebeurd is? :')
Als je spijt hebt van iets of je ervoor schaamt kun je het dus beter doodzwijgen door te doen alsof het nooit gebeurd is.
Dat was 2 jaar geleden eigenlijk al het eerste teken dat je haar niet zou moeten willen ;)
Ahh, laat ik het maar doodzwijgen dan :)
Vorig jaar nog met iemand gezoend die wat had gedronken (ik had toen ook wel wát op.. voor het eerst in m`n leven een shotje rum haha :D) En die maakte er geen probleem van, die zei " Weetje, als het gezellig is kunnen we gewoon zoenen alsof ons leven er vanaf hangt of ik nou drank op heb of niet "

(Dat zei ze de volgende dag)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 14:45:25 ]
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:45:37 #195
288245 crew  Moira
pi_121269635
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ahh, laat ik het maar doodzwijgen dan :)
Vorig jaar nog met iemand gezoend die wat had gedronken (ik had toen ook wel wát op.. voor het eerst in m`n leven een shotje rum haha :D) En die maakte er geen probleem van, die zei " Weetje, als het gezellig is kunnen we gewoon zoenen alsof ons leven er vanaf hangt of ik nou drank op heb of niet "
Dat moet dan toch ook wel weer zeggen dat die ene meid al niet spoort, toch? :)
Fuck the EBU.
pi_121269659
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat moet dan toch ook wel weer zeggen dat die ene meid al niet spoort, toch? :)
Dat is waar. Godver :') Ik kies ze ook wel uit zeg :')
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:46:53 #197
288245 crew  Moira
pi_121269675
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:46 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is waar. Godver :') Ik kies ze ook wel uit zeg :')
Iedereen maakt fouten. Dít was dus de jouwe. Leer je weer van :)
Fuck the EBU.
pi_121269693
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Iedereen maakt fouten. Dít was dus de jouwe. Leer je weer van :)
Heb er zeker van geleerd :) Dat mens verdient m`n aandacht niet.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:48:41 #199
288245 crew  Moira
pi_121269733
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Heb er zeker van geleerd :) Dat mens verdient m`n aandacht niet.
Goed zo. Weer een topic opgelost :)
Fuck the EBU.
pi_121269768
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Goed zo. Weer een topic opgelost :)
Nu nog zorgen dit vast te houden :)
  maandag 7 januari 2013 @ 14:57:48 #201
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121270073
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:32 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Mwah niet volledig mee eens. TS is niet zielig, maar dat meisje heeft het wel gewoon aan zichzelf te danken.

Of het slim was, is het tweede. Daarover heb ik het niet gehad.

Ik had hetzelfde gedaan in TS zijn situatie, net zoals waarschijnlijk elke man :).

Hetzelfde als een man dronken is, en hij doet uit zichzelf een huwelijksaanbod, en de vrouw zegt ja. En dat de man de volgende dag boos word op de vrouw omdat ze verwacht te gaan trouwen terwijl hij het dronken zei :'). (Tja als jij met bullshit voorbeelden mag komen, mag ik het ook ;) )

Zet je feministische bril af en denk gewoon normaal na over de relatie aub :)
Waarom haal je nou ineens feminisme erbij?

Ik ken zelf trouwens dit soort situaties alleen vanuit TS' kant, maar dan een beetje anders: in een dronken bui gezoend met een homo, en dan achteraf een vaag schuldgevoel omdat ik niet denk dat hij daar normaal gesproken warm voor loopt. Ik heb ook wel eens een dronken homo afgewezen omdat ik weet dat-ie nuchter echt van meisjes walgt. :') Vind ik eigenlijk een kwestie van zelfrespect: je wilt toch niet dat mensen zo negatief terugdenken aan een ervaring met jou? Dan liever alleen met mensen die zelf echt willen.
...as always
pi_121270201
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:57 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Waarom haal je nou ineens feminisme erbij?

Ik ken zelf trouwens dit soort situaties alleen vanuit TS' kant, maar dan een beetje anders: in een dronken bui gezoend met een homo, en dan achteraf een vaag schuldgevoel omdat ik niet denk dat hij daar normaal gesproken warm voor loopt. Ik heb ook wel eens een dronken homo afgewezen omdat ik weet dat-ie nuchter echt van meisjes walgt. :') Vind ik eigenlijk een kwestie van zelfrespect: je wilt toch niet dat mensen zo negatief terugdenken aan een ervaring met jou? Dan liever alleen met mensen die zelf echt willen.
Nja negatief. Een risico lopen is niet altijd slecht. Zeker als de ander het aanbied.

Meer te winnen dan te verliezen :).

Ik heb er geen reet mee te maken dat zij dronken is. Als zij mij wilt zoenen enzo terwijl zij dronken is, en dit niet meent is dat niet mijn probleem. Dan zou dat eerder onrespectvol vanuit haar naar mij toe zijn.

Dus waarom moet ik respect tonen? Waarom moet ik rekening houden dat zij gedronken heeft?

Dus ik krijg de schuld omdat zij zichzelf niet kan gedragen? Moet niet gekker worden :').

Ohja, en wat dat feminisme betreft. Plaats je de vrouw in de slachtofferrol terwijl dat duidelijk niet terrecht is. En dan ben je in mijn ogen feministisch bezig. Wat je ermee doet, moet je zelf weten, ik geef enkel mijn mening ;) .

Door dat te zeggen geef ik je een kans je post nader toe te lichten om je eer nog een beetje te laten behouden. Want het komt gewoon stom over als je zulke stomme dingen post.

:Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')