BHA heeft één van de mooiste namen in het Engelse voetbalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:01 schreef borisz het volgende:
Maar goed eerst 3de ronde FA CUP.
Brighton HA 1-0 tegen Newcastle.
Van Boy ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef borisz het volgende:
Richie George, zoon van, wint bij zijn Lakeside debuut
ze gaan op hun vader lijkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef Againzender het volgende:
Pffff..... gisteren nieuwjaarsdiner gehad met de vriendengroep. Werd nogal laatEn Axel en Marc bleven gewoon tot 2 uur meedoen
Misschien moet ik maar eens naar bed nu
wie zat er eerst?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:30 schreef borisz het volgende:
Eindelijk weer een beetje fatsoenlijke nachtradio in het weekeind met Filemon Wesselink op radio1.
Koos ?quote:
Wist je dan Hans Kraaij werd gekozen in hun elftal van de eeuw ?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 03:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dan Hans Kraaij werd gekozen in hun elftal van de eeuw ?
quote:Hans Kraay is arguably the most popular foreign player in Albion's history, even though he only played 23 times for the club.
Labelled by the press as 'the dirtiest player in Europe' when Chris Cattlin signed him in 1983, Kraay soon endeared himself to the Goldstone faithful.
His boundless enthusiasm was a winner with the fans who particularly loved his pogo antics in front of opposition goalkeepers at corners.
Kraay was a regular in the side as Albion almost won promotion back to the First Division in 1984-85 but his reputation eventually caught up with him and he was released the following season after two red cards and countless bookings.
Hard op lachtquote:
Zarayda Groenhart met een programma over seks en liefde. Beetje saai programma.quote:
Zonde. Was een leuk uurtje.quote:
ik heb wel een zwak voor Zaraydaquote:Op zondag 6 januari 2013 10:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Zarayda Groenhart met een programma over seks en liefde. Beetje saai programma.
erg was datquote:Op zondag 6 januari 2013 10:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Zarayda Groenhart met een programma over seks en liefde. Beetje saai programma.
beetje verhalen uit de oude doos oplepelenquote:
Jaquote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje verhalen uit de oude doos oplepelenen dat gesprek met die scheidsrechter
had de redactie die man niet even kunnen vertellen dat hij de TV niet zo hard aan moest hebben. gesprek liep helemaal de mist in
nooit wat geworden.quote:
Hčquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:56 schreef Ole het volgende:
Mogguh Tong!
Sinds wanneer heb je die nieuwe sig
Gelukkig topquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
Hm, lees net mijn twitter berichten van een jaar geleden.... mijn moeder is helemaal hersteld ondertussen van die tumor. Tijd vliegt!
Vanaf zondag eigenlijk in bed gelegen. Zwaar verkouden enzo. Met hoofdpijn. Was nu dus al een tijdje wakker.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:27 schreef borisz het volgende:
Voor de snookerliefhebbers: SPT / [Snooker] The Masters 2013
BBC heeft de rechten voor de UK Open, Masters en WK t/m 2017 verlengd.
Kreeg je een horloge met inscriptie ? Of niet omdat het net geen 12 en half jaar was ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:20 schreef rubbereend het volgende:
![]()
gisteravond na 12 afgetreden als voorzitter van de tafeltennisclub, dat was best even vreemd
[..]
dat is raar tong, ik heb het altijd over tafeltennisquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kreeg je een horloge met inscriptie ? Of niet omdat het net geen 12 en half jaar was ?
Dacht dat je badmintonde.
Redelijk. Volgende week ga ik al verhuizenquote:
En waar ga je naar toe ? Ik heb het mogelijke gemist..quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Volgende week ga ik al verhuizen
Ik ga naar een flatje gewoon nog in Eindhoven. Niet heel ver van waar ik nu woon. Maar nu ga ik vooralsnog alleen wonen. Het is in principe een flatje voor 2 personen, maar zeker de komende tijd gaan ze er niet iemand bij plaatsen. Ze hebben wel gemerkt dat dat bij mij niet altijd goed meer gaat werken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
En waar ga je naar toe ? Ik heb het mogelijke gemist..
Tja, ik zie het in Eindhoven ook overal, Mensen zonder fietslicht. Mensen die gewoon door het rood fietsen. EN dan echt niet pubers, maar ook gewoon volwassenen..quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
Moet het even kwijt. Dwars door Amsterdam met de fiets, Oostelijke Eilanden naar Slotervaart.
Als ervaren stadsfietser geen probleem. Maar als ik niet scherp was geweest had ik twee fietsers zonder licht omver gefietst, en nog een hond dood gereden die door de baas, zonder licht, werd uitgelaten op de fiets in het Vondelpark.
Op je zelfquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga naar een flatje gewoon nog in Eindhoven. Niet heel ver van waar ik nu woon. Maar nu ga ik vooralsnog alleen wonen. Het is in principe een flatje voor 2 personen, maar zeker de komende tijd gaan ze er niet iemand bij plaatsen. Ze hebben wel gemerkt dat dat bij mij niet altijd goed meer gaat werken.
Maar helaas kunnen ze gewoon niet beloven dat ik er echt helemaal alleen blijf wonen. Ze gaan wel flink schrappen in de woningen ivm de bezuinigen. De toelatingseisen worden ook strenger enzo (ik val nog steeds binnen die eisen). Maar goed voorlopig zit ik daar dus lekker in mijn eentje en dat is zo als het er nu voorstaat de beste manier om weer wat sterker stabieler en zelfstandiger te worden. Zeker om te voorkomen dat ik over 2 maanden ofzo weer op de PAAZ moet melden, want die kant ga ik momenteel wel weer op...
Ja je moet op blijven letten.. Maar zo gauw fiets je niet iets dood op de fiets.. Of je moet echt als een bezetene fietsen'.. Ok een kleine hond dan misschienquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
Moet het even kwijt. Dwars door Amsterdam met de fiets, Oostelijke Eilanden naar Slotervaart.
Als ervaren stadsfietser geen probleem. Maar als ik niet scherp was geweest had ik twee fietsers zonder licht omver gefietst, en nog een hond dood gereden die door de baas, zonder licht, werd uitgelaten op de fiets in het Vondelpark.
zo'n klein hondje, als ik daar over fiets met de mama fiets.... ben bang dat ie het niet overleeft...quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet op blijven letten.. Maar zo gauw fiets je niet iets dood op de fiets.. Of je moet echt als een bezetene fietsen'.. Ok een kleine hond dan misschien
gelukkigquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik begrijp je frustatie volkomen hoor AZ. Ik voel me er in ieder geval totaal niet door geraakt..
prima oplossing voor hondenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n klein hondje, als ik daar over fiets met de mama fiets.... ben bang dat ie het niet overleeft...
ik ben ook geen fan van die dieren.... maar je slaat behoorlijk over de kop met je fiets als je ze frontaal raakt.quote:
Lees net dat er een vrouw is doodgereden op het fietspad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet op blijven letten.. Maar zo gauw fiets je niet iets dood op de fiets.. Of je moet echt als een bezetene fietsen'.. Ok een kleine hond dan misschien
Ik zag net al dat je om half vijf had gepost.quote:
dat is het nadeel, maar je moet er iets voor overhebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan van die dieren.... maar je slaat behoorlijk over de kop met je fiets als je ze frontaal raakt.
Had ik ook wel verwacht eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:38 schreef borisz het volgende:
Yo heeft Istanbul kennelijk goed bevonden.
Als je tocfh een beetje club in Engeland bent dan weet je toch niet hoe snel je die 10 miljoen op tafel moet gooienquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef Againzender het volgende:
Is het al rond? Andere clubs weten nu in ieder geval met hoeveel Inter genoegen neemt.
Ik zou het in-en-in triest vinden als hij daar naartoe gaat
proost!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef borisz het volgende:
Morgen biertjes drinken in de Jopenkerk
Dat is/was toch van Joop Braakhekke?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef Againzender het volgende:
Sylvie eet in de garage? Heb ik nog mn afscheidsdiner gehad b ij mn vorige werknemer. Goed gegeten, en vriendelijk personeel!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is/was toch van Joop Braakhekke?
Destijds van Joop idd. Werd bij mijn afscheid gevraagd: borrel, of diner met de directe collega's. Doe dan maar dat diner!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is/was toch van Joop Braakhekke?
Koeieuier is een mooier woord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef borisz het volgende:
We hadden nog koeientong in de vriezer. En die is nu op
De auto's van Rafa zijn er toch weg.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Destijds van Joop idd. Werd bij mijn afscheid gevraagd: borrel, of diner met de directe collega's. Doe dan maar dat diner!
Vorige keer bij afscheid collega zaten we heel hip in Cinema Paradiso in de Jordaan met oa Barbara Barend naast ons, lekker over sport geluld
Jammer dat er geen leuke spelers op te halen zijn. Verder zal het me een rotzorg zijn.quote:
nou we zullen ze missenquote:
onze manager had bij haar vorige werk bij een TV-productie bedrijf gewerkt. Kende wel wat leuke/hippe adressenquote:
Ik schrok ook olequote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:56 schreef Ole het volgende:
Whut! ze was nog even bezig met vechten![]()
Kutziekte
Ik had Loedertje ooit op MSN. Was ze heel lief enzo. Het harde van haar was een masker denk ik ole.quote:
dat is het meestalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had Loedertje ooit op MSN. Was ze heel lief enzo. Het harde van haar was een masker denk ik ole.
opzich wel terechtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef borisz het volgende:
Racoon gaat er met de popprijs vandoor.
quote:
quote:
Ik ben al heel lang mod, alleen toen ik het tagje Eindredactie sport erbij kreeg waren ze vergeten mod erbij te plakkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:05 schreef just me het volgende:
[..]gaat goed!!!
je bent weer modje, wat leuk
we praten je hier gewoon bijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef just me het volgende:
Ik volg het ook niet meer helemaal precies
Die post al 3 jaar niet meer op Fok!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:55 schreef just me het volgende:
Komt SCH hier eigenlijk nog wel eens ?
Gepost......zonder plaatje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:27 schreef rubbereend het volgende:
ik kom niet vaak in onzin maar dit vind ik echt hilarisch ONZ / Morgen werken
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:27 schreef rubbereend het volgende:
ik kom niet vaak in onzin maar dit vind ik echt hilarisch ONZ / Morgen werken
Gefeliciteerd Bos Succesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag ben ik "officieel" in mijn flat gaan wonen. iig zijn (zo goed als) alle spullen verhuisd
mooi !quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag ben ik "officieel" in mijn flat gaan wonen. iig zijn (zo goed als) alle spullen verhuisd
via twitter is hij gelukkig nog gewoon aanwezig inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:58 schreef borisz het volgende:
Nee die heeft een eeuwige ban op zijn naam.
Hij post nog wel op wijzijnvoetbal en te volgen via @jaapleest op twitter.
Is de "Raymania-rel" al meer dan 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die post al 3 jaar niet meer op Fok!
Kom hem nog wel tegen op WZV.
Goeiemorgen.
Wat is er dan misgegaan? Alleen dat Raymania niet meer mod was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is de "Raymania-rel" al meer dan 3 jaar geleden![]()
RayMania is ontslagen door Danny en de manier waarop dat gegaan is, schoot bij velen in het verkeerde keelgat en dat lieten ze hier op het forum duidelijk merken, met het gevolg dat er vele bans kwamen, waaronder dus die van SCH.quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er dan misgegaan? Alleen dat Raymania niet meer mod was.
Whut????quote:
sexmaniakken zijn het!!quote:
Nee hoor Againzender, ik kom even op bezoekquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:41 schreef Againzender het volgende:
He, just me! Tijd niet gezien hier? Of kom ik hier te weinig....
gezelligquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor Againzender, ik kom even op bezoek
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:45 schreef Bos81 het volgende:
opzich handig jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef Againzender het volgende:
Goed, even remkabels ontdooien en Axel en Marc van school halen
De dubbele voor-rem van de bakfiets vroor vast toen ik even bij een kruising stil stondquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor Againzender, ik kom even op bezoek
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
De dubbele voor-rem van de bakfiets vroor vast toen ik even bij een kruising stil stondik heb maar even een aansteker bij me gestoken voor noodgevallen
op zich is er wel plek over voor een bak bier in de bak, Dank voor de tip!quote:
Die zou ik echt even moeten luisteren. Ken wel het één en ander van Husker Du, maar heb niet direct iets van: 'O ja! Die plaat!'quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:36 schreef tong80 het volgende:
Againzender wat vind je hiervan ?
MUZ / Heb een nieuwe nummer één album allertijden...
Jaren 80 spreken je aan.
Geef niet graag tips. Maar deze krijg je als fooi voor de dooi.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
op zich is er wel plek over voor een bak bier in de bak, Dank voor de tip!
De cover van Diane door Therapy! ken je misscjien wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die zou ik echt even moeten luisteren. Ken wel het één en ander van Husker Du, maar heb niet direct iets van: 'O ja! Die plaat!'
Ja, dat zij het origineel van Diane hebben gemaakt weet ik. Maar ik zal eens kijken of ik vanavond dat album waar jij het over hebt kan luisteren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
De cover van Diane door Therapy! ken je misscjien wel.
Zag laatst een filmpje op YOU Tube van Hüsker Dü. Sta ik op PinkPop in 1987 mee te pogoën.
FF zoeken
Ben benieuwd. Heb hem net herontdekt. Klassiekerquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, dat zij het origineel van Diane hebben gemaakt weet ik. Maar ik zal eens kijken of ik vanavond dat album waar jij het over hebt kan luisteren.
ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb hem net herontdekt. Klassieker
Interesse in mijn mooiste PinkPop ervaring ? Ook een klassieker. Nog Nederlands ook.quote:
Zo, dat was me nog eens een band inderdaad! On-Nederlands goed!quote:
MUZ / Schijt aan Racoon, Blöff, Di-Rect, Kane en andere zeikmuziek.......quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo, dat was me nog eens een band inderdaad! On-Nederlands goed!
jij gaat nu getrakteerd worden op werkelijk elke Nederlandse band in dat topic ben ik bangquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / Schijt aan Racoon, Blöff, Di-Rect, Kane en andere zeikmuziek.......
Dat ie zijn zaad spoot na afgetrokken te zijn in de wasbakquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:07 schreef Ole het volgende:
Brandende liefde is zo slecht dat hij weer geniaal is! Peter Jan Rens met ke stem van Kees Prins
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:03 schreef Ole het volgende:
Die scčne net gemist. Enige wat ik nog wist.
stukje gezien, Henk was gewoon Henk, heerlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:46 schreef tong80 het volgende:
Ali B is weer leuk met Henk Westbroek.
dronken?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
stukje gezien, Henk was gewoon Henk, heerlijk
Was echt geweldigquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
stukje gezien, Henk was gewoon Henk, heerlijk
ook aan het kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:29 schreef tong80 het volgende:
TV / [TV-TIP] Staircase, weer een blunder van de eeuw ? NED-2
Te erg hč ?quote:
ja verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te erg hč ?
Moet aan Hurricane van Bob Dylan denken.
dan is hij op zn bestquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan is hij op zn best
paar jaar geleden liep hij bij 3FM de studio binnen als gast voor Ekstra weekend, was hij een maand te vroeg
Hebben we hier in Bommel gehad. Alcoholiste die een week te vroeg in Carnavalskleren de kroeg in liep.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan is hij op zn best
paar jaar geleden liep hij bij 3FM de studio binnen als gast voor Ekstra weekend, was hij een maand te vroeg
hmm, carnavalsdata lijkten mij toch vrij duidelijk in die streekquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben we hier in Bommel gehad. Alcoholiste die een week te vroeg in Carnavalskleren de kroeg in liep.
Meer tante Ursula die tieten over je schouders gooit in het land van maas en waal.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
hmm, carnavalsdata lijkten mij toch vrij duidelijk in die streek
Is daar geen filmpje van?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben we hier in Bommel gehad. Alcoholiste die een week te vroeg in Carnavalskleren de kroeg in liep.
Nog meer helden :quote:
Je lijkt mijn eerste vriendinnetje welquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:05 schreef Againzender het volgende:
daar kan ik ff niet zoveel mee tong
Hoe oud was jij en hoe was zij ? En wat vroeg je dr om te doen ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je lijkt mijn eerste vriendinnetje wel
Of ze echt afgestudeerd dr was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud was jij en hoe was zij ? En wat vroeg je dr om te doen ?
ijk krijg van die nare beelden van Johan in een Feyenoord shirt bij dit soort topicsquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je lijkt mijn eerste vriendinnetje wel
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ijk krijg van die nare beelden van Johan in een Feyenoord shirt bij dit soort topics
mannetje of 50.000?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Zondag vertrekken er meer met de staart tussen de benen uit de Arena.
Haha. Eendje toch.quote:
hij was te makkelijk, wordt gewoon netjes een gelijkspel waar niemand wat aan heeftquote:
Ik denk dat ze in Rotterdam te overmoedig zijn...quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was te makkelijk, wordt gewoon netjes een gelijkspel waar niemand wat aan heeft
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Rotterdam te overmoedig zijn...
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]omdat ze zich hetzelfde opstellen als Ajax nu?
Ja, bravoure hoort er van onze kant bij haha.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:47 schreef rubbereend het volgende:
ach beetje bravoure hoort erbij. Lekker 4-4 gelijkspel, paar rode kaarten. Iedereen blij buiten de randstand
nee dat is gewoon arrogantiequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, bravoure hoort er van onze kant bij haha.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, bravoure hoort er van onze kant bij haha.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom zijn wij Ajax en in Rotterdam Calimero's
het is inderdaad wel erg 1-richtingsverkeer. Wat wij een geintje vinden wordt in Rotterdam pure haat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:02 schreef borisz het volgende:
Amsterdammers hebben niets tegen Rotterdammers. Andersom is er een lichte wrok.
ik vind sowieso dat je je kinderen Ajax moet besparen. Amnesty zal het met me eens zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is inderdaad wel erg 1-richtingsverkeer. Wat wij een geintje vinden wordt in Rotterdam pure haat.
Alle tyfuszooi die ik heb meegemaakt bij wedstrijden, de top 10 daarvan is denk ik geheel gevuld door Feyenoord. Fragmentatiebom in vak P, rellen in het gezinsvak in het Olympisch.... ik neem mijn kinderen voorlopig nog niet mee naar de klassieker.
deze grap moet eens geschoren wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind sowieso dat je je kinderen Ajax moet besparen. Amnesty zal het met me eens zijn
nee, je moet het eens ter harte nemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
deze grap moet eens geschoren worden
Vitesse-haatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:16 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik heb itt veel PSV-ers meer Feyenoord-haat dan Ajax-haat
Daar gaan mijn NEKharen ook recht van overeind staan jaquote:
Nee, nog niet. Dat doe ik in fases. Ik zit nu nog gewoon bij paps in huis. Ga in het weekend er voor het eerst slapen. Ik wil pas echt over in het eerste weekend van februari. Ik ben er nu wel vrijwel iedere dag te vinden hoor. een beetje rommelen en een klein beetje mijn dingen doen zoals lezen, muziek luisteren, puzzelen, vandaar uit naar WC woensel enzo..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:20 schreef rubbereend het volgende:
lekker gesetteld in je nieuw plekje Bos?
lekker, neem lekker je tijdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Dat doe ik in fases. Ik zit nu nog gewoon bij paps in huis. Ga in het weekend er voor het eerst slapen. Ik wil pas echt over in het eerste weekend van februari. Ik ben er nu wel vrijwel iedere dag te vinden hoor. een beetje rommelen en een klein beetje mijn dingen doen zoals lezen, muziek luisteren, puzzelen, vandaar uit naar WC woensel enzo..
Is het niet lastig zo ver van huis moeten poepen ?quote:
Sterktequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef rubbereend het volgende:
![]()
straks weg voor een weekendje center parcs
Veel plezierquote:
juist,dat is het punt. Bij uitwedstrijden lijken alleen maar de grootste idioten mee te komen (net als bij ADO, en in toenemend mate ook bij mijn club...)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
Feyenoordsupporters zijn sowieso het grootste tuig wat er bestaat, ik snap ook totaal niet dat er zo positief over wordt gedaan. Ja ze zijn uitest en fanatiek bij thuiswedstrijden, maar in uitwedstrijden zorgen ze voor de grootste rotzooi.
Nee joh, uiteindelijk is het leuk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem nu eerder sterkte moet wensen
zure omgeving?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef Againzender het volgende:
Er parkeert hier net een vrachtwagen met azijn voor de deur
Tja wat moet ik er over zeggen. Dit was gewoon meer dan verdiend voor PEC. Petje af voor hun. PSV was ook gewoon onthutsend zwak niet meer normaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest voor je Bos ....Maar goed je kunt er mee om gaan zie ik wel.. Top
Echt wat een kneus. Het was gewoon een terechte rode kaart. Okee logisch dat hij een andere rentree voor ogen had, maar toch....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef borisz het volgende:
Pieters moet zelfs operatief gehecht gaan worden![]()
![]()
fluitconcert na afloop leek ook mee te vallen, alsof men zich er al lang bij had neergelegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja wat moet ik er over zeggen. Dit was gewoon meer dan verdiend voor PEC. Petje af voor hun. PSV was ook gewoon onthutsend zwak niet meer normaal.
En tja Pieters![]()
![]()
![]()
![]()
Slotervaart is extreem basischquote:
Geuzenveld daarentegen is een goede vindplaats voor leuke wapensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Slotervaart is extreem basisch
Ik kreeg het vandaag ook pas mee. Er wel een Onzin-Topic over geopend. Kon het niet latenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het gister niet meegekregen, maar wat een ontzettende mafkees is dat zeg.
Borisz dat is toch vreselijk ?quote:
Afrika Cup kijk je niet om het voetbalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Borisz dat is toch vreselijk ?
Trouwens Langs de Lijn weer lekker aan
Nu lekker Andy Houtkamp. Kan geen Schelvis of Sierd de Vos tegen op.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Afrika Cup kijk je niet om het voetbal. ZAF - Kaapverdië was echt verschrikkelijk.
Jezus lag ook in een stal en daar is het altijd koud !quote:Op zondag 20 januari 2013 13:17 schreef tong80 het volgende:
Net bij moeke een bakske wezen drinken. Jezus het is echt koud.
Sub-tropisch klimaat daar hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef just me het volgende:
[..]
Jezus lag ook in een stal en daar is het altijd koud !
Heeft zeker geholpenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef tong80 het volgende:
Zo twee flatjes verderop bij vriend Ajax-Feyenoord kijken.
Heb m'n Bergkamp shirtje aan
Zonde.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef Againzender het volgende:
Mn ijsbaan is naar de klote door die tyfussneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |