Dit is weer kippenvel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Komt tong80 een dansje doen op het podium?
Toen ging Pinkpop nog los
Heb je de TT wel goed gelezen ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:05 schreef Inverted_World het volgende:
Tong dat valt me van je tegen. Dit is op dit moment veruit de beste Nederlandse band:
Ja, ik ben de TT met je eens, maar waar je mee aan komt als beste NL band?quote:
UDS. Rage aganinst the machine ging er mee vandoor na hun voorprogramma bij UDS.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja, ik ben de TT met je eens, maar waar je mee aan komt als beste NL band?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi dat die kerel van UDS aan de beveiliging aangeeft dat die man lekker mag door gaan op het podium
Kijk eens hoe schattig:quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
UDS. Rage aganinst the machine ging er mee vandoor na hun voorprogramma bij UDS.
Nieuw project idd. Schiet niet op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:39 schreef Ulx het volgende:
Hij doet niet meer mee met de Phantom Four, Aisumasen.
Ik weet het, en League Of XO Gentlemen is al zo'n 10 jaar geleden uit elkaar gespat, evenals Club of High Eyebrows paar jaar daarna, en Battles of 1977 gaat nog wel even duren, ik ben op de hoogtequote:
was jij bij al hun optredens dan? respectquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
Eat this shit. Sorry Golden Earring, Shocking Blue, Outsiders en andere Wild Romances.
Dit is het beste optreden van de beste Nederlandse band ooit :
Ware helden
Vet optreden man!quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
Eat this shit. Sorry Golden Earring, Shocking Blue, Outsiders en andere Wild Romances.
Dit is het beste optreden van de beste Nederlandse band ooit :
Ware helden
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vind Tong80 ook onderstaande groep helemaal niks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |