Zegt de user die Strootman adoreert.quote:
De goal van Zlatan, dat is pas een goal. Dit is alsof je naar een goeie pingelaar in de Fjes kijkt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt de user die Strootman adoreert.
Ik begrijp je wel als Strootman fan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De goal van Zlatan, dat is pas een goal. Dit is alsof je naar een goeie pingelaar in de Fjes kijkt.
Vertel?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel als Strootman fan.
Ja we zijn sindsdien niks opgeschoten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:46 schreef Ludachrist het volgende:
Een mooie illustratie om te laten zien hoe ver professioneel voetbal gekomen is. Meer niet.
Dat is precies het tegenoverstelde van wat ik zeg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja we zijn sindsdien niks opgeschoten.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, zou ik ook zeggen. Er is niks negatiefs over Strootman. Daar is hij immers te goed voor
Defensie was toen ook van hoge kwaliteit, zie je meteen. Vooral in Amerika, poehee, wat waren de aanvallers toen bang als ze weer tegenover zo´n Amerikaan stonden.quote:
Moet ik je de TT echt nog eens uitleggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Defensie was toen ook van hoge kwaliteit, zie je meteen. Vooral in Amerika, poehee, wat waren de aanvallers toen bang als ze weer tegenover zo´n Amerikaan stonden.
Nee, maar goals zijn gewoon niet mooi.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ik je de TT echt nog eens uitleggen
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, maar goals zijn gewoon niet mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |