waarom zit er een wit vlak op een trainingsshirtquote:
Die bus inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 11:08 schreef tompsv18 het volgende:
PSV wordt iig goed ontvangen daar in Thailand. Erg veel journalisten en ze hebben een speciale bus voor PSV gemaakt. Wel leuk
Wel de juiste (ex) speler gekozen, wel jammer dat COCU er in een ander lettertype opstaat en een beetje klein, over dat lelijke freo is al genoeg gezegdquote:Op zondag 6 januari 2013 11:04 schreef xSanjay het volgende:
Gisteren binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer tevreden mee.
Snap alleen nooit waarom mensen een naam erop willen hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:04 schreef xSanjay het volgende:
Gisteren binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer tevreden mee.
Omdat het kan?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zit er een wit vlak op een trainingsshirt
? lijkt me niet geschikt voor kick and rushquote:Op zondag 6 januari 2013 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Engelaar zou serieus een goede versterking zijn voor een Championship ploeg. Kan hij ook nog lekker verdienen.
Ja dat freo had wat mij betreft ook weg gemogen.. Maar goed dat neem ik dan maar voor lief.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel de juiste (ex) speler gekozen, wel jammer dat COCU er in een ander lettertype opstaat en een beetje klein, over dat lelijke freo is al genoeg gezegd
Gek genoeg heb ik ook vaak voetbalshirts zonder naam. Dit was eigenlijk vooral omdat het een jubileum shirt is en Cocu voor mij de held is van afgelopen jaren.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap alleen nooit waarom mensen een naam erop willen hebben.
Hoe valt dat shirt, strak?
Stuur 'm maar naar Twente of Vitesse ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef mrstylo het volgende:
Binnen- of buitenland?twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 22:43:59#engelaar is met 2 clubs in gesprek en daarom mag hij trainingskamp laten schieten. #psv legt hem geen strobreed in de weg reageer retweet
Zeg het maar jongens.
[..]
Helemaal met die sweatshirt eronder.
Denk serieus dat hij bij Twente een versterking zou zijn als CVM.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stuur 'm maar naar Twente of Vitesse ofzo
Ken een vrij groot aantal Tukkers en er zijn een paar erg gecharmeerd van Engelaar... Helemaal omdat hij daar wél goed kon voetballen onder Fredje.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Denk serieus dat hij bij Twente een versterking zou zijn als CVM.
VI gaat echt niet een Emirates voor hem boeken.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef tompsv18 het volgende:
Selectie is momenteel aan het trainen. Thijsie komt nu pas aan in Bangkok, had wel verwacht dat hij in hetzelfde vliegtuig als de selectie zou zitten. Blijkbaar toch te duur voor hem
Volgens mij zat Elfrink van het ED daar wel gewoon inquote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VI gaat echt niet een Emirates voor hem boeken.![]()
ED is media partner van PSV, dus daarom mochten zij gewoon mee met hun.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij zat Elfrink van het ED daar wel gewoon in
Ik doe het snel even:quote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij zat Elfrink van het ED daar wel gewoon in
Oh dat is wel chillquote:Op zondag 6 januari 2013 13:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ED is media partner van PSV, dus daarom mochten zij gewoon mee met hun.
7 miljoen en inpakkenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:06 schreef mrstylo het volgende:
Volgens Bilde heeft Werder Bremen interesse in Wijnaldum.
Wat nooit gaat lukken omdat Wijnaldum NIKS heeft laten zien bij PSV.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
PSV zal minimaal het aankoopbedrag terug willen verdienen lijkt me.
Willen is wat anders dan krijgen inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat nooit gaat lukken omdat Wijnaldum NIKS heeft laten zien bij PSV.
Ja want PSV is van hetzelfde niveau als Dortmund?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Bankzitter Perisic is 7.5 miljoen waard
Idd. Ik ben zelf ook voor PSV maar als Wijnaldum geen verdomd goede 2de seizoenshelft gaat draaien moet je daar gewoon je verlies in nemen. Dat is niet erg, andere jongens ontwikkelen zich wel prima en daar verdien je wel op. Je wint wat, je verliest wat. Simpel as that.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want PSV is van hetzelfde niveau als Dortmund?
Toiboyquote:Op zondag 6 januari 2013 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 06-01-2013 om 14:00:37Volgens VI's AZ-watcher Yoeri vd Busken is kans kleiner dan 1% dat #maher naar #psv komt. Bod te laag en nog steeds niet op schrift gesteld reageer retweet
Ach, dat riep Nijland ook over Matavz in de zomer van 2011. Als er maar genoeg geld over de toonbank komt en de speler in kwestie blijft zeiken tegen de directie van zijn huidige club.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:08 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 06-01-2013 om 14:00:37Volgens VI's AZ-watcher Yoeri vd Busken is kans kleiner dan 1% dat #maher naar #psv komt. Bod te laag en nog steeds niet op schrift gesteld reageer retweet
Ik dacht dat Advocaat had gezegd april, en dat zei hij een week geleden ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:08 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Toiboy!
Die zal ook wel weer over een maand op het veld staan, kijken of hij al die kansen er wel inkrijgt.
In geen 9 miljoen jaar wat mij betreft.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even betrouwbare info vanaf PN.
[ afbeelding ]
Komt van Brugge en is oor 2 miljoen gehaaldquote:Op zondag 6 januari 2013 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou Dortmund willen.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
En? Daarom is Wijnaldum net zoveel waardquote:Op zondag 6 januari 2013 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt van Brugge en is oor 2 miljoen gehaald
Dat zeg ik nergens maar je kan wel zoveel vragenquote:Op zondag 6 januari 2013 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
En? Daarom is Wijnaldum net zoveel waard
Gewoon doen, Maher gaat viervoudig waard wordenquote:Op zondag 6 januari 2013 15:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even betrouwbare info vanaf PN.
[ afbeelding ]
36 miljoen?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon doen, Maher gaat viervoudig waard worden
Maak er meteen zesvoudig van johquote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon doen, Maher gaat viervoudig waard worden
Bij wijze van héquote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
36 miljoen?![]()
Denk het niet. Zeker niet bij een transfer vanuit Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |