Had altijd een zwak voor hem.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ibrahim...
Wat overigens een betere 10 was dan Wijnaldum, maar dat terzijde.
Ja, toen was hij misschien niet constant genoeg, maar talent had hij in overvloed. En, nogmaals, ik zou hem zo ruilen voor Wijnaldum.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had altijd een zwak voor hem.
Hele goede inzicht.
quote:
Haha wat een held die Pietertje. Voelt zich als een klein kind in een snoepwinkel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:08 schreef Kurzweil het volgende:
Wat een dudetwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 14:48:50With @psvmcc ready for the flight 2 #Dubai with #Emirates #A83 #Chillin #Swag #Macbook #iPad #Beats #Drink # http://t.co/ngg2K1Qt reageer retweet
Doetje is het. Achterlijke Wigger.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Haha wat een held die Pietertje. Voelt zich als een klein kind in een snoepwinkel.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 15:33:54#PSV krijgt komende week een nieuwe Bulgaarse keeper en een rechtsback uit Bulgarije (Kopitovic) op proef. reageer retweet
En op 10 uit de voeten kan. Wijnwaterlev.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En op 10 uit de voeten kan. Wijnwaterlev.
gek hè bij Telegraaf TVquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Hebben jullie trouwens ooit op Powned gezeten? Die PSV-haat is daar echt aardig ziek.
Daar is wel meer haat behoorlijk ziek.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Hebben jullie trouwens ooit op Powned gezeten? Die PSV-haat is daar echt aardig ziek.
Rechtsback uit Montenegroquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:37 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 15:33:54#PSV krijgt komende week een nieuwe Bulgaarse keeper en een rechtsback uit Bulgarije (Kopitovic) op proef. reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Heb je Brenet, ga je voor een of andere pauper uit Montenegro
Ze gaan er gewoon van uit dat Brenet het niet gaat redden. Hij heeft een aantal keer in mogen vallen en van wat ik er van gezien heb is het eerder iets voor VVV of Willem II.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Heb je Brenet, ga je voor een of andere pauper uit Montenegro
Bijzonder verstandig overigens om je paspoortnr, sofi nr., enz gewoon op internet te flikkerenquote:
Wat een sukkel inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Bijzonder verstandig overigens om je paspoortnr, sofi nr., enz gewoon op internet te flikkeren
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooiste vind ik nog dat hij geen flauw benul heeft waar die mee vliegt maar er wel mee wilt patsen. #A83
Binnen de groep valt het waarschijnlijk nog niet eens zo op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef Scarface88 het volgende:
Eigenlijk heeft het ook wel iets triests. Zo'n zwakzinnige jongen binnen de groep zou eigenlijk speciale begeleiding moeten krijgen om hem tegen zichzelf te beschermen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Binnen de groep valt het waarschijnlijk nog niet eens zo op.
Dit inderdaad. Ik heb de indruk dat er nog wel een paar rondlopen die bepaald niet het buskruit uitgevonden hebben. Al is Pieters absoluut de koning van het stel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Binnen de groep valt het waarschijnlijk nog niet eens zo op.
Pieters pakt gewoon een ladyboy tijdens het stappen in Thailandquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooiste vind ik nog dat hij geen flauw benul heeft waar die mee vliegt maar er wel mee wilt patsen. #A83
ja weer een dikke sponsor erbijquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
Maar Mandemakers is toch ook sponsor van RKC? Wel opmerkelijk dan.
Gaat niet zo goed met DMG, dus moesten ze hun marketing strategie veranderen. En bij PSV krijg je meer bekendheid dan bijvoorbeeld RKC.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
Maar Mandemakers is toch ook sponsor van RKC? Wel opmerkelijk dan.
VDL bij FC Eindhoven en PSV.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Verbonden zijn aan 2 clubs in Brabant. Maar kan best dat dat vaker voorkomt, geen idee.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb zijn zorgverzekering al aangepast
RKC doet hij ook puur uit liefde van de club. PSV is gewoon zakelijk. Zeker in Brabant is PSV zakelijk belangrijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met DMG, dus moesten ze hun marketing strategie veranderen. En bij PSV krijg je meer bekendheid dan bijvoorbeeld RKC.
Driessen zit volgens mij bij Helmond Sport en PSV.quote:
Ben benieuwd welke jongens we over 3 jaar zienquote:
Echt hé, wat een geil shirtje poeheequote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg echt een hard piemeltje van dat trainingsshirt.
Binnen- of buitenland?twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 22:43:59#engelaar is met 2 clubs in gesprek en daarom mag hij trainingskamp laten schieten. #psv legt hem geen strobreed in de weg reageer retweet
Helemaal met die sweatshirt eronder.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg echt een hard piemeltje van dat trainingsshirt.
Buitenland sowieso. Al zou iemand in NL m willen hebben(quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef mrstylo het volgende:
Binnen- of buitenland?twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 22:43:59#engelaar is met 2 clubs in gesprek en daarom mag hij trainingskamp laten schieten. #psv legt hem geen strobreed in de weg reageer retweet
Zeg het maar jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |