Wat nooit gaat lukken omdat Wijnaldum NIKS heeft laten zien bij PSV.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
PSV zal minimaal het aankoopbedrag terug willen verdienen lijkt me.
Willen is wat anders dan krijgen inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat nooit gaat lukken omdat Wijnaldum NIKS heeft laten zien bij PSV.
Ja want PSV is van hetzelfde niveau als Dortmund?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Bankzitter Perisic is 7.5 miljoen waard
Idd. Ik ben zelf ook voor PSV maar als Wijnaldum geen verdomd goede 2de seizoenshelft gaat draaien moet je daar gewoon je verlies in nemen. Dat is niet erg, andere jongens ontwikkelen zich wel prima en daar verdien je wel op. Je wint wat, je verliest wat. Simpel as that.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want PSV is van hetzelfde niveau als Dortmund?
Toiboyquote:Op zondag 6 januari 2013 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 06-01-2013 om 14:00:37Volgens VI's AZ-watcher Yoeri vd Busken is kans kleiner dan 1% dat #maher naar #psv komt. Bod te laag en nog steeds niet op schrift gesteld reageer retweet
Ach, dat riep Nijland ook over Matavz in de zomer van 2011. Als er maar genoeg geld over de toonbank komt en de speler in kwestie blijft zeiken tegen de directie van zijn huidige club.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:08 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 06-01-2013 om 14:00:37Volgens VI's AZ-watcher Yoeri vd Busken is kans kleiner dan 1% dat #maher naar #psv komt. Bod te laag en nog steeds niet op schrift gesteld reageer retweet
Ik dacht dat Advocaat had gezegd april, en dat zei hij een week geleden ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:08 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Toiboy!
Die zal ook wel weer over een maand op het veld staan, kijken of hij al die kansen er wel inkrijgt.
In geen 9 miljoen jaar wat mij betreft.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even betrouwbare info vanaf PN.
[ afbeelding ]
Komt van Brugge en is oor 2 miljoen gehaaldquote:Op zondag 6 januari 2013 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou Dortmund willen.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
En? Daarom is Wijnaldum net zoveel waardquote:Op zondag 6 januari 2013 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt van Brugge en is oor 2 miljoen gehaald
Dat zeg ik nergens maar je kan wel zoveel vragenquote:Op zondag 6 januari 2013 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
En? Daarom is Wijnaldum net zoveel waard
Gewoon doen, Maher gaat viervoudig waard wordenquote:Op zondag 6 januari 2013 15:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even betrouwbare info vanaf PN.
[ afbeelding ]
36 miljoen?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon doen, Maher gaat viervoudig waard worden
Maak er meteen zesvoudig van johquote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon doen, Maher gaat viervoudig waard worden
Bij wijze van héquote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
36 miljoen?![]()
Denk het niet. Zeker niet bij een transfer vanuit Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |