Als je geen boemeltje pakt is die primaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zometeen de boemel Roosendaal Antwerpen. Eens kijken hoe slecht de verbinding die kant op is....
Ik kwam hem tegen op Fbquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
Badhu zit in de straat waar ik eerst woondebizar dat je die post Oof aangezien dat helemaal niet in het centrum is. Wel een aanrader inderdaad
Ah, kijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
Badhu zit in de straat waar ik eerst woondebizar dat je die post Oof aangezien dat helemaal niet in het centrum is. Wel een aanrader inderdaad
Het ligt er een beetje aan wat je wil LB. Voor een daghap kun je naar de Conaisseur dat is goed betaalbaar en prima te eten maar niet echt sfeervol. Ik vind Aperativo op de neude altijd wel lekker en laatst zijn we bij Sparkling in de voorstraat geweest, dat was erg lekker!
Toch niet via mij?quote:
Dan is Badhu een beetje uit de richtingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, kijkdat zijn al 4 dingen om te checken. We moeten trouwens richting Terwijde, dus alles ten westen van t station is geen probleem denk ik
Waar zit de Connaisseur? Dan kunnen we even kijken of dat echt te sfeerloos is of prima
Thx!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is Badhu een beetje uit de richting
Conaisseur zit op de oude gracht naast bioscoop Rembrandt.
Via een collegaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch niet via mij?
Het is wel een leuke tent vooral hoe het eruit ziet. Het eten heeft geen indruk op me gemaakt want dat kan ik me niet herinnerenwel weet ik dat het Arabisch is en dan een beetje tapas achtig.
Ben daar een paar keer binnen geweest en ziet er mooi uit! Maar nog nooit wat gedronken/gegeten want het is er inderdaad altijd drukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef lubje25 het volgende:
Olivier, super gaaf biercafe in een oude schuilkerk. veel fingerfood maar ook een leuke menukaart. Zit net naast hoog caterijne. Reserveren voor diner is wel noodzakelijk. Zelfs op maandag zit het vol daar.
Is wel een aanrader. Veel keuze in bieren. vakkundig personeel een beleveving op zich. Ik stop met spammen, mijn cafe is natuurlijk veel leuker. Insert knipoogsmileyquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben daar een paar keer binnen geweest en ziet er mooi uit! Maar nog nooit wat gedronken/gegeten want het is er inderdaad altijd druk
ja, ik zag hem liggen en moest hem hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
TM heb je gek op natuurkunde gekocht? Die heb ik gekregen voor Sinterklaas en is G nu aan het lezen
Het is alleen zo verdomd uit de routequote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef lubje25 het volgende:
mijn cafe is natuurlijk veel leuker. Insert knipoogsmiley
Ik ben er één keer binnen geweest. Was inderdaad erg druk. Toch kreeg ik een beetje een cafetaria/stationshal idee ofzo. Ik hoor er wel veel goeds over.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef lubje25 het volgende:
Olivier, super gaaf biercafe in een oude schuilkerk. veel fingerfood maar ook een leuke menukaart. Zit net naast hoog caterijne. Reserveren voor diner is wel noodzakelijk. Zelfs op maandag zit het vol daar.
Heb je als rechter niet de ruimte om dat soort achterlijke bepalingen niet mee te laten wegen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Damn
http://www.nu.nl/buitenla(...)zaak-wekt-woede.html
Lijkt me niet alhoewel ik het in het verleden volgens mij wel gezien heb. Maar het is eigenlijk gek als ene rechter zou kunnen zeggen: "ja, het is een wet maar ik vind 'm gek, dus we passen hem niet toe". Dat zou een rechter dan vaker kunnen doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
eb je als rechter niet de ruimte om dat soort achterlijke bepalingen niet mee te laten wegen?
Dat is echt belachelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Damn
http://www.nu.nl/buitenla(...)zaak-wekt-woede.html
Ik had geen zin om met eieren, melk en bloem aan de slag te gaan temidden van de vaat die ik aan het doen was. Eigenlijk heb ik een te grote hekel aan afwassen om goed te kunnen koken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stap 1 om goed te leren bakken: cakejes gewoon zelf maken
En mijn schoonouders by proxy werken in die straat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
Badhu zit in de straat waar ik eerst woondebizar dat je die post Oof aangezien dat helemaal niet in het centrum is.
Dat is wel heel toevalligquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om met eieren, melk en bloem aan de slag te gaan temidden van de vaat die ik aan het doen was. Eigenlijk heb ik een te grote hekel aan afwassen om goed te kunnen koken.
Ik ga wel zo helemaal zelf wortelsoep maken.
[..]
En mijn schoonouders by proxy werken in die straat.
Ik vind pompoenen en wortels ook ondingen om te snijden... maar goede messen helpen welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:35 schreef wyccie het volgende:
Die van mijn zusje dus.
Zijn mijn messen nou zo sucky sucky, of zijn wortels gewoon kut om te snijden. Idem met pompoenen. Daar krijg ik altijd blaren van.
Sucky sucky messen, al heb je voor pompoen idd een heel goed mes nodig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:35 schreef wyccie het volgende:
Die van mijn zusje dus.
Zijn mijn messen nou zo sucky sucky, of zijn wortels gewoon kut om te snijden. Idem met pompoenen. Daar krijg ik altijd blaren van.
oei, die kaaskrokettenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag ijs, kaaskroketten, truffels én mergpijpjes van Van der Linde, Nieuwendijk, Amsterdam.
Beter is er simpelweg niet...!
He, goeiemorgen.quote:
quote:
Nee, redelijk gelijk. Heerlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 05:35 schreef Soempie het volgende:
Met je nieuwe werk zijn de tijden niet veel anders dus.
Lekker rustig opstarten met een bakkie.quote:Op zondag 6 januari 2013 05:40 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik maar vaker om half 5 op ga staan. Wat een rust.
Lang slapen... Dat komt er niet vaak van. Elke nacht wel 1 of 2 kids wakker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef Lotusss het volgende:
20u geslapen sinds 19:45 gisteren en nu alweer redelijk gesloopt![]()
Zal het wel nodig hebben. Ben er recentelijk achter dat ik negatief nieuws verwerk met slapen. Well.... working on it
Zet over 9 maanden maar de kraamwekker voor de getroffen regioquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
Zou Diaan nu "gezellig" de kaarsen aanhebben?
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?cat=1&nid=156200
Niet uitslapenquote:Op zondag 6 januari 2013 05:40 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Gisteren uiteindelijk gegeten in de Beurs aan het Neude, kon Aparitivo niet vindenPrima gegeten, en daarvoor gezellig langs de grachten geslenterd. Ik vind Utrecht echt zo mooi
Feestje was in een nieuwbouwappartement tegenover station Terwijde. Tering zeg, die zijn ruim!![]()
Nu bij vrienden gelogeerd, en straks naar een familiefeestje bij Nijmegen... lekker interregionaal dit weekend
Op werkdagen binnen 24 uur.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:30 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het duurt om bij t-mobile een micro-sim aan te vragen voor een lopend abonnement?
Klantenservice is dicht
Wat is dat?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Ga je straks nog even naar de Blaauwe Hand?
De oudste kroeg in de stad. Een tijdje terug daar een avond gezeten. Flink aan het lokale bier.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is dat?
Maar we gaan alleen naar het familiefeestje en daarna weer terug naar Groningen, dan wil ik wel weer lekker thuis zijn
Wat doe jij in OUD ?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
OUD / Emancipatie van de vrouw leidt tot criminele kinderen
Rel in OUD op komst?
In dat geval vanaf dinsdag te koop:quote:
Babyboom!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
FB gelezen. Ja, ze zit dus in het donker.
Als je langsgaat kunnen ze vaak ook knippen voor je.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:30 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het duurt om bij t-mobile een micro-sim aan te vragen voor een lopend abonnement?
Klantenservice is dicht
Kost dat?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat doe jij in OUD ?
[..]
In dat geval vanaf dinsdag te koop:
[ afbeelding ]
Inclusief doosje, lader, koptelefoontje, aankoop/garantie bon (nog 10 maanden garantie oid)
Van een oud wijf geweest, altijd binnen gebruikt enzovoorts ...
Ik was ook wakker maar vond het vooral slaperigquote:Op zondag 6 januari 2013 05:40 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Het kan dus nog slechter
[ afbeelding ]
Nu ik het zo zie lijkt het helemaal geen interessante lijstquote:Op zondag 6 januari 2013 14:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
G Carolus en Bolleke gisteravond ook gehad
Zie ze op marktplaats staan met biedingen van 185,- maar voor 165 doe ik het ookquote:
Je bent genaaid bij het leeggoed. Hier is 2.1 x 0 nog altijd 0.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja, onze bierrekening voor Oud & Nieuw
[ afbeelding ]
Nee, het is een rare bon met 3 rijtjes.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent genaaid bij het leeggoed. Hier is 2.1 x 0 nog altijd 0.
Doet me denken aan de openingsscene van een star wars filmquote:Op zondag 6 januari 2013 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja, onze bierrekening voor Oud & Nieuw
[ afbeelding ]
Aparitivo zit aan de zijkant, aan het begin van het straatje naar de oude gracht, het zit inderdaad wat verstoptquote:Op zondag 6 januari 2013 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Gisteren uiteindelijk gegeten in de Beurs aan het Neude, kon Aparitivo niet vindenPrima gegeten, en daarvoor gezellig langs de grachten geslenterd. Ik vind Utrecht echt zo mooi
Feestje was in een nieuwbouwappartement tegenover station Terwijde. Tering zeg, die zijn ruim!![]()
Nu bij vrienden gelogeerd, en straks naar een familiefeestje bij Nijmegen... lekker interregionaal dit weekend
Dat laatste is zo waar. Maar het is wel een heel mooi gebouw, mooie sfeer!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef MaJo het volgende:
de beurs lijkt me ook wel prima al zou ik daar nooit heengaan om te stappen (komen alleen maar ballen).
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gisteren nog wel bij de Vagant geweest Lubje, inderdaad een indrukwekkende hoeveelheid aan Jenevers
heb nog wel gekeken maar kon het zo niet vinden. Er zijn gelukkig redelijk redelijk wat alternatievenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Den Engel dus ook gemist?(Antwerpen)
Dat zeker ja, leuke stadquote:Op zondag 6 januari 2013 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb nog wel gekeken maar kon het zo niet vinden. Er zijn gelukkig redelijk redelijk wat alternatieven
Nu ben ik wel benieuwd welke locatie dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste is zo waar. Maar het is wel een heel mooi gebouw, mooie sfeer!
Ik heb een andere locatie in gedachten...
825 is geen vreemde prijs...quote:Op maandag 7 januari 2013 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd welke locatie dan?
De appartementen in Terwijde waren ca. 825 euro p/m, is dat goedkoop? Mijn sociale huurwoning geeft me een beetje een vertekend beeld denk ik
kranten die de omslag naar internet moeten maken, ze moeten er nog steeds aan wennenquote:Op maandag 7 januari 2013 08:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er is weer een NRC-app voor android, ik heb een digitaal abonnement maar kan niet inloggen
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
Mijn gup ging om half zeven af, waar zit de snoozeknop?
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:05 schreef Etcetera het volgende:
Terug van de huisarts (Diaan niet gezien) en codeine meegekregen. En verder: uitzieken. Dus ik ben nog een week thuis waarschijnlijk. Als het donderdag niet beter gaat, dan moet ik nog een anti-biotica kuur ophalen.
* Etcetera verhuist weer naar de bank.
Mja, ze hadden een paar jaar geleden ook al een app, die was zo slecht dat ze hem weer geschrapt hebben. Deze werkt an sich wel (bij het installeren kun je één keer de krant downloaden) alleen dat inloggenquote:Op maandag 7 januari 2013 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kranten die de omslag naar internet moeten maken, ze moeten er nog steeds aan wennen
Ik had griep en nu last van slijm/hoesten. Griep is wel over, maar het uitzieken is nog lang niet klaar. Gisteren heb ik 7u geslapen overdag, kon 's avonds niet meer in slaap komenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wat heb jij?
Ik heb wel ab-kuur gekregen.Ik heb een bijholteontsteking
Ik duik straks mijn bed weer in.
In ieder geval beterschap!
En voor de overigen: goedemorgen.
Ow dat is ook erg vervelend. Hardnekkig virusje!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had griep en nu last van slijm/hoesten. Griep is wel over, maar het uitzieken is nog lang niet klaar. Gisteren heb ik 7u geslapen overdag, kon 's avonds niet meer in slaap komen![]()
Beterschap
Gelukkig maar!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben om half 12 uit bed gegaan, heb beneden anderhalve aflevering JAG gekeken en om 1u ofzo weer in bed gekropen, toen kon ik wel slapen uiteindelijk.
ik blijf niet snel thuis, maar deze keer wel jaquote:
Ik heb geen griep... ik heb een bijholteontsteking... met flinke hoofdpijn en alles pijn (oor, oog, hoofd, aangezichtspijn) als ik maar iets beweeg. Daarmee ga ik niet in de trein en hele dag op mijn werk zitten.quote:
Hahaha right.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets 'het zwakke geslacht'...
Waarom? De besmettings fase is dan toch al voorbij?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag hopen dat iedereen die griep heeft thuis blijft
Vraag een agent even om je te pepperen. Ben je binnen 5 minuten van alles af.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb geen griep... ik heb een bijholteontsteking... met flinke hoofdpijn en alles pijn (oor, oog, hoofd, aangezichtspijn) als ik maar iets beweeg. Daarmee ga ik niet in de trein en hele dag op mijn werk zitten.
Nou nee, liever niet. Ik wacht wel totdat de ab aanslaat.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag een agent even om je te pepperen. Ben je binnen 5 minuten van alles af.
Griep is de eerste dagen dat je ziek bent ook nog besmettelijk. Overigens is een paracetamolletje echt niet genoeg als je echt griep hebt. (ik had hem vijf jaar geleden voor het laatst, was toen een dikke week uit de running en kreeg een longinfectie toe) Bij een flinke verkoudheid die in de volksmond ook wel "griepje" genoemd wordt is dat misschien genoeg. (en in dat laatste geval mag je van mij best gaan werkenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom? De besmettings fase is dan toch al voorbij?
Wat paracetamol naar binnen werken en er is niks aan de hand.
Als je stevig de griep hebt blijf je wel thuis hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom? De besmettings fase is dan toch al voorbij?
Wat paracetamol naar binnen werken en er is niks aan de hand.
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:41 schreef B.ertha het volgende:
4 uur geslapen vannacht. Ik moest om half 6 op dus ik lag om 11u in bed. Toen twee uur wakker gelegen en om 5u was ik weer klaarwakker
Vanavond ga ik dooood
Het kan ook een parasitaire oorzaak hebben dacht ikquote:Op maandag 7 januari 2013 11:15 schreef Mark het volgende:
Als dat de symptomen zijn heb ik al jaren griep
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:02 schreef Mark het volgende:
[..]02:00 naar bed en om 6:30 eruit. 's Avonds een vent en, oh wacht daar gaat het dus fout
Maar vanavond ga je, naar eigen zeggen, wel dood...quote:Op maandag 7 januari 2013 11:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik was 's avonds een klaarwakkere vrouw dus was ik dat vanmorgen om 0500 ook weer![]()
Ik hoop niet dat je de voorspellende gaven van Nostradamus hebtquote:Op maandag 7 januari 2013 10:41 schreef B.ertha het volgende:
4 uur geslapen vannacht. Ik moest om half 6 op dus ik lag om 11u in bed. Toen twee uur wakker gelegen en om 5u was ik weer klaarwakker
Vanavond ga ik dooood
Of juist wel, hij zat er geregeld naast. De Jansen Steur van zijn tijdquote:Op maandag 7 januari 2013 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de voorspellende gaven van Nostradamus hebt
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maakt niet of ze ze heeft, ik/we wil(len) haar hier niet missen
lol, ik ookquote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Mark het volgende:
Nem, heb je uiteindelijk nog een keuze kunnen maken?
FOT / Negatievenscanner ervaringen?
Ik denk er momenteel ook over en leer graag van jou ervaringen
Natte kranten zijn goed voor het gewicht...quote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik hoop dat het vanavond nog een beetje droog wordt, want ik mag weer eens oud papier ophalen vanavond...
natte kleren niet voor mijn humeurquote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natte kranten zijn goed voor het gewicht...
Ik had gisteren overdag maar 2 uurtjes gesukkeld, maar helaas.... om 3 uur in slaap gevallen en om 6 uur ging de wekker weer.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:10 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren heb ik 7u geslapen overdag, kon 's avonds niet meer in slaap komen![]()
Waren de kaaskroketten lekker?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natte kranten zijn goed voor het gewicht...
Mijn vader is heel enthousiast over de zijne, ik eigenlijk niet. De foto's zijn heel vaal en een beetje blauwig. Overbelicht, welhaast.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Mark het volgende:
Nem, heb je uiteindelijk nog een keuze kunnen maken?
FOT / Negatievenscanner ervaringen?
Ik denk er momenteel ook over en leer graag van jouw ervaringen
ben bang dat ik ook zoiets heb staan en ik vind de kwaliteit ronduit matigquote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn vader is heel enthousiast over de zijne, ik eigenlijk niet. De foto's zijn heel vaal en een beetje blauwig. Overbelicht, welhaast.
Van Aldi (of Lidl).
Waren de kaaskroketten lekker MM?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Grappig, heb iemand op redelijk korte termijn nodig wegens een te boeken trip naar Schotland,, mail, sms en voicemail werken niet, dus Facebook nu ook maar ingezet om die persoon te pakken te krijgen...
Eens kijken of dat wat oplevert...
idd, haal ze als een jaar of 14 daarquote:Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ver-ruk-ke-lijk...![]()
Je moet ze niet te vaak eten, maar die dingen zijn gewoon goddelijk.
even onthouden dat ze ze daar hebben. Ik hou nogal van kaasdingenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:24 schreef lubje25 het volgende:
Eerder kon je ze daar ook nog laten frituren maar dat kan niet meer. Moet je bij Manneke Pis zijn, die friettent aan het Rokin
Bevroren halen bij Van der Linde zelf aan de Nieuwe Dijk, paar om meteen te eten bij Manneke Pis, ter hoogte van het Damrakquote:Op maandag 7 januari 2013 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even onthouden dat ze ze daar hebben. Ik hou nogal van kaasdingen
Niks daarvan, Vlaams Friethuis Vleminckx in de Voetboogstraat.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:24 schreef lubje25 het volgende:
Eerder kon je ze daar ook nog laten frituren maar dat kan niet meer. Moet je bij Manneke Pis zijn, die friettent aan het Rokin
oh ik werd door van Der Linden zelf naar Manneken Pis gestuurdquote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks daarvan, Vlaams Friethuis Vleminckx in de Voetboogstraat.
100 Keer lekkerder...
http://www.yelp.nl/biz/vlaams-friteshuis-vleminckx-amsterdam
een verslaving erbijquote:Op maandag 7 januari 2013 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij deze: goed voornemen voor dit jaar. Die kaaskroketten van van der Linde eten
ik hoorde vandaag op de radio van zo'n marktonderzoeker dat je allemaal applicaties moet gaan gebruiken zodat mensen online hun bier kunnen bestellen en ook al betalenquote:
Niet bij mij, daar kan je niet eens pinnenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag op de radio van zo'n marktonderzoeker dat je allemaal applicaties moet gaan gebruiken zodat mensen online hun bier kunnen bestellen en ook al betalen
En dat je hip met koffie moet gaan doen enzo
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niet bij mij, daar kan je niet eens pinnen
In de stad zou het misschien kunnen maar is wat mij betreft allemaal korte termijn werk.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vond het ook wel weer erg populair klinken wat de horeca moest gaan doen om nog winst te kunnen maken in deze barre tijden
denk dat je daar de belangrijkste punten wel hebt jaquote:Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In de stad zou het misschien kunnen maar is wat mij betreft allemaal korte termijn werk.
Kwaliteit, bekwaam personeel, persoonlijke aandacht, service, gastvrijheid etc Dat is belangrijk en niet op de HORECAVA te koop
Voor kroketten of patat?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
oh ik werd door van Der Linden zelf naar Manneken Pis gestuurd
voor de krokettenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor kroketten of patat?
Patat is niet echt lekker bij Manneke Pis...
eerder bakten ze zelf, nu hebben ze dat uitbesteed aan Manneke Pisquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
De oproep via Facebook heeft gewerkt, van 4 t/m 7 maart gaan we met zo'n 30 man bij de Glendronach distilleerderij in Schotland een vat whisky uitzoeken voor onze nieuwe clubbotteling...![]()
Ah, dat eerste wist ik, dat tweede niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
eerder bakten ze zelf, nu hebben ze dat uitbesteed aan Manneke Pis
Tsja, geen kaaskroketten daar...quote:Op maandag 7 januari 2013 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
Van Dam is bij Daarbaand geweest.
http://www.parool.nl/wca_(...)63141/Daarbaand.html
Ik vind het prima zo, eerder wilde het wel eens gebeuren dat je ze niet gebakken kon krijgen. Nu kan dat altijd zolang MP open isquote:Op maandag 7 januari 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat eerste wist ik, dat tweede niet.
Ik snapte de link met Manneke Pis daarom ook niet...
is dat dat restaurant waar wel eens een meet geweest is?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat dat restautant waar wel eens een meet geweest is?
Ze hebben het interieur wel aangepakt zie ik. Toen wij er waren was het veel donkerder en traditioneler ingericht.quote:
Naast hygienequote:Op maandag 7 januari 2013 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk dat je daar de belangrijkste punten wel hebt ja
En we moeten nog altijd naar die gehaktballentokoquote:Op maandag 7 januari 2013 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik leef nog
En ik heb vannacht 8 uur geslapen dus
klopt, maar dat is een basisvoorwaarde die altijd en overal in de horeca van toepasssing zou moeten zijn.quote:
Kan ik zeer aanbevelen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 06:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En we moeten nog altijd naar die gehaktballentoko
Van Dam is geen zeikerd iig. Hij geeft bijna alleen maar (hele) hoge cijfers. Wat dat betreft een slechte score voor Daarbaand trouwens.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
Daar heb je een punt. Hoewel zuigelingen vaak huilen en daarme verpest je wel andermans filmplezier. Dus ik vind nog steeds dat ze niet in de bios horenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zuigelingen maakt niet uit, die krijgen er niets van mee maar kinderen van 6 horen niet zo'n film te zien.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik zeer aanbevelen!
Als het op een gunstige dag is, wil ik wel mee zelfs (als dat mag volgens jullie richtlijnen).
idemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik zeer aanbevelen!
Als het op een gunstige dag is, wil ik wel mee zelfs (als dat mag volgens jullie richtlijnen).
quote:
als ze braaf zijn en slapen heb ik er geen probleem mee, anders heb je inderdaad alsnog een punt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Hoewel zuigelingen vaak huilen en daarme verpest je wel andermans filmplezier. Dus ik vind nog steeds dat ze niet in de bios horen
Zien ze het in de bios niet, dan wel thuis op een mega grote TV.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik even zeggen - even los van het feit dat de shietpartij in de bioscoop in Aurora natuurlijk verschrikkelijk was - dat een kind van 6 niet naar Batman hoort te kijken?
http://www.nydailynews.co(...)eo-article-1.1118735
Er waren ook vierjarigen en zuigelingen aanwezig!
Ik lees zijn verslagen altijd met plezier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Van Dam is geen zeikerd iig. Hij geeft bijna alleen maar (hele) hoge cijfers. Wat dat betreft een slechte score voor Daarbaand trouwens.
Aanmaken in den beginne werkt wel, kan 'm alleen niet opslaan/bevestigen na aanpassen van titel en OP en dus beschikbaar maken...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, als ik op open een nieuw topic druk werkt het wel (heb er geen aangemaakt)
Je krijgt de foutmelding na het klikken op 'Invoeren' en ik ben niet de enige, blijkt nu.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik kon klikken op nieuw deel en aanpassingen maken, de optie 'invoeren' bleef gewoon beschikbaar. Misschien eerst even de wijzigingen doorvoeren en dan pas aanmaken, ipv aanmaken en dan editten?
Opgelost, nota bene een Mod in MUZ had een topic in de reeks gehangen wat er niet in thuis hoorde en dat stond nog open. Dat topic is uit de reeks gehaald en daarna kon ik wel een nieuw topic aanmaken...quote:
Gisterenmorgen nog.quote:
We hebben ze wel, maar verkopen ze nooit...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en weer verliet een tevreden klant het pand
kussentjes?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben ze wel, maar verkopen ze nooit...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opgelost, nota bene een Mod in MUZ had een topic in de reeks gehangen wat er niet in thuis hoorde en dat stond nog open. Dat topic is uit de reeks gehaald en daarna kon ik wel een nieuw topic aanmaken...
Redelijk. Wel met hulp van ibuprofen... anders nog steeds hoofdpijn.. Twijfel ook nog of ik morgen wel moet gaan werken.quote:
Niet twijfelen, levert weer nieuwe hoofdpijn op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Redelijk. Wel met hulp van ibuprofen... anders nog steeds hoofdpijn.. Twijfel ook nog of ik morgen wel moet gaan werken.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet twijfelen, levert weer nieuwe hoofdpijn op.
Morgen gewoon bezien. Beterschap weer/nog!
School toch? Spannend!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is er bijna klaar voor.[ afbeelding ]
Zouden er meer moeten vinden, er zijn er die huishoudhandschoenen, chloor en wcbrilafdekdoekjes uit zouden moeten delen voor hygiënisch toiletbezoekquote:
No pun intended?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat lubje vooral een mannelijk punbliek heeft
Sommige doen dat ook echt...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zouden er meer moeten vinden, er zijn er die huishoudhandschoenen, chloor en wcbrilafdekdoekjes uit zouden moeten delen voor hygiënisch toiletbezoek
Was dat die show vlak voor Oud & Nieuw?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:36 schreef Whiteguy het volgende:
Trouwens nog 'met alle respect' van Theo Maassen teruggekeken; is wel weer de moeite waard.
In Dublin heb je ook veel toiletnegersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige doen dat ook echt...![]()
In de USA ben ik me eind vorig jaar lam geschrokken toen ik bij het openen van de deur van de toiletruimte in BB Kings Club onverwachts oog in oog stond met een pikdonker, ietwat verwijfd medemens die daar stond met snoepjes, luchtjes, gel, tandenborstels en tandpasta, handdoekjes en uiteraard ook een schoteltje om een bijdrage voor dat alles te leveren.
Ik ken de toiletjuffen hier, maar ik had hem in ieder geval niet verwacht daar en het voelde niet gemakkelijk...
Van 29 december ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat die show vlak voor Oud & Nieuw?
Moet ik nog bekijken, maar hoorde daar een hoop negatieve geluiden over...
In Amerika heb je ze op best veel plekken. Vooral in stripclubs ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In Dublin heb je ook veel toiletnegers
Volgens mij gingen de negatieve reacties meer over een specifieke opmerking in de trend van "Je weet gewoon dat terroristen (?) zo gaan reageren dus lok ze dan niet uit".quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Van 29 december ja.
Negatieve geluiden zouden zomaar kunnen komen vanuit groepen die hij een hak zet. Zoals
-Volendammers
-Domme mensen
-Religieuze mensen
-PVV-ers
en in het algemeen mensen die snel op hun teentjes getrapt zijn.
Maargoed, kijk dan niet naar cabaret.
Mwah, vond eerdere shows beter. En ik heb Theo hoog zitten (samen met Wim Helsen), dus misschien waren mijn verwachtingen te hoog.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:36 schreef Whiteguy het volgende:
Trouwens nog 'met alle respect' van Theo Maassen teruggekeken; is wel weer de moeite waard.
Ik zal er op mijn hoede zijn, dank voor de tip...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In Dublin heb je ook veel toiletnegers
ik wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:48 schreef B.ertha het volgende:
Maar wat weet ik nou, ik heb niet gekeken
Come on...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Van 29 december ja.
Negatieve geluiden zouden zomaar kunnen komen vanuit groepen die hij een hak zet. Zoals
-Volendammers
-Domme mensen
-Religieuze mensen
-PVV-ers
en in het algemeen mensen die snel op hun teentjes getrapt zijn.
Maargoed, kijk dan niet naar cabaret.
Ben ze wel eerder tegengekomen, maar dan meestal buiten de toiletruimte.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Amerika heb je ze op best veel plekken. Vooral in stripclubs ook.
Ze bestaan nog dus...quote:Overigens dit weekend nog woorden gehad met een overgevoelig vrouwtje over het woord "neger"
Ik vond het ook tegenvallen. De tweede helft van de show werd het wel beter. Maar misschien waren mijn verwachtingen ook te hoog.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on...
Dit waren vrijwel allemaal fans van Theo Maassen en ze waren niet enthousiast. Maar ik zal binnekort mijn eigen mening vormen...
Ja, echtquote:
Ongetwijfeld seksistisch.quote:Wat vindt ze van het woord 'vrouwtje'?
Nope, alive and kicking!quote:
Evengoed beterschap dan!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nope, alive and kicking!Had een ochtenddienst en krijg zometeen een vriendin op bezoek, dus ga lekker koffie zetten
quote:
even quoten voor het geval je binnenkort nog ziek bent. Dan even checken of je er nog steeds zo over denktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend dacht gisteren wel dat ie misschien ziek zou worden, maar dat lijkt alles mee te vallen. Had m bijna gesmeekt om mij ook ff aan te steken, leek me zo lekker om een paar dagen thuis op de bank te bivakkeren![]()
Spreek je dan wel even met hem af dat het geen griep is?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend dacht gisteren wel dat ie misschien ziek zou worden, maar dat lijkt alles mee te vallen. Had m bijna gesmeekt om mij ook ff aan te steken, leek me zo lekker om een paar dagen thuis op de bank te bivakkeren![]()
Ik België is een krat bier een bak bierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar een 'bak'![]()
Dat moet door een vrouw geschreven zijn...
Dan moet je daar geen bakkie in de bar bestellen dus...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik België is een krat bier een bak bier
Kan best, je moet alleen niet om melk en suiker vragen. Dat vinden ze vast heel gekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je daar geen bakkie in de bar bestellen dus...
Hier in Amsterdam wordt een biertje ook wel aangeduid als 'bakkie'...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan best, je moet alleen niet om melk en suiker vragen. Dat vinden ze vast heel gek
In Rotterdam bestel je dan dus een koffiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam wordt een biertje ook wel aangeduid als 'bakkie'...
Is in Brabant ook niet vreemd...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik België is een krat bier een bak bier
Überdad, kun de mijne er ook even inleggen? (inclusief slapen dus) Krampjes worden wel meegeleverd ...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Goedenavond
Tinu in Duitsland voor werk, dus ik heb vanaf het ochtendritueel tot brengen naar school alleen gedaan, en vanmiddag ophalen, koken en avondritueel ook - liggen twee jochies gewoon prinsheerlijk te slapen, en het is geeneens 20:00
Ik zal altijd import blijvenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
al die Brabanders hier ook,...
Belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |