abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:25:22 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130323735
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef tribalwars het volgende:
Het is nog erger dan in de tweede wereld oorlog en koude oorlog. Een voorbeeld in oost europa in de koude oorlog werd ook alles gecontroleerd. Je werd overal in de gaten gehouden op straat. Er werd zelfs je huis gecontroleerd op gevaarlijk bestaande of boeken. Nu is het erger nu lezen ze elke letter die je schrijft op je pc. Elke facking stap die je zet wordt geregisteerd. Want in je OV kaart zit een chip in je bankpas in je ID kaart. Je moet altijd je ID kaart bij hebben dus wordt je zo wie zo altijd gecontroleerdt. Dan heb je nog BOA's nog erger dan een soort nazi honden die alles controleren en als je maar iets verkeerd doet bam meteen een boete. Zelfs als een bal in de lucht gooit krijg je een boete. En dan moet allemaal voor nationale veiligheid. Ik heb letterlijk nog nooit ene beroving gezien een schietpartij en moorden kom hier maar eens in de 5 a 10 jaar voort. Wil nou al vrijheid af pakken voor die kleine kans dat er iets gebeurt. Hoe dom schaap ben je als je niet ziet waar dit heen gaat. Dan ben je wel verdomd goed programmeert. De tv is een verdomd goede hypnose machine. Is wel te zien aan het aantal schaapjes. Triest geeft wel aan dat de NWO aan de winnende hand is.
Wat een poep toen was je geneens geboren, vriendin van mijn moeder is getrouwd begin jaren 80 met een oost duitser. ^)
Ze zijn nooit bezocht geweest door politie of wat dan ook, of erg in de gaten gehouden.
Ze zijn zelfs gewoon een aantal keer hier geweest, ver voor de val van de muur zelfs.
ze moeten ervoor wel een speciaal visum er voor aanvragen thats it!
what a year!, and its only Januari!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:27:45 #202
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_130323829
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met PRISM in je achterhoofd:

[..]

Aangezien downloaden in D illigaal is, zal het wel hoger zijn schat ik
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:28:24 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130323849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Van jouw hoeven we dat ook niet te verwachten. Je bent net zo schaap als de rest en komt hier alleen maar om te trollen maar dat wisten we al.
Begint je weer over schapen, wat doet die jongen hier in BNW hoor je dan niet op NWS forum rond te dolen?
als er 1 een schaap is ben jij dat, je hebt me eens verteld, vanaf moment dat je op dit forum kwam dat klasgenoten jou het een en ander hadden uitgelegd over BNW en dus volg je wel hun + je bent KATHOLIEK!!! JEZUS was een HERDER van SCHAPEN, dus wie is hier nou het grootste schaap >:O
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:28:59 #204
45206 Pietverdriet
pi_130323872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat een poep toen was je geneens geboren, vriendin van mijn moeder is getrouwd begin jaren 80 met een oost duitser. ^)
Ze zijn nooit bezocht geweest door politie of wat dan ook, of erg in de gaten gehouden.
Ze zijn zelfs gewoon een aantal keer hier geweest, ver voor de val van de muur zelfs.
ze moeten ervoor wel een speciaal visum er voor aanvragen thats it!
Was hij waarschijnlijk partijlid en van de stasi
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:31:56 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130323987
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was hij waarschijnlijk partijlid en van de stasi
nee hoor getrouwd met Nederlandse hielp ook wel beetje mee.
+ de 4 jongens (hun kinderen) waren dus ook half nederlands en dat helpt ook.
maar je zou dan verwachten dat zo iemand als een soort van spion behandeld zou worden.
Btw ze hebben wel een mooie souvenir voor ons meegenomen enkele jaren erna ... een stukje Berlijnse muur :)

btw hij had een eigen bouwbedrijf :)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:57:32 #206
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130350882
Propaganda wordt ook gebruikt in de muziek industrie. De illuminti symoliek wordt onbewust als normaal gevonden. Terwijl dat symboliek van Satan/Duivel is. De meeste mensen hier zullen het ook wel niet zien.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130350975
De meeste mensen hier zijn dan ook net volwassen genoeg om niet meer in sprookjes te geloven.
Conscience do cost.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:06:39 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130351134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:57 schreef tribalwars het volgende:
Propaganda wordt ook gebruikt in de muziek industrie. De illuminti symoliek wordt onbewust als normaal gevonden. Terwijl dat symboliek van Satan/Duivel is. De meeste mensen hier zullen het ook wel niet zien.
ooit naar een rock festival geweest?
het handsymbool wat alle rockers gebruiken heeft als je gaat opzoeken ook met de duivel etc blah blah te maken.

maar de liefhebbes gebruiken het symbool om aan te geven dat het nummer vet is, want op headbangen na kan je niet altijd op de muziek dansen.

en dat heeft geen HOL met illuminatie te maken.

anders ben ik ook een illuminti aanhanger
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:12:26 #209
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130351288
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

ooit naar een rock festival geweest?
het handsymbool wat alle rockers gebruiken heeft als je gaat opzoeken ook met de duivel etc blah blah te maken.

maar de liefhebbes gebruiken het symbool om aan te geven dat het nummer vet is, want op headbangen na kan je niet altijd op de muziek dansen.

en dat heeft geen HOL met illuminatie te maken.

anders ben ik ook een illuminti aanhanger
Stiekem toch wel maar je kunt nog genieten van de muziek. Ook al weet je dit allemaal.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:13:58 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130351331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:12 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Stiekem toch wel maar je kunt nog genieten van de muziek. Ook al weet je dit allemaal.
wut?
dude you do not make sense.

ik sta te headbangen dito als al die andere rockers omdat we van de muziek houden.

niet omdat we bij het horen van de muziek de Illuminatie aanbidden. 8)7
pi_130351477
quote:
Na al die tijd weet je toch wel dat het illuminati is en geen illuminti?
Of doe je het er om? :P
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:27:14 #212
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130351701
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Schrijft makkelijker
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:28:02 #213
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130351725
Zelfs in zulke muziek zit symboliek.
geblokte zwarte - witte vloer.
maar je kunt er toch van genieten
pi_130352714
quote:
Grotendeels van t 'muziek' industrie draait toch maar op geld en beroemde worden,heeft heel weinig te maken met creativiteit enz.
Het zijn meestal dansende oranje gekleurde poppetjes die wil graag op TV komen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130352791
Grotendeels niet juist. Het gros van de muziek zie je nooit op TV verschijnen. De "grote sterren" zijn maar een minimaal gedeelte van de muziekindustrie.
Conscience do cost.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:23:59 #216
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130353364
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef ems. het volgende:
Grotendeels niet juist. Het gros van de muziek zie je nooit op TV verschijnen. De "grote sterren" zijn maar een minimaal gedeelte van de muziekindustrie.
Die bevatte juist veel illumintie symboliek.
pi_130353421
Lezen.
Conscience do cost.
pi_130353550
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef ems. het volgende:
Het 'muziek' industrie draait ook op talentloze iemandjes die ze kunnen verkopen....daarom noemen ze t 'n industrie. Heeft veel minder te maken met self-expressie,kunst,creativiteit of mensen die vinden t gewoon leuk om te spelen.
Daarom is het meeste pop muziek gefabriceerd,leeg,over-produceerde,wegwerp shijt.
Tis heel lang zo geweest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:36:57 #219
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130353780
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het 'muziek' industrie draait ook op talentloze iemandjes die ze kunnen verkopen....daarom noemen ze t 'n industrie. Heeft veel minder te maken met self-expressie,kunst,creativiteit of mensen die vinden t gewoon leuk om te spelen.
Daarom is het meeste pop muziek gefabriceerd,leeg,over-produceerde,wegwerp shijt.
Ze hebben gewoon domme leeghoofden nog die hun symboliek verspreiden zo simpel is het.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:39:22 #220
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130353857
Tv wordt gebruikt om mensen dom te maken zo hebben je hard werkende niet nadenkende slaven het ideale volk voor de illuminatie. Tv maakt je dom en school maakt je onkritisch.
pi_130353881
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat zei je al. Waar mij het om ging was dat je overdreef met de aantallen. Die 'talentloze' mensen die op tv komen waar jij het over hebt zijn maar een minimaal aandeel van de totale muziekindustrie.

Sowieso is er nauwelijks meer muziek op TV. Dat heeft zich veel meer naar internet verplaatst.
quote:
Dat is niet alleen bij populaire muziek of muziek die je op tv ziet zo hoor. Ook underground is er genoeg rommel.

Verder is het een kwestie van smaak.
Conscience do cost.
pi_130354309
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zei je al. Waar mij het om ging was dat je overdreef met de aantallen. Die 'talentloze' mensen die op tv komen waar jij het over hebt zijn maar een minimaal aandeel van de totale muziekindustrie.

Sowieso is er nauwelijks meer muziek op TV. Dat heeft zich veel meer naar internet verplaatst.

[..]

Dat is niet alleen bij populaire muziek of muziek die je op tv ziet zo hoor. Ook underground is er genoeg rommel.

Verder is het een kwestie van smaak.
I don't agree en ik ga niet in discussie over.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:54:12 #223
45206 Pietverdriet
pi_130354340
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:39 schreef tribalwars het volgende:
Tv wordt gebruikt om mensen dom te maken zo hebben je hard werkende niet nadenkende slaven het ideale volk voor de illuminatie. Tv maakt je dom en school maakt je onkritisch.
Ah, en wat veroorzaakt alle complotten op het internet geloven?

Enne, heb je er wel eens over nagedacht dat het ware complot veel subtieler is, namelijk dat jij wijs wordt gemaakt dat de media desinformatie bedrijven zodat mensen als jij niet de nieuwsmedia meer geloven maar onschuldige onzin over vliegende schotels en gray's, zodat ze geheel niet meer kritisch zijn naar wat er werkelijk gebeurd?
Je bent als een hond die achter een niet gegooide bal aanrent

[ Bericht 8% gewijzigd door Pietverdriet op 22-08-2013 18:00:59 ]
pi_130354422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:39 schreef tribalwars het volgende:
Gebruikt als subtiel hypnosis.
pi_130354446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Die bevatte juist veel illumintie symboliek.
Nu gebruik je wel dezelfde hoeveelheid letters als illuminati dus kun je het net zo goed meteen juist schrijven.
pi_130354666
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

I don't agree en ik ga niet in discussie over.
Dat is het leuke van feiten. Het maakt niet zoveel uit of je het er mee eens bent of niet.

Verder goede instelling man. "Ik hoor niets wat ik niet wil horen". Je zou zo de Amerikaanse politiek in kunnen :D Of de Nederlandse basisschool.
Conscience do cost.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:06:06 #227
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130354726
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is het leuke van feiten. Het maakt niet zoveel uit of je het er mee eens bent of niet.

Verder goede instelling man. "Ik hoor niets wat ik niet wil horen". Je zou zo de Amerikaanse politiek in kunnen :D Of de Nederlandse basisschool.
Dat geld voor jouw juist leuk dat je hetzelfde toegeeft.
pi_130354738
Heb je geld van mij ja?
Conscience do cost.
pi_130354749
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat feiten?
Ik wil gewoon niet in discussie gaan met jou want ik vind je onaardig en arrogante en iemand die denkt dat hij slimmer is dan wat hij eigenlijk is. En?
pi_130354845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat feiten?
Lezen. Jij zegt dat de muziekindustrie gigantisch is terwijl het aantal mensen dat je op TV ziet juist minimaal is. Het gros van de muzikanten zullen jij en ik nooit wat van horen.
quote:
Ik wil gewoon niet in discussie gaan met jou want ik vind je onaardig en arrogante en iemand die denkt dat hij slimmer is dan wat hij eigenlijk is. En?
Het is ook geen discussie. Het was puur even het rechtzetten van de onzin die jij schreef. Verder is de enige reden dat je discussie wilt vermijden omdat je alleen maar wil dat mensen je napraten. Niet meer, niet minder.

Verder vind ik jou ook heel erg dom maar dat heeft mij nooit ervan weerhouden om op je punten in te gaan. Als je mensen gaat negeren omdat je het niet met ze eens bent dan ben je net zo 'erg' als de politici die ik je regelmatig zie hekelen :)
Conscience do cost.
pi_130355057
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Lezen. Jij zegt dat de muziekindustrie gigantisch is terwijl het aantal mensen dat je op TV ziet juist minimaal is. Het gros van de muzikanten zullen jij en ik nooit wat van horen.

[..]

Het is ook geen discussie. Het was puur even het rechtzetten van de onzin die jij schreef. Verder is de enige reden dat je discussie wilt vermijden omdat je alleen maar wil dat mensen je napraten. Niet meer, niet minder.

Verder vind ik jou ook heel erg dom maar dat heeft mij nooit ervan weerhouden om op je punten in te gaan. Als je mensen gaat negeren omdat je het niet met ze eens bent dan ben je net zo 'erg' als de politici die ik je regelmatig zie hekelen :)
Je zet niks recht- je -edit-die wilde graag 'n beetje interessante klinken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 22-08-2013 18:35:02 ]
pi_130355112
Zeg dan meteen dat je 12 bent, dan had ik niet zulke moeilijke taal gebruikt zodat jij het kon begrijpen. O+
Conscience do cost.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:22:53 #233
45206 Pietverdriet
pi_130355399
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:16 schreef ems. het volgende:
Zeg dan meteen dat je 12 bent, dan had ik niet zulke moeilijke taal gebruikt zodat jij het kon begrijpen. O+
Dat zal Tribalwars ook op prijs stellen
pi_130355512
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat zal Tribalwars ook op prijs stellen
Die heeft een andere tactiek. Waar Tingo graag emotioneel mag worden als iemand het niet met hem eens is begint tribal gewoon over heel iets anders als blijkt dat zijn punt, voor zover hij dat heeft, geen stand houdt.

Nog best lastig om constant rekening te moeten houden met tingowars en hun beperkingen.
Conscience do cost.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:34:35 #235
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130355910
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Die heeft een andere tactiek. Waar Tingo graag emotioneel mag worden als iemand het niet met hem eens is begint tribal gewoon over heel iets anders als blijkt dat zijn punt, voor zover hij dat heeft, geen stand houdt.

Nog best lastig om constant rekening te moeten houden met tingowars en hun beperkingen.
Dan heb je nog ems de man die altijd gelijk heeft op elke punt. Dat is zijn tactiek
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:35:57 #236
45206 Pietverdriet
pi_130355976
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dan heb je nog ems de man die altijd gelijk heeft op elke punt. Dat is zijn tactiek
Wat knap van je dat je dit toe kan geven, je bent niet zo dom als je je voordoet? Of is dit een blinde kip die een korrel vind?
pi_130356011
Zo klaar maar weer.
pi_130356575
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Altijd gelijk proberen te hebben lijkt me dan ook een goede tactiek. Helaas werkt dat voor mij niet zo want ik zit er regelmatig naast. Echter zijn de discussies vaak nogal subjectief en dan heb ik mede dankzij jouw inkoppers genoeg reden om het niet met je eens te zijn. Dat is heel wat anders dan gelijk of ongelijk.

Maargoed, het punt blijft dus staan. Dat gelul over satan en muziek en dat iedereen dat massaal ziet en overneemt is niets anders dan speculatie van jouw kant.
Conscience do cost.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 05:41:55 #239
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_130374273
quote:

[..]

Inderdaad, ik wacht al een paar dagen op zijn bronnen m.b.t. zijn lachwekkende, zelf verzonnen, achterlijke, achterhaalde en onderuitgehaalde ideeen over homoseksualiteit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

morgen krijg je bronnen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:44:21 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130375111
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 05:41 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Inderdaad, ik wacht al een paar dagen op zijn bronnen m.b.t. zijn lachwekkende, zelf verzonnen, achterlijke, achterhaalde en onderuitgehaalde ideeen over homoseksualiteit.

[..]

:) die quote van hem heb ik vaker gehoord inderdaad.

en ik heb de memo ook niet gehad }:|
pi_130984709
Dit vind ik toch wel een beetje te ver gaan.
Zou de school dat als propaganda zien? Het is notabene het vredesteken :o

'Het 'peace-teken blijkt in de tijd van de Romeinse koning Nero gebruikt te zijn als symbool voor de marteling van christenen.' Later kreeg het meer occulte betekenis bij satanisten.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)om-peace-teken.dhtml
pi_130995380
Het christelijke kruis is honderden jaren lang gebruikt om andersdenkenden te vervolgen en te martelen. Beetje dubbele standaard dus.

Maargoed, je moet ook geen rationaliteit verwachten van gelovigen.
Conscience do cost.
pi_130996777
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:16 schreef ems. het volgende:
Het christelijke kruis is honderden jaren lang gebruikt om andersdenkenden te vervolgen en te martelen. Beetje dubbele standaard dus.

Maargoed, je moet ook geen rationaliteit verwachten van gelovigen.
Het is toch absurd? Net zolang zoeken tot ze iets gevonden hebben om dat teken af te keuren. Dan vraag ik me af wíe er hier nu een slechte gedachtengang heeft.
pi_131632826
Propaganda wordt nu ook gebruikt om mensen doen te geloven dat de aarde opwarmt. Terwijl dit niet waar is de aarde is nu even warmer geweest en koelt nu weer af. Dat is vrij normaal.
  zondag 29 september 2013 @ 13:32:31 #246
412895 edeltrein1234
val altijd met 4 edelmannen
pi_131670845
Er zijn vele tactieken gebruikt in de loop van de jaren om de opinie van gedachten doe veranderen.
maak altijd def en off dorpen.
  zondag 29 september 2013 @ 13:33:33 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131670862
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:32 schreef edeltrein1234 het volgende:
Er zijn vele tactieken gebruikt in de loop van de jaren om de opinie van gedachten doe veranderen.
:')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 september 2013 @ 13:53:35 #248
412895 edeltrein1234
pi_131671469
Ah dan geloof je het niet zal mij een worst wezen. Ik vind de waarheid wel belangrijke dat jij de wetenschap als geloof aan hangt kan ik niks aan doen. Maar feite blijft dat mensen mensen blijven en om te kopen zijn. Je kunt verslagen vervalsen. Je kunt klimaatmodelen ook heel makkelijk een paar tienden te hoog laten uitkomen. Je kunt propaganda films maken. Misschien laat je zelf ook wel omkopen. Er gebeuren vreemde dingen op deze wereld. Ik weet wel dat er niet aan waarheidsbevinding wordt gedaan. Dat was niet in de jaren 50 maar nu ook niet dat is er nooit geweest. Al hoewel had je wel zo'n gevoel. Dat gevoel komt omdat je in loop van de jaren in die onzin gelooft. Gelukkig ben ik 10 jaar geleden wakker worden en heb ik het ingezien. Maar feite blijft dat de geschiedenis zich herhaalt en dat heeft vaak slecht invloeden op de mensen. Het kan ook anders daar denkt niemand aan. Het is heel simpel en het heet denken als iedereen dat doet veranderd er al een hele boel.
  zondag 29 september 2013 @ 14:01:20 #249
18159 Dlocks
pi_131671692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef Tribalwars het volgende:
Propaganda wordt nu ook gebruikt om mensen doen te geloven dat de aarde opwarmt. Terwijl dit niet waar is de aarde is nu even warmer geweest en koelt nu weer af. Dat is vrij normaal.
Wordt helemaal niet gebruikt. Er is al sinds het begin grote verdeeldheid te zien bij politiek, media en wetenschappers. Er wordt alles behalve een eenduidige boodschap uitgedragen.

Dat jij er zo over denkt komt misschien omdat je een jaar of 7 was toen de discussie over klimaatverandering begon. Dus jij hebt helemaal niet meegekregen hoe dit in de afgelopen 10 jaar is verlopen.

Maar wellicht heb je weer eens iets gelezen op één of andere website en ben je het als een aapje aan het na-praten.
  zondag 29 september 2013 @ 14:07:46 #250
412895 edeltrein1234
pi_131671896
Wetenschap is niet meer zo betrouwbaar als het geweest is. De klimaatlobby wordt beinvloed door de grote bankiers. En het klimaat schommelt altijd al. Nu wordt het juist weer kouder. Maar je kunt niet over een periode van 25 a 30 jaar zeggen dat het klimaat opwarmen. En waarom zouden we er bang voor moeten zijn. Waarom laten we ons angst aan jagen. In de jaren 1840 tot 1870 was het nog warmer dan nu. En in de vroege middeleeuwen was het iets warmer/even warm als nu. Dus je ziet dat het wel vaker voorkomt dan nu. Dus we hoeven ons er niet druk om te maken. En trouwens als CO2 het probleem is dan zijn mensen het probleem want wij ademen CO2 uit. Dus dan kun je ons allemaal afschieten en dan is het probleem opgelost. Het klimaat is nooit constant leer dat nou eens. En geld willen ze verdienen met dit. En trouwens de zuidpool groeit aan. We hadden het koudste voorjaar sinds 1970. Er lag nog sneeuw in schotland in mei. Er lag nog tot bijna juni sneeuw op de alpen. We hadden 6 maanden op rij te koude maanden. Doet me eerder denken aan een afkoeling dan aan een opwarming.
  zondag 29 september 2013 @ 14:19:17 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131672330
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:07 schreef edeltrein1234 het volgende:
Wetenschap is niet meer zo betrouwbaar als het geweest is. De klimaatlobby wordt beinvloed door de grote bankiers. En het klimaat schommelt altijd al. Nu wordt het juist weer kouder. Maar je kunt niet over een periode van 25 a 30 jaar zeggen dat het klimaat opwarmen. En waarom zouden we er bang voor moeten zijn. Waarom laten we ons angst aan jagen. In de jaren 1840 tot 1870 was het nog warmer dan nu. En in de vroege middeleeuwen was het iets warmer/even warm als nu. Dus je ziet dat het wel vaker voorkomt dan nu. Dus we hoeven ons er niet druk om te maken. En trouwens als CO2 het probleem is dan zijn mensen het probleem want wij ademen CO2 uit. Dus dan kun je ons allemaal afschieten en dan is het probleem opgelost. Het klimaat is nooit constant leer dat nou eens. En geld willen ze verdienen met dit. En trouwens de zuidpool groeit aan. We hadden het koudste voorjaar sinds 1970. Er lag nog sneeuw in schotland in mei. Er lag nog tot bijna juni sneeuw op de alpen. We hadden 6 maanden op rij te koude maanden. Doet me eerder denken aan een afkoeling dan aan een opwarming.
Fun fact: een opwarming van de aarde kan voor meer sneeuwval zorgen.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 september 2013 @ 14:22:46 #252
412895 edeltrein1234
pi_131672474
Ja er zijn ook andere factoren die voor plaatselijk hoge temperaturen kunnen zorgen. Zoals haarp en chemtrails kan dat ook. Al hoewel de wetenschapper dat niet gelooft. Omdat het verhaal buiten zijn boek je gaat dus kun je het onmogelijk accepteren als waarheid jammer. Mijn vele grijzen haren val ervan uit.
  zondag 29 september 2013 @ 14:31:01 #253
18159 Dlocks
pi_131672773
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:07 schreef Tribalwars het volgende:
Toch jammer je door je jonge leeftijd afgelopen tien jaar het nieuws niet hebt 'kunnen' volgen. Je loopt echt hopeloos achter de feiten aan. Je komt totaal niet met nieuwe inzichten aanzetten.

Leuk dat je de laatste tijd beetje hebt verdiept in dit onderwerp, maar de manier waarop je het brengt laat zien dat je geen benul hebt van de discussies die door de politiek, wetenschappers en fokkers :P de afgelopen 10 jaar gevoerd zijn.

Het is overigens ook niet voor niets dat men tegenwoordig liever spreekt van global climate change i.p.v. global warming.

Ter info:
De korte periode van relatief sterker stijgende gemiddelde temperatuur -uit mijn hoofd- al rond 2007 gestopt.

En de gemiddelde temperatuur wordt als sinds de laatste grote ijstijd -20.000 jaar geleden- alsmaar hoger. Met uitzondering van de mini-ijstijd in de middeleeuwen. Global warming is dus wat dat betreft niets nieuws. :P
  zondag 29 september 2013 @ 14:31:25 #254
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131672787
quote:

[..]

Heb nu door hoe jij in elkaar zit. Jij haalt je zelfvertrouwen uit de discussies op dit forum. Je bent constant bezig om Tingo en Tribal af te zeiken en daar put jij bevrediging uit.

Als je dit nu zo keihard leest, vind je dat dat niet enorm treurig?

p.s. Je kunt dit natuurlijk nooit toegeven aangezien dat een veel te schokkende waarheid voor je is. Net zoals je nooit dingen toe kan geven die bv Tingo of Tribal verkondigen aangezien dan je hele levensdoel verdwenen is. Dus je zal waarschijnlijk wel weer iets zeggen als "lekker hypocriet, kijk eens in de spiegel ofzo".
Feyenoord!
  zondag 29 september 2013 @ 14:33:27 #255
18159 Dlocks
pi_131672862
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb nu door hoe jij in elkaar zit. Jij haalt je zelfvertrouwen uit de discussies op dit forum. Je bent constant bezig om Tingo en Tribal af te zeiken en daar put jij bevrediging uit.

p.s. Je kunt dit natuurlijk nooit toegeven aangezien dat een veel te schokkende waarheid voor je is. Net zoals je nooit dingen toe kan geven die bv Tingo of Tribal verkondigen aangezien dan je hele levensdoel verdwenen is. Dus je zal waarschijnlijk wel weer iets zeggen als "lekker hypocriet, kijk eens in de spiegel ofzo".
Tingo (mister CGI) en Tribal (mister Illuminti) verkondingen dan ook alleen maar bagger i.p.v. waarheid.
pi_131672865
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En jij wordt seksueel opgewonden van de hele tijd hetzelfde richting mij te herhalen, of niet?
quote:
Waarom zou ik iets keihard lezen? Ik lees liever rustig.
quote:
p.s. Je kunt dit natuurlijk nooit toegeven aangezien dat een veel te schokkende waarheid voor je is.
Jij daarentegen bent een baken van zelfreflectie en een voorbeeld voor ons allemaal.
quote:
Net zoals je nooit dingen toe kan geven die bv Tingo of Tribal verkondigen aangezien dan je hele levensdoel verdwenen is. Dus je zal waarschijnlijk wel weer iets zeggen als "lekker hypocriet, kijk eens in de spiegel ofzo".
Want jij doet op dit moment iets anders? :D

Dommie.
Conscience do cost.
  zondag 29 september 2013 @ 14:34:16 #257
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131672891
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:33 schreef ems. het volgende:

[..]

En jij wordt seksueel opgewonden van de hele tijd hetzelfde richting mij te herhalen, of niet?

[..]

Waarom zou ik iets keihard lezen? Ik lees liever rustig.

[..]

Jij daarentegen bent een baken van zelfreflectie en een voorbeeld voor ons allemaal.

[..]

Want jij doet op dit moment iets anders? :D

Dommie.
Yup. Had het al voorspeld. :)
Feyenoord!
  zondag 29 september 2013 @ 14:34:30 #258
412895 edeltrein1234
pi_131672901
Ja maar dan nog moeten we die onzin stoppen. Dat voel ik aan mijn oude water.
  zondag 29 september 2013 @ 14:35:14 #259
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131672923
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:33 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Tingo (mister CGI) en Tribal (mister Illuminti) verkondingen dan ook alleen maar bagger i.p.v. waarheid.
Ze verkondigen juist erg veel waarheid. Maar jij denkt daar anders over.
Feyenoord!
pi_131672985
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Yup. Had het al voorspeld. :)
Als je al had voorspeld dat je argumenten geen stand houden kan je het beter gewoon achterwege laten. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

ze liegen juist alleen maar maar jij denkt daar anders over.
Conscience do cost.
  zondag 29 september 2013 @ 14:40:13 #261
412895 edeltrein1234
pi_131673071
ja ems en dlocks denken dat ze als weten komt omdat ze vast geroest zijn met leugens en ze durven de waarheid niet in te zien want die is harder dan je denkt.
  zondag 29 september 2013 @ 14:54:30 #262
18159 Dlocks
pi_131673547
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zoals de FEMA kampen die hoe dan ook op 1 oktober open moeten gaan? Zoals WO 3 of andere grote gebeurtenis die hoe dan ook voor 1 oktober moet gaan plaatsvinden? (Tribalwars)

En dan hebben we Tingo, die roept enkel en alleen maar onzin zoals: "CGI, victims en kijk maar op clues forum". Hem heb ik nog nooit met inhoudelijke reactie zien komen. Dit in tegenstelling tot Tribalwars.

Kortom, ik heb ze nog nooit op enige waarheid kunnen betrappen.
  zondag 29 september 2013 @ 14:58:59 #263
412895 edeltrein1234
pi_131673685
Nou er is toch nog een aanslag gebeurt er is bijna een derde wereld oorlog gekomen. En jij roept alleen maar ze hebben onjuist om dat ze het niet goed voorspelt hebben. Al hoewel ze toch aardig in de buurt komen. Dat is beter dan op je lui reet zitten en mensen uitlachen en zelf geen doelen hebben alleen maar leven in slavernij.
pi_131673713
Nu nog één zo'n kattig persoon en de kliek is compleet. Dolletjes.

En dat op zo'n mooie dag!
  zondag 29 september 2013 @ 15:06:42 #265
18159 Dlocks
pi_131673974
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:58 schreef Tribalwars het volgende:

Nou er is toch nog een aanslag gebeurt er is bijna een derde wereld oorlog gekomen. En jij roept alleen maar ze hebben onjuist om dat ze het niet goed voorspelt hebben. Al hoewel ze toch aardig in de buurt komen. Dat is beter dan op je lui reet zitten en mensen uitlachen en zelf geen doelen hebben alleen maar leven in slavernij.
Onzin, we zijn bij lange na niet bij een derde wereld oorlog gekomen.

Dit was gewoon weer één van de 13 in een dozijn complot theorietjes die zoals altijd met dit soort scenario's te onzinnig en te lachwekkend voor woorden zijn en nooit en te nimmer uit komen. Kortom, onzin van de bovenste plank. :Y

Maar ik vermoed dat jij -helaas- nog een keer of 10 zelf moet ervaren dat dit soort theorietjes in de meeste gevallen niets meer dan onzin zijn. Tot die tijd schat ik zo in dat jij er niets van leert en blijf jij je verheven voelen boven de zogenaamde slapende schaapjes. Ofwel in de illusie blijven geloven dat jij alles beter weet dan de slapende schaapjes. :')
pi_131674494
Als hij boven jou staat en jij boven hem, staan jullie dan eigenlijk niet op gelijke voet?
  zondag 29 september 2013 @ 22:17:01 #267
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131691725
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:54 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Zoals de FEMA kampen die hoe dan ook op 1 oktober open moeten gaan? Zoals WO 3 of andere grote gebeurtenis die hoe dan ook voor 1 oktober moet gaan plaatsvinden? (Tribalwars)

En dan hebben we Tingo, die roept enkel en alleen maar onzin zoals: "CGI, victims en kijk maar op clues forum". Hem heb ik nog nooit met inhoudelijke reactie zien komen. Dit in tegenstelling tot Tribalwars.

Kortom, ik heb ze nog nooit op enige waarheid kunnen betrappen.
Je noemt nu een aantal dingen die niet kloppen. Maar ze hebben ook een heleboel dingen genoemd die wel waar zijn. Lees de posts maar na.
Feyenoord!
  zondag 29 september 2013 @ 22:18:47 #268
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131691843
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Onzin, we zijn bij lange na niet bij een derde wereld oorlog gekomen.

Dit was gewoon weer één van de 13 in een dozijn complot theorietjes die zoals altijd met dit soort scenario's te onzinnig en te lachwekkend voor woorden zijn en nooit en te nimmer uit komen. Kortom, onzin van de bovenste plank. :Y

Maar ik vermoed dat jij -helaas- nog een keer of 10 zelf moet ervaren dat dit soort theorietjes in de meeste gevallen niets meer dan onzin zijn. Tot die tijd schat ik zo in dat jij er niets van leert en blijf jij je verheven voelen boven de zogenaamde slapende schaapjes. Ofwel in de illusie blijven geloven dat jij alles beter weet dan de slapende schaapjes. :')
Bij lange na niet?

Hoe zie je dat? Als Poetin niet met dat idee was gekomen had de USA Syrie aangevallen en dan was er een grote kans op WW3 geweest.

Maar goed, we zullen het nooit weten gelukkig. Maar als ik je zo hoor dan geloof jij niet in complottheorieen, klopt dat?
Feyenoord!
  zondag 29 september 2013 @ 22:36:20 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131692899
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je noemt nu een aantal dingen die niet kloppen. Maar ze hebben ook een heleboel dingen genoemd die wel waar zijn. Lees de posts maar na.
Zoals?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 september 2013 @ 23:15:21 #270
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131695016
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals?
Dat de wereld gecontroleerd word door een kleine groep uberrijke families die de Big Media, Olie, Wapenhandel, Banken etc bezitten.
Feyenoord!
  zondag 29 september 2013 @ 23:16:42 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131695091
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat de wereld gecontroleerd word door een kleine groep uberrijke families die de Big Media, Olie, Wapenhandel, Banken etc bezitten.
En andere punten?
Onikaan ni ov dovah
pi_131695246
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dit zal dan ook niet zo snel ontkend worden door users. De vraag is dan alleen: 'In hoeverre wordt de wereld gecontroleerd'. :)
★★★
pi_131695629
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dit zal dan ook niet zo snel ontkend worden door users. De vraag is dan alleen: 'In hoeverre wordt de wereld gecontroleerd'. :)
Ja, en dat alles wordt beheerst door een aantal "grote machtige families" is ook bullshit. Sommige namen komen vaker voor, maar de huidige staat van de wereld is gewoon een gevolg van onze vorm van kapitalisme, eentje gedreven door oorlog en consumptie.
  maandag 30 september 2013 @ 01:43:43 #274
18159 Dlocks
pi_131698813
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tingo zie ik sowieso vrijwel nooit iets noemen behalve CGI en acteurs.

Kan nog wel even uit mijn hoofd meer onzin van tribalwars noemen.

- Blair en Bush gaan naar feestjes om kinderen te verkrachten en te vermoorden
- De anti-christ is van de zomer van een eiland gehaald en is op weg naar Israel
- Ze kunnen gedachten lezen en via iemand anders zijn ogen kijken
- Ze kunnen telekinese toepassen
- Aanslag Boston was (via knip en plakwerk) al in tekenfilm te zien
- 9/11 was al in een kaartspel te zien
- Het v teken wat in sites en OS gebruikt wordt om aan te geven dat je iets kan uitklappen is door Illuminati erin gezet
- Homofilie is voor groot deel verzonnen.

Etc. etc. etc. Oftewel, zo kun je nog een tijdje door gaan. En alles uiteraard onder de noemer Illuminati.

Dat jij gelooft dat de wereld onder controle van een kleine groep staat is wat mij betreft prima. Maar dat tribalwars een zelfde soort overkoepelende theorie heeft wil nog niet zeggen dat je daarom 'blind' moet zijn voor al zijn onzin wat hij daar aan koppelt. Volgens mij vind jij het grootste gedeelte van wat hij zegt ook onzin, maar onthoud je alleen de zeldzame puntjes waar jij je wel in kan vinden. Maar goed, misschien zit ik er naast en zit je meer op één lijn met tribalwars dan ik inschat.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Bij lange na niet?

Hoe zie je dat? Als Poetin niet met dat idee was gekomen had de USA Syrie aangevallen en dan was er een grote kans op WW3 geweest.

Inderdaad bij lange na niet. Sowieso was het niet Poetin die als eerste met het idee kwam maar kwam John Kerry hier mee. En nee, je maakt mij niet wijs dat op dit diplomatieke niveau het per ongeluk uit zijn mond kwam. Dat was een doelbewuste zet.

Het was ook al vanaf het begin heel duidelijk dat de VS er alles behalve op zat te wachten om in Syrie in te grijpen. Dus ook de VS is blij met deze deal en zitten helemaal niet op het openen van FEMA kampen en een WO 3 te wachten.

En als ze wel door paar raketten af te vuren ingegrepen hadden dan zie ik gezien de geschiedenis op de aardbol van de afgelopen 65 jaar niet hoe dat in een WO 3 had kunnen uitmonden.

En vergeet niet dat tribalwars bij hoog en laag beweerde dat het hoe dan ook moest gaan gebeuren. Als het niet via Syrie zou lukken zou er voor 1 oktober nog wel een grote aanslag plaatsvinden zodat WO 3 alsnog door zou kunnen gaan.

quote:
Maar als ik je zo hoor dan geloof jij niet in complottheorieen, klopt dat?
De theorieën waar tribalwars mee komt sowieso niet. Hij is al met dusdanig veel onzin gekomen dat ik hem en zijn 'bronnen' per definitie niet meer serieus kan nemen.

Doem scenario's geloof ik ook niet in aangezien die al decennia lang keer op keer op keer op keer onzin blijken te zijn. Net zoals het laatste scenario van tribalwars wat hij ergens op een obscuur blogje had gelezen en direct voor waarheid aan nam. Er was geen enkele reden om aan te nemen dat het dit keer wel zou uitkomen. Wat dat betreft mist tribalwars een stukje ervaring ofwel historisch besef als het gaat om dit soort doem scenario's. En vervolgens mist hij ook nog eens het besef dat hij dit mist en nog maar net komt kijken. :)

Maar goed, probleem van tribalwars is dat hij dergelijke theorieën voor waar aan neemt en zich enorm laat beïnvloeden door de wildste theorieën. Meest storende is dat hij het hier op het forum komt verkondigen alsof hij de Messias is. Hij staat niet open voor discussie of nieuwe inzichten, mensen die wel discussie aan willen gaan zijn slapende schaapjes die alleen naar MSM kijken.

En waag het niet om het met hem oneens te zijn, want dan gaat hij als een boos klein kind (wat hij eigenlijk ook is) in het feedback topic om een ban vragen of op een andere manier zeuren.
  maandag 30 september 2013 @ 06:58:11 #275
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131699829
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, en dat alles wordt beheerst door een aantal "grote machtige families" is ook bullshit. Sommige namen komen vaker voor, maar de huidige staat van de wereld is gewoon een gevolg van onze vorm van kapitalisme, eentje gedreven door oorlog en consumptie.
Goed argument...."dat is ook bullshit" . Dit complot of hoe je het ook wilt noemen is wel niet zo vaak uitgezocht en beschreven door enorm veel documentairemakers (kijk bv Thrive) en schrijvers.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 07:03:58 #276
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131699851
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En andere punten?
911, Big Pharma corruptie (vaccinatie oa), het corrupte monetaire systeem, UFO coverup, Vrije Energie wat tegengehouden wordt al sinds Tesla, en wat dichter bij huis nu weer dat hele Demmink gebeuren wat ook in de doofpot wordt gestopt in Nederland.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 07:13:02 #277
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131699878
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 01:43 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Tingo zie ik sowieso vrijwel nooit iets noemen behalve CGI en acteurs.

Kan nog wel even uit mijn hoofd meer onzin van tribalwars noemen.

- Blair en Bush gaan naar feestjes om kinderen te verkrachten en te vermoorden
- De anti-christ is van de zomer van een eiland gehaald en is op weg naar Israel
- Ze kunnen gedachten lezen en via iemand anders zijn ogen kijken
- Ze kunnen telekinese toepassen
- Aanslag Boston was (via knip en plakwerk) al in tekenfilm te zien
- 9/11 was al in een kaartspel te zien
- Het v teken wat in sites en OS gebruikt wordt om aan te geven dat je iets kan uitklappen is door Illuminati erin gezet
- Homofilie is voor groot deel verzonnen.

Etc. etc. etc. Oftewel, zo kun je nog een tijdje door gaan. En alles uiteraard onder de noemer Illuminati.

Dat jij gelooft dat de wereld onder controle van een kleine groep staat is wat mij betreft prima. Maar dat tribalwars een zelfde soort overkoepelende theorie heeft wil nog niet zeggen dat je daarom 'blind' moet zijn voor al zijn onzin wat hij daar aan koppelt. Volgens mij vind jij het grootste gedeelte van wat hij zegt ook onzin, maar onthoud je alleen de zeldzame puntjes waar jij je wel in kan vinden. Maar goed, misschien zit ik er naast en zit je meer op één lijn met tribalwars dan ik inschat.

[..]

Inderdaad bij lange na niet. Sowieso was het niet Poetin die als eerste met het idee kwam maar kwam John Kerry hier mee. En nee, je maakt mij niet wijs dat op dit diplomatieke niveau het per ongeluk uit zijn mond kwam. Dat was een doelbewuste zet.

Het was ook al vanaf het begin heel duidelijk dat de VS er alles behalve op zat te wachten om in Syrie in te grijpen. Dus ook de VS is blij met deze deal en zitten helemaal niet op het openen van FEMA kampen en een WO 3 te wachten.

En als ze wel door paar raketten af te vuren ingegrepen hadden dan zie ik gezien de geschiedenis op de aardbol van de afgelopen 65 jaar niet hoe dat in een WO 3 had kunnen uitmonden.

En vergeet niet dat tribalwars bij hoog en laag beweerde dat het hoe dan ook moest gaan gebeuren. Als het niet via Syrie zou lukken zou er voor 1 oktober nog wel een grote aanslag plaatsvinden zodat WO 3 alsnog door zou kunnen gaan.

[..]

De theorieën waar tribalwars mee komt sowieso niet. Hij is al met dusdanig veel onzin gekomen dat ik hem en zijn 'bronnen' per definitie niet meer serieus kan nemen.

Doem scenario's geloof ik ook niet in aangezien die al decennia lang keer op keer op keer op keer onzin blijken te zijn. Net zoals het laatste scenario van tribalwars wat hij ergens op een obscuur blogje had gelezen en direct voor waarheid aan nam. Er was geen enkele reden om aan te nemen dat het dit keer wel zou uitkomen. Wat dat betreft mist tribalwars een stukje ervaring ofwel historisch besef als het gaat om dit soort doem scenario's. En vervolgens mist hij ook nog eens het besef dat hij dit mist en nog maar net komt kijken. :)

Maar goed, probleem van tribalwars is dat hij dergelijke theorieën voor waar aan neemt en zich enorm laat beïnvloeden door de wildste theorieën. Meest storende is dat hij het hier op het forum komt verkondigen alsof hij de Messias is. Hij staat niet open voor discussie of nieuwe inzichten, mensen die wel discussie aan willen gaan zijn slapende schaapjes die alleen naar MSM kijken.

En waag het niet om het met hem oneens te zijn, want dan gaat hij als een boos klein kind (wat hij eigenlijk ook is) in het feedback topic om een ban vragen of op een andere manier zeuren.
Met dat 911 kaartspel ben ik het wel eens in ieder geval. Werd me notabene toe gemaild door de man van mijn nicht die bij de Recherche zit. :)

Verder vind ik dat er veel te veel op Tribal (vooral hem) en Tingo gebashd wordt. Vooral door bepaalde users die ik al wel vaker heb genoemd hebben daar een handje van. Als je dan vind dat Tribal zijn punten niet goed onderbouwd, die persoon doet dat net zo goed niet maar daar word niks van gezegd. Tribal is gewoon een leuke jongen van 17! die probeert te begrijpen waarom de wereld zo fucked up is. En hij snapt het grote plaatje, wb Illuminati, 911 etc maar gelooft misschien iets te snel ook bepaalde details, zoals voorspellingen wb WW3. Dat soort dingen herken ik aangezien ik dat zelf ook heb gehad. Maar dat is er bij mij langzaam uitgefilterd. Belangrijkste voor mij is dat ik denk dat ik meer met hem gemeen heb, dan met een heleboel anderen hier die complotdenkers sowieso gestoord vinden en het een sport vinden om ze onderuit te halen, af te kraken, te beledigen en voor lul te zetten.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 07:20:56 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131699909
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Met dat 911 kaartspel ben ik het wel eens in ieder geval. Werd me notabene toe gemaild door de man van mijn nicht die bij de Recherche zit. :)

Verder vind ik dat er veel te veel op Tribal (vooral hem) en Tingo gebashd wordt. Vooral door bepaalde users die ik al wel vaker heb genoemd hebben daar een handje van. Als je dan vind dat Tribal zijn punten niet goed onderbouwd, die persoon doet dat net zo goed niet maar daar word niks van gezegd. Tribal is gewoon een leuke jongen van 17! die probeert te begrijpen waarom de wereld zo fucked up is. En hij snapt het grote plaatje, wb Illuminati, 911 etc maar gelooft misschien iets te snel ook bepaalde details, zoals voorspellingen wb WW3. Dat soort dingen herken ik aangezien ik dat zelf ook heb gehad. Maar dat is er bij mij langzaam uitgefilterd. Belangrijkste voor mij is dat ik denk dat ik meer met hem gemeen heb, dan met een heleboel anderen hier die complotdenkers sowieso gestoord vinden en het een sport vinden om ze onderuit te halen, af te kraken, te beledigen en voor lul te zetten.
Wat de meesten doen is er vragen stellen waar de complot denkers niet bij na denken.
Een theorie valt helaas snel onderuit te schoppen als er gewoon te veel niet aan klopt.
Afkraken nee, Misschien eerder tot bezinning, brengen dat er te veel haken en ogen aan een theorie zitten dat ze niet te ver van het pad raken.

Helaas willen de meesten maar 1 kant van het verhaal zien, en denken niet verder over andere mogelijkheden na, of gaan gelijk overal vol tegenin, zie 9/11 topic van afgelopen week.
  maandag 30 september 2013 @ 08:49:25 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131700557
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

911, Big Pharma corruptie (vaccinatie oa), het corrupte monetaire systeem, UFO coverup, Vrije Energie wat tegengehouden wordt al sinds Tesla, en wat dichter bij huis nu weer dat hele Demmink gebeuren wat ook in de doofpot wordt gestopt in Nederland.
En daar beginnen de meningen toch behoorlijk te verschillen.
Onikaan ni ov dovah
pi_131704750
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:07 schreef edeltrein1234 het volgende:
En Al Gore heeft 'n leuke baan gekregen voor het weggooien van de verkiezing. :)
pi_131706262
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:33 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Veel van wat we zien op TV is fake,dat kan je niet ontkennen....veel van wat er op TV is ook niet bedoelt om serieus te zijn dat weet ik, maar,we krijgen programmas op 'reality' TV zoals docu-dramas.'true life' misdaad verhalen,'real-life game shows zoals Big Brother enz.en ze zijn helemaal niet real,ze zijn slim opgenomen,slim ge-edit' veel van de tijd zijn de 'real-life' figuren ook acteurs.
De grenzen tussen realititeit en fanatasie zijn expres verwarrende imo. inclusief 'serieus' verslagen op TV nieuws enz.en dat zie je in bepaalde grote sensationistisch 'news' verhalen zoals Sandy Hook enz. Voor mij het gaat niet alleen op 'CGI' .
The world is a stage. :)

Vriend van me heeft me vertelt niet zo lang terug dat CGI in computer games kan nog realistischer zijn maar veel gamers wilde dat niet want ze vonden het 'te eng'.

"In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and evrything will be true"-
David A.McGowan
pi_131706316
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 14:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Fun fact: een opwarming van de aarde kan voor meer sneeuwval zorgen.
Nog funnier fact: Science does not confirm as much as scientists like to think.
  maandag 30 september 2013 @ 13:21:16 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131706469
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nog funnier fact: Science does not confirm as much as scientists like to think.
Hoe bedoel je?
Onikaan ni ov dovah
pi_131706483
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel van wat we zien op TV is fake,dat kan je niet ontkennen....veel van wat er op TV is ook niet bedoelt om serieus te zijn dat weet ik, maar,we krijgen programmas op 'reality' TV zoals docu-dramas.'true life' misdaad verhalen,'real-life game shows zoals Big Brother enz.en ze zijn helemaal niet real,ze zijn slim opgenomen,slim ge-edit' veel van de tijd zijn de 'real-life' figuren ook acteurs.
Klopt. Het is verschrikkelijk.
quote:
De grenzen tussen realititeit en fanatasie zijn expres verwarrende imo.
Die zijn helemaal niet verwarrend? Het is algemeen bekend dat het gros van wat op tv komt fictie is.
quote:
inclusief 'serieus' verslagen op TV nieuws enz.en dat zie je in bepaalde grote sensationistisch 'news' verhalen zoals Sandy Hook enz. Voor mij het gaat niet alleen op 'CGI' .
Ah, CGI. Krachtig 8-)
quote:
Vriend van me heeft me vertelt niet zo lang terug dat CGI in computer games kan nog realistischer zijn maar veel gamers wilde dat niet want ze vonden het 'te eng'.
Vriend van je praat onzin natuurlijk, maar dat kan je zelf ook wel begrijpen toch?
Conscience do cost.
pi_131714883
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat de meesten doen is er vragen stellen waar de complot denkers niet bij na denken.
Een theorie valt helaas snel onderuit te schoppen als er gewoon te veel niet aan klopt.
Afkraken nee, Misschien eerder tot bezinning, brengen dat er te veel haken en ogen aan een theorie zitten dat ze niet te ver van het pad raken.

Helaas willen de meesten maar 1 kant van het verhaal zien, en denken niet verder over andere mogelijkheden na, of gaan gelijk overal vol tegenin, zie 9/11 topic van afgelopen week.
Jij durft niet eens te denken buiten wat jij vind veilig
(example: Whatever bullshit any government spokesperson tells you)
en het maakt niet uit als dat komt van t TV of van je PC.
pi_131715059
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Wetenschappelijk onderzoek is rondom zelfde te vertrouwen als wat-dan-ook.
Wetenschap onderzoek zegt wat z'n bazen willen - meestal grote corporaties die willen 'n beetje credibility aan hun product geven.
pi_131715082
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wetenschap onderzoek zegt wat z'n bazen willen - meestal grote corporaties die willen 'n beetje credibility aan hun product geven.
MENSEN OPEN JE OGEN VERTROUW NIEMAND BEHALVE JEZELF
  maandag 30 september 2013 @ 18:55:13 #288
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131715485
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

En daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar dat gaat voor mij ook meer de kant van de spiritualiteit op. Het hele leven is een spel. Deze wereld ook. Veel mensen geloven bv enorm in materiele dingen terwijl materie voor het grootste gedeelte uit leegte bestaat en alles opgebouwd is uit dezelfde grondstof. Dat zet je toch aan het denken wb theorieen als Het Holografische Universum etc.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 18:57:24 #289
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131715552
quote:

[..]

Precies. We leven in een corporaticy. Wat betekent dat Big Business alles bepaalt en betaalt. Dus ook wetenschappelijk onderzoek. Vooral wetenschappelijk onderzoek aangezien de meeste mensen iets blindelings geloven als er het woordje wetenschappelijk bij staat.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 18:59:00 #290
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131715608
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 08:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daar beginnen de meningen toch behoorlijk te verschillen.
Tja. Dat dacht ik al. Vind het ook niet gek aangezien je er waarschijnlijk weinig over weet. En niet bereid bent om je veilige wereldbeeld om te gooien.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 19:15:19 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131716222
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij durft niet eens te denken buiten wat jij vind veilig
(example: Whatever bullshit any government spokesperson tells you)
en het maakt niet uit als dat komt van t TV of van je PC.
;) Eh juist, wtf doe ik hier op BNW.
Ik heb ook nog nooit een topic aangemaakt hier.
Stel ook geen vragen en denk ook niet mee, misschien eerst wat dingen doorlezen voor je reageert?
Nu we toch hebben over out of the box denken , filmpje al gezien?
pi_131718532
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 06:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed argument...."dat is ook bullshit" . Dit complot of hoe je het ook wilt noemen is wel niet zo vaak uitgezocht en beschreven door enorm veel documentairemakers (kijk bv Thrive) en schrijvers.
Bullshit is mijn conclusie, het argument staat erachter - gevolg van onze vorm van kapitalisme. Ik ken Thrive, ik ken Zeitgeist, ik ken ze allemaal, weeg alle informatie tegenover elkaar af en haal daaruit mijn eigen conclusie, en dat is niet het slotwoord van de docu. Absolute waarheden zijn er heel weinig, de gulden middenweg is meestal de juiste.

Er zijn zat megabedrijven die geheel buiten de grote armen vallen van namen als Rockefeller, Morgan, Rothschild, hoe zou je dat dan verklaren als de wereld wordt geregeerd door een aantal grote families? Ergens anders zeg je weer dat de wereld een "corporaticy" is - dat is ten eerste een corporatocracy, of in het Nederlands corporatocratie, en ten tweede hoe zou dat dan gaan met nieuwe bedrijven die binnen korte tijd groot worden, worden die gelijk geannexeerd door de families? Lijkt The Sopranos wel.

Corporatocratie ja, illuminati nee. Als je zo ver bent dat je het een corporatocratie noemt, ben je eigenlijk al voorbij het hele idee dat illuminati een groep van pak 'm beet 7 grote families is, dus ik denk dat je ergens een paar pagina's van het sprookjesboek hebt overgeslagen.
pi_131718661
Een leuk voorbeeld is MegaUpload, een van de grootverdieners van het internet. Dat heeft de FBI zeker allemaal voor de show opgerold in samenwerking met federale politie van 10 landen? Om ze vervolgens weer hun gang te laten gaan op een manier die wel bestand is tegen aanklachten van de overheid?

En waar is de link met "de grote families"? Die is er niet, het is gewoon een bijdehante dikzak die z'n achternaam in Dotcom heeft veranderd. Niet eens in Rothschild, anders zou het wel erg duidelijk zijn. :')
pi_131719678
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Vriend van je praat onzin natuurlijk, maar dat kan je zelf ook wel begrijpen toch?
Ah, zalig zijn de onwetenden! O-)

Google eens 'the uncanny valley'.
pi_131721032
quote:
12s.gif Op maandag 30 september 2013 20:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, zalig zijn de onwetenden! O-)

Google eens 'the uncanny valley'.
Gedaan. Best interessant! Maar nu?
Conscience do cost.
pi_131721877
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Gedaan. Best interessant! Maar nu?
Toegeven dat je onzin sprak over die vriend die onzin zou spreken.
  maandag 30 september 2013 @ 22:44:07 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131726456
quote:

[..]

Dat is niet hoe het bij ons gaat. Het meeste geld (2/3de ongeveer) komt van de overheid vandaan, en de rest vooral uit goede doelen etc (bijv de hersenstichting). Maar een paar procent komt bij het bedrijfsleven vandaan, en dat is vooral in de vorm van ondersteuning vanuit Siemens voor de scanner, en 1 Phd student die aan puls sequence ontwikkeling doet. Mijn promotor zegt mij ook niet wat ik moet vinden, dus ik ben heel benieuwd hoe jij denkt dat de grote bedrijven ons onderzoek controleren :)
Onikaan ni ov dovah
  maandag 30 september 2013 @ 22:44:35 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131726471
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja. Dat dacht ik al. Vind het ook niet gek aangezien je er waarschijnlijk weinig over weet. En niet bereid bent om je veilige wereldbeeld om te gooien.
Dat zie je toch echt fout.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 30 september 2013 @ 22:44:40 #299
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131726474
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Bullshit is mijn conclusie, het argument staat erachter - gevolg van onze vorm van kapitalisme. Ik ken Thrive, ik ken Zeitgeist, ik ken ze allemaal, weeg alle informatie tegenover elkaar af en haal daaruit mijn eigen conclusie, en dat is niet het slotwoord van de docu. Absolute waarheden zijn er heel weinig, de gulden middenweg is meestal de juiste.

Er zijn zat megabedrijven die geheel buiten de grote armen vallen van namen als Rockefeller, Morgan, Rothschild, hoe zou je dat dan verklaren als de wereld wordt geregeerd door een aantal grote families? Ergens anders zeg je weer dat de wereld een "corporaticy" is - dat is ten eerste een corporatocracy, of in het Nederlands corporatocratie, en ten tweede hoe zou dat dan gaan met nieuwe bedrijven die binnen korte tijd groot worden, worden die gelijk geannexeerd door de families? Lijkt The Sopranos wel.

Corporatocratie ja, illuminati nee. Als je zo ver bent dat je het een corporatocratie noemt, ben je eigenlijk al voorbij het hele idee dat illuminati een groep van pak 'm beet 7 grote families is, dus ik denk dat je ergens een paar pagina's van het sprookjesboek hebt overgeslagen.
Wat dacht je van aandelen? Die families van de illuminati bezitten enorm veel aandelen in die bedrijven die niet rechtstreeks beheerd worden door die families. En als je grootaandeelhouder bent in een bedrijf heb je zo'n bedrijf in hun macht.

Maar goed jij gelooft het hele "follow the money" verhaal blijkbaar niet van docs als Thrive en schrijvers die dat allemaal uitgeplozen hebben.

En ik zal het zeker geen sprookjesboek noemen. Eerder een nachtmerrie....
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 22:46:46 #300
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131726554
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:14 schreef illusions het volgende:
Een leuk voorbeeld is MegaUpload, een van de grootverdieners van het internet. Dat heeft de FBI zeker allemaal voor de show opgerold in samenwerking met federale politie van 10 landen? Om ze vervolgens weer hun gang te laten gaan op een manier die wel bestand is tegen aanklachten van de overheid?

En waar is de link met "de grote families"? Die is er niet, het is gewoon een bijdehante dikzak die z'n achternaam in Dotcom heeft veranderd. Niet eens in Rothschild, anders zou het wel erg duidelijk zijn. :')
Ja hehe, tuurlijk zijn er ook wel bedrijven die niet onder de controle staan van die families. Zo simpel is het allemaal niet. Je bekijkt het te simpel.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')