abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:25:22 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130323735
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef tribalwars het volgende:
Het is nog erger dan in de tweede wereld oorlog en koude oorlog. Een voorbeeld in oost europa in de koude oorlog werd ook alles gecontroleerd. Je werd overal in de gaten gehouden op straat. Er werd zelfs je huis gecontroleerd op gevaarlijk bestaande of boeken. Nu is het erger nu lezen ze elke letter die je schrijft op je pc. Elke facking stap die je zet wordt geregisteerd. Want in je OV kaart zit een chip in je bankpas in je ID kaart. Je moet altijd je ID kaart bij hebben dus wordt je zo wie zo altijd gecontroleerdt. Dan heb je nog BOA's nog erger dan een soort nazi honden die alles controleren en als je maar iets verkeerd doet bam meteen een boete. Zelfs als een bal in de lucht gooit krijg je een boete. En dan moet allemaal voor nationale veiligheid. Ik heb letterlijk nog nooit ene beroving gezien een schietpartij en moorden kom hier maar eens in de 5 a 10 jaar voort. Wil nou al vrijheid af pakken voor die kleine kans dat er iets gebeurt. Hoe dom schaap ben je als je niet ziet waar dit heen gaat. Dan ben je wel verdomd goed programmeert. De tv is een verdomd goede hypnose machine. Is wel te zien aan het aantal schaapjes. Triest geeft wel aan dat de NWO aan de winnende hand is.
Wat een poep toen was je geneens geboren, vriendin van mijn moeder is getrouwd begin jaren 80 met een oost duitser. ^)
Ze zijn nooit bezocht geweest door politie of wat dan ook, of erg in de gaten gehouden.
Ze zijn zelfs gewoon een aantal keer hier geweest, ver voor de val van de muur zelfs.
ze moeten ervoor wel een speciaal visum er voor aanvragen thats it!
what a year!, and its only Januari!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:27:45 #202
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_130323829
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met PRISM in je achterhoofd:

[..]

Aangezien downloaden in D illigaal is, zal het wel hoger zijn schat ik
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:28:24 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130323849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Van jouw hoeven we dat ook niet te verwachten. Je bent net zo schaap als de rest en komt hier alleen maar om te trollen maar dat wisten we al.
Begint je weer over schapen, wat doet die jongen hier in BNW hoor je dan niet op NWS forum rond te dolen?
als er 1 een schaap is ben jij dat, je hebt me eens verteld, vanaf moment dat je op dit forum kwam dat klasgenoten jou het een en ander hadden uitgelegd over BNW en dus volg je wel hun + je bent KATHOLIEK!!! JEZUS was een HERDER van SCHAPEN, dus wie is hier nou het grootste schaap >:O
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:28:59 #204
45206 Pietverdriet
pi_130323872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat een poep toen was je geneens geboren, vriendin van mijn moeder is getrouwd begin jaren 80 met een oost duitser. ^)
Ze zijn nooit bezocht geweest door politie of wat dan ook, of erg in de gaten gehouden.
Ze zijn zelfs gewoon een aantal keer hier geweest, ver voor de val van de muur zelfs.
ze moeten ervoor wel een speciaal visum er voor aanvragen thats it!
Was hij waarschijnlijk partijlid en van de stasi
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:31:56 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130323987
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was hij waarschijnlijk partijlid en van de stasi
nee hoor getrouwd met Nederlandse hielp ook wel beetje mee.
+ de 4 jongens (hun kinderen) waren dus ook half nederlands en dat helpt ook.
maar je zou dan verwachten dat zo iemand als een soort van spion behandeld zou worden.
Btw ze hebben wel een mooie souvenir voor ons meegenomen enkele jaren erna ... een stukje Berlijnse muur :)

btw hij had een eigen bouwbedrijf :)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:57:32 #206
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130350882
Propaganda wordt ook gebruikt in de muziek industrie. De illuminti symoliek wordt onbewust als normaal gevonden. Terwijl dat symboliek van Satan/Duivel is. De meeste mensen hier zullen het ook wel niet zien.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130350975
De meeste mensen hier zijn dan ook net volwassen genoeg om niet meer in sprookjes te geloven.
Conscience do cost.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:06:39 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130351134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:57 schreef tribalwars het volgende:
Propaganda wordt ook gebruikt in de muziek industrie. De illuminti symoliek wordt onbewust als normaal gevonden. Terwijl dat symboliek van Satan/Duivel is. De meeste mensen hier zullen het ook wel niet zien.
ooit naar een rock festival geweest?
het handsymbool wat alle rockers gebruiken heeft als je gaat opzoeken ook met de duivel etc blah blah te maken.

maar de liefhebbes gebruiken het symbool om aan te geven dat het nummer vet is, want op headbangen na kan je niet altijd op de muziek dansen.

en dat heeft geen HOL met illuminatie te maken.

anders ben ik ook een illuminti aanhanger
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:12:26 #209
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130351288
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

ooit naar een rock festival geweest?
het handsymbool wat alle rockers gebruiken heeft als je gaat opzoeken ook met de duivel etc blah blah te maken.

maar de liefhebbes gebruiken het symbool om aan te geven dat het nummer vet is, want op headbangen na kan je niet altijd op de muziek dansen.

en dat heeft geen HOL met illuminatie te maken.

anders ben ik ook een illuminti aanhanger
Stiekem toch wel maar je kunt nog genieten van de muziek. Ook al weet je dit allemaal.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:13:58 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130351331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:12 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Stiekem toch wel maar je kunt nog genieten van de muziek. Ook al weet je dit allemaal.
wut?
dude you do not make sense.

ik sta te headbangen dito als al die andere rockers omdat we van de muziek houden.

niet omdat we bij het horen van de muziek de Illuminatie aanbidden. 8)7
pi_130351477
quote:
Na al die tijd weet je toch wel dat het illuminati is en geen illuminti?
Of doe je het er om? :P
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:27:14 #212
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130351701
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Schrijft makkelijker
  donderdag 22 augustus 2013 @ 16:28:02 #213
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130351725
Zelfs in zulke muziek zit symboliek.
geblokte zwarte - witte vloer.
maar je kunt er toch van genieten
pi_130352714
quote:
Grotendeels van t 'muziek' industrie draait toch maar op geld en beroemde worden,heeft heel weinig te maken met creativiteit enz.
Het zijn meestal dansende oranje gekleurde poppetjes die wil graag op TV komen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130352791
Grotendeels niet juist. Het gros van de muziek zie je nooit op TV verschijnen. De "grote sterren" zijn maar een minimaal gedeelte van de muziekindustrie.
Conscience do cost.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:23:59 #216
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130353364
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef ems. het volgende:
Grotendeels niet juist. Het gros van de muziek zie je nooit op TV verschijnen. De "grote sterren" zijn maar een minimaal gedeelte van de muziekindustrie.
Die bevatte juist veel illumintie symboliek.
pi_130353421
Lezen.
Conscience do cost.
pi_130353550
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef ems. het volgende:
Het 'muziek' industrie draait ook op talentloze iemandjes die ze kunnen verkopen....daarom noemen ze t 'n industrie. Heeft veel minder te maken met self-expressie,kunst,creativiteit of mensen die vinden t gewoon leuk om te spelen.
Daarom is het meeste pop muziek gefabriceerd,leeg,over-produceerde,wegwerp shijt.
Tis heel lang zo geweest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:36:57 #219
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130353780
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het 'muziek' industrie draait ook op talentloze iemandjes die ze kunnen verkopen....daarom noemen ze t 'n industrie. Heeft veel minder te maken met self-expressie,kunst,creativiteit of mensen die vinden t gewoon leuk om te spelen.
Daarom is het meeste pop muziek gefabriceerd,leeg,over-produceerde,wegwerp shijt.
Ze hebben gewoon domme leeghoofden nog die hun symboliek verspreiden zo simpel is het.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:39:22 #220
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130353857
Tv wordt gebruikt om mensen dom te maken zo hebben je hard werkende niet nadenkende slaven het ideale volk voor de illuminatie. Tv maakt je dom en school maakt je onkritisch.
pi_130353881
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat zei je al. Waar mij het om ging was dat je overdreef met de aantallen. Die 'talentloze' mensen die op tv komen waar jij het over hebt zijn maar een minimaal aandeel van de totale muziekindustrie.

Sowieso is er nauwelijks meer muziek op TV. Dat heeft zich veel meer naar internet verplaatst.
quote:
Dat is niet alleen bij populaire muziek of muziek die je op tv ziet zo hoor. Ook underground is er genoeg rommel.

Verder is het een kwestie van smaak.
Conscience do cost.
pi_130354309
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zei je al. Waar mij het om ging was dat je overdreef met de aantallen. Die 'talentloze' mensen die op tv komen waar jij het over hebt zijn maar een minimaal aandeel van de totale muziekindustrie.

Sowieso is er nauwelijks meer muziek op TV. Dat heeft zich veel meer naar internet verplaatst.

[..]

Dat is niet alleen bij populaire muziek of muziek die je op tv ziet zo hoor. Ook underground is er genoeg rommel.

Verder is het een kwestie van smaak.
I don't agree en ik ga niet in discussie over.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:54:12 #223
45206 Pietverdriet
pi_130354340
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:39 schreef tribalwars het volgende:
Tv wordt gebruikt om mensen dom te maken zo hebben je hard werkende niet nadenkende slaven het ideale volk voor de illuminatie. Tv maakt je dom en school maakt je onkritisch.
Ah, en wat veroorzaakt alle complotten op het internet geloven?

Enne, heb je er wel eens over nagedacht dat het ware complot veel subtieler is, namelijk dat jij wijs wordt gemaakt dat de media desinformatie bedrijven zodat mensen als jij niet de nieuwsmedia meer geloven maar onschuldige onzin over vliegende schotels en gray's, zodat ze geheel niet meer kritisch zijn naar wat er werkelijk gebeurd?
Je bent als een hond die achter een niet gegooide bal aanrent

[ Bericht 8% gewijzigd door Pietverdriet op 22-08-2013 18:00:59 ]
pi_130354422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:39 schreef tribalwars het volgende:
Gebruikt als subtiel hypnosis.
pi_130354446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Die bevatte juist veel illumintie symboliek.
Nu gebruik je wel dezelfde hoeveelheid letters als illuminati dus kun je het net zo goed meteen juist schrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')