Fun fact: een opwarming van de aarde kan voor meer sneeuwval zorgen.quote:Op zondag 29 september 2013 14:07 schreef edeltrein1234 het volgende:
Wetenschap is niet meer zo betrouwbaar als het geweest is. De klimaatlobby wordt beinvloed door de grote bankiers. En het klimaat schommelt altijd al. Nu wordt het juist weer kouder. Maar je kunt niet over een periode van 25 a 30 jaar zeggen dat het klimaat opwarmen. En waarom zouden we er bang voor moeten zijn. Waarom laten we ons angst aan jagen. In de jaren 1840 tot 1870 was het nog warmer dan nu. En in de vroege middeleeuwen was het iets warmer/even warm als nu. Dus je ziet dat het wel vaker voorkomt dan nu. Dus we hoeven ons er niet druk om te maken. En trouwens als CO2 het probleem is dan zijn mensen het probleem want wij ademen CO2 uit. Dus dan kun je ons allemaal afschieten en dan is het probleem opgelost. Het klimaat is nooit constant leer dat nou eens. En geld willen ze verdienen met dit. En trouwens de zuidpool groeit aan. We hadden het koudste voorjaar sinds 1970. Er lag nog sneeuw in schotland in mei. Er lag nog tot bijna juni sneeuw op de alpen. We hadden 6 maanden op rij te koude maanden. Doet me eerder denken aan een afkoeling dan aan een opwarming.
Toch jammer je door je jonge leeftijd afgelopen tien jaar het nieuws niet hebt 'kunnen' volgen. Je loopt echt hopeloos achter de feiten aan. Je komt totaal niet met nieuwe inzichten aanzetten.quote:Op zondag 29 september 2013 14:07 schreef Tribalwars het volgende:
Wetenschap is niet meer zo betrouwbaar als het geweest is. De klimaatlobby wordt beinvloed door de grote bankiers. En het klimaat schommelt altijd al. Nu wordt het juist weer kouder. Maar je kunt niet over een periode van 25 a 30 jaar zeggen dat het klimaat opwarmen. En waarom zouden we er bang voor moeten zijn. Waarom laten we ons angst aan jagen. In de jaren 1840 tot 1870 was het nog warmer dan nu. En in de vroege middeleeuwen was het iets warmer/even warm als nu. Dus je ziet dat het wel vaker voorkomt dan nu. Dus we hoeven ons er niet druk om te maken. En trouwens als CO2 het probleem is dan zijn mensen het probleem want wij ademen CO2 uit. Dus dan kun je ons allemaal afschieten en dan is het probleem opgelost. Het klimaat is nooit constant leer dat nou eens. En geld willen ze verdienen met dit. En trouwens de zuidpool groeit aan. We hadden het koudste voorjaar sinds 1970. Er lag nog sneeuw in schotland in mei. Er lag nog tot bijna juni sneeuw op de alpen. We hadden 6 maanden op rij te koude maanden. Doet me eerder denken aan een afkoeling dan aan een opwarming.
Heb nu door hoe jij in elkaar zit. Jij haalt je zelfvertrouwen uit de discussies op dit forum. Je bent constant bezig om Tingo en Tribal af te zeiken en daar put jij bevrediging uit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Die heeft een andere tactiek. Waar Tingo graag emotioneel mag worden als iemand het niet met hem eens is begint tribal gewoon over heel iets anders als blijkt dat zijn punt, voor zover hij dat heeft, geen stand houdt.
Nog best lastig om constant rekening te moeten houden met tingowars en hun beperkingen.
Tingo (mister CGI) en Tribal (mister Illuminti) verkondingen dan ook alleen maar bagger i.p.v. waarheid.quote:Op zondag 29 september 2013 14:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb nu door hoe jij in elkaar zit. Jij haalt je zelfvertrouwen uit de discussies op dit forum. Je bent constant bezig om Tingo en Tribal af te zeiken en daar put jij bevrediging uit.
Als je dit nu zo keihard leest, vind je dat dat niet enorm treurig?
p.s. Je kunt dit natuurlijk nooit toegeven aangezien dat een veel te schokkende waarheid voor je is. Net zoals je nooit dingen toe kan geven die bv Tingo of Tribal verkondigen aangezien dan je hele levensdoel verdwenen is. Dus je zal waarschijnlijk wel weer iets zeggen als "lekker hypocriet, kijk eens in de spiegel ofzo".
En jij wordt seksueel opgewonden van de hele tijd hetzelfde richting mij te herhalen, of niet?quote:Op zondag 29 september 2013 14:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb nu door hoe jij in elkaar zit. Jij haalt je zelfvertrouwen uit de discussies op dit forum. Je bent constant bezig om Tingo en Tribal af te zeiken en daar put jij bevrediging uit.
Waarom zou ik iets keihard lezen? Ik lees liever rustig.quote:Als je dit nu zo keihard leest, vind je dat dat niet enorm treurig?
Jij daarentegen bent een baken van zelfreflectie en een voorbeeld voor ons allemaal.quote:p.s. Je kunt dit natuurlijk nooit toegeven aangezien dat een veel te schokkende waarheid voor je is.
Want jij doet op dit moment iets anders?quote:Net zoals je nooit dingen toe kan geven die bv Tingo of Tribal verkondigen aangezien dan je hele levensdoel verdwenen is. Dus je zal waarschijnlijk wel weer iets zeggen als "lekker hypocriet, kijk eens in de spiegel ofzo".
Yup. Had het al voorspeld.quote:Op zondag 29 september 2013 14:33 schreef ems. het volgende:
[..]
En jij wordt seksueel opgewonden van de hele tijd hetzelfde richting mij te herhalen, of niet?
[..]
Waarom zou ik iets keihard lezen? Ik lees liever rustig.
[..]
Jij daarentegen bent een baken van zelfreflectie en een voorbeeld voor ons allemaal.
[..]
Want jij doet op dit moment iets anders?
Dommie.
Ze verkondigen juist erg veel waarheid. Maar jij denkt daar anders over.quote:Op zondag 29 september 2013 14:33 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Tingo (mister CGI) en Tribal (mister Illuminti) verkondingen dan ook alleen maar bagger i.p.v. waarheid.
Als je al had voorspeld dat je argumenten geen stand houden kan je het beter gewoon achterwege laten.quote:
ze liegen juist alleen maar maar jij denkt daar anders over.quote:Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ze verkondigen juist erg veel waarheid. Maar jij denkt daar anders over.
Zoals de FEMA kampen die hoe dan ook op 1 oktober open moeten gaan? Zoals WO 3 of andere grote gebeurtenis die hoe dan ook voor 1 oktober moet gaan plaatsvinden? (Tribalwars)quote:Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ze verkondigen juist erg veel waarheid. Maar jij denkt daar anders over.
Onzin, we zijn bij lange na niet bij een derde wereld oorlog gekomen.quote:Op zondag 29 september 2013 14:58 schreef Tribalwars het volgende:
Nou er is toch nog een aanslag gebeurt er is bijna een derde wereld oorlog gekomen. En jij roept alleen maar ze hebben onjuist om dat ze het niet goed voorspelt hebben. Al hoewel ze toch aardig in de buurt komen. Dat is beter dan op je lui reet zitten en mensen uitlachen en zelf geen doelen hebben alleen maar leven in slavernij.
Je noemt nu een aantal dingen die niet kloppen. Maar ze hebben ook een heleboel dingen genoemd die wel waar zijn. Lees de posts maar na.quote:Op zondag 29 september 2013 14:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zoals de FEMA kampen die hoe dan ook op 1 oktober open moeten gaan? Zoals WO 3 of andere grote gebeurtenis die hoe dan ook voor 1 oktober moet gaan plaatsvinden? (Tribalwars)
En dan hebben we Tingo, die roept enkel en alleen maar onzin zoals: "CGI, victims en kijk maar op clues forum". Hem heb ik nog nooit met inhoudelijke reactie zien komen. Dit in tegenstelling tot Tribalwars.
Kortom, ik heb ze nog nooit op enige waarheid kunnen betrappen.
Bij lange na niet?quote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Onzin, we zijn bij lange na niet bij een derde wereld oorlog gekomen.
Dit was gewoon weer één van de 13 in een dozijn complot theorietjes die zoals altijd met dit soort scenario's te onzinnig en te lachwekkend voor woorden zijn en nooit en te nimmer uit komen. Kortom, onzin van de bovenste plank.
Maar ik vermoed dat jij -helaas- nog een keer of 10 zelf moet ervaren dat dit soort theorietjes in de meeste gevallen niets meer dan onzin zijn. Tot die tijd schat ik zo in dat jij er niets van leert en blijf jij je verheven voelen boven de zogenaamde slapende schaapjes. Ofwel in de illusie blijven geloven dat jij alles beter weet dan de slapende schaapjes.
Zoals?quote:Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je noemt nu een aantal dingen die niet kloppen. Maar ze hebben ook een heleboel dingen genoemd die wel waar zijn. Lees de posts maar na.
Dat de wereld gecontroleerd word door een kleine groep uberrijke families die de Big Media, Olie, Wapenhandel, Banken etc bezitten.quote:
En andere punten?quote:Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat de wereld gecontroleerd word door een kleine groep uberrijke families die de Big Media, Olie, Wapenhandel, Banken etc bezitten.
Dit zal dan ook niet zo snel ontkend worden door users. De vraag is dan alleen: 'In hoeverre wordt de wereld gecontroleerd'.quote:Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat de wereld gecontroleerd word door een kleine groep uberrijke families die de Big Media, Olie, Wapenhandel, Banken etc bezitten.
Ja, en dat alles wordt beheerst door een aantal "grote machtige families" is ook bullshit. Sommige namen komen vaker voor, maar de huidige staat van de wereld is gewoon een gevolg van onze vorm van kapitalisme, eentje gedreven door oorlog en consumptie.quote:Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit zal dan ook niet zo snel ontkend worden door users. De vraag is dan alleen: 'In hoeverre wordt de wereld gecontroleerd'.
Tingo zie ik sowieso vrijwel nooit iets noemen behalve CGI en acteurs.quote:Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je noemt nu een aantal dingen die niet kloppen. Maar ze hebben ook een heleboel dingen genoemd die wel waar zijn. Lees de posts maar na.
Inderdaad bij lange na niet. Sowieso was het niet Poetin die als eerste met het idee kwam maar kwam John Kerry hier mee. En nee, je maakt mij niet wijs dat op dit diplomatieke niveau het per ongeluk uit zijn mond kwam. Dat was een doelbewuste zet.quote:Op zondag 29 september 2013 22:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Bij lange na niet?
Hoe zie je dat? Als Poetin niet met dat idee was gekomen had de USA Syrie aangevallen en dan was er een grote kans op WW3 geweest.
De theorieën waar tribalwars mee komt sowieso niet. Hij is al met dusdanig veel onzin gekomen dat ik hem en zijn 'bronnen' per definitie niet meer serieus kan nemen.quote:Maar als ik je zo hoor dan geloof jij niet in complottheorieen, klopt dat?
Goed argument...."dat is ook bullshit" . Dit complot of hoe je het ook wilt noemen is wel niet zo vaak uitgezocht en beschreven door enorm veel documentairemakers (kijk bv Thrive) en schrijvers.quote:Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, en dat alles wordt beheerst door een aantal "grote machtige families" is ook bullshit. Sommige namen komen vaker voor, maar de huidige staat van de wereld is gewoon een gevolg van onze vorm van kapitalisme, eentje gedreven door oorlog en consumptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |