abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 september 2013 @ 14:19:17 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131672330
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:07 schreef edeltrein1234 het volgende:
Wetenschap is niet meer zo betrouwbaar als het geweest is. De klimaatlobby wordt beinvloed door de grote bankiers. En het klimaat schommelt altijd al. Nu wordt het juist weer kouder. Maar je kunt niet over een periode van 25 a 30 jaar zeggen dat het klimaat opwarmen. En waarom zouden we er bang voor moeten zijn. Waarom laten we ons angst aan jagen. In de jaren 1840 tot 1870 was het nog warmer dan nu. En in de vroege middeleeuwen was het iets warmer/even warm als nu. Dus je ziet dat het wel vaker voorkomt dan nu. Dus we hoeven ons er niet druk om te maken. En trouwens als CO2 het probleem is dan zijn mensen het probleem want wij ademen CO2 uit. Dus dan kun je ons allemaal afschieten en dan is het probleem opgelost. Het klimaat is nooit constant leer dat nou eens. En geld willen ze verdienen met dit. En trouwens de zuidpool groeit aan. We hadden het koudste voorjaar sinds 1970. Er lag nog sneeuw in schotland in mei. Er lag nog tot bijna juni sneeuw op de alpen. We hadden 6 maanden op rij te koude maanden. Doet me eerder denken aan een afkoeling dan aan een opwarming.
Fun fact: een opwarming van de aarde kan voor meer sneeuwval zorgen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 september 2013 @ 14:22:46 #252
412895 edeltrein1234
val altijd met 4 edelmannen
pi_131672474
Ja er zijn ook andere factoren die voor plaatselijk hoge temperaturen kunnen zorgen. Zoals haarp en chemtrails kan dat ook. Al hoewel de wetenschapper dat niet gelooft. Omdat het verhaal buiten zijn boek je gaat dus kun je het onmogelijk accepteren als waarheid jammer. Mijn vele grijzen haren val ervan uit.
maak altijd def en off dorpen.
  zondag 29 september 2013 @ 14:31:01 #253
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_131672773
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:07 schreef Tribalwars het volgende:
Wetenschap is niet meer zo betrouwbaar als het geweest is. De klimaatlobby wordt beinvloed door de grote bankiers. En het klimaat schommelt altijd al. Nu wordt het juist weer kouder. Maar je kunt niet over een periode van 25 a 30 jaar zeggen dat het klimaat opwarmen. En waarom zouden we er bang voor moeten zijn. Waarom laten we ons angst aan jagen. In de jaren 1840 tot 1870 was het nog warmer dan nu. En in de vroege middeleeuwen was het iets warmer/even warm als nu. Dus je ziet dat het wel vaker voorkomt dan nu. Dus we hoeven ons er niet druk om te maken. En trouwens als CO2 het probleem is dan zijn mensen het probleem want wij ademen CO2 uit. Dus dan kun je ons allemaal afschieten en dan is het probleem opgelost. Het klimaat is nooit constant leer dat nou eens. En geld willen ze verdienen met dit. En trouwens de zuidpool groeit aan. We hadden het koudste voorjaar sinds 1970. Er lag nog sneeuw in schotland in mei. Er lag nog tot bijna juni sneeuw op de alpen. We hadden 6 maanden op rij te koude maanden. Doet me eerder denken aan een afkoeling dan aan een opwarming.
Toch jammer je door je jonge leeftijd afgelopen tien jaar het nieuws niet hebt 'kunnen' volgen. Je loopt echt hopeloos achter de feiten aan. Je komt totaal niet met nieuwe inzichten aanzetten.

Leuk dat je de laatste tijd beetje hebt verdiept in dit onderwerp, maar de manier waarop je het brengt laat zien dat je geen benul hebt van de discussies die door de politiek, wetenschappers en fokkers :P de afgelopen 10 jaar gevoerd zijn.

Het is overigens ook niet voor niets dat men tegenwoordig liever spreekt van global climate change i.p.v. global warming.

Ter info:
De korte periode van relatief sterker stijgende gemiddelde temperatuur -uit mijn hoofd- al rond 2007 gestopt.

En de gemiddelde temperatuur wordt als sinds de laatste grote ijstijd -20.000 jaar geleden- alsmaar hoger. Met uitzondering van de mini-ijstijd in de middeleeuwen. Global warming is dus wat dat betreft niets nieuws. :P
  zondag 29 september 2013 @ 14:31:25 #254
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131672787
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Die heeft een andere tactiek. Waar Tingo graag emotioneel mag worden als iemand het niet met hem eens is begint tribal gewoon over heel iets anders als blijkt dat zijn punt, voor zover hij dat heeft, geen stand houdt.

Nog best lastig om constant rekening te moeten houden met tingowars en hun beperkingen.
Heb nu door hoe jij in elkaar zit. Jij haalt je zelfvertrouwen uit de discussies op dit forum. Je bent constant bezig om Tingo en Tribal af te zeiken en daar put jij bevrediging uit.

Als je dit nu zo keihard leest, vind je dat dat niet enorm treurig?

p.s. Je kunt dit natuurlijk nooit toegeven aangezien dat een veel te schokkende waarheid voor je is. Net zoals je nooit dingen toe kan geven die bv Tingo of Tribal verkondigen aangezien dan je hele levensdoel verdwenen is. Dus je zal waarschijnlijk wel weer iets zeggen als "lekker hypocriet, kijk eens in de spiegel ofzo".
Feyenoord!
  zondag 29 september 2013 @ 14:33:27 #255
18159 Dlocks
pi_131672862
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb nu door hoe jij in elkaar zit. Jij haalt je zelfvertrouwen uit de discussies op dit forum. Je bent constant bezig om Tingo en Tribal af te zeiken en daar put jij bevrediging uit.

p.s. Je kunt dit natuurlijk nooit toegeven aangezien dat een veel te schokkende waarheid voor je is. Net zoals je nooit dingen toe kan geven die bv Tingo of Tribal verkondigen aangezien dan je hele levensdoel verdwenen is. Dus je zal waarschijnlijk wel weer iets zeggen als "lekker hypocriet, kijk eens in de spiegel ofzo".
Tingo (mister CGI) en Tribal (mister Illuminti) verkondingen dan ook alleen maar bagger i.p.v. waarheid.
pi_131672865
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En jij wordt seksueel opgewonden van de hele tijd hetzelfde richting mij te herhalen, of niet?
quote:
Waarom zou ik iets keihard lezen? Ik lees liever rustig.
quote:
p.s. Je kunt dit natuurlijk nooit toegeven aangezien dat een veel te schokkende waarheid voor je is.
Jij daarentegen bent een baken van zelfreflectie en een voorbeeld voor ons allemaal.
quote:
Net zoals je nooit dingen toe kan geven die bv Tingo of Tribal verkondigen aangezien dan je hele levensdoel verdwenen is. Dus je zal waarschijnlijk wel weer iets zeggen als "lekker hypocriet, kijk eens in de spiegel ofzo".
Want jij doet op dit moment iets anders? :D

Dommie.
Conscience do cost.
  zondag 29 september 2013 @ 14:34:16 #257
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131672891
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:33 schreef ems. het volgende:

[..]

En jij wordt seksueel opgewonden van de hele tijd hetzelfde richting mij te herhalen, of niet?

[..]

Waarom zou ik iets keihard lezen? Ik lees liever rustig.

[..]

Jij daarentegen bent een baken van zelfreflectie en een voorbeeld voor ons allemaal.

[..]

Want jij doet op dit moment iets anders? :D

Dommie.
Yup. Had het al voorspeld. :)
Feyenoord!
  zondag 29 september 2013 @ 14:34:30 #258
412895 edeltrein1234
pi_131672901
Ja maar dan nog moeten we die onzin stoppen. Dat voel ik aan mijn oude water.
  zondag 29 september 2013 @ 14:35:14 #259
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131672923
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:33 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Tingo (mister CGI) en Tribal (mister Illuminti) verkondingen dan ook alleen maar bagger i.p.v. waarheid.
Ze verkondigen juist erg veel waarheid. Maar jij denkt daar anders over.
Feyenoord!
pi_131672985
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Yup. Had het al voorspeld. :)
Als je al had voorspeld dat je argumenten geen stand houden kan je het beter gewoon achterwege laten. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

ze liegen juist alleen maar maar jij denkt daar anders over.
Conscience do cost.
  zondag 29 september 2013 @ 14:40:13 #261
412895 edeltrein1234
pi_131673071
ja ems en dlocks denken dat ze als weten komt omdat ze vast geroest zijn met leugens en ze durven de waarheid niet in te zien want die is harder dan je denkt.
  zondag 29 september 2013 @ 14:54:30 #262
18159 Dlocks
pi_131673547
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zoals de FEMA kampen die hoe dan ook op 1 oktober open moeten gaan? Zoals WO 3 of andere grote gebeurtenis die hoe dan ook voor 1 oktober moet gaan plaatsvinden? (Tribalwars)

En dan hebben we Tingo, die roept enkel en alleen maar onzin zoals: "CGI, victims en kijk maar op clues forum". Hem heb ik nog nooit met inhoudelijke reactie zien komen. Dit in tegenstelling tot Tribalwars.

Kortom, ik heb ze nog nooit op enige waarheid kunnen betrappen.
  zondag 29 september 2013 @ 14:58:59 #263
412895 edeltrein1234
pi_131673685
Nou er is toch nog een aanslag gebeurt er is bijna een derde wereld oorlog gekomen. En jij roept alleen maar ze hebben onjuist om dat ze het niet goed voorspelt hebben. Al hoewel ze toch aardig in de buurt komen. Dat is beter dan op je lui reet zitten en mensen uitlachen en zelf geen doelen hebben alleen maar leven in slavernij.
pi_131673713
Nu nog één zo'n kattig persoon en de kliek is compleet. Dolletjes.

En dat op zo'n mooie dag!
  zondag 29 september 2013 @ 15:06:42 #265
18159 Dlocks
pi_131673974
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:58 schreef Tribalwars het volgende:

Nou er is toch nog een aanslag gebeurt er is bijna een derde wereld oorlog gekomen. En jij roept alleen maar ze hebben onjuist om dat ze het niet goed voorspelt hebben. Al hoewel ze toch aardig in de buurt komen. Dat is beter dan op je lui reet zitten en mensen uitlachen en zelf geen doelen hebben alleen maar leven in slavernij.
Onzin, we zijn bij lange na niet bij een derde wereld oorlog gekomen.

Dit was gewoon weer één van de 13 in een dozijn complot theorietjes die zoals altijd met dit soort scenario's te onzinnig en te lachwekkend voor woorden zijn en nooit en te nimmer uit komen. Kortom, onzin van de bovenste plank. :Y

Maar ik vermoed dat jij -helaas- nog een keer of 10 zelf moet ervaren dat dit soort theorietjes in de meeste gevallen niets meer dan onzin zijn. Tot die tijd schat ik zo in dat jij er niets van leert en blijf jij je verheven voelen boven de zogenaamde slapende schaapjes. Ofwel in de illusie blijven geloven dat jij alles beter weet dan de slapende schaapjes. :')
pi_131674494
Als hij boven jou staat en jij boven hem, staan jullie dan eigenlijk niet op gelijke voet?
  zondag 29 september 2013 @ 22:17:01 #267
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131691725
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:54 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Zoals de FEMA kampen die hoe dan ook op 1 oktober open moeten gaan? Zoals WO 3 of andere grote gebeurtenis die hoe dan ook voor 1 oktober moet gaan plaatsvinden? (Tribalwars)

En dan hebben we Tingo, die roept enkel en alleen maar onzin zoals: "CGI, victims en kijk maar op clues forum". Hem heb ik nog nooit met inhoudelijke reactie zien komen. Dit in tegenstelling tot Tribalwars.

Kortom, ik heb ze nog nooit op enige waarheid kunnen betrappen.
Je noemt nu een aantal dingen die niet kloppen. Maar ze hebben ook een heleboel dingen genoemd die wel waar zijn. Lees de posts maar na.
Feyenoord!
  zondag 29 september 2013 @ 22:18:47 #268
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131691843
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Onzin, we zijn bij lange na niet bij een derde wereld oorlog gekomen.

Dit was gewoon weer één van de 13 in een dozijn complot theorietjes die zoals altijd met dit soort scenario's te onzinnig en te lachwekkend voor woorden zijn en nooit en te nimmer uit komen. Kortom, onzin van de bovenste plank. :Y

Maar ik vermoed dat jij -helaas- nog een keer of 10 zelf moet ervaren dat dit soort theorietjes in de meeste gevallen niets meer dan onzin zijn. Tot die tijd schat ik zo in dat jij er niets van leert en blijf jij je verheven voelen boven de zogenaamde slapende schaapjes. Ofwel in de illusie blijven geloven dat jij alles beter weet dan de slapende schaapjes. :')
Bij lange na niet?

Hoe zie je dat? Als Poetin niet met dat idee was gekomen had de USA Syrie aangevallen en dan was er een grote kans op WW3 geweest.

Maar goed, we zullen het nooit weten gelukkig. Maar als ik je zo hoor dan geloof jij niet in complottheorieen, klopt dat?
Feyenoord!
  zondag 29 september 2013 @ 22:36:20 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131692899
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je noemt nu een aantal dingen die niet kloppen. Maar ze hebben ook een heleboel dingen genoemd die wel waar zijn. Lees de posts maar na.
Zoals?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 september 2013 @ 23:15:21 #270
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131695016
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals?
Dat de wereld gecontroleerd word door een kleine groep uberrijke families die de Big Media, Olie, Wapenhandel, Banken etc bezitten.
Feyenoord!
  zondag 29 september 2013 @ 23:16:42 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131695091
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat de wereld gecontroleerd word door een kleine groep uberrijke families die de Big Media, Olie, Wapenhandel, Banken etc bezitten.
En andere punten?
Onikaan ni ov dovah
pi_131695246
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dit zal dan ook niet zo snel ontkend worden door users. De vraag is dan alleen: 'In hoeverre wordt de wereld gecontroleerd'. :)
★★★
pi_131695629
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dit zal dan ook niet zo snel ontkend worden door users. De vraag is dan alleen: 'In hoeverre wordt de wereld gecontroleerd'. :)
Ja, en dat alles wordt beheerst door een aantal "grote machtige families" is ook bullshit. Sommige namen komen vaker voor, maar de huidige staat van de wereld is gewoon een gevolg van onze vorm van kapitalisme, eentje gedreven door oorlog en consumptie.
  maandag 30 september 2013 @ 01:43:43 #274
18159 Dlocks
pi_131698813
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tingo zie ik sowieso vrijwel nooit iets noemen behalve CGI en acteurs.

Kan nog wel even uit mijn hoofd meer onzin van tribalwars noemen.

- Blair en Bush gaan naar feestjes om kinderen te verkrachten en te vermoorden
- De anti-christ is van de zomer van een eiland gehaald en is op weg naar Israel
- Ze kunnen gedachten lezen en via iemand anders zijn ogen kijken
- Ze kunnen telekinese toepassen
- Aanslag Boston was (via knip en plakwerk) al in tekenfilm te zien
- 9/11 was al in een kaartspel te zien
- Het v teken wat in sites en OS gebruikt wordt om aan te geven dat je iets kan uitklappen is door Illuminati erin gezet
- Homofilie is voor groot deel verzonnen.

Etc. etc. etc. Oftewel, zo kun je nog een tijdje door gaan. En alles uiteraard onder de noemer Illuminati.

Dat jij gelooft dat de wereld onder controle van een kleine groep staat is wat mij betreft prima. Maar dat tribalwars een zelfde soort overkoepelende theorie heeft wil nog niet zeggen dat je daarom 'blind' moet zijn voor al zijn onzin wat hij daar aan koppelt. Volgens mij vind jij het grootste gedeelte van wat hij zegt ook onzin, maar onthoud je alleen de zeldzame puntjes waar jij je wel in kan vinden. Maar goed, misschien zit ik er naast en zit je meer op één lijn met tribalwars dan ik inschat.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Bij lange na niet?

Hoe zie je dat? Als Poetin niet met dat idee was gekomen had de USA Syrie aangevallen en dan was er een grote kans op WW3 geweest.

Inderdaad bij lange na niet. Sowieso was het niet Poetin die als eerste met het idee kwam maar kwam John Kerry hier mee. En nee, je maakt mij niet wijs dat op dit diplomatieke niveau het per ongeluk uit zijn mond kwam. Dat was een doelbewuste zet.

Het was ook al vanaf het begin heel duidelijk dat de VS er alles behalve op zat te wachten om in Syrie in te grijpen. Dus ook de VS is blij met deze deal en zitten helemaal niet op het openen van FEMA kampen en een WO 3 te wachten.

En als ze wel door paar raketten af te vuren ingegrepen hadden dan zie ik gezien de geschiedenis op de aardbol van de afgelopen 65 jaar niet hoe dat in een WO 3 had kunnen uitmonden.

En vergeet niet dat tribalwars bij hoog en laag beweerde dat het hoe dan ook moest gaan gebeuren. Als het niet via Syrie zou lukken zou er voor 1 oktober nog wel een grote aanslag plaatsvinden zodat WO 3 alsnog door zou kunnen gaan.

quote:
Maar als ik je zo hoor dan geloof jij niet in complottheorieen, klopt dat?
De theorieën waar tribalwars mee komt sowieso niet. Hij is al met dusdanig veel onzin gekomen dat ik hem en zijn 'bronnen' per definitie niet meer serieus kan nemen.

Doem scenario's geloof ik ook niet in aangezien die al decennia lang keer op keer op keer op keer onzin blijken te zijn. Net zoals het laatste scenario van tribalwars wat hij ergens op een obscuur blogje had gelezen en direct voor waarheid aan nam. Er was geen enkele reden om aan te nemen dat het dit keer wel zou uitkomen. Wat dat betreft mist tribalwars een stukje ervaring ofwel historisch besef als het gaat om dit soort doem scenario's. En vervolgens mist hij ook nog eens het besef dat hij dit mist en nog maar net komt kijken. :)

Maar goed, probleem van tribalwars is dat hij dergelijke theorieën voor waar aan neemt en zich enorm laat beïnvloeden door de wildste theorieën. Meest storende is dat hij het hier op het forum komt verkondigen alsof hij de Messias is. Hij staat niet open voor discussie of nieuwe inzichten, mensen die wel discussie aan willen gaan zijn slapende schaapjes die alleen naar MSM kijken.

En waag het niet om het met hem oneens te zijn, want dan gaat hij als een boos klein kind (wat hij eigenlijk ook is) in het feedback topic om een ban vragen of op een andere manier zeuren.
  maandag 30 september 2013 @ 06:58:11 #275
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131699829
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, en dat alles wordt beheerst door een aantal "grote machtige families" is ook bullshit. Sommige namen komen vaker voor, maar de huidige staat van de wereld is gewoon een gevolg van onze vorm van kapitalisme, eentje gedreven door oorlog en consumptie.
Goed argument...."dat is ook bullshit" . Dit complot of hoe je het ook wilt noemen is wel niet zo vaak uitgezocht en beschreven door enorm veel documentairemakers (kijk bv Thrive) en schrijvers.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')