Dat is het leuke van feiten. Het maakt niet zoveel uit of je het er mee eens bent of niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
I don't agree en ik ga niet in discussie over.
Dat geld voor jouw juist leuk dat je hetzelfde toegeeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is het leuke van feiten. Het maakt niet zoveel uit of je het er mee eens bent of niet.
Verder goede instelling man. "Ik hoor niets wat ik niet wil horen". Je zou zo de Amerikaanse politiek in kunnenOf de Nederlandse basisschool.
Wat feiten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is het leuke van feiten. Het maakt niet zoveel uit of je het er mee eens bent of niet.
Verder goede instelling man. "Ik hoor niets wat ik niet wil horen". Je zou zo de Amerikaanse politiek in kunnenOf de Nederlandse basisschool.
Lezen. Jij zegt dat de muziekindustrie gigantisch is terwijl het aantal mensen dat je op TV ziet juist minimaal is. Het gros van de muzikanten zullen jij en ik nooit wat van horen.quote:
Het is ook geen discussie. Het was puur even het rechtzetten van de onzin die jij schreef. Verder is de enige reden dat je discussie wilt vermijden omdat je alleen maar wil dat mensen je napraten. Niet meer, niet minder.quote:Ik wil gewoon niet in discussie gaan met jou want ik vind je onaardig en arrogante en iemand die denkt dat hij slimmer is dan wat hij eigenlijk is. En?
Je zet niks recht- je -edit-die wilde graag 'n beetje interessante klinken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Lezen. Jij zegt dat de muziekindustrie gigantisch is terwijl het aantal mensen dat je op TV ziet juist minimaal is. Het gros van de muzikanten zullen jij en ik nooit wat van horen.
[..]
Het is ook geen discussie. Het was puur even het rechtzetten van de onzin die jij schreef. Verder is de enige reden dat je discussie wilt vermijden omdat je alleen maar wil dat mensen je napraten. Niet meer, niet minder.
Verder vind ik jou ook heel erg dom maar dat heeft mij nooit ervan weerhouden om op je punten in te gaan. Als je mensen gaat negeren omdat je het niet met ze eens bent dan ben je net zo 'erg' als de politici die ik je regelmatig zie hekelen
Dat zal Tribalwars ook op prijs stellenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:16 schreef ems. het volgende:
Zeg dan meteen dat je 12 bent, dan had ik niet zulke moeilijke taal gebruikt zodat jij het kon begrijpen.
Die heeft een andere tactiek. Waar Tingo graag emotioneel mag worden als iemand het niet met hem eens is begint tribal gewoon over heel iets anders als blijkt dat zijn punt, voor zover hij dat heeft, geen stand houdt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zal Tribalwars ook op prijs stellen
Dan heb je nog ems de man die altijd gelijk heeft op elke punt. Dat is zijn tactiekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Die heeft een andere tactiek. Waar Tingo graag emotioneel mag worden als iemand het niet met hem eens is begint tribal gewoon over heel iets anders als blijkt dat zijn punt, voor zover hij dat heeft, geen stand houdt.
Nog best lastig om constant rekening te moeten houden met tingowars en hun beperkingen.
Wat knap van je dat je dit toe kan geven, je bent niet zo dom als je je voordoet? Of is dit een blinde kip die een korrel vind?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan heb je nog ems de man die altijd gelijk heeft op elke punt. Dat is zijn tactiek
Altijd gelijk proberen te hebben lijkt me dan ook een goede tactiek. Helaas werkt dat voor mij niet zo want ik zit er regelmatig naast. Echter zijn de discussies vaak nogal subjectief en dan heb ik mede dankzij jouw inkoppers genoeg reden om het niet met je eens te zijn. Dat is heel wat anders dan gelijk of ongelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan heb je nog ems de man die altijd gelijk heeft op elke punt. Dat is zijn tactiek
Inderdaad, ik wacht al een paar dagen op zijn bronnen m.b.t. zijn lachwekkende, zelf verzonnen, achterlijke, achterhaalde en onderuitgehaalde ideeen over homoseksualiteit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Die heeft een andere tactiek. Waar Tingo graag emotioneel mag worden als iemand het niet met hem eens is begint tribal gewoon over heel iets anders als blijkt dat zijn punt, voor zover hij dat heeft, geen stand houdt.
Nog best lastig om constant rekening te moeten houden met tingowars en hun beperkingen.
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 05:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wacht al een paar dagen op zijn bronnen m.b.t. zijn lachwekkende, zelf verzonnen, achterlijke, achterhaalde en onderuitgehaalde ideeen over homoseksualiteit.
[..]
Het is toch absurd? Net zolang zoeken tot ze iets gevonden hebben om dat teken af te keuren. Dan vraag ik me af wíe er hier nu een slechte gedachtengang heeft.quote:Op maandag 9 september 2013 19:16 schreef ems. het volgende:
Het christelijke kruis is honderden jaren lang gebruikt om andersdenkenden te vervolgen en te martelen. Beetje dubbele standaard dus.
Maargoed, je moet ook geen rationaliteit verwachten van gelovigen.
quote:Op zondag 29 september 2013 13:32 schreef edeltrein1234 het volgende:
Er zijn vele tactieken gebruikt in de loop van de jaren om de opinie van gedachten doe veranderen.
Wordt helemaal niet gebruikt. Er is al sinds het begin grote verdeeldheid te zien bij politiek, media en wetenschappers. Er wordt alles behalve een eenduidige boodschap uitgedragen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef Tribalwars het volgende:
Propaganda wordt nu ook gebruikt om mensen doen te geloven dat de aarde opwarmt. Terwijl dit niet waar is de aarde is nu even warmer geweest en koelt nu weer af. Dat is vrij normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |