abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130354666
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

I don't agree en ik ga niet in discussie over.
Dat is het leuke van feiten. Het maakt niet zoveel uit of je het er mee eens bent of niet.

Verder goede instelling man. "Ik hoor niets wat ik niet wil horen". Je zou zo de Amerikaanse politiek in kunnen :D Of de Nederlandse basisschool.
Conscience do cost.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:06:06 #227
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130354726
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is het leuke van feiten. Het maakt niet zoveel uit of je het er mee eens bent of niet.

Verder goede instelling man. "Ik hoor niets wat ik niet wil horen". Je zou zo de Amerikaanse politiek in kunnen :D Of de Nederlandse basisschool.
Dat geld voor jouw juist leuk dat je hetzelfde toegeeft.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130354738
Heb je geld van mij ja?
Conscience do cost.
pi_130354749
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat feiten?
Ik wil gewoon niet in discussie gaan met jou want ik vind je onaardig en arrogante en iemand die denkt dat hij slimmer is dan wat hij eigenlijk is. En?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130354845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat feiten?
Lezen. Jij zegt dat de muziekindustrie gigantisch is terwijl het aantal mensen dat je op TV ziet juist minimaal is. Het gros van de muzikanten zullen jij en ik nooit wat van horen.
quote:
Ik wil gewoon niet in discussie gaan met jou want ik vind je onaardig en arrogante en iemand die denkt dat hij slimmer is dan wat hij eigenlijk is. En?
Het is ook geen discussie. Het was puur even het rechtzetten van de onzin die jij schreef. Verder is de enige reden dat je discussie wilt vermijden omdat je alleen maar wil dat mensen je napraten. Niet meer, niet minder.

Verder vind ik jou ook heel erg dom maar dat heeft mij nooit ervan weerhouden om op je punten in te gaan. Als je mensen gaat negeren omdat je het niet met ze eens bent dan ben je net zo 'erg' als de politici die ik je regelmatig zie hekelen :)
Conscience do cost.
pi_130355057
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Lezen. Jij zegt dat de muziekindustrie gigantisch is terwijl het aantal mensen dat je op TV ziet juist minimaal is. Het gros van de muzikanten zullen jij en ik nooit wat van horen.

[..]

Het is ook geen discussie. Het was puur even het rechtzetten van de onzin die jij schreef. Verder is de enige reden dat je discussie wilt vermijden omdat je alleen maar wil dat mensen je napraten. Niet meer, niet minder.

Verder vind ik jou ook heel erg dom maar dat heeft mij nooit ervan weerhouden om op je punten in te gaan. Als je mensen gaat negeren omdat je het niet met ze eens bent dan ben je net zo 'erg' als de politici die ik je regelmatig zie hekelen :)
Je zet niks recht- je -edit-die wilde graag 'n beetje interessante klinken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 22-08-2013 18:35:02 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130355112
Zeg dan meteen dat je 12 bent, dan had ik niet zulke moeilijke taal gebruikt zodat jij het kon begrijpen. O+
Conscience do cost.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:22:53 #233
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_130355399
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:16 schreef ems. het volgende:
Zeg dan meteen dat je 12 bent, dan had ik niet zulke moeilijke taal gebruikt zodat jij het kon begrijpen. O+
Dat zal Tribalwars ook op prijs stellen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_130355512
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat zal Tribalwars ook op prijs stellen
Die heeft een andere tactiek. Waar Tingo graag emotioneel mag worden als iemand het niet met hem eens is begint tribal gewoon over heel iets anders als blijkt dat zijn punt, voor zover hij dat heeft, geen stand houdt.

Nog best lastig om constant rekening te moeten houden met tingowars en hun beperkingen.
Conscience do cost.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:34:35 #235
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130355910
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Die heeft een andere tactiek. Waar Tingo graag emotioneel mag worden als iemand het niet met hem eens is begint tribal gewoon over heel iets anders als blijkt dat zijn punt, voor zover hij dat heeft, geen stand houdt.

Nog best lastig om constant rekening te moeten houden met tingowars en hun beperkingen.
Dan heb je nog ems de man die altijd gelijk heeft op elke punt. Dat is zijn tactiek
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:35:57 #236
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_130355976
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dan heb je nog ems de man die altijd gelijk heeft op elke punt. Dat is zijn tactiek
Wat knap van je dat je dit toe kan geven, je bent niet zo dom als je je voordoet? Of is dit een blinde kip die een korrel vind?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_130356011
Zo klaar maar weer.
pi_130356575
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Altijd gelijk proberen te hebben lijkt me dan ook een goede tactiek. Helaas werkt dat voor mij niet zo want ik zit er regelmatig naast. Echter zijn de discussies vaak nogal subjectief en dan heb ik mede dankzij jouw inkoppers genoeg reden om het niet met je eens te zijn. Dat is heel wat anders dan gelijk of ongelijk.

Maargoed, het punt blijft dus staan. Dat gelul over satan en muziek en dat iedereen dat massaal ziet en overneemt is niets anders dan speculatie van jouw kant.
Conscience do cost.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 05:41:55 #239
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_130374273
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Inderdaad, ik wacht al een paar dagen op zijn bronnen m.b.t. zijn lachwekkende, zelf verzonnen, achterlijke, achterhaalde en onderuitgehaalde ideeen over homoseksualiteit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

morgen krijg je bronnen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:44:21 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130375111
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 05:41 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Inderdaad, ik wacht al een paar dagen op zijn bronnen m.b.t. zijn lachwekkende, zelf verzonnen, achterlijke, achterhaalde en onderuitgehaalde ideeen over homoseksualiteit.

[..]

:) die quote van hem heb ik vaker gehoord inderdaad.

en ik heb de memo ook niet gehad }:|
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130984709
Dit vind ik toch wel een beetje te ver gaan.
Zou de school dat als propaganda zien? Het is notabene het vredesteken :o

'Het 'peace-teken blijkt in de tijd van de Romeinse koning Nero gebruikt te zijn als symbool voor de marteling van christenen.' Later kreeg het meer occulte betekenis bij satanisten.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)om-peace-teken.dhtml
pi_130995380
Het christelijke kruis is honderden jaren lang gebruikt om andersdenkenden te vervolgen en te martelen. Beetje dubbele standaard dus.

Maargoed, je moet ook geen rationaliteit verwachten van gelovigen.
Conscience do cost.
pi_130996777
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:16 schreef ems. het volgende:
Het christelijke kruis is honderden jaren lang gebruikt om andersdenkenden te vervolgen en te martelen. Beetje dubbele standaard dus.

Maargoed, je moet ook geen rationaliteit verwachten van gelovigen.
Het is toch absurd? Net zolang zoeken tot ze iets gevonden hebben om dat teken af te keuren. Dan vraag ik me af wíe er hier nu een slechte gedachtengang heeft.
pi_131632826
Propaganda wordt nu ook gebruikt om mensen doen te geloven dat de aarde opwarmt. Terwijl dit niet waar is de aarde is nu even warmer geweest en koelt nu weer af. Dat is vrij normaal.
  zondag 29 september 2013 @ 13:32:31 #246
412895 edeltrein1234
val altijd met 4 edelmannen
pi_131670845
Er zijn vele tactieken gebruikt in de loop van de jaren om de opinie van gedachten doe veranderen.
maak altijd def en off dorpen.
  zondag 29 september 2013 @ 13:33:33 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131670862
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:32 schreef edeltrein1234 het volgende:
Er zijn vele tactieken gebruikt in de loop van de jaren om de opinie van gedachten doe veranderen.
:')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 september 2013 @ 13:53:35 #248
412895 edeltrein1234
pi_131671469
Ah dan geloof je het niet zal mij een worst wezen. Ik vind de waarheid wel belangrijke dat jij de wetenschap als geloof aan hangt kan ik niks aan doen. Maar feite blijft dat mensen mensen blijven en om te kopen zijn. Je kunt verslagen vervalsen. Je kunt klimaatmodelen ook heel makkelijk een paar tienden te hoog laten uitkomen. Je kunt propaganda films maken. Misschien laat je zelf ook wel omkopen. Er gebeuren vreemde dingen op deze wereld. Ik weet wel dat er niet aan waarheidsbevinding wordt gedaan. Dat was niet in de jaren 50 maar nu ook niet dat is er nooit geweest. Al hoewel had je wel zo'n gevoel. Dat gevoel komt omdat je in loop van de jaren in die onzin gelooft. Gelukkig ben ik 10 jaar geleden wakker worden en heb ik het ingezien. Maar feite blijft dat de geschiedenis zich herhaalt en dat heeft vaak slecht invloeden op de mensen. Het kan ook anders daar denkt niemand aan. Het is heel simpel en het heet denken als iedereen dat doet veranderd er al een hele boel.
  zondag 29 september 2013 @ 14:01:20 #249
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_131671692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef Tribalwars het volgende:
Propaganda wordt nu ook gebruikt om mensen doen te geloven dat de aarde opwarmt. Terwijl dit niet waar is de aarde is nu even warmer geweest en koelt nu weer af. Dat is vrij normaal.
Wordt helemaal niet gebruikt. Er is al sinds het begin grote verdeeldheid te zien bij politiek, media en wetenschappers. Er wordt alles behalve een eenduidige boodschap uitgedragen.

Dat jij er zo over denkt komt misschien omdat je een jaar of 7 was toen de discussie over klimaatverandering begon. Dus jij hebt helemaal niet meegekregen hoe dit in de afgelopen 10 jaar is verlopen.

Maar wellicht heb je weer eens iets gelezen op één of andere website en ben je het als een aapje aan het na-praten.
  zondag 29 september 2013 @ 14:07:46 #250
412895 edeltrein1234
pi_131671896
Wetenschap is niet meer zo betrouwbaar als het geweest is. De klimaatlobby wordt beinvloed door de grote bankiers. En het klimaat schommelt altijd al. Nu wordt het juist weer kouder. Maar je kunt niet over een periode van 25 a 30 jaar zeggen dat het klimaat opwarmen. En waarom zouden we er bang voor moeten zijn. Waarom laten we ons angst aan jagen. In de jaren 1840 tot 1870 was het nog warmer dan nu. En in de vroege middeleeuwen was het iets warmer/even warm als nu. Dus je ziet dat het wel vaker voorkomt dan nu. Dus we hoeven ons er niet druk om te maken. En trouwens als CO2 het probleem is dan zijn mensen het probleem want wij ademen CO2 uit. Dus dan kun je ons allemaal afschieten en dan is het probleem opgelost. Het klimaat is nooit constant leer dat nou eens. En geld willen ze verdienen met dit. En trouwens de zuidpool groeit aan. We hadden het koudste voorjaar sinds 1970. Er lag nog sneeuw in schotland in mei. Er lag nog tot bijna juni sneeuw op de alpen. We hadden 6 maanden op rij te koude maanden. Doet me eerder denken aan een afkoeling dan aan een opwarming.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')