abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2013 @ 07:03:58 #276
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131699851
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En andere punten?
911, Big Pharma corruptie (vaccinatie oa), het corrupte monetaire systeem, UFO coverup, Vrije Energie wat tegengehouden wordt al sinds Tesla, en wat dichter bij huis nu weer dat hele Demmink gebeuren wat ook in de doofpot wordt gestopt in Nederland.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 07:13:02 #277
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131699878
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 01:43 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Tingo zie ik sowieso vrijwel nooit iets noemen behalve CGI en acteurs.

Kan nog wel even uit mijn hoofd meer onzin van tribalwars noemen.

- Blair en Bush gaan naar feestjes om kinderen te verkrachten en te vermoorden
- De anti-christ is van de zomer van een eiland gehaald en is op weg naar Israel
- Ze kunnen gedachten lezen en via iemand anders zijn ogen kijken
- Ze kunnen telekinese toepassen
- Aanslag Boston was (via knip en plakwerk) al in tekenfilm te zien
- 9/11 was al in een kaartspel te zien
- Het v teken wat in sites en OS gebruikt wordt om aan te geven dat je iets kan uitklappen is door Illuminati erin gezet
- Homofilie is voor groot deel verzonnen.

Etc. etc. etc. Oftewel, zo kun je nog een tijdje door gaan. En alles uiteraard onder de noemer Illuminati.

Dat jij gelooft dat de wereld onder controle van een kleine groep staat is wat mij betreft prima. Maar dat tribalwars een zelfde soort overkoepelende theorie heeft wil nog niet zeggen dat je daarom 'blind' moet zijn voor al zijn onzin wat hij daar aan koppelt. Volgens mij vind jij het grootste gedeelte van wat hij zegt ook onzin, maar onthoud je alleen de zeldzame puntjes waar jij je wel in kan vinden. Maar goed, misschien zit ik er naast en zit je meer op één lijn met tribalwars dan ik inschat.

[..]

Inderdaad bij lange na niet. Sowieso was het niet Poetin die als eerste met het idee kwam maar kwam John Kerry hier mee. En nee, je maakt mij niet wijs dat op dit diplomatieke niveau het per ongeluk uit zijn mond kwam. Dat was een doelbewuste zet.

Het was ook al vanaf het begin heel duidelijk dat de VS er alles behalve op zat te wachten om in Syrie in te grijpen. Dus ook de VS is blij met deze deal en zitten helemaal niet op het openen van FEMA kampen en een WO 3 te wachten.

En als ze wel door paar raketten af te vuren ingegrepen hadden dan zie ik gezien de geschiedenis op de aardbol van de afgelopen 65 jaar niet hoe dat in een WO 3 had kunnen uitmonden.

En vergeet niet dat tribalwars bij hoog en laag beweerde dat het hoe dan ook moest gaan gebeuren. Als het niet via Syrie zou lukken zou er voor 1 oktober nog wel een grote aanslag plaatsvinden zodat WO 3 alsnog door zou kunnen gaan.

[..]

De theorieën waar tribalwars mee komt sowieso niet. Hij is al met dusdanig veel onzin gekomen dat ik hem en zijn 'bronnen' per definitie niet meer serieus kan nemen.

Doem scenario's geloof ik ook niet in aangezien die al decennia lang keer op keer op keer op keer onzin blijken te zijn. Net zoals het laatste scenario van tribalwars wat hij ergens op een obscuur blogje had gelezen en direct voor waarheid aan nam. Er was geen enkele reden om aan te nemen dat het dit keer wel zou uitkomen. Wat dat betreft mist tribalwars een stukje ervaring ofwel historisch besef als het gaat om dit soort doem scenario's. En vervolgens mist hij ook nog eens het besef dat hij dit mist en nog maar net komt kijken. :)

Maar goed, probleem van tribalwars is dat hij dergelijke theorieën voor waar aan neemt en zich enorm laat beïnvloeden door de wildste theorieën. Meest storende is dat hij het hier op het forum komt verkondigen alsof hij de Messias is. Hij staat niet open voor discussie of nieuwe inzichten, mensen die wel discussie aan willen gaan zijn slapende schaapjes die alleen naar MSM kijken.

En waag het niet om het met hem oneens te zijn, want dan gaat hij als een boos klein kind (wat hij eigenlijk ook is) in het feedback topic om een ban vragen of op een andere manier zeuren.
Met dat 911 kaartspel ben ik het wel eens in ieder geval. Werd me notabene toe gemaild door de man van mijn nicht die bij de Recherche zit. :)

Verder vind ik dat er veel te veel op Tribal (vooral hem) en Tingo gebashd wordt. Vooral door bepaalde users die ik al wel vaker heb genoemd hebben daar een handje van. Als je dan vind dat Tribal zijn punten niet goed onderbouwd, die persoon doet dat net zo goed niet maar daar word niks van gezegd. Tribal is gewoon een leuke jongen van 17! die probeert te begrijpen waarom de wereld zo fucked up is. En hij snapt het grote plaatje, wb Illuminati, 911 etc maar gelooft misschien iets te snel ook bepaalde details, zoals voorspellingen wb WW3. Dat soort dingen herken ik aangezien ik dat zelf ook heb gehad. Maar dat is er bij mij langzaam uitgefilterd. Belangrijkste voor mij is dat ik denk dat ik meer met hem gemeen heb, dan met een heleboel anderen hier die complotdenkers sowieso gestoord vinden en het een sport vinden om ze onderuit te halen, af te kraken, te beledigen en voor lul te zetten.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 07:20:56 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131699909
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Met dat 911 kaartspel ben ik het wel eens in ieder geval. Werd me notabene toe gemaild door de man van mijn nicht die bij de Recherche zit. :)

Verder vind ik dat er veel te veel op Tribal (vooral hem) en Tingo gebashd wordt. Vooral door bepaalde users die ik al wel vaker heb genoemd hebben daar een handje van. Als je dan vind dat Tribal zijn punten niet goed onderbouwd, die persoon doet dat net zo goed niet maar daar word niks van gezegd. Tribal is gewoon een leuke jongen van 17! die probeert te begrijpen waarom de wereld zo fucked up is. En hij snapt het grote plaatje, wb Illuminati, 911 etc maar gelooft misschien iets te snel ook bepaalde details, zoals voorspellingen wb WW3. Dat soort dingen herken ik aangezien ik dat zelf ook heb gehad. Maar dat is er bij mij langzaam uitgefilterd. Belangrijkste voor mij is dat ik denk dat ik meer met hem gemeen heb, dan met een heleboel anderen hier die complotdenkers sowieso gestoord vinden en het een sport vinden om ze onderuit te halen, af te kraken, te beledigen en voor lul te zetten.
Wat de meesten doen is er vragen stellen waar de complot denkers niet bij na denken.
Een theorie valt helaas snel onderuit te schoppen als er gewoon te veel niet aan klopt.
Afkraken nee, Misschien eerder tot bezinning, brengen dat er te veel haken en ogen aan een theorie zitten dat ze niet te ver van het pad raken.

Helaas willen de meesten maar 1 kant van het verhaal zien, en denken niet verder over andere mogelijkheden na, of gaan gelijk overal vol tegenin, zie 9/11 topic van afgelopen week.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 september 2013 @ 08:49:25 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131700557
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

911, Big Pharma corruptie (vaccinatie oa), het corrupte monetaire systeem, UFO coverup, Vrije Energie wat tegengehouden wordt al sinds Tesla, en wat dichter bij huis nu weer dat hele Demmink gebeuren wat ook in de doofpot wordt gestopt in Nederland.
En daar beginnen de meningen toch behoorlijk te verschillen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131704750
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:07 schreef edeltrein1234 het volgende:
Wetenschap is niet meer zo betrouwbaar als het geweest is. De klimaatlobby wordt beinvloed door de grote bankiers. En het klimaat schommelt altijd al. Nu wordt het juist weer kouder. Maar je kunt niet over een periode van 25 a 30 jaar zeggen dat het klimaat opwarmen. En waarom zouden we er bang voor moeten zijn. Waarom laten we ons angst aan jagen. In de jaren 1840 tot 1870 was het nog warmer dan nu. En in de vroege middeleeuwen was het iets warmer/even warm als nu. Dus je ziet dat het wel vaker voorkomt dan nu. Dus we hoeven ons er niet druk om te maken. En trouwens als CO2 het probleem is dan zijn mensen het probleem want wij ademen CO2 uit. Dus dan kun je ons allemaal afschieten en dan is het probleem opgelost. Het klimaat is nooit constant leer dat nou eens. En geld willen ze verdienen met dit. En trouwens de zuidpool groeit aan. We hadden het koudste voorjaar sinds 1970. Er lag nog sneeuw in schotland in mei. Er lag nog tot bijna juni sneeuw op de alpen. We hadden 6 maanden op rij te koude maanden. Doet me eerder denken aan een afkoeling dan aan een opwarming.
En Al Gore heeft 'n leuke baan gekregen voor het weggooien van de verkiezing. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131706262
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:33 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Tingo (mister CGI) en Tribal (mister Illuminti) verkondingen dan ook alleen maar bagger i.p.v. waarheid.
Veel van wat we zien op TV is fake,dat kan je niet ontkennen....veel van wat er op TV is ook niet bedoelt om serieus te zijn dat weet ik, maar,we krijgen programmas op 'reality' TV zoals docu-dramas.'true life' misdaad verhalen,'real-life game shows zoals Big Brother enz.en ze zijn helemaal niet real,ze zijn slim opgenomen,slim ge-edit' veel van de tijd zijn de 'real-life' figuren ook acteurs.
De grenzen tussen realititeit en fanatasie zijn expres verwarrende imo. inclusief 'serieus' verslagen op TV nieuws enz.en dat zie je in bepaalde grote sensationistisch 'news' verhalen zoals Sandy Hook enz. Voor mij het gaat niet alleen op 'CGI' .
The world is a stage. :)

Vriend van me heeft me vertelt niet zo lang terug dat CGI in computer games kan nog realistischer zijn maar veel gamers wilde dat niet want ze vonden het 'te eng'.

"In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and evrything will be true"-
David A.McGowan
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131706316
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 14:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Fun fact: een opwarming van de aarde kan voor meer sneeuwval zorgen.
Nog funnier fact: Science does not confirm as much as scientists like to think.
  maandag 30 september 2013 @ 13:21:16 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131706469
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nog funnier fact: Science does not confirm as much as scientists like to think.
Hoe bedoel je?
Onikaan ni ov dovah
pi_131706483
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel van wat we zien op TV is fake,dat kan je niet ontkennen....veel van wat er op TV is ook niet bedoelt om serieus te zijn dat weet ik, maar,we krijgen programmas op 'reality' TV zoals docu-dramas.'true life' misdaad verhalen,'real-life game shows zoals Big Brother enz.en ze zijn helemaal niet real,ze zijn slim opgenomen,slim ge-edit' veel van de tijd zijn de 'real-life' figuren ook acteurs.
Klopt. Het is verschrikkelijk.
quote:
De grenzen tussen realititeit en fanatasie zijn expres verwarrende imo.
Die zijn helemaal niet verwarrend? Het is algemeen bekend dat het gros van wat op tv komt fictie is.
quote:
inclusief 'serieus' verslagen op TV nieuws enz.en dat zie je in bepaalde grote sensationistisch 'news' verhalen zoals Sandy Hook enz. Voor mij het gaat niet alleen op 'CGI' .
Ah, CGI. Krachtig 8-)
quote:
Vriend van me heeft me vertelt niet zo lang terug dat CGI in computer games kan nog realistischer zijn maar veel gamers wilde dat niet want ze vonden het 'te eng'.
Vriend van je praat onzin natuurlijk, maar dat kan je zelf ook wel begrijpen toch?
Conscience do cost.
pi_131714883
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat de meesten doen is er vragen stellen waar de complot denkers niet bij na denken.
Een theorie valt helaas snel onderuit te schoppen als er gewoon te veel niet aan klopt.
Afkraken nee, Misschien eerder tot bezinning, brengen dat er te veel haken en ogen aan een theorie zitten dat ze niet te ver van het pad raken.

Helaas willen de meesten maar 1 kant van het verhaal zien, en denken niet verder over andere mogelijkheden na, of gaan gelijk overal vol tegenin, zie 9/11 topic van afgelopen week.
Jij durft niet eens te denken buiten wat jij vind veilig
(example: Whatever bullshit any government spokesperson tells you)
en het maakt niet uit als dat komt van t TV of van je PC.
pi_131715059
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Wetenschappelijk onderzoek is rondom zelfde te vertrouwen als wat-dan-ook.
Wetenschap onderzoek zegt wat z'n bazen willen - meestal grote corporaties die willen 'n beetje credibility aan hun product geven.
pi_131715082
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wetenschap onderzoek zegt wat z'n bazen willen - meestal grote corporaties die willen 'n beetje credibility aan hun product geven.
MENSEN OPEN JE OGEN VERTROUW NIEMAND BEHALVE JEZELF
  maandag 30 september 2013 @ 18:55:13 #288
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131715485
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

En daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar dat gaat voor mij ook meer de kant van de spiritualiteit op. Het hele leven is een spel. Deze wereld ook. Veel mensen geloven bv enorm in materiele dingen terwijl materie voor het grootste gedeelte uit leegte bestaat en alles opgebouwd is uit dezelfde grondstof. Dat zet je toch aan het denken wb theorieen als Het Holografische Universum etc.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 18:57:24 #289
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131715552
quote:

[..]

Precies. We leven in een corporaticy. Wat betekent dat Big Business alles bepaalt en betaalt. Dus ook wetenschappelijk onderzoek. Vooral wetenschappelijk onderzoek aangezien de meeste mensen iets blindelings geloven als er het woordje wetenschappelijk bij staat.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 18:59:00 #290
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131715608
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 08:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daar beginnen de meningen toch behoorlijk te verschillen.
Tja. Dat dacht ik al. Vind het ook niet gek aangezien je er waarschijnlijk weinig over weet. En niet bereid bent om je veilige wereldbeeld om te gooien.
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 19:15:19 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131716222
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij durft niet eens te denken buiten wat jij vind veilig
(example: Whatever bullshit any government spokesperson tells you)
en het maakt niet uit als dat komt van t TV of van je PC.
;) Eh juist, wtf doe ik hier op BNW.
Ik heb ook nog nooit een topic aangemaakt hier.
Stel ook geen vragen en denk ook niet mee, misschien eerst wat dingen doorlezen voor je reageert?
Nu we toch hebben over out of the box denken , filmpje al gezien?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131718532
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 06:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goed argument...."dat is ook bullshit" . Dit complot of hoe je het ook wilt noemen is wel niet zo vaak uitgezocht en beschreven door enorm veel documentairemakers (kijk bv Thrive) en schrijvers.
Bullshit is mijn conclusie, het argument staat erachter - gevolg van onze vorm van kapitalisme. Ik ken Thrive, ik ken Zeitgeist, ik ken ze allemaal, weeg alle informatie tegenover elkaar af en haal daaruit mijn eigen conclusie, en dat is niet het slotwoord van de docu. Absolute waarheden zijn er heel weinig, de gulden middenweg is meestal de juiste.

Er zijn zat megabedrijven die geheel buiten de grote armen vallen van namen als Rockefeller, Morgan, Rothschild, hoe zou je dat dan verklaren als de wereld wordt geregeerd door een aantal grote families? Ergens anders zeg je weer dat de wereld een "corporaticy" is - dat is ten eerste een corporatocracy, of in het Nederlands corporatocratie, en ten tweede hoe zou dat dan gaan met nieuwe bedrijven die binnen korte tijd groot worden, worden die gelijk geannexeerd door de families? Lijkt The Sopranos wel.

Corporatocratie ja, illuminati nee. Als je zo ver bent dat je het een corporatocratie noemt, ben je eigenlijk al voorbij het hele idee dat illuminati een groep van pak 'm beet 7 grote families is, dus ik denk dat je ergens een paar pagina's van het sprookjesboek hebt overgeslagen.
pi_131718661
Een leuk voorbeeld is MegaUpload, een van de grootverdieners van het internet. Dat heeft de FBI zeker allemaal voor de show opgerold in samenwerking met federale politie van 10 landen? Om ze vervolgens weer hun gang te laten gaan op een manier die wel bestand is tegen aanklachten van de overheid?

En waar is de link met "de grote families"? Die is er niet, het is gewoon een bijdehante dikzak die z'n achternaam in Dotcom heeft veranderd. Niet eens in Rothschild, anders zou het wel erg duidelijk zijn. :')
pi_131719678
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Vriend van je praat onzin natuurlijk, maar dat kan je zelf ook wel begrijpen toch?
Ah, zalig zijn de onwetenden! O-)

Google eens 'the uncanny valley'.
pi_131721032
quote:
12s.gif Op maandag 30 september 2013 20:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, zalig zijn de onwetenden! O-)

Google eens 'the uncanny valley'.
Gedaan. Best interessant! Maar nu?
Conscience do cost.
pi_131721877
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Gedaan. Best interessant! Maar nu?
Toegeven dat je onzin sprak over die vriend die onzin zou spreken.
  maandag 30 september 2013 @ 22:44:07 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131726456
quote:

[..]

Dat is niet hoe het bij ons gaat. Het meeste geld (2/3de ongeveer) komt van de overheid vandaan, en de rest vooral uit goede doelen etc (bijv de hersenstichting). Maar een paar procent komt bij het bedrijfsleven vandaan, en dat is vooral in de vorm van ondersteuning vanuit Siemens voor de scanner, en 1 Phd student die aan puls sequence ontwikkeling doet. Mijn promotor zegt mij ook niet wat ik moet vinden, dus ik ben heel benieuwd hoe jij denkt dat de grote bedrijven ons onderzoek controleren :)
Onikaan ni ov dovah
  maandag 30 september 2013 @ 22:44:35 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131726471
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja. Dat dacht ik al. Vind het ook niet gek aangezien je er waarschijnlijk weinig over weet. En niet bereid bent om je veilige wereldbeeld om te gooien.
Dat zie je toch echt fout.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 30 september 2013 @ 22:44:40 #299
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131726474
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Bullshit is mijn conclusie, het argument staat erachter - gevolg van onze vorm van kapitalisme. Ik ken Thrive, ik ken Zeitgeist, ik ken ze allemaal, weeg alle informatie tegenover elkaar af en haal daaruit mijn eigen conclusie, en dat is niet het slotwoord van de docu. Absolute waarheden zijn er heel weinig, de gulden middenweg is meestal de juiste.

Er zijn zat megabedrijven die geheel buiten de grote armen vallen van namen als Rockefeller, Morgan, Rothschild, hoe zou je dat dan verklaren als de wereld wordt geregeerd door een aantal grote families? Ergens anders zeg je weer dat de wereld een "corporaticy" is - dat is ten eerste een corporatocracy, of in het Nederlands corporatocratie, en ten tweede hoe zou dat dan gaan met nieuwe bedrijven die binnen korte tijd groot worden, worden die gelijk geannexeerd door de families? Lijkt The Sopranos wel.

Corporatocratie ja, illuminati nee. Als je zo ver bent dat je het een corporatocratie noemt, ben je eigenlijk al voorbij het hele idee dat illuminati een groep van pak 'm beet 7 grote families is, dus ik denk dat je ergens een paar pagina's van het sprookjesboek hebt overgeslagen.
Wat dacht je van aandelen? Die families van de illuminati bezitten enorm veel aandelen in die bedrijven die niet rechtstreeks beheerd worden door die families. En als je grootaandeelhouder bent in een bedrijf heb je zo'n bedrijf in hun macht.

Maar goed jij gelooft het hele "follow the money" verhaal blijkbaar niet van docs als Thrive en schrijvers die dat allemaal uitgeplozen hebben.

En ik zal het zeker geen sprookjesboek noemen. Eerder een nachtmerrie....
Feyenoord!
  maandag 30 september 2013 @ 22:46:46 #300
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131726554
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:14 schreef illusions het volgende:
Een leuk voorbeeld is MegaUpload, een van de grootverdieners van het internet. Dat heeft de FBI zeker allemaal voor de show opgerold in samenwerking met federale politie van 10 landen? Om ze vervolgens weer hun gang te laten gaan op een manier die wel bestand is tegen aanklachten van de overheid?

En waar is de link met "de grote families"? Die is er niet, het is gewoon een bijdehante dikzak die z'n achternaam in Dotcom heeft veranderd. Niet eens in Rothschild, anders zou het wel erg duidelijk zijn. :')
Ja hehe, tuurlijk zijn er ook wel bedrijven die niet onder de controle staan van die families. Zo simpel is het allemaal niet. Je bekijkt het te simpel.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')