abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:40:10 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121350326
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef pinine het volgende:
Huis met 2 bunkers in de tuin, interessant voor preppers (met geld).
http://www.funda.nl/koop/(...)ossendrechtseweg-66/
[ afbeelding ]
Ligging is wel erg gaaf, op een heuveltje, uitzicht op de schepen op de schelde in de verte
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_121354038
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:32 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ze hebben denk ik wel een foutje in het bouwjaar gemaakt, want als dit in 1999 is neergezet dan hebben ze echt geen smaak wat betreft keuken :')
Dit verwacht ik juist bij een lowbudgetkeuken uit 1999. Beuken. Valt me mee dat er geen walgelijk blauwe accenten inzitten. Was helemaal de bom.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_121358520
Nog zo'n mooie oplossing :')



hier
pi_121359469
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef fh101 het volgende:
Nog zo'n mooie oplossing :')

[ afbeelding ]

hier
_O-
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:25:05 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121359505
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef fh101 het volgende:
Nog zo'n mooie oplossing :')

[ afbeelding ]

hier
Die wordt aangeprezen als volledig gerenoveerd!
The love you take is equal to the love you make.
pi_121359733
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:30 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

lijkt wel of die afzuigkap zweeft :P

ik weet niet hoe de rest eruitziet, maar ik zou toch hebben overwegen om de keuken naar rechts te plaatsen, waar dat stopcontact zit om het zo maar te zeggen.
Er zat misschien een verlaagd plafond in.
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:32:56 #59
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121359782
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:31 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Er zat misschien een verlaagd plafond in.
kan het niet goed zien
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:33:01 #60
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_121359787
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef fh101 het volgende:
Nog zo'n mooie oplossing :')

[ afbeelding ]

hier
Daar hoort een eveneens roestvrijstalen gasfornuis/oven combinatie onder te staan. Die stond er waarschijnlijk eerst en is al meegefietst naar het nieuwe huis.
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:51:01 #61
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_121360400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef ATan het volgende:

[..]

Daar hoort een eveneens roestvrijstalen gasfornuis/oven combinatie onder te staan. Die stond er waarschijnlijk eerst en is al meegefietst naar het nieuwe huis.
Dat denk ik ook. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_121360403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef ATan het volgende:

[..]

Daar hoort een eveneens roestvrijstalen gasfornuis/oven combinatie onder te staan. Die stond er waarschijnlijk eerst en is al meegefietst naar het nieuwe huis.
Zittend koken. Ideaal :)
:]
pi_121360997
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:51 schreef wootahH het volgende:

Zittend koken. Ideaal :)
En niemand heeft moeite met in de pannen kijken *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:12:09 #64
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_121361033
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En niemand heeft moeite met in de pannen kijken *O*
Inclusief de hont en de kad :)
pi_121362411
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef fh101 het volgende:
Nog zo'n mooie oplossing :')

[ afbeelding ]

hier
Wel een knus huisje O+
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_121371870
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:32 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

kan het niet goed zien
Rechts, waar de lambrisering ophoudt met aan de achterwand eenzelfde lijn en onafgewerkte muurstrook.

pi_121372102
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Rechts, waar de lambrisering ophoudt met aan de achterwand eenzelfde lijn en onafgewerkte muurstrook.

[ afbeelding ]
Ik vind de workmate waar het gastoestel opstaat ook wel apart.
pi_121393437
Hier nog een woning die in een kerk gebouwd is.
Wel een erg gaaf plafond en ramen die je dan krijgt.
http://www.funda.nl/koop/(...)gracht-401-ad/fotos/
pi_121397962
Dit http://www.funda.nl/koop/(...)uizersplein-147-148/ staat al heel lang te koop, is ook al vaker in dit topic voorbijgekomen maar nu via een andere makelaar sinds 5 dagen "nieuw" in de verkoop. Nu ken ik dus vanaf het begin dat het in de verkoop kwam al dat appartement en dus de foto's al maar de huidige, nieuwgeplaatste foto's zijn toch wel behoorlijk dramatisch: álle maar ook werkelijk álle spotjes en stopcontacten zijn ineens duidelijk verwijderd en er is een goed gebarsten raam te zien op één van de foto's (ook zo fijn, een kapot raam op de 39ste verdieping :X )
Intrigerend wat wát tha fuck is hier gebeurd?
Bovendien stonden lange tijd geleden ook de foto's vd keuken etc erop, nu niet meer dus vraag me af wat er nog van die keuken over is....
Waar het stinkt is het warm.
pi_121398278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dit http://www.funda.nl/koop/(...)uizersplein-147-148/ staat al heel lang te koop, is ook al vaker in dit topic voorbijgekomen maar nu via een andere makelaar sinds 5 dagen "nieuw" in de verkoop. Nu ken ik dus vanaf het begin dat het in de verkoop kwam al dat appartement en dus de foto's al maar de huidige, nieuwgeplaatste foto's zijn toch wel behoorlijk dramatisch: álle maar ook werkelijk álle spotjes en stopcontacten zijn ineens duidelijk verwijderd en er is een goed gebarsten raam te zien op één van de foto's (ook zo fijn, een kapot raam op de 39ste verdieping :X )
Intrigerend wat wát tha fuck is hier gebeurd?
Bovendien stonden lange tijd geleden ook de foto's vd keuken etc erop, nu niet meer dus vraag me af wat er nog van die keuken over is....
Wat zou het kosten om op de 39ste verdieping een raam te laten vervangen?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_121398453
Dan moeten ze toch via het dak of met een hijskraan gaan bungelen lijkt mij? Lijkt me bepaald geen goedkoop klusje.
Serieus, ik zou, in de wetenschap dat dat raam stuk is (en vooropgesteld dat ik het hele huis al zou kúnnen betalen :N :'( ) niet eens meer in de buurt van die ramen durven komen, ze kunnen dus stuk, eng idee (zeker voor mij met hoogtevrees) dus zie mezelf daar echt geen ramen zemen met die wetenschap.
Dus iets zegt mij dat die ruit niet zomaar stuk gegaan is, dat moet toch speciaal supermega triple gehard glas zijn, en dat kan dus wel kapot? Grof geweld? En waarom? Ben nieuwsgierig genoeg om te willen weten wat daar loos is/was.
Waar het stinkt is het warm.
pi_121400201
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dan moeten ze toch via het dak of met een hijskraan gaan bungelen lijkt mij? Lijkt me bepaald geen goedkoop klusje.
Serieus, ik zou, in de wetenschap dat dat raam stuk is (en vooropgesteld dat ik het hele huis al zou kúnnen betalen :N :'( ) niet eens meer in de buurt van die ramen durven komen, ze kunnen dus stuk, eng idee (zeker voor mij met hoogtevrees) dus zie mezelf daar echt geen ramen zemen met die wetenschap.
Dus iets zegt mij dat die ruit niet zomaar stuk gegaan is, dat moet toch speciaal supermega triple gehard glas zijn, en dat kan dus wel kapot? Grof geweld? En waarom? Ben nieuwsgierig genoeg om te willen weten wat daar loos is/was.
waar zie je een barst dan?

zie btw wel 2 badkamers...
pi_121400906
Foto 4, helemaal rechts waar die sticker bovenin zit.
Kijk goed en je ziet dat dat raam behoorlijk beschadigd, is. Is geen weerspiegeling van iets, het is goed te zien.
Waar het stinkt is het warm.
pi_121400986
Leun je even interessant-doenend tegen het raam, opscheppend over je uitzicht... lig je ineens 39 verdiepingen lager pannenkoek te wezen.
pi_121401254
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:58 schreef VacaLoca het volgende:
Leun je even interessant-doenend tegen het raam, opscheppend over je uitzicht... lig je ineens 39 verdiepingen lager pannenkoek te wezen.
Dat dus. Lijkt me slecht voor je heupen _O-
Doodeng maar dan nog, hoe krijg je zo'n ruit kapot?
En dan, ál die spots en stopcontacten weg, geen foto's meer vd prachtige keuken en de rest van het enorme penthouse. Waar zijn al die eerdere mooie foto's gebleven? Gevalletje": niemand krijgt het ook meer voor die prijs mét alles dus sloop ik , gevalletje huiselijk geweld, deurwaarder die álles van waarde pakt of gevalletje woedeaanval? Of gevalletje inbraak (ook zo makkelijk in een penthouse op de 39-ste :? )
Ik ga morgen in keurig abn de makelaar wellicht eens bellen :P
(en wil ook wel eens weten hoe ze zo'n ruit moeten vervangen)

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 10-01-2013 18:12:31 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_121403016
Het is glas van vloer tot plafond, dus daar worden sowieso eisen aan gesteld mbt doorvalbeveiliging. Er bestaat gehard en gelaagd glas (en combinaties daarvan). Als gehard glas tóch stuk gaat, valt het in duizende kleine stukjes uit elkaar. Gelaagd glas bestaat - logischerwijs - uit laagjes. Tussen de laagjes zit een sterke folie. Als het glas breekt houdt de folie de ruit intact - je kunt er dan nog steeds niet doorheen vallen. Het is dus de folie en niet het glas dat voor de doorvalveiligheid zorgt. Zo te zien is hier sprake van gelaagd glas. Het is dus nog steeds veilig.

Hoe krijg je het kapot? Probeer eens een puntbelasting. Dus zet een scherpe spijker tegen het glas en geef er een harde klap op met een hamer.

Vervangen zal, neem ik aan, van binnenuit kunnen gebeuren.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 18:56:09 ]
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 19:09:58 #77
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_121403645
Zal er niet gewoon een verdwaalde zeemeeuw of iets dergelijks tegen aan gevlogen zijn vanaf de buitenkant ? :P
pi_121404116
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dan moeten ze toch via het dak of met een hijskraan gaan bungelen lijkt mij? Lijkt me bepaald geen goedkoop klusje.
Betaald de glasverzekering van de vve lijkt me
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:27:36 #79
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_121404357
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Zal er niet gewoon een verdwaalde zeemeeuw of iets dergelijks tegen aan gevlogen zijn vanaf de buitenkant ? :P
Denk niet dat een zeemeeuw daar genoeg momentum voor op kan bouwen :P
pi_121404467
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dit http://www.funda.nl/koop/(...)uizersplein-147-148/ staat al heel lang te koop, is ook al vaker in dit topic voorbijgekomen maar nu via een andere makelaar sinds 5 dagen "nieuw" in de verkoop. Nu ken ik dus vanaf het begin dat het in de verkoop kwam al dat appartement en dus de foto's al maar de huidige, nieuwgeplaatste foto's zijn toch wel behoorlijk dramatisch: álle maar ook werkelijk álle spotjes en stopcontacten zijn ineens duidelijk verwijderd en er is een goed gebarsten raam te zien op één van de foto's (ook zo fijn, een kapot raam op de 39ste verdieping :X )
Intrigerend wat wát tha fuck is hier gebeurd?
Bovendien stonden lange tijd geleden ook de foto's vd keuken etc erop, nu niet meer dus vraag me af wat er nog van die keuken over is....


Je ziet helemaal links duidelijk de "glaslatten", de ruit kan dus gewoon van binnenuit vervangen worden en zal daarom ook niet onder de VVE vallen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_121404850
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef fh101 het volgende:
Nog zo'n mooie oplossing :')

[ afbeelding ]

hier
Waar een LACK tafeltje al wel niet goed voor is.
pi_121405291
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Zal er niet gewoon een verdwaalde zeemeeuw of iets dergelijks tegen aan gevlogen zijn vanaf de buitenkant ? :P
Haha, dat is dan wel een verdwaalde zwaar gespierde vliegende meeuw welke de onder het complex gelegen sportzaal ietsjes te vaak bezocht heeft :P
Hadden ze maar vogeltjes op het raam moeten plakken ter afschrikking O-)
Waar het stinkt is het warm.
pi_121407473
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Zal er niet gewoon een verdwaalde zeemeeuw of iets dergelijks tegen aan gevlogen zijn vanaf de buitenkant ? :P
Misschien als ie mach 3 haalt :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:47:32 #84
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_121408039
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef k_man het volgende:
Het is glas van vloer tot plafond, dus daar worden sowieso eisen aan gesteld mbt doorvalbeveiliging. Er bestaat gehard en gelaagd glas (en combinaties daarvan). Als gehard glas tóch stuk gaat, valt het in duizende kleine stukjes uit elkaar. Gelaagd glas bestaat - logischerwijs - uit laagjes. Tussen de laagjes zit een sterke folie. Als het glas breekt houdt de folie de ruit intact - je kunt er dan nog steeds niet doorheen vallen. Het is dus de folie en niet het glas dat voor de doorvalveiligheid zorgt. Zo te zien is hier sprake van gelaagd glas. Het is dus nog steeds veilig.

Hoe krijg je het kapot? Probeer eens een puntbelasting. Dus zet een scherpe spijker tegen het glas en geef er een harde klap op met een hamer.

Vervangen zal, neem ik aan, van binnenuit kunnen gebeuren.
Ik moet toch aan dit (waargebeurde) verhaal denken:
quote:
Police said a lawyer demonstrating the safety of windows in a downtown Toronto skyscraper crashed through a pane with his shoulder and plunged 24 floors to his death. A police spokesman said Garry Hoy fell into the courtyard of the Toronto Dominion Bank Tower early Friday evening as he was explaining the strength of the building's windows to visiting law students. Hoy previously had conducted demonstrations of window strength according to police reports. Peter Lauwers, managing partner of the firm Holden Day Wilson, told the Toronto Sun newspaper that Hoy was "one of the best and brightest" members of the 200-man association.
Overigens gaf in dit geval het hele raam mee.
http://www.snopes.com/horrors/freakish/window.asp
pi_121414275
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef freako het volgende:
laining the strength of the building's windows to visiting law students. Hoy previously had conducted demonstrations of window strength according to police reports.
_O- _O- Darwin Award *O* *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:36:39 #86
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_121415829
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_121417008
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef dyna18 het volgende:
Hier nog een woning die in een kerk gebouwd is.
Wel een erg gaaf plafond en ramen die je dan krijgt.
http://www.funda.nl/koop/(...)gracht-401-ad/fotos/
Prachtig O+
pi_121463325
Best wel grappig de dakramen in het dak over de veranda dat zie je niet vaak.



http://www.funda.nl/koop/donkerbroek/huis-48599416-leidijk-14/

Op de locatie na een mooie woning ik zie me daar wel zitten als ik met pensioen ben :7
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:13:59 #90
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_121464980
Oh ik zou er ook wel eerder in willen hoor :P
pi_121464996
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Best wel grappig de dakramen in het dak over de veranda dat zie je niet vaak.

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/donkerbroek/huis-48599416-leidijk-14/

Op de locatie na een mooie woning ik zie me daar wel zitten als ik met pensioen ben :7
Locatie vindt ik ook wel aardig, vlakbij natuurgebied en Groningen relatief niet ver weg, met zoveel grond en bijgebouwen zou de prijs hier in het westen zeker 3x over de kop gaan.
pi_121465716
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:14 schreef pinine het volgende:

Locatie vindt ik ook wel aardig, vlakbij natuurgebied en Groningen relatief niet ver weg, met zoveel grond en bijgebouwen zou de prijs hier in het westen zeker 3x over de kop gaan.
Yup, dat huis was voor die prijs binnen een week verkocht in het westen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:04:12 #93
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_121465867
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ligging is wel erg gaaf, op een heuveltje, uitzicht op de schepen op de schelde in de verte
Ik weet niet of het al gemeld is, maar ik zat even op GoogleMaps te kijken en je hebt wel eerst nog de A4 in je achtertuin liggen voordat je bij de Schelde bent :P .
Zit op ongeveer 2km afstand, maar wel alleen maar weilanden ertussen. Zijn ze denk ik "vergeten" ook te melden ;) .

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef dyna18 het volgende:
Hier nog een woning die in een kerk gebouwd is.
Wel een erg gaaf plafond en ramen die je dan krijgt.
http://www.funda.nl/koop/(...)gracht-401-ad/fotos/
Van die foto van het trappenhuis word ik wel een beetje treurig :{ .
Als je als projectontwikkelaar een kerk "verappartement" zorg ervoor dat de gemeenschappelijke ruimtes er stijlvol uit ziet. Zo een korrelbeton/linoneum/vezel-systeemplafond trappenhal is toch de horror :{ .

[ Bericht 36% gewijzigd door bleiblei op 12-01-2013 12:16:09 ]
pi_121467354
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:04 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik weet niet of het al gemeld is, maar ik zat even op GoogleMaps te kijken en je hebt wel eerst nog de A4 in je achtertuin liggen voordat je bij de Schelde bent :P .
Zit op ongeveer 2km afstand, maar wel alleen maar weilanden ertussen. Zijn ze denk ik "vergeten" ook te melden ;) .

[..]

Van die foto van het trappenhuis word ik wel een beetje treurig :{ .
Als je als projectontwikkelaar een kerk "verappartement" zorg ervoor dat de gemeenschappelijke ruimtes er stijlvol uit ziet. Zo een korrelbeton/linoneum/vezel-systeemplafond trappenhal is toch de horror :{ .
Dat trappenhuis was ten tijde van de verbouwing waarschijnlijk heel erg modern ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_121471429
Iets wat voor de toekomst voor ons allen al gereed is gemaakt: met traplift en al:



voor de minder goed ter beende zijnde, combi douche + WC:



het el.-vebruik is makkelijk af te lezen:



en de douche voldoet aan de modernste wensen;



Dit alles in een fraaie bosrijke omgeving - Oosterbeek - getuige de besloten en goed onderhouden tuin:



linkie:

http://www.funda.nl/koop/(...)aul-krugerstraat-40/
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_121473669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:17 schreef blomke het volgende:
Iets wat voor de toekomst voor ons allen al gereed is gemaakt:
en de douche voldoet aan de modernste wensen;

[ afbeelding ]

Inclusief strop, inderdaad toekomstgericht :p
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  zaterdag 12 januari 2013 @ 16:44:57 #97
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_121473993
Ook mooi zo'n zonnige hemel erachter geshopt met een knetter druilerige straat :')
pi_121491872
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Best wel grappig de dakramen in het dak over de veranda dat zie je niet vaak.

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/donkerbroek/huis-48599416-leidijk-14/

Op de locatie na een mooie woning ik zie me daar wel zitten als ik met pensioen ben :7
Ze houden van veel daglicht. Maar ramen wassen is lastig en smerige ramen maken het licht er niet mooier op. Met onweer heb je feest!



Je moet er ook goed opletten welke deuren je opent en wat je dan doet.

pi_121494818
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:31 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ze houden van veel daglicht. Maar ramen wassen is lastig en smerige ramen maken het licht er niet mooier op. Met onweer heb je feest!



Je moet er ook goed opletten welke deuren je opent en wat je dan doet.


Gaap!

damn..wrong door 8)7
pi_121494836
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:31 schreef Haque het volgende:

[..]

Inclusief strop, inderdaad toekomstgericht :p
Kan je er gelijk een einde aan maken als je na een tijdje héél erg depressief bent geworden van die woning. :+
pi_121496176
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:31 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ze houden van veel daglicht. Maar ramen wassen is lastig en smerige ramen maken het licht er niet mooier op. Met onweer heb je feest!



Je moet er ook goed opletten welke deuren je opent en wat je dan doet.


Nu je het zegt ja leuk als je slaapdronken naar beneden loopt :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zondag 13 januari 2013 @ 11:00:46 #102
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_121496379
Iets zegt me dat je niet flink tekeer kan gaan in dit bed
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-93/fotos/#foto-8

pi_121496758
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:00 schreef DeTolk het volgende:
Iets zegt me dat je niet flink tekeer kan gaan in dit bed
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-93/fotos/#foto-8

[ afbeelding ]
Juist wel dat maakt het extra spannend :9~ ~O>
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zondag 13 januari 2013 @ 11:46:56 #104
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_121497691
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:00 schreef DeTolk het volgende:
Iets zegt me dat je niet flink tekeer kan gaan in dit bed
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-93/fotos/#foto-8

[ afbeelding ]
Pfff.... ik zou daar niet lekker op m'n gemak gaan slapen!
(en die kabels kunnen wel wat netter)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')