Dat is wel weer waarquote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef chufi het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. aangezien alleen leden van KPD de link zouden kunnen zien
YW. Ik had het ook nog in de quote. Het was wel een rara grotequote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat zo?
dan kan ik het maar beter even weghalen![]()
Bedankt voor de waarschuwing.
Het was gewoon een gore fotoquote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
YW. Ik had het ook nog in de quote. Het was wel een rara grote
Ey fann, ik hou je in de gaten he... Beetje rustig aan doenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het was gewoon een gore foto![]()
Dat topic is wel gaar, die rukkers zitten te wachten op de volgende foto en die meiden trappen erin
Foei FANNquote:Op zondag 6 januari 2013 18:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het was gewoon een gore foto![]()
Dat topic is wel gaar, die rukkers zitten te wachten op de volgende foto en die meiden trappen erin
Jij ook gelukkig Nieuwjaar Top !quote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey fann, ik hou je in de gaten he... Beetje rustig aan doen
Gelukkig nieuw jaar
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Foei FANN
Het gaat trouwens niet alleen om de foto (die ik niet heb gezien) maar ook om het "lekker" uit besloten forums, iets uit ABO posten mag bijvoorbeeld ook niet.
Wat in KPD word gepost blijft daar. Yeah me neusquote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef chufi het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. aangezien alleen leden van KPD de link zouden kunnen zien
Ik raak geen vuurwerk aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig Nieuwjaar Top !![]()
Heb je al je ledematen nog? Niks verloren met dat vuurwerk?
O...quote:
Alleen een linkje mag wel, maar geen quotes of foto's overnemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef chufi het volgende:
Die zijn niet goed bij hun hoofd gewoonquote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat in KPD word gepost blijft daar. Yeah me neusIk snap het niet zo goed hoor. Zelfs met gezicht en al. En zwanger
Fuck normaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zijn niet goed bij hun hoofd gewoon
is toch niet normaal?
ah... dus dat linkje kon nog nét?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen een linkje mag wel, maar geen quotes of foto's overnemen.
Een linkje naar KPD is alleen toegankelijk voor users die erin kunnen, dus daarom mag dat welquote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dus dat linkje kon nog nét?
ik wilde dit fijne plaatje toch even met jullie delen
Jawel... moeten ze wel zelf weten da's waar, maar een beetje dom is het welquote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fuck normaal.
Maar ze moeten het zelf weten allemaal toch?
Ah... oké is wel goed om te wetenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Een linkje naar KPD is alleen toegankelijk voor users die erin kunnen, dus daarom mag dat wel
Hoezo dom?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel... moeten ze wel zelf weten da's waar, maar een beetje dom is het wel
maar goed, zal ze ook niet veel interesseren denk ik.
Voor de rest maakt het me niks uit
Ik ook niet hoor, er zijn weer een zooitje ogen naar de gallemiezen geloof ikquote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik raak geen vuurwerk aan.
Ik heb ook gewoon alles wat er eerst ook aan zat.
Dom, omdat het wel eens tegen ze gebruikt kan worden, zo onherkenbaar zijn ze nou ookquote:Op zondag 6 januari 2013 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo dom?
Als dat hun niet boeit of zelfs leuk vinden of allicht zelfs kunstig... Moeten zij weten...
Als het een schilderij was onder het mom van kunst dan kan het opeens weer wel altijd... Dat vind ik wel heel raar.
Vast wel...quote:Op zondag 6 januari 2013 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, er zijn weer een zooitje ogen naar de gallemiezen geloof ik
Achter de schermen maar er ging volgens mij iets mis toen Danny met de servers aan het spelen was.quote:
Verfend nudist vindt naakt niet erg.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dom, omdat het wel eens tegen ze gebruikt kan worden, zo onherkenbaar zijn ze nou ook
weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |