Bij mij oa voor op vakantie, moet er wel wifi zijn ....quote:Op zondag 6 januari 2013 02:04 schreef golfer het volgende:
Tabje gebruik ik voor onderweg en even snel iets op zoeken en soms een spelletje.
Verder blijf ik trouw aan mij bakbeest van een PC.
/nieuwerwetse dingen doe ik niet meer aan.
Chufi? Ken je deze soep?quote:
Nu pas de kerstboel weg ?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:10 schreef sacha het volgende:
yeah! nog 1 vakantiedag en dan mogen we weer (voor ons) normaal doen![]()
visite weg![]()
kerstboel weg
Mozarequote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
deze foto is misschien beter![]()
[ afbeelding ]
Ken je die soep?
authentiek Spaans?
Met mozzarella? kan opzich wel lekker zijn een romig groentesoepjequote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
deze foto is misschien beter![]()
[ afbeelding ]
Ken je die soep?
authentiek Spaans?
quote:Op zondag 6 januari 2013 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hier zijn ze ook de kerstversiering aan het opruimen
smiley doen het niet meer maar FOK doet sowieso raar of ligt het aan mij, heel traag?
Dit kan je een ban opleveren hoor. Ik zeg het maar evenquote:Op zondag 6 januari 2013 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hier zijn ze ook de kerstversiering aan het opruimen
smiley doen het niet meer maar FOK doet sowieso raar of ligt het aan mij, heel traag?
Yup, 100% Italiaans!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef chufi het volgende:
Of dat authentieke Spaanse soep is zou ik niet weten, mozzarella is toch echt Italiaans volgens mij
lijkt mij ook welquote:Op zondag 6 januari 2013 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mozare
[..]
Met mozzarella? kan opzich wel lekker zijn een romig groentesoepje
Ja daar dacht ik ook meteen aan door die mozzarella maar maakt niet uit as ie maar lekker isquote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef chufi het volgende:
Of dat authentieke Spaanse soep is zou ik niet weten, mozzarella is toch echt Italiaans volgens mij
tis wel een gore fotoquote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]Vieze k*tten, wie die dingen uitgevonden heeft
eventjes maarquote:
achterlijk duurquote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Zeker een dure markt Fann? Net als Marqt... die prijzen zijn echt belachelijk.
is dat zo?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit kan je een ban opleveren hoor. Ik zeg het maar even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |