Hooverphonic, Huey Lewis & The News, House of Pain, Hüsker Dü.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef ddx het volgende:
@Dagoduck: hmms nu je ze zo noemt zeg ik idd oja.
Nice!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
gebak is de link! denk ik...
cake
american pie
raggaMUFFIN
Stenders had vanmiddag een interview met de zanger van de MH en dat liep niet echt soepeltjes en dat zei Heloef net tegen Stenders dat het een slecht interview wasquote:
Zeg, als je weer zo'n boek krijgt van een mislukte DJ... Ik wil hem wel kopenquote:
Ah vandaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Stenders had vanmiddag een interview met de zanger van de MH en dat liep niet echt soepeltjes en dat zei Heloef net tegen Stenders dat het een slecht interview was
3-3quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:21 schreef alors het volgende:
Zo ik schakel net in. Hoe doet ons Heloefje het?
Redelijkjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:21 schreef alors het volgende:
Zo ik schakel net in. Hoe doet ons Heloefje het?
Haha baasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Stenders had vanmiddag een interview met de zanger van de MH en dat liep niet echt soepeltjes en dat zei Heloef net tegen Stenders dat het een slecht interview was
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Neuken natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
maar de grote vraag is....gaat Heloef de medekandidate troosten of belonen na afloop?
dat maak jij er van! smeerpijp!quote:
Aanduwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
maar de grote vraag is....gaat Heloef de medekandidate troosten of belonen na afloop?
Netjes, netjes.quote:
6-4quote:
Nee, hij verloor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:36 schreef alors het volgende:
Jeetje Heloef... en vorige keer won hij toch zo glansrijk?
Was Nater daar niet bij?quote:
Hierzo, ik ben even ergens anders een verhaal aan het tikken. Wat wil je vertellen?quote:
Echt? Ik dacht dat naatje daar toen niks wist en heloef een tijdje later echt heel goed was...quote:
nee, naat en heloef zijn onafhankelijk geweest. wel kort na elkaar en beide keren was Faye er toen bij...of alleen bij heloef. dat kan ook. maar wie won en wie niet weet ik echt niet meerquote:
Afstudeerverhaal?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Hierzo, ik ben even ergens anders een verhaal aan het tikken. Wat wil je vertellen?
Naatje verloor, ik won.quote:
die ligt met een gagball in een kelder vermoed ik....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afstudeerverhaal?
Neuj verder niks. Al iets van SC gehoord?
staat ik er ook nog in? volgensm ij heb ik vandaag meer gepost dan de afgelopen weeeeeken...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef Pino112 het volgende:
Uuuuh Mint, alles goed verder?
Top 100 van vrijdag 4 januari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 489 Huppelmuts
02. 360 2NutZ
03. 354 Vinniiee
04. 331 Kally
04. 331 charmed_angel
06. 309 minthy
ik wist datquote:
16. 212 3rdRockquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
staat ik er ook nog in? volgensm ij heb ik vandaag meer gepost dan de afgelopen weeeeeken...
In Los Angeles was een man tot 3 jaar cel veroordeeld voor het binnendringen van de slaapkamer van een vrouw en het verkrachten van haar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kleine samenvatting in het Nederlands?
ik ziet hier pas sinds 19u...en vanmiddag ffquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
16. 212 3rdRock
19. 186 Pino112
Terwijl ik groot deel vd avond weg was.
Oh: plaatje!
De VSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In Los Angeles was een man tot 3 jaar cel veroordeeld voor het binnendringen van de slaapkamer van een vrouw en het verkrachten van haar.
Die veroordeling is, dankzij een wet uit 1872 die nog steeds geldt, terug gedraaid onder het mom "het is geen verkrachting, de vrouw is niet getrouwd."
Die wet die dat bepaalt gaf single vrouwen minder rechten dan getrouwde vrouwen. Als zij getrouwd was geweest was het wel verkrachting geweest![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ziet hier pas sinds 19u...en vanmiddag ff
[ afbeelding ]
Nee, iets andersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afstudeerverhaal?
Neuj verder niks. Al iets van SC gehoord?
WTF?!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef Pino112 het volgende:
Uuuuh Mint, alles goed verder?
Top 100 van vrijdag 4 januari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 489 Huppelmuts
02. 360 2NutZ
03. 354 Vinniiee
04. 331 Kally
04. 331 charmed_angel
06. 309 minthy
tot zoquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
erg he om te zien dat je geen leven hebt
Hier.quote:
Ohja, verhalen uitwisselen met je date?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, iets anders![]()
En nee, dat zal morgen wel worden![]()
Mooi voor die jongen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
erg he om te zien dat je geen leven hebt
nee, hij gaat een andere functie bekledenquote:
Wandkleed?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, hij gaat een andere functie bekleden
Geen idee, heb 3FM niet aanstaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn hemel wat slingert Domiesje nu toch de ether in
Ja Domien is Gielquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, heb 3FM niet aanstaan
Domien draait nu?
Is goed, ik zal even gaan spelenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:09 schreef D. het volgende:
[..]
Wil je een beurt?
Dat kan, jij bent nl.
Hallo beste Pino112!quote:
ga jij het rode kruis van je vriendin maar droogdeppenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef CEO_rode_kruis het volgende:
[..]
Hallo beste Pino112!
Een eerlijk dankbetoog. Zonder jullie tomeloze steun had ik nu niet in deze weelde kunnen leven!
Geen zorgen, ik ga volgende week wel een brood brengen naar Afrika. Zo ben ik ook.
Groetjes,
CEO_rode_kruis.
Waardefuck ben jij een waardeloze kloon van?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef CEO_rode_kruis het volgende:
[..]
Hallo beste Pino112!
Een eerlijk dankbetoog. Zonder jullie tomeloze steun had ik nu niet in deze weelde kunnen leven!
Geen zorgen, ik ga volgende week wel een brood brengen naar Afrika. Zo ben ik ook.
Groetjes,
CEO_rode_kruis.
Not sure if serious or just trollin'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef wolfrolf het volgende:
Fuck echt lekker dit
Lang niet gehoord ook. GenietenDomien
Nee ik vind dit echt gave muziekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Not sure if serious or just trollin'.
Ik vind/vond hem niks aanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Samen met zusjelief!!!
Bazentrack
Die clip ook!!
Ik ben mij van geen kwaad bewustquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
D'tje, je zinnen zijn uitermate dubbel
I Likequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:16 schreef Qunix het volgende:
Goeie achtergrond muziekjes!
Dwarsfluit met een orgel en drum 'n bass/jungle!
Dan is het goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee ik vind dit echt gave muziek
koptelfoon op 50
Doe eens bescheiden jij!!1!!11quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben ik
als mijn Frans me niet in de steek laat
Slaap lekker *lebber* XOXOX knuffieknuffff xxxquote:
Doe es normaal joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker *lebber* XOXOX knuffieknuffff xxx![]()
![]()
Dit is mijn ware ik, Rolf maakt dat los bij mequote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:34 schreef D. het volgende:
Ow, bedtijd lees ik
Dan zie ik jullie morgen wel weer
Trusten en tot morgenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:34 schreef D. het volgende:
Ow, bedtijd lees ik
Dan zie ik jullie morgen wel weer
Trusten en tot volgende weekquote:
Da's 10 minuten geleden al geaccepteerd hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
En accepteer het nieuwe potje morgen maar, ik voel me helemaal niet genegeerd
Eens!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:36 schreef Qunix het volgende:
Btw... Domien doet het lekker zo in de nacht! Van mij mag hij blijven.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:36 schreef D. het volgende:
[..]
Da's 10 minuten geleden al geaccepteerd hoor
Geen idee, ik heb net als anders de tv aangezet. Overkill aan bliepjes- en loungemuziekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij mag wel wat mensen die bellen opnemen ofzo, dat doet Giel wel meer.
Lekker tochquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb net als anders de tv aangezet. Overkill aan bliepjes- en loungemuziek
Hey, wat doe jij met de koffie van Trademarkie?!quote:
Waar staat dat ie van hem is?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, wat doe jij met de koffie van Trademarkie?!
Oh, misschien hebben jullie gewoon hetzelfde kopje. Dat kan ook nogquote:
Zou maar zo kunnen jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, misschien hebben jullie gewoon hetzelfde kopje. Dat kan ook nog![]()
Welke drugs heb je gebruikt? Mag ik ook een beetje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjoes, Noes, Snoesepoes, maakt niet uit.
Alles is enorm tof![]()
Pinodrugsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Welke drugs heb je gebruikt? Mag ik ook een beetje?![]()
Al heb je wel gelijk natuurlijk
Mop, het is verdorie al na 2.30, je buren staan langs de weg om me neer te knuppelen als ik aan kom rijden. Of neersteken, met een hooivork. Gezellig voer voor een amusante film die ik niet zou gaan zien, dat dan weer nietquote:
Je weet waar mijn huis woont he. Welke buren?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Mop, het is verdorie al na 2.30, je buren staan langs de weg om me neer te knuppelen als ik aan kom rijden. Of neersteken, met een hooivork. Gezellig voer voor een amusante film die ik niet zou gaan zien, dat dan weer niet
joh, ik vrees dat het volk langs de N377 al uit huis stapt als je er rond dit tijdstip langs rijdt, en dan moet ik je dorp nog inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet waar mijn huis woont he. Welke buren?
Lange weg die N377 dat ie helemaal in Limburg uitkomt..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:39 schreef minthy het volgende:
[..]
joh, ik vrees dat het volk langs de N377 al uit huis stapt als je er rond dit tijdstip langs rijdt, en dan moet ik je dorp nog in![]()
Ander keertje
Ik heb meer dan de helft van de frequente posters hier op social media, die trappen daar echt niet inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lange weg die N377 dat ie helemaal in Limburg uitkomt..
Nee is goed joh
Genotsknots?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb meer dan de helft van de frequente posters hier op social media, die trappen daar echt niet in![]()
Mijn G is zeer hard en daar ben ik trots op
Nee, die heb ik niet gelukkig. Je begint op je Fok-vader te lijken, dat doet me deugdquote:
Ja iemand moet die open deuren intrappen tochquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet gelukkig. Je begint op je Fok-vader te lijken, dat doet me deugd
Ik heb dat nodig ja, dat voel je goed aan!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja iemand moet die open deuren intrappen toch
Ik ken je al wel een beetje jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dat nodig ja, dat voel je goed aan!
quote:'Glazen Huis succes voor Enschede'
De komst van het Glazen Huis van 3FM Serious Request naar Enschede heeft de stad tenminste zeven miljoen euro extra omzet opgeleverd. Dat schrijft de krant Twentsche Courant Tubantia, op basis van een eerste schatting van Stichting Enschede Promotie.
Er kwamen een half miljoen bezoekers naar de Oude Markt in de stad, waar de dj's Giel Beelen, Michiel Veenstra en Gerard Ekdom in het Glazen Huis zes dagen radio maakten. De 3FM dj's haalden ruim 12 miljoen euro op met het draaien van verzoeknummers, veilingen en andere inzamelingsacties. Dat geld gaat naar het bestrijden van babysterfte.
De Twentsche Courant Tubantia schrijft verder dat gemeente en politie zeer tevreden zijn over een proef met crowd control, waarbij ook sociale media werden ingezet. Zo kon enkele keren ruim op tijd de Oude Markt worden afgesloten omdat het er te druk werd.
Volgend jaar staat het Glazen Huis in Leeuwarden.
Bron: nos.nl
heb je het nu nog steeds over die genotsknots?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dat nodig ja, dat voel je goed aan!
Neenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
heb je het nu nog steeds over die genotsknots?
Family Guyquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, Family Guy
Edit: afgelopen![]()
Die eerste is beterquote:
Check z'n 'laatst gezien'-status eensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Die eerste is beter![]()
En ach, Seinfeld is ook geinig. Hoe zou het met SC gaan?
00:47quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Check z'n 'laatst gezien'-status eens
Precies, ik gun het hemquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die hosselaar met goed bericht komt ja
Klopt jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat zijn we stiekem best aardig eigenlijk
Ik wilde net hetzelfde typen, ik val om hier... Was niet de bedoeling het zo laat te makenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:38 schreef Pino112 het volgende:
Moeheid slaapt opeens toe, maar es slapen dus.
Trusten MintMaak je het niet te laat?
Klinkt erg cool iddquote:Op zaterdag 5 januari 2013 05:47 schreef heloef het volgende:
Godsamme dat was de nacht van mijn leven. Ik heb na de uitzending van Rob nog een uur met een paar wildvreemde gasten voor de lol radio gemaakt in de lege studio en daar bellers van Domien weggekaapt. Sigaretjes staan roken met de beveiliging (Pino kom maar door) en diepzinning gepraat met de technicus van een bandje.
En Rob vergeet me niet snel heb ik het idee.
Mogguh roelquote:
Nu snap ik waarom Barend ff pissig was, omdat jullie uitzending op zijn koptelefoon zat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 05:47 schreef heloef het volgende:
Godsamme dat was de nacht van mijn leven. Ik heb na de uitzending van Rob nog een uur met een paar wildvreemde gasten voor de lol radio gemaakt in de lege studio en daar bellers van Domien weggekaapt. Sigaretjes staan roken met de beveiliging (Pino kom maar door) en diepzinning gepraat met de technicus van een bandje.
En Rob vergeet me niet snel heb ik het idee.
ik dacht eerder aan G-spot...maar genotsknots reken ik ook goed! goed bezig Pienjoo!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet gelukkig. Je begint op je Fok-vader te lijken, dat doet me deugd
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan G-spot...maar genotsknots reken ik ook goed! goed bezig Pienjoo!
http://www.radiofreak.nl/(...)rgt-voor-succes-Sky/quote:Ook op gebied van vormgeving heeft het station een metamorfose ondergaan. Het station heeft een nieuw logo en ook de audiovormgeving is vorig jaar aangepast. Volgend jaar wil Alberdingk Thijm in december een ontmoetingsplaats creëren voor luisteraars. "Zoals 3FM met het Glazen Huis en Radio 2 met het Top 2000-café dat met succes doen."
woaaaahhhh Glazen Huis move overquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
Sky
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)rgt-voor-succes-Sky/
Vind ik heel knap als ze dat laatste lukt.
Is dit wat ze "ontopic" noemen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
hee, Nine Lives- Story of a girl!
lang geleden, lekker liedje
ik dacht em al te herkennen aan die snipper, maar wist het niet helemaal zeker...
Ook bij mij. Pinoblauwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Giro blauw paste heel goed bij mij
yupquote:
mij ook. ik zou echt een topmod zijn!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook bij mij. Pinoblauw.
Modjesblauw zou me ook wel goed staan denk ik.
geen twijfel over mogelijk!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:07 schreef Pino112 het volgende:
Straalbezopenblauw zou me ook wel goed staan denk ik.
En dank daarvoor! Sjonge, dat kon toch ook echt niet meer... Lag maar in m'n nest te meurenquote:
Ik niet. Dat zou waarschijnlijk betekenen dat ik niet meer van Fok af zou kunnen en dag en nacht doorgingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Ik zou best mod willen zijn hoor
Ja man! Ik werd afgelopen nacht nogal aan de klets gehouden, was een latertjequote:
Goedemiddagquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet. Dat zou waarschijnlijk betekenen dat ik niet meer van Fok af zou kunnen en dag en nacht doorging
Ja ik ook al, vervelend af en toequote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja man! Ik werd afgelopen nacht nogal aan de klets gehouden, was een latertje
quote:
nounou, poehpoeh. wat errug!quote:
Shazam kende hem nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/20427
hellyeah! hoewel ik Chasing Pavements mooier vind...quote:
succes met oliebollen bakken!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Shazam kende hem niet.
Maar ik ben ff weg
goedemorgen Dago! lekker in je geld gezwommen?quote:
Ja! Dikke rente erbij paar dagen terug!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedemorgen Dago! lekker in je geld gezwommen?
One and Only vind ik errug mooi, is alleen nooit uitgekomen als single staat wel op de cd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah! hoewel ik Chasing Pavements mooier vind...
owja! dat moet ik ook eens gaan bekijken.....nja, nu te lui voorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja! Dikke rente erbij paar dagen terug!
pfoe, ik heb de cd's wel geluisterd, maar om eerlijk te zijn ken ik alleen de singles echt...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
One and Only vind ik errug mooi, is alleen nooit uitgekomen als single staat wel op de cd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |