Hooverphonic, Huey Lewis & The News, House of Pain, Hüsker Dü.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef ddx het volgende:
@Dagoduck: hmms nu je ze zo noemt zeg ik idd oja.
Nice!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
gebak is de link! denk ik...
cake
american pie
raggaMUFFIN
Stenders had vanmiddag een interview met de zanger van de MH en dat liep niet echt soepeltjes en dat zei Heloef net tegen Stenders dat het een slecht interview wasquote:
Zeg, als je weer zo'n boek krijgt van een mislukte DJ... Ik wil hem wel kopenquote:
Ah vandaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Stenders had vanmiddag een interview met de zanger van de MH en dat liep niet echt soepeltjes en dat zei Heloef net tegen Stenders dat het een slecht interview was
3-3quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:21 schreef alors het volgende:
Zo ik schakel net in. Hoe doet ons Heloefje het?
Redelijkjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:21 schreef alors het volgende:
Zo ik schakel net in. Hoe doet ons Heloefje het?
Haha baasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Stenders had vanmiddag een interview met de zanger van de MH en dat liep niet echt soepeltjes en dat zei Heloef net tegen Stenders dat het een slecht interview was
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Neuken natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
maar de grote vraag is....gaat Heloef de medekandidate troosten of belonen na afloop?
dat maak jij er van! smeerpijp!quote:
Aanduwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
maar de grote vraag is....gaat Heloef de medekandidate troosten of belonen na afloop?
Netjes, netjes.quote:
6-4quote:
Nee, hij verloor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:36 schreef alors het volgende:
Jeetje Heloef... en vorige keer won hij toch zo glansrijk?
Was Nater daar niet bij?quote:
Hierzo, ik ben even ergens anders een verhaal aan het tikken. Wat wil je vertellen?quote:
Echt? Ik dacht dat naatje daar toen niks wist en heloef een tijdje later echt heel goed was...quote:
nee, naat en heloef zijn onafhankelijk geweest. wel kort na elkaar en beide keren was Faye er toen bij...of alleen bij heloef. dat kan ook. maar wie won en wie niet weet ik echt niet meerquote:
Afstudeerverhaal?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Hierzo, ik ben even ergens anders een verhaal aan het tikken. Wat wil je vertellen?
Naatje verloor, ik won.quote:
die ligt met een gagball in een kelder vermoed ik....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afstudeerverhaal?
Neuj verder niks. Al iets van SC gehoord?
staat ik er ook nog in? volgensm ij heb ik vandaag meer gepost dan de afgelopen weeeeeken...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef Pino112 het volgende:
Uuuuh Mint, alles goed verder?
Top 100 van vrijdag 4 januari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 489 Huppelmuts
02. 360 2NutZ
03. 354 Vinniiee
04. 331 Kally
04. 331 charmed_angel
06. 309 minthy
ik wist datquote:
16. 212 3rdRockquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
staat ik er ook nog in? volgensm ij heb ik vandaag meer gepost dan de afgelopen weeeeeken...
In Los Angeles was een man tot 3 jaar cel veroordeeld voor het binnendringen van de slaapkamer van een vrouw en het verkrachten van haar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kleine samenvatting in het Nederlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |